NX650 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Ma ja pozabi na čiščenje. Si pa pravilno ugotovil, če imaš olje viskoznosti nad 140 ali celo nad 200 je veriga le mat črne barve in nič glasna...da o življenjski dobi ne govorim....... Hvala, Potem je najbolje tako v mojem primeru da se sveti od olja ker je premalo viskozno... pa še čisti jo zraven?
MiNa Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Fake-Ponaredek ?! Verigo sem menjal na 42Kkm. Trenutno ima motor 53Kkm, napetost se v vsem času ni spremenila, kupljena pa tule. Maže jo pa sistem DIY. Več slik sem tule že objavil. Evo, da ne lepim ponovno istih slik. Od prejšnje objave se je obrnilo še dodatnih 5Kkm. Kot sem napisal že v prvem postu (domače delo za manj kot 10€) odlično opravlja mazanje. Veriga lepo mastna ni glasna odslej pa sem jo čistil samo enkrat (vožnja po makadamu). Za mazanje pa uporabljam olje za mazanje verige motornih žag. nxyz, Hytech, Kmet2 in 3 others 6
Hytech Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 MiNa, na koliko časa pa menjaš olje oz polniš posodico z oljem za mazanje?
Kmet2 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 (popravljeno) Glede teh scottoilerjev je tako kot skoraj vsepovsod,malo denarja malo muzike,če pa si privoščiš kakšno malo dražjo izvedbo je pa odlična naložba,saj take stvari ne kupiš za en mesec pa zavržeš ampak ti lahko služi dokler motor ne prodaš. Ker delam veliko km na leto je to zame odlična rešitev. Komande imam namontirane na krmilu in z njimi lahko med vožnjo opravljam čisto vse nastavitve . Koliko hočem da dolgo traja interval mazanja ,do pretočnosti,posebej je program da ketno dobesedno spere z oljem ,prekineš ko želiš(v primeru blata ali podobno... .) pa še in še....... Po 15kkm je veriga in zobniki še vedno kot nova pa je to kot dvovaljec ketnožder z svojimi 150hp ...... Posodica z oljem mi zdrži do 4kkm lahko pa samo 2kkm odvisno od podlage cestišča (makedam...itd...) Popravljeno Oktober 21, 2014. Popravil Kmet2 igorkr, NX650, DAMI34 in 1 other 4
NX650 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Vidim da imaš rdeče olje, zraven sem dobil modro olje pa še kupil flaško modrega. Rdeč je za višje temperature če se ne motim? je bolj viskozno kot modro? če si poskusil oba
TakeALookAround Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Js mam tmauga zmontiranga od letosnjega zacetka sezone in mi je vsec,pozabis na mazanje....napolnis na okol 3jurje in to je to...mam pa skor na minimum,pa veriga je manj usrana kot prej z spreji....20k jih je prezivela zaenkrat.....ce se 20k zdrzi bo vrhunsko NX650 in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Vidim da imaš rdeče olje, zraven sem dobil modro olje pa še kupil flaško modrega. Rdeč je za višje temperature če se ne motim? je bolj viskozno kot modro? če si poskusil oba Modro je za zimo,rdeče za poletje. Če daš modrega notr poleti ...ja pol pa je vse osrano okrog tebe!!! NX650 1
Hytech Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Kok pa stane ta tvoja zadevšna kmet, pa kok olje rdeče-modro za polnitev?
StaraFeltna Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Evo, da ne lepim ponovno istih slik. Od prejšnje objave se je obrnilo še dodatnih 5Kkm. Kot sem napisal že v prvem postu (domače delo za manj kot 10€) odlično opravlja mazanje. Veriga lepo mastna ni glasna odslej pa sem jo čistil samo enkrat (vožnja po makadamu). Za mazanje pa uporabljam olje za mazanje verige motornih žag. Se ti da dokumentirati izvedbo?
MiNa Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Se ti da dokumentirati izvedbo? Meni je bila samogradnja izziv, še pomembneje od tega pa, da bo za malo denarja delovalo ravno tako kot "muzika" za veliko več. Enostavnost pred zapletenostjo, v slučaju, da se pa nebi obneslo pa umaknem iz motorja i preidem nazaj na "sprej". Sistemi na električni ventil zahtevajo poseg v elektriko, podtlačni pa v sistem podtlaka na motorju, v obeh primerih lahko pride do neželjenih komlikacij, če kaj za....eš ali pa kasneje med uporabo. Vrag ima mlade, ko najmanj pričakuješ. @StaraFeltna sem dokumentiral in tudi objavil. Olja je v cevi nad ventilom dovolj za cca 10Kkm. Izboljšava je še zamenjava injektorja, namesto žice pritrjeme z vezicami, ampak to bo delo za čez zimo...
MiNa Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Kok pa stane ta tvoja zadevšna kmet, pa kok olje rdeče-modro za polnitev? Toliko pri Louisu. igorkr in Kmet2 2
Leteči Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Hvala, Potem je najbolje tako v mojem primeru da se sveti od olja ker je premalo viskozno... pa še čisti jo zraven? Ne ne sme se svetit od olja......veriga mora biti mat barve...če me razumeš... Aja pa še to.....morda sem te samo narobe razumel ampak vseeno ker veliko ljudi viskoznost narobe razume. Viskoznost je lasntost tekočine da se upira pretakanju....se pravi bolj je olje viskozno bolj gosto....po domače povedano..... NX650 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Kok pa stane ta tvoja zadevšna kmet, pa kok olje rdeče-modro za polnitev? Mina vse povedu!
Danilo D Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 sm nekej mi ni čist jasn od tej zadevi .... a ketno sprva še vseen pošpricate z sprejem, ker kok s emen zdi, se ketna z to zadevo ob straneh ravno ne maže, ali pač oz. kako?
Kmet2 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 sm nekej mi ni čist jasn od tej zadevi .... a ketno sprva še vseen pošpricate z sprejem, ker kok s emen zdi, se ketna z to zadevo ob straneh ravno ne maže, ali pač oz. kako? Snecerja vpraš on je stručko za te dodatne zadeve.......drugače pa centrifugalna sila ,levo desno naredi svoje.....vse je v fiziki Zivnorc in NX650 2
igorkr Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 sm nekej mi ni čist jasn od tej zadevi .... a ketno sprva še vseen pošpricate z sprejem, ker kok s emen zdi, se ketna z to zadevo ob straneh ravno ne maže, ali pač oz. kako? Samo na vsake 2.000 - 3.000 km natankaš uni flaškonček in to je to. Nobenega mazanja strani verige (kot zaščita) ni potrebno. Zadeva je več kot odlična. NX650 in Zivnorc 2
Danilo D Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Po moje bi mogl iz ketne dol curit, predn bi zadevo od strani nekak namazal, sploh po tem, k ketno na nov spucaš :grim. Skratka js tega zihr ne bom uporablu, se raje vsake tolko dol prepognem pa parkrat špricen ob tem pa še pogledam kako in kaj . Pa ne me zdej preveč popluvat :grrr.
Kmet2 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Po moje bi mogl iz ketne dol curit, predn bi zadevo od strani nekak namazal, sploh po tem, k ketno na nov spucaš :grim. Skratka js tega zihr ne bom uporablu, se raje vsake tolko dol prepognem pa parkrat špricen ob tem pa še pogledam kako in kaj . Pa ne me zdej preveč popluvat :grrr. Pljuv,pljuv igorkr 1
motom Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 ...aja... pa še to: VEDNO se maže toplo verigo, ko prideš s fure. Zakaj? Ker se med procesom ohlajanja zrak krči... v tem primeru v notranjosti verige (ni čisto polno masti) ...in ko se tisti "zračni mehurček" krči med ohlajanjem, nastaja "minipodtlak" in hoče potegniti vase dodatni zrak, da se tlak izenači z zunanjim tlakom .....in ker si okoli in okoli X-ringa našprical svežo mast, bo potegnilo vase to mast, ker zraka ne more.... Sicer so to malenkosti.... ampak tko je.. Žal to ni res! X-ringi tesnijo za več kot en bar tlaka. Sem testiral tesnenje x-ringov v vakuumu. Najprej sem nekaj členov razstavil, razmastil in ponovno sestavil. Nato sem jih dal v vakuumsko posodo in vakuumiral na 1mbar. Še v vakuumu sem jih potopil v olje in nato pustil pol ure na zračnem tlaku. Po razdrtju členov in pregledu sem našel minimalne sledi olja le v vmesnem prostoru x-ringov, v notranjosti pa brez sledu olja. NX650, igorkr in StaraFeltna 3
Rdeči Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 sm nekej mi ni čist jasn od tej zadevi .... a ketno sprva še vseen pošpricate z sprejem, ker kok s emen zdi, se ketna z to zadevo ob straneh ravno ne maže, ali pač oz. kako? Tudi meni ni bilo jasn.Ko sem ga zmontiral sem videl ,da je ketna lepo namazna povsot.Verjetno se lepo raznaše po zobniku ta na ketno temu verjtno priomore tudi upor vetra itd.Opliva viskoznost olja ,ki se spreminja glede na zunanjo temperaturo.Gled špricanje s sprejm misli ,da ne škodi imam pa mišlenje ,da tist prav hitro zmeče dol olj-mast.Bol za uči.Špricam smo na spoju.
TakeALookAround Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Pa sej ce neki strani nazaj preberemo, je sploh ni treba mazat. To je sam tko mal...hobi zadeva. Da kriz razmigas. NX650 1
NX650 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Ne ne sme se svetit od olja......veriga mora biti mat barve...če me razumeš... Aja pa še to.....morda sem te samo narobe razumel ampak vseeno ker veliko ljudi viskoznost narobe razume. Viskoznost je lasntost tekočine da se upira pretakanju....se pravi bolj je olje viskozno bolj gosto....po domače povedano..... Razumem te ja, saj prej sem to pisal da je verjetno zaradi tega modrega olja od oilerja če nastavim manj kot kapljico na minuto postane veriga mat, ampak je pa tudi bolj glasna potem.. če dam na več, je veriga tiho ampak se pa sveti od olja. Rad imam bolj na zihr, upam da sem se odločil prav da se sveti... Verjetno bi s tvojim oljem ki je bolj viskozno- se bolje obdrži na verigi nastavil na manj in bi bila še vedno tiha. V glavnem sem zadovoljen mazat mi ni treba, čistit tud ne tako da super.. malo pa tud mora bit masno..saj veš kako je na suho
bosa Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Meni je bila samogradnja izziv, še pomembneje od tega pa, da bo za malo denarja delovalo ravno tako kot "muzika" za veliko več. Enostavnost pred zapletenostjo, v slučaju, da se pa nebi obneslo pa umaknem iz motorja i preidem nazaj na "sprej". Sistemi na električni ventil zahtevajo poseg v elektriko, podtlačni pa v sistem podtlaka na motorju, v obeh primerih lahko pride do neželjenih komlikacij, če kaj za....eš ali pa kasneje med uporabo. Vrag ima mlade, ko najmanj pričakuješ. @StaraFeltna sem dokumentiral in tudi objavil. Olja je v cevi nad ventilom dovolj za cca 10Kkm. Izboljšava je še zamenjava injektorja, namesto žice pritrjeme z vezicami, ampak to bo delo za čez zimo... S kakšno vizkoznostjo olja in pri kakšni temperaturi okolice si dosegel to 1 kapljico olja na minuto? Uporabljaš to le za daljše poti, da se izogneš "sprejanju" ? Zelo zanimiva ideja, le pozabljivost pri meni bi moral "izključit"...el. ventil bi jo...
'.' Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 po vsej tej filozofiji mi sploh ni vec jasno kaj morem mazat
Zivnorc Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 motom: ... pa si ti prebral, kaj sem napisal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se