Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

17 hours ago, Arcanewater said:

Zanimiva rešitev tale Scootoiler, se da v slo dobit? Drugače pa na kak interval mažete? Eni pravijo po čiščenju, drugi pred vsako dolgo turo...?

Lahko si tudi sam narediš mazalec ketne če si vsaj malo rokodelca. Le naredi prav da ti kej med vožnjo ne odpade ali da ne dobiš luže deci olja pod motorjem oz. po gumi med vožnjo. Ni za improvizirat preveč, in strukturno šibkih prototipov ne montiraj gor. Drugače sem jaz pipsal 27.000km eno didovo budget VX2 verigo v intervalih 300-1000 km po potrbi (če maš dokaj čisto cesto...) pa še v dežju povrhu. Dr. kvak s100 sprej najbrž isti šmorn kot pdl. Veriga ni bila še ponovno napeta razen pri menjavi gum a to nebi znal potrditi.

Ko sem preučil kako dela osnovni model scottoilerja sem se ga raje lotil sam izdelat. Ni mi za šarit po vakuumu motorja za tak gadget. Obstaja več rešitev. Poleg scottovega imaš še PDoiler ki je bil meni bolj všeč a sem na koncu kakor nemalo forumašel naresil svojega. Morda preveč elektronike za nakatere okuse ima pa svoje prednosti ta elektronika. Skoraj povsem izniči problem gostote olja pri različnih temperaturah. Zdaj vsake 1000 km le pobrišem s skret papirjem 20 sek dela in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa na Tutoro ne pozabit, nič vakuma, nič elektrike, pa dela

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, stuhec pravi:

Zdaj že počas mene mika ta oiler

Sam ne vem točno kako kaj naj začnem gledat

Kot so ti že predlagal DIY (naredi sam) nekaj cevk, rezervoarček, ventil (elektro, ročni) cena od 10-20€.

Do zadeve "na ključ" cena od 100 do 400€ lahko tudi več.

V primeru, da nimaš dveh "levih" rok poglej malo na "tubo" veliko koristnih idej.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, MiNa said:

Kot so ti že predlagal DIY (naredi sam) nekaj cevk, rezervoarček, ventil (elektro, ročni) cena od 10-20€.

Do zadeve "na ključ" cena od 100 do 400€ lahko tudi več.

V primeru, da nimaš dveh "levih" rok poglej malo na "tubo" veliko koristnih idej.

Tudi elektro verzija te pride nekje pod 20€.

- Solenoidni ventil cca 5€

- Programabilni timer cca 5€ + škatla vodotesna zanj 1.5€.

- Drobni material 2€

- Cev 2-3€

- Posoda za olje manj kot 2€ v mojem primeru ta le da 70ml model:

http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1JNUFLXXXXXbnXVXXq6xXFXXXQ/2015-The-new-Free-shipping-125ML-font-b-Hamster-b-font-pet-the-font-b-kettle.jpg

Ko utegnem poslikam in dam gor linke če bo komu nucalo.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zapisal v prvem stavku (odstavku) :book:.

Vendar med uporabniki vlada močan strah, da se iz takega DIY mazača olje vlije na gumo in končaš v malinah.

Na dnevu varne vožnje na Vranskem je bil možakar (motorist) precej prepričljiv, da je bil za padec člana iz tega foruma kriv ravno "šmir" na gumi iz "oilerja".

V glavnem na mojem motorju veriga trenutno pri "abrahamu" 50Kkm in po trenutnem izgledu je ravno "ulavfana".

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če delaš hoummejd oiler iz materialov, kot je bilo prejle omenjeno....pa tudi jaz sem že dvakrat lepil linke imaš le toliko več dela, da moraš na več koncih naročiti material.

...vse ostala montaža je pa isti qrc...če montiraš oridžidži...al pa hoummejd varianto. Glih tko moraš z vezicam gor montirat...rezat cevke...jih natikat...edino tisti kapljalnik je trba naredit iz kakega alu plehka...in to je  to

:D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, stuhec pravi:

Zdaj že počas mene mika ta oiler

Sam ne vem točno kako kaj naj začnem gledat

Recimo to-le: http://www.pro-oiler.net/ uporablja navadno motorno olje, za vse temperaturne razmere.

Scottoiler zahteva posebno olje, obstajata dva tipa za različne temperaturne razmere...  komplicirano...

"This kit contains a 250ml bottle of Traditional Blue Scottoil, which is suitable for average temperatures of 32-86°F. Red Hi-Temp oil is available for use in average temperatures of 68-104°F. "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, nemo pravi:

Recimo to-le: http://www.pro-oiler.net/ uporablja navadno motorno olje, za vse temperaturne razmere.

Scottoiler zahteva posebno olje, obstajata dva tipa za različne temperaturne razmere...  komplicirano...

"This kit contains a 250ml bottle of Traditional Blue Scottoil, which is suitable for average temperatures of 32-86°F. Red Hi-Temp oil is available for use in average temperatures of 68-104°F. "

:lol1:rdeč je za zimo , plavi za leto in to z namenom ki ga drugi pač niso predvideli . Sam uporabljam samo zimskega ker je gostejši , ne masti ne maže motorja .....full komplicirano ....

Sej vem ,vsak svojega konja zagovarja .....,samo če še nisi sprobal takšnega kot si ga videl pri meni je tvoja trditev iz trte zvita ,dela odlično in mi je komandna plošča veliko bolj všečna kot tvoja ki mi izgleda kot stikala za gretje ročk različnih japoncev ,nestetsko na takem premium motorju :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, po 46k je treba zamenat zgleda. Prejsnji dve sem pri 35k menjal, tale je bla pa na oilercku in je malce dlje potegnila.....Spucal je nisem niti 1x, k se mi ni dal. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je tut na ojlerčku, pa je po 5kkm tok usrana (jebiga vožnja po blatu in mivki) da sm jo kar lepo spucal.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oiler je popolna zmaga. Tisti trial&error da najdeš pravo nastavitev (meni je lih pravšnja 0,1s odprt ventil na vsake 3 minute). Veriga mastna svinjarija leti dol in guma se ne pritožuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej počas bo vsem kapnilo......:)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

No sej počas bo vsem kapnilo......:)

nč počas, vsako minuto ponavad ena kapljica :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest imam vsakih 90s ena kapljica in je še vedno prepogosto.Bom moral dat gostejše olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, robot pravi:

Jest imam vsakih 90s ena kapljica in je še vedno prepogosto.Bom moral dat gostejše olje.

Al pa ohladi olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim čistite ketni.....bencin in čopič/ščetka, kerozin? Za mazanje sem pa dobil tale sprej: bo OK?

Nanos naj bo gost ali samo "le toliko" da je....?

 

lp,

Yagi

 

image.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, stuhec pravi:

Al pa ohladi olje

Ja, imaš prav. Posodica z oljem je pod oklepom, zdraven hladilnika. Bo treba razmislit o premestitvi:mad:

Popravljeno . Popravil robot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Yagi-san pravi:

S čim čistite ketni.....bencin in čopič/ščetka, kerozin? Za mazanje sem pa dobil tale sprej: bo OK?

Nanos naj bo gost ali samo "le toliko" da je....?

 

lp,

Yagi

 

image.jpeg

Svetilni petrolej v povezavi z napravo z louisa,katero namestiš na verigo....definitivno nqjlažja in najbolj čista varjanta zate in za garažo.

https://m.louis.de/artikel/kettenmax-louis-edition-reinigungs-schmiergeraet/10003114?list=196194375&filter_article_number=10003114

Popravljeno . Popravil Wakasaki
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wakasaki, hvala za tale predlog. Za to sezono, bom se kar na old-skul vrjanto skrbel za ketno. Kaj je svetilni petrolej boljsi od kaksnega kerozina/bencina? Mazala se bo ketna pa s sprejem, ki sem ga prilepil. Pozna kdo? Je vredu zadeva ali raje kaj drugega (dobil sem ga for free)!

lp,

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Yagi-san pravi:

 Mazala se bo ketna pa s sprejem, ki sem ga prilepil. Pozna kdo? Je vredu zadeva ali raje kaj drugega (dobil sem ga for free)!

Na Dučeju sem mazal ketno s temle Wurthom, nabavljeno v Trzinu, dobra zadeva...

wurth.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Yagi-san pravi:

Wakasaki, hvala za tale predlog. Za to sezono, bom se kar na old-skul vrjanto skrbel za ketno. Kaj je svetilni petrolej boljsi od kaksnega kerozina/bencina? Mazala se bo ketna pa s sprejem, ki sem ga prilepil. Pozna kdo? Je vredu zadeva ali raje kaj drugega (dobil sem ga for free)!

lp,

Yagi

Svetilni petrolej je bolj masten in manj razžira gumice kot bencin (ne peri z bencinom) Lahko pa tudi kupiš sprej za čiščenje verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34: hvala! To z bencinom sem videl na YT, da čistijo oz. z kerozinom. Definitivno nasvet za upostevat! Sem popolni greenhorn, zato vprasam.....

Petrolej ali pa namenski sprej! 

Lp,

Yagi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HD-Dyna pravi:

Na Dučeju sem mazal ketno s temle Wurthom, nabavljeno v Trzinu, dobra zadeva...

wurth.jpg

a je to un suhi :? ... wurth ima odlične spreje, ampak se mi zdi presuh ... tudi sam ga imam še ene pol ... pa če že morm mau našpricat in imam glih čisto feltno ... mal pobrizgam ... ampak naslednjič obvezno z motulom.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!