Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
zato, da se denar vrti ...

in pa zato da se zadnje kolo malo bolj ali manj odzivneje zavrti ;)

Objavljeno
no ja, lažji od vode in pa sam po sebi masten in zato težko izperljiv z vodo, tudi če je topla

ni dobro da voda kakorkoli pride v zglobe verige, ker o-ringi so namenjeni da preprečujejo ravno to, če pa voda pride vmes, ni šans da jo spraviš ven in to je dobra podlaga za defekt

to ce je petrolej masten ni nic hudega, saj pravzaprav tezimo k temu, da je veriga tako ali drugace mastna.

ce spiras z vodo obrisi in ne cakaj, da se posusi, ker se ti bo takoj rja nabrala na verigi in obvezno se malo pelji ali pa na centralnem stojalu v prestavi kolo parkrat zavrti, da vodo iz zglobov vrze ven in toplo in suho verigo namazi. jaz cisto verigo najprej namazem s cunjo, ki je prepojena z oljem za motorne zage in potem se s sprejem.

WD je za ciscenje verige malenkostno predrag, tako kot razni cistilni spreji, ampak hej, to je samo moje skromno mnenje.

Objavljeno
... pravte bencin, ma ni malo " pregrob ", tipo da poškoduje o-ringe itd. ?

... alpa tudi WD40 recimo.

... uporabljam kurilno olje ( k ga mam lih pr roki 1000 l  :rolleyes: )

Ravno zato sem napisal " čistilni bencin " ker ta ni agresiven na o-ringe, nasploh, tudi če ti pride na gumo ne pusti mastnega fleka in ne razkraja gume.

Kar se tiče WD40 pa je tako ali tako znano, da je dober topilec maščob in tudi originalni spreji za čiščenje verig so narejeni na podobni osnovi, le da imajo več hitrohlapljivih primesi. WD40 bo na gumi pustil masten madež.

Res da je nafta vedno pri roki in da je nekako stara praksa, da se mastne stvari perejo z nafto, žal pa nafta je agresivna na o-ringe oziroma gumo naspluh.

Objavljeno
to ce je petrolej masten ni nic hudega, saj pravzaprav tezimo k temu, da je veriga tako ali drugace mastna.

ce spiras z vodo obrisi in ne cakaj, da se posusi, ker se ti bo takoj rja nabrala na verigi in obvezno se malo pelji ali pa na centralnem stojalu v prestavi kolo parkrat zavrti, da vodo iz zglobov vrze ven in toplo in suho verigo namazi. jaz cisto verigo najprej namazem s cunjo, ki je prepojena z oljem za motorne zage in potem se s sprejem.

WD je za ciscenje verige malenkostno predrag, tako kot razni cistilni spreji, ampak hej, to je samo moje skromno mnenje.

tut sam čistim s petrolejem in vem da je masten, cel čas govorim le to, da ni ravno sperljiv z vodo in ga je bolje pustit izhlapet, ker je itak masten in veriga ne bo trpela

vsak razvije svojo tehniko čiščenja in nobena ni napačna, edino res ni dobro puščat mokre verige dalj časa, čeprav zunanja rja ni problem, ampak rja, ki začne nažirat in slabit osovinice in rolerje - v posameznih členih trdo verigo je zato treba menjat

Objavljeno
Čistilni bencin ni tolk agresiven kot un taprav, se mi zdi. Seveda pa z bencinom za tankat, ne smeš pucat O ringov.

Ravno zato sem napisal " čistilni bencin " ker ta ni agresiven na o-ringe, nasploh, tudi če ti pride na gumo ne pusti mastnega fleka in ne razkraja gume.

E, vidiste. Ta informacija mi je manjkala. :doze: Čist bencin mamo tko da bom od zdej naprej upošteval nasvet. Tenk ju. ;)

LP

duhec

Objavljeno
...čeprav zunanja rja ni problem, ampak rja, ki začne nažirat in slabit osovinice in rolerje - v posameznih členih trdo verigo je zato treba menjat

ce si malo bolj natancen tako kot sem jaz, potem te tudi povrsinska rja ali pa fleki na verigi motijo, ker te vsakic opozori-jo da si ga pihnu mimo s ciscenjem verige.

Objavljeno (popravljeno)
vsak razvije svojo tehniko čiščenja

jaz pa težav s čiščenjem nimam ... verige ne čistim niti ne mažem, ker ni potrebno B) ... ScotOiler rulz :OK:

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

predvidevam, da škotoiler ne cisti verige in ce se slucajno na kaksnem daljsem makedamu znajdes, potem bi bilo koristno sprati prah in kamencke z oxz-ringov, se ti ne zdi. tudi škot ni vsemogocen.

Objavljeno (popravljeno)
predvidevam, da škotoiler ne cisti verige

narobe predvidevaš ... ker olje ni lepljivo se veriga sama in sproti čisti in sploh nikoli ni umazana. Če že voziš po daljšem makedamu, je dovolj, da na "čisti" cesti za nekaj km odpreš dozirno enoto malo bolj (ni pa nujno) in je veriga spet čista. Simpl ko pasulj ... :)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
ce si malo bolj natancen tako kot sem jaz, potem te tudi povrsinska rja ali pa fleki na verigi motijo, ker te vsakic opozori-jo da si ga pihnu mimo s ciscenjem verige.

ebsolutly, čeprav je včasih neizogibno, če nisi primerno pripravljen na to

Objavljeno
jaz pa težav s čiščenjem nimam ... verige ne čistim niti ne mažem, ker ni potrebno B) ... ScotOiler rulz :OK:

to pa že vsi vemo :)

Objavljeno

a je tega "škota" potrebno vsakič ko parkiraš zapret (al se to curljanje oljčka kako drugače avtomatsko ustavi)? A se je že komu kdaj zgodilo da je pozabil to narest in je pod motorjem pol lužico najdu?

Objavljeno

Škot laufa samo samo takrat kot motor. Laufa na vakum ali štrom.

Objavljeno
Laufa na vakum ali štrom.

na vakum.

Objavljeno
na vakum.

u bistvu ne laufa na vakum ampak na podtlak. :naughty:

Objavljeno
u bistvu ne laufa na vakum ampak na podtlak. :naughty:

hja, en tak švok vakuum v bistvu ... :) B)

Objavljeno
... ker olje ni lepljivo se veriga sama in sproti čisti

Nisem še videl olja ali oljnega filma ( ki se ustvari na verigi ) da se nanj ne bi prijemal prah.

Tudi ketnspreji niso nič drugega kot lepljiva maščoba pomešana s hitrohlapljivimi tekočinami zaradi lažjega nanosa. Vsaka maščabo, trda ali tekoča na sebe prime prah.

Objavljeno (popravljeno)

Vnedeljo dopoldan sem čistil verigo z Motulovim Chain Cleanerom ... :OK:

Verigo kar pošteno našprical ... pa še lep vonj po limoni ima sprej ... vzel malo staro ščetko za zobe in z njo podrgnil po robovih ... takoj zatem vzel krpo in z njo objel verigo na spodnjem delu ... nekajkrat zasukal zadnje kolo in še malo podrgnil po robovih ... veriga se je svetila kot nova.

Verigo potem na tanko nasprejal s svežim sprejem ... za vse skupaj porabil cca 15 min.

Popravljeno . Popravil IKE
Objavljeno

sej stvari ki jih namensko kupiš so ponavadi vedno najboljše in najlažje za aplicirat, eni pa neki šparamo in se packamo :D

Objavljeno
Nisem še videl olja ali oljnega filma ( ki se ustvari na verigi ) da se nanj ne bi prijemal prah.

Tudi ketnspreji niso nič drugega kot lepljiva maščoba pomešana s hitrohlapljivimi tekočinami zaradi lažjega nanosa. Vsaka maščabo, trda ali tekoča na sebe prime prah.

no vidiš, moja veriga je pa stalno kot nova ... no skoraj ... ne verjameš ? ... ti jo pokažem po 5000km nečiščenja ... še 3k mi manjka ...

V primerjavi s sprayi je Scot res krasna reč ... na ketno mislit treba ni spljoh ... B)

Objavljeno
no vidiš, moja veriga je pa stalno kot nova ... no skoraj ... ne verjameš ? ... ti jo pokažem po 5000km nečiščenja ... še 3k mi manjka ...

V primerjavi s sprayi je Scot res krasna reč ... na ketno mislit treba ni spljoh ... B)

Tega škota res še nisem videl v živo in kar nekako mi ne gre v glavo, da bi lahko bila ketna po 5.000 km " čista "... :hmm:

A je to potem res kakšno čisti specialno olje za mazanje ? ... mogoče na teflonski osnovi, ker vam, da se na teflon prah ne prime ?

Če bo vreme zdržalo, ga to sredoprimaham na 3M ali OP ... bomo vidli.

Objavljeno
Če bo vreme zdržalo, ga to sredoprimaham na 3M ali OP ... bomo vidli.

če prideš, se javi, ker bolj redko pridem tja z mopedom ...

Objavljeno

hočko, pa ti boš vse okužil s tem scootojlerjem :yea2:

Objavljeno (popravljeno)

saj za vsakega ni primeren ... cafe racerjem se ga ne izplača montirat, ker se bo izplačal šele po 150 letih ;)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
o gad ej. Dons cistu verigo s petrolejem kupljenim na petrolu(600SIT) sm jo s copicem mazu nato pa brisu in nikakor un petrolej noce izhlapet al pa itd dol. S cunjo sm drgnu 1 uro pa ne gre dol. Zdj sm sicer motor pospravu da vidm ce bo cez noc izhlapelo. Ma kdo kako idejo? oprat z vodo al pa kej?

IMHO:

z vodo nikoli ne izpiraj verige ali kako drugače čisti verigo...da kateremu ne pade na pamet še kaksen WAP, kot to nekateri počno...potem, ko si npr. s petrolejom in mehkim čopičem očistil verigo jo dobro obriši s krpo in počakaj da petrolej izhlapi...potem le zagrej verigo z vožnjo in nato lepo nanesi ustrezno mazivo

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!