MiNa Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Odkar sem namestil enostavno DIY izvedbo mazanja verige sem prevozil 26Kkm. Napišem naj, da mazanje do sedaj še ni zatajilo. Problem je bil le, če sem pustil pipico predolgo odprto. Takrat je bil zadnji kolesni obroč precej popackan od olja, vendar še vedno daleč od tega, da bi bila guma mastna kot nekateri pišete. Dovolj je, če na vsakih cca 100km odprem olje za cca 1 minuto. Od montaže nove verige in verižnikov dodatno napenjanje verige ni bilo potrebno. Pri menjavi gume sem le preveril poves verige, bil je v predpisani toleranci. Takole izgledata veriga in verižnik po furi (1200km) s krpo sem obrisal samo kolesni obroč (zato je čist) drugače pa popikan od kapljic olja. Pa še to, za mazanje uporabljam VERIGOL (rumene barve). Snečer, Kmet2, Zivnorc in 4 others 7
Snečer Objavljeno Junij 16, 2015 Opozori Objavljeno Junij 16, 2015 Očitno funkcionira v nulo, lepo. Ketna zgleda tudi čista. Če bi našel kakšno enostavno in lično zadevo, bi bilo zanimivo
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 Najboljše rešitve so enostavne in ta, vsake toliko odpreš pipco je zame taprava. Takšnega mel bi tudi jaz :yes: . Scarabeo
MiNa Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 V prvem postu o tem "mazaču" sem zapisal, da je rešitev injektorja začasna, še posebej nosilca, ki je samo kos ukrivljene žice. Res bom moral zadevo napravit malo bolj "lično" amapk kaj čem, če pa funkcionira. Pozimi pa res upam, da najdem čas , da ob kakšnem :beer1: napravim zadevo tudi očesu bolj prijazno.
motom Objavljeno Junij 18, 2015 Opozori Objavljeno Junij 18, 2015 Sem naredil svoj dual injektor, ker mi scottov ni bil všeč. Sem se bal, da ga bo nihanje vilice premaknilo in ga bo zagrabila ketna (ker ga je možno nastavljati po višini in ta vijak lahko popusti). Tudi za čiščenje je zoprn. Ker sem brez oringov, mazanje preko zobnika zame ne pride v poštev. Sicer pa ideja z vezico na koncu ni moja... sem jo videl na internetu. Mogoče komu prav pride taka enostavna izvedba, paziti je treba le, da bakren del ni predolg, da ne pride med ketno in zobnik. igorkr, Zivnorc, Kmet2 in 1 other 4
Rdeči Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 To zgleda lepo. Nevem pa kako ti maže ketno? V primeru,da je speljano na zadnji zobnik ti on prenaša na verigo ( ti olje bolj rastegne ) Pri nekem italjanu sem videl,da je imel ščetke,ki so one prenašale olje na verigo.
maxxa Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 2015-06-18 20.08.20.jpg Mam filing, da bo motom tole kmalu predelal? Sem imela na isto foro narejeno, pa mi ni bilo vsec. Najbolj mi ni bilo vsec, da je tako blizu verige, poti nihajke, da nebi zagrabilo vezic. Pa se veliko bolj je bilo vse okoli namazano :)Jaz sem potem bakreno cev naslonila na zobnik, pa je bolje. Zate pa, kot pravis to ne pride v postev. Cakamo porocilo Drugac pa so zakon teli ojlerji. Kadar pogledam ketno, je lepa MiNa in Zivnorc 2
pubimu Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 jaz še vedno ostajam pri stojalu in špreju vse te zadeve ki imate zgledajo ok.. ampak dejansko kapljica tu pa tam.. ne more zagotoviti meni mazanja celotne verige. tudi sem mnenja da se verige ne maže z oljem, ampak z mazivi ki imajo obstojnost in anti wear aditive. Ne predstavljam pa si da bi mi to olje ali šprej še metalo po celem motorju ali celo gumi. To je pač moje mnenje bajkr88 1
Rdeči Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 jaz še vedno ostajam pri stojalu in špreju vse te zadeve ki imate zgledajo ok.. ampak dejansko kapljica tu pa tam.. ne more zagotoviti meni mazanja celotne verige. tudi sem mnenja da se verige ne maže z oljem, ampak z mazivi ki imajo obstojnost in anti wear aditive. Ne predstavljam pa si da bi mi to olje ali šprej še metalo po celem motorju ali celo gumi. To je pač moje mnenje Podobno mišlenje sem imel tudi jaz.Nisem si predstavljal kako se bojo tiste kaplice raznesle po celi verigi. Vseeno se si ga zmotiral stvar je odlična. Ketna namazana- cela,enakomerno -bistveno man namazan motor -hitro mal obrišeš s krpo pa je čisto -sedaj naredu 25000 km. pa še nisem spreminjal napetost verige Moti me samo to ,da mi pri prednjem zobčniku na dalši turi mal kapla olje in to ravno na cantralno stojalo. Kmet2, MiNa, Zivnorc in 1 other 4
raza Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Moti me samo to ,da mi pri prednjem zobčniku na dalši turi mal kapla olje in to ravno na cantralno stojalo. Bistveno preveč olja, zmanjšaj doziranje. MiNa 1
raza Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Sem naredil svoj dual injektor, ker mi scottov ni bil všeč. Sem se bal, da ga bo nihanje vilice premaknilo in ga bo zagrabila ketna (ker ga je možno nastavljati po višini in ta vijak lahko popusti). Tudi za čiščenje je zoprn. Ker sem brez oringov, mazanje preko zobnika zame ne pride v poštev. Sicer pa ideja z vezico na koncu ni moja... sem jo videl na internetu. Mogoče komu prav pride taka enostavna izvedba, paziti je treba le, da bakren del ni predolg, da ne pride med ketno in zobnik. 2015-06-18 20.04.19.jpg 2015-06-18 20.08.20.jpg Tole je lepo narejeno, samo cevki morata obvezno drseti ali se skoraj dotikati verižnika. Tako kot imaš sedaj ni učinkovito, ker kaplica pade bog si ga vedi kam. Tresljaji, veter (pihanje, turbolence med vožnjo), spreminjanje kota glede na gravitacijo in kapljice frčijo vse povsod, verigo srečajo samo po slučaju, pa čeprav je do verige samo cm. Govorim iz izkušen, saj sem imel mazanje zmontirano na Vari 6 let.Če nimaš ustrezne kapilare, pridi do mene imam še nekaj bakrene na zalogi. Kontakt na ZS. Zivnorc 1
MiNa Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Bakreno kapilaro najdete v odsluženih hladilnikih (kuhinjskih), da ne bo kdo iskal na avtoodpadih. Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 jaz še vedno ostajam pri stojalu in špreju vse te zadeve ki imate zgledajo ok.. ampak dejansko kapljica tu pa tam.. ne more zagotoviti meni mazanja celotne verige. tudi sem mnenja da se verige ne maže z oljem, ampak z mazivi ki imajo obstojnost in anti wear aditive. Ne predstavljam pa si da bi mi to olje ali šprej še metalo po celem motorju ali celo gumi. To je pač moje mnenje Mnenje se ustvari na dejanjih,izkušnjah itd....probaj in spremenil boš mnenje......to jepač moje mnenje :-D Zivnorc, maxxa, MiNa in 1 other 4
builder Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 men je tut štirna pa poljski WC zakon, ne pa ta vodovod in kanalizacija, pa ne mi govort SEBA33, Zivnorc, maxxa in 1 other 4
BMWflar Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 KARDAN !!! je ZAKON! Ko se zdrobi, ga sam zamenjaš pa gremo dalje. DAMI34 in maxxa 2
Rdeči Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Bistveno preveč olja, zmanjšaj doziranje. Ni tako hudo.Ker mi je po drugi strani všeč,da imam čšit prednega zobnika čist naprem prej,ko je bilo povno masti spreja. Pol bi bilo že predobr pa nič zapucat.
motom Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Glede moje izvedbe mazanja se strinjam z večino pripomb. Kapljice res zna metat preveč naokoli, ampak kaj ko jaz rabim mazanje v mesto kjer so bili oringi. Če imaš kapilaro naslonjeno na zobnik pa gre skoraj vse olje skozi valjčke. Bakrene kapilare žal niso primerne, ker niso fleksibilne kot plastične. Zato imam zadnjih nekaj cm plastično cevko in vezice. Če se zadeva ne bo obnesla, bo naslednja predelava zamenjava vezic s plastičnimi kapilarami, ki bodo drsele po ketni. Vprašanje pa, če mi bo uspela tako natančna namestitev. Na koncu še vedno obstaja varianta nova ketna in enojna kapilara prislonjena na zobnik.
raza Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Glede moje izvedbe mazanja se strinjam z večino pripomb. Kapljice res zna metat preveč naokoli, ampak kaj ko jaz rabim mazanje v mesto kjer so bili oringi. Če imaš kapilaro naslonjeno na zobnik pa gre skoraj vse olje skozi valjčke. Bakrene kapilare žal niso primerne, ker niso fleksibilne kot plastične. Zato imam zadnjih nekaj cm plastično cevko in vezice. Če se zadeva ne bo obnesla, bo naslednja predelava zamenjava vezic s plastičnimi kapilarami, ki bodo drsele po ketni. Vprašanje pa, če mi bo uspela tako natančna namestitev. Na koncu še vedno obstaja varianta nova ketna in enojna kapilara prislonjena na zobnik. Z kapilaro ob verižniku boš še vedno več olja dobil med člene, kot pa če to mazanje izvajaš na mestu, ko veriga opleta in skače. Najbolj se komponente umirijo na verižniku, kjer načeloma kapilara lahko drsi tudi po členih, medtem ko pred verižnikom tega ne boš nikoli dosegel zaradi prej omenjenih dejstev, Zivnorc in MiNa 2
TakeALookAround Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Kapljica kapne na vrteci se zobnik in olje zmece na ketno.....in je stvar resena. A ni tko? MiNa in Zivnorc 2
MiNa Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Aha @motom ti se še vedno matraš s tisto "zanič" verigo, kateri si "pobral oringe". Zamenjaj komplet (verigo, verižnike), namesti preizkušeno varianto mazanja (na verižnik) in boš rešen vseh problemov. Jaz sem razmišljal samo o varianti z mazanjem na sprednji verižnik. Injektor bi bil manj izpostavljen, posebej na enduro motorju (veja, kamen....). Mogoče celo napravim? Kmet2 in Zivnorc 2
Rdeči Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Videl pri enem italjanu, da je imel na prednjem zobniku spodaj.V tej smeri sem razmišljal tudi jaz. Namreč takoj zatem je drsnik dol kakih 7cm.In še ta drsnik bi pripomogel,da bi se olje bolj razmazal po verigi.Saj pri mojem primeru je tako. Ne vem pa kako bi se obneslo??? ker je zobnik precej manjši in predvidevam,da se bistveno hitreje vrti kaj sledi ????
motom Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Aha @motom ti se še vedno matraš s tisto "zanič" verigo, kateri si "pobral oringe". Zamenjaj komplet (verigo, verižnike), namesti preizkušeno varianto mazanja (na verižnik) in boš rešen vseh problemov. Jaz sem razmišljal samo o varianti z mazanjem na sprednji verižnik. Injektor bi bil manj izpostavljen, posebej na enduro motorju (veja, kamen....). Mogoče celo napravim? Ah, mal bom se vztrajal... ko se navelicam bom pa menjal. Glede zobnikov se pa motis. Poglej na sliko- kot nov. Take kvalitete niti kupit ne mores.
motolover Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Tega sem ta teden nabavil. https://www.louis.eu/artikel/s100-dry-lube-chain-spray-content-400-ml/10038976 Vedno uporabljam Würthovega, tega sem vzel, da prezkusim če se bo dalo pretočiiti v prazno mini dozo od navadnega. Za navadnega belega S100 lahko rečem, da mi je na dežju posvinjal celo zadnjo feltno in vse v okolici. Na 1300km poti sem imel s seboj mini dozo in sem trikrat posprejal. sayo 1
rebel Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 A je že kdo preizkusil WD40 sprej za verige??? cca 13€ Čisto informativno, preizkusil sem tiste 200ml iz Lidla, katastrofa, morda je za na pot ker je majhen, ni pa obstojen. Ena doza je za 2x namazat, to je 600km. Iz firbca šel iskat tistega v EuroSpin, deluje malenkost bolj lepljiv in masten, morda bi bil zadovoljiv za bicikle. Tako, če bo kdo v dilemi ali zapravi tista 2€ za preizkus ali ne
motom Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Stare verzije se probal nisem, raje poslusal nasvet od raze in tu je ze upgrade. Je pa tale scottova kapilara dobra zadeva, ker se lepo oblikuje z ognjem. maxxa, Zivnorc in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se