D.J. Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 zato, da se denar vrti ... in pa zato da se zadnje kolo malo bolj ali manj odzivneje zavrti ;)
fazerer Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 no ja, lažji od vode in pa sam po sebi masten in zato težko izperljiv z vodo, tudi če je topla ni dobro da voda kakorkoli pride v zglobe verige, ker o-ringi so namenjeni da preprečujejo ravno to, če pa voda pride vmes, ni šans da jo spraviš ven in to je dobra podlaga za defekt to ce je petrolej masten ni nic hudega, saj pravzaprav tezimo k temu, da je veriga tako ali drugace mastna. ce spiras z vodo obrisi in ne cakaj, da se posusi, ker se ti bo takoj rja nabrala na verigi in obvezno se malo pelji ali pa na centralnem stojalu v prestavi kolo parkrat zavrti, da vodo iz zglobov vrze ven in toplo in suho verigo namazi. jaz cisto verigo najprej namazem s cunjo, ki je prepojena z oljem za motorne zage in potem se s sprejem. WD je za ciscenje verige malenkostno predrag, tako kot razni cistilni spreji, ampak hej, to je samo moje skromno mnenje.
IKE Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 ... pravte bencin, ma ni malo " pregrob ", tipo da poškoduje o-ringe itd. ? ... alpa tudi WD40 recimo. ... uporabljam kurilno olje ( k ga mam lih pr roki 1000 l :rolleyes: ) Ravno zato sem napisal " čistilni bencin " ker ta ni agresiven na o-ringe, nasploh, tudi če ti pride na gumo ne pusti mastnega fleka in ne razkraja gume. Kar se tiče WD40 pa je tako ali tako znano, da je dober topilec maščob in tudi originalni spreji za čiščenje verig so narejeni na podobni osnovi, le da imajo več hitrohlapljivih primesi. WD40 bo na gumi pustil masten madež. Res da je nafta vedno pri roki in da je nekako stara praksa, da se mastne stvari perejo z nafto, žal pa nafta je agresivna na o-ringe oziroma gumo naspluh.
D.J. Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 to ce je petrolej masten ni nic hudega, saj pravzaprav tezimo k temu, da je veriga tako ali drugace mastna. ce spiras z vodo obrisi in ne cakaj, da se posusi, ker se ti bo takoj rja nabrala na verigi in obvezno se malo pelji ali pa na centralnem stojalu v prestavi kolo parkrat zavrti, da vodo iz zglobov vrze ven in toplo in suho verigo namazi. jaz cisto verigo najprej namazem s cunjo, ki je prepojena z oljem za motorne zage in potem se s sprejem. WD je za ciscenje verige malenkostno predrag, tako kot razni cistilni spreji, ampak hej, to je samo moje skromno mnenje. tut sam čistim s petrolejem in vem da je masten, cel čas govorim le to, da ni ravno sperljiv z vodo in ga je bolje pustit izhlapet, ker je itak masten in veriga ne bo trpela vsak razvije svojo tehniko čiščenja in nobena ni napačna, edino res ni dobro puščat mokre verige dalj časa, čeprav zunanja rja ni problem, ampak rja, ki začne nažirat in slabit osovinice in rolerje - v posameznih členih trdo verigo je zato treba menjat
duhec Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 Čistilni bencin ni tolk agresiven kot un taprav, se mi zdi. Seveda pa z bencinom za tankat, ne smeš pucat O ringov. Ravno zato sem napisal " čistilni bencin " ker ta ni agresiven na o-ringe, nasploh, tudi če ti pride na gumo ne pusti mastnega fleka in ne razkraja gume. E, vidiste. Ta informacija mi je manjkala. :doze: Čist bencin mamo tko da bom od zdej naprej upošteval nasvet. Tenk ju. ;) LP duhec
fazerer Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 ...čeprav zunanja rja ni problem, ampak rja, ki začne nažirat in slabit osovinice in rolerje - v posameznih členih trdo verigo je zato treba menjat ce si malo bolj natancen tako kot sem jaz, potem te tudi povrsinska rja ali pa fleki na verigi motijo, ker te vsakic opozori-jo da si ga pihnu mimo s ciscenjem verige.
hotschko Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 (popravljeno) vsak razvije svojo tehniko čiščenja jaz pa težav s čiščenjem nimam ... verige ne čistim niti ne mažem, ker ni potrebno B) ... ScotOiler rulz :OK: Popravljeno Julij 30, 2004. Popravil hotschko
fazerer Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 predvidevam, da škotoiler ne cisti verige in ce se slucajno na kaksnem daljsem makedamu znajdes, potem bi bilo koristno sprati prah in kamencke z oxz-ringov, se ti ne zdi. tudi škot ni vsemogocen.
hotschko Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 (popravljeno) predvidevam, da škotoiler ne cisti verige narobe predvidevaš ... ker olje ni lepljivo se veriga sama in sproti čisti in sploh nikoli ni umazana. Če že voziš po daljšem makedamu, je dovolj, da na "čisti" cesti za nekaj km odpreš dozirno enoto malo bolj (ni pa nujno) in je veriga spet čista. Simpl ko pasulj ... :) Popravljeno Julij 30, 2004. Popravil hotschko
D.J. Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 ce si malo bolj natancen tako kot sem jaz, potem te tudi povrsinska rja ali pa fleki na verigi motijo, ker te vsakic opozori-jo da si ga pihnu mimo s ciscenjem verige. ebsolutly, čeprav je včasih neizogibno, če nisi primerno pripravljen na to
D.J. Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 jaz pa težav s čiščenjem nimam ... verige ne čistim niti ne mažem, ker ni potrebno B) ... ScotOiler rulz :OK: to pa že vsi vemo :)
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 a je tega "škota" potrebno vsakič ko parkiraš zapret (al se to curljanje oljčka kako drugače avtomatsko ustavi)? A se je že komu kdaj zgodilo da je pozabil to narest in je pod motorjem pol lužico najdu?
simonsi Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 Škot laufa samo samo takrat kot motor. Laufa na vakum ali štrom.
hotschko Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Laufa na vakum ali štrom. na vakum.
fazerer Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 na vakum. u bistvu ne laufa na vakum ampak na podtlak. :naughty:
hotschko Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 u bistvu ne laufa na vakum ampak na podtlak. :naughty: hja, en tak švok vakuum v bistvu ... :) B)
IKE Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 ... ker olje ni lepljivo se veriga sama in sproti čisti Nisem še videl olja ali oljnega filma ( ki se ustvari na verigi ) da se nanj ne bi prijemal prah. Tudi ketnspreji niso nič drugega kot lepljiva maščoba pomešana s hitrohlapljivimi tekočinami zaradi lažjega nanosa. Vsaka maščabo, trda ali tekoča na sebe prime prah.
IKE Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 (popravljeno) Vnedeljo dopoldan sem čistil verigo z Motulovim Chain Cleanerom ... :OK: Verigo kar pošteno našprical ... pa še lep vonj po limoni ima sprej ... vzel malo staro ščetko za zobe in z njo podrgnil po robovih ... takoj zatem vzel krpo in z njo objel verigo na spodnjem delu ... nekajkrat zasukal zadnje kolo in še malo podrgnil po robovih ... veriga se je svetila kot nova. Verigo potem na tanko nasprejal s svežim sprejem ... za vse skupaj porabil cca 15 min. Popravljeno Avgust 2, 2004. Popravil IKE
D.J. Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 sej stvari ki jih namensko kupiš so ponavadi vedno najboljše in najlažje za aplicirat, eni pa neki šparamo in se packamo :D
hotschko Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Nisem še videl olja ali oljnega filma ( ki se ustvari na verigi ) da se nanj ne bi prijemal prah. Tudi ketnspreji niso nič drugega kot lepljiva maščoba pomešana s hitrohlapljivimi tekočinami zaradi lažjega nanosa. Vsaka maščabo, trda ali tekoča na sebe prime prah. no vidiš, moja veriga je pa stalno kot nova ... no skoraj ... ne verjameš ? ... ti jo pokažem po 5000km nečiščenja ... še 3k mi manjka ... V primerjavi s sprayi je Scot res krasna reč ... na ketno mislit treba ni spljoh ... B)
IKE Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 no vidiš, moja veriga je pa stalno kot nova ... no skoraj ... ne verjameš ? ... ti jo pokažem po 5000km nečiščenja ... še 3k mi manjka ... V primerjavi s sprayi je Scot res krasna reč ... na ketno mislit treba ni spljoh ... B) Tega škota res še nisem videl v živo in kar nekako mi ne gre v glavo, da bi lahko bila ketna po 5.000 km " čista "... :hmm: A je to potem res kakšno čisti specialno olje za mazanje ? ... mogoče na teflonski osnovi, ker vam, da se na teflon prah ne prime ? Če bo vreme zdržalo, ga to sredoprimaham na 3M ali OP ... bomo vidli.
hotschko Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Če bo vreme zdržalo, ga to sredoprimaham na 3M ali OP ... bomo vidli. če prideš, se javi, ker bolj redko pridem tja z mopedom ...
simonsi Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 hočko, pa ti boš vse okužil s tem scootojlerjem :yea2:
hotschko Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 (popravljeno) saj za vsakega ni primeren ... cafe racerjem se ga ne izplača montirat, ker se bo izplačal šele po 150 letih ;) Popravljeno Avgust 3, 2004. Popravil hotschko
Denny Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 o gad ej. Dons cistu verigo s petrolejem kupljenim na petrolu(600SIT) sm jo s copicem mazu nato pa brisu in nikakor un petrolej noce izhlapet al pa itd dol. S cunjo sm drgnu 1 uro pa ne gre dol. Zdj sm sicer motor pospravu da vidm ce bo cez noc izhlapelo. Ma kdo kako idejo? oprat z vodo al pa kej? IMHO: z vodo nikoli ne izpiraj verige ali kako drugače čisti verigo...da kateremu ne pade na pamet še kaksen WAP, kot to nekateri počno...potem, ko si npr. s petrolejom in mehkim čopičem očistil verigo jo dobro obriši s krpo in počakaj da petrolej izhlapi...potem le zagrej verigo z vožnjo in nato lepo nanesi ustrezno mazivo Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se