DAMI34 Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 pred eno uro, Zok pravi: Vem, vem. Ampak izgleda pa tako, kot da je bruhal.. tudi zalepi se na feltno kot bi kdo kozlal
bajkr88 Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 kaj je pol bols vzet vx3 al vx2 ? razlika je? https://m.louis.eu/artikel/did-chain-kit-chain-pinion-sprocket/10048000?filter_article_number=10048769&list=942b1ec5f88523de9e5b8db705255a1b
Zok Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 On 8/19/2019 at 3:43 PM, Rogerg said: loh da kdo realno sliko od feltne k ma oiler? da vidm kok usrano mate? Cca 1000 km brez ciscenja. Na dnevni svetlobi sicer izgleda manj hudo kot pod lucmi - zato izgleda tud takole razlicno na dveh slikah, ki sta bili posneti nekaj sekund narazen. Pikice se enostavno obrisejo z mikrofibro, niso ravno trdovraten madez, kvecjemu pri ciscenju delujejo kot loscilo (olje 5w-40). Oiler je JayTune LubricatorPenetrator In-Yo-Ass v1.0 ( ), nastavljen je na kapljico vsakih 80 sekund (glede na razlicne viskoznosti olja je kapljica lahko zelo nemerodajna enota, zato razmisljam, da bi malenkost zmanjsal doziranje - interval podaljsal na 90-100 sekund). Joker, bajkr88, DAMI34 in 4 others 7
MiNa Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 Slika prsta pove vse. Mastno je tam kjer mora biti. Seveda gre tudi malo poleg in mimo Papirnata brisača... ali papirnat robček pa briše pike na "feltni" in tam kjer jih ne želiš. Moje izkušnje. DAMI34, NX650, Joker in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 Vsakic ko odprem temo, mam filing de oiler NUJNO RABIM, ker je ena redkih moto zadev, ki je se nimam. no, resnica je drugacna. Na leto spoham 10000km. Verigo menjam na cca 30000. Vmes jo 6x operem, in sprejam pred vsako furo. Kupim ta poceni set, (cca110€) in skatlo wuerthovih sprejev praznim ze 4 leta. Vsako fantaziranje je odvec. Tako da, lepo prosim, nehite mi komplicirat lajf, in me silt u stroske. Hvala. 3 hours ago, Rogerg said: kaj je pol bols vzet vx3 al vx2 ? razlika je? https://m.louis.eu/artikel/did-chain-kit-chain-pinion-sprocket/10048000?filter_article_number=10048769&list=942b1ec5f88523de9e5b8db705255a1b Vx3 je novejsa. Torej vx3 bajkr88 1
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi: Vsakic ko odprem temo, mam filing de oiler NUJNO RABIM, ker je ena redkih moto zadev, ki je se nimam. no, resnica je drugacna. Na leto spoham 10000km. Verigo menjam na cca 30000. Vmes jo 6x operem, in sprejam pred vsako furo. Kupim ta poceni set, (cca110€) in skatlo wuerthovih sprejev praznim ze 4 leta. Vsako fantaziranje je odvec. Tako da, lepo prosim, nehite mi komplicirat lajf, in me silt u stroske. Hvala. Vx3 je novejsa. Torej vx3 ja, bi se lahko strinjal po drugi strani pa oiler bolj optimalno namaže in tu smo ba MS, ne pozabi, ni povprečnih rešitev boš moral izstopiti iz množice Kugelschreiber, MiNa in Zok 3
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 20, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2019 35 minutes ago, Snečer said: ja, bi se lahko strinjal po drugi strani pa oiler bolj optimalno namaže in tu smo ba MS, ne pozabi, ni povprečnih rešitev boš moral izstopiti iz množice Mnozica1 ma kardan, mnozica2 pa oiler. Se mi zdi, de sm se izlocu kr tako, po nesreci. Joker, tomaz69, schwantz in 3 others 6
Zok Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 7 hours ago, Kugelschreiber said: Vsako fantaziranje je odvec. Meni je ravno fantaziranje unicilo verigo - ko sem sem jo predolgo zanemarjal. Na Futuri hocem imeti postimano tako, da na verigo niti ne studiram, Falcotu bi pa najraje se luci dol posraufal, samo da bi ga se 20 dek olajsal. sesir in MiNa 2
Snečer Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: Mnozica1 ma kardan, mnozica2 pa oiler. Se mi zdi, de sm se izlocu kr tako, po nesreci. kardan ni veriga, tisto je drug svet, svet okvar in izgube moči za 30% množica še vedno spreja ketno oiler je fajn al pa tudi ne, pri nekih povprečnih vožnjah in motorju, ki ne žre ketne, pa ni potreben jaz tudi razmišljam, da bi zadevo odpletel iz motorja, ker mi masti levi del gume, sicer pa ni dovolj namazano Kugelschreiber 1
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 Po prebranem, da kaplica na okoli 80 sekund pade na zobnik - zdaj mi je jasno, zakaj so ceste tako spolzke in mastne, pa še prah in ostala svinjarija. Če voziš 10 ur in pade na zobnik vsako minuto ena kaplica in je hitrost velika je svinjarija po motorju in asfaltu. Mazanje bi moralo biti samo pri nižjih hitrostih, kjer je manjša centrifugalna sila. Zadnjič sem vozil turo 700 km in dvakrat ročno s kapalko kapnil na zgornji del zobnika okoli 6 kapljic olja. Start je bolj počasen, da se olje raznese tja kjer je potrebno. Torej poraba 12 kapljic na 700 km. Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. Gonca, bajkr88, Zok in 2 others 3 2
bajkr88 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 2 urami, Snečer pravi: jaz tudi razmišljam, da bi zadevo odpletel iz motorja, ker mi masti levi del gume, sicer pa ni dovolj namazano ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi..... privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja
bajkr88 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred eno uro, Scarabeo 500 pravi: . Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. se popolnoma strinjam ... sami sebi pljuvamo v skledo .. sigurno je marsikdo pogrnu tud zarad ojlerja ker je prevec mazu.. ker svinja gumo in cesto... ampak ljudje so pac taki da ... boli me qrac za vse.. BIF in Kugelschreiber 2
jskrablin Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi: Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. Zdaj pa ti malo pretiravaš. Je bolj problematičen bencin, ki ti pri tankanju hlapi v fris, ko kapljica al pa dve olja, ki odleti s ketne zaradi ojlerja. Stari dizli (sploh taki, ki poleg dimne zavese spuščajo še okoli vseh tesnil) so pa itak zgodba zase. pred 22 minutami, Rogerg pravi: ampak ljudje so pac taki da ... boli me qrac za vse.. V resnici se gre za lenobo in udobje. Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? Večini motoristov se ne ukvarja kaj veliko z motorjem, sam pelat se hočejo malo. Zok, XTR, Rey in 1 other 4
raza Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 (popravljeno) pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi: Zadnjič sem vozil turo 700 km in dvakrat ročno s kapalko kapnil na zgornji del zobnika okoli 6 kapljic olja. Start je bolj počasen, da se olje raznese tja kjer je potrebno. Torej poraba 12 kapljic na 700 km. Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. A se je kdo vprašal koliko olja pustijo v naravi gozdarji s svojimi žagami in ostalimi stroji? Motorna žaga na en tank goriva (slab liter mešanice 2%) zmeče v naravo dobre pol litra olja, ki je lahko kao bio ali pa odpadno olje iz raznih mašin! In če sekač efektivno dela 6 ur v naravo pošlje 3 litre olja plus onega iz mešanice! Pa podlubnik vseeno preživi. In zaradi par kapljic na asfaltu zaradi ojlera človeštvo sigurno ni ogroženo. Tisti, ki se pa zloži, pa vedno išče vzroke drugje, samo v sebi ne! Popravljeno Avgust 21, 2019. Popravil raza MiNa, DAMI34 in Joker 3
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred eno uro, Rogerg pravi: ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi..... privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja brez skrbi, kar se tiče nevarnosti, sem imel že "zalito gumo" pa ni bilo drame. MiNa in bajkr88 1 1
maus Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 (popravljeno) js točno vem, kdaj sem mazu verigo .. na računalniku imam zato števec B samo za ketno ... števec A pa za tankanje je pa mazalec verige res bolj praktičen pa itak sem js bolj ćudno ćuden Popravljeno Avgust 21, 2019. Popravil maus Zok in tomaz69 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 2 minutami, raza pravi: A se je kdo vprašal koliko olja pustijo v naravi gozdarji s svojimi žagami in ostalimi stroji? Motorna žaga na en tank goriva (slab liter mešanice 2%) zmeče v naravo dobre pol litra olja, ki je lahko kao bio ali pa odpadno olje iz raznih mašin! In če sekač efektivno dela 6 ur v naravo pošlje 3 litre olja plus onega iz mešanice! Pa podlubnik vseeno preživi. In zaradi par kapljic na asfaltu zaradi ojlera človeštvo sigurno ni ogroženo. 3 litre ne porabim v treh letih na mopedu
Snečer Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred eno uro, Rogerg pravi: ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi..... privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja vedno povem, tako kot je, tako pluse, kakor minuse tutoro je še vedno 1a zadeva, vsaj kar se tiče principa delovanja, preprosto in učinkovito mazanje z oljem, čez olje ga ni na motornem kolesu, kjer ni centralnega stojala, je oiler smiseln, jaz imam sicer še nastavek za dvig zadnjega kolesa, ki sem ga prakticiral, a bistvo po mojih ugotovitvah ostaja: vsi spreji delajo "kepo", vsaj tisti, ki sem jih uporabljal, to je motul, castrol, louis in na koncu PDL. PDL je bil sicer še najboljši, a tudi je delal kepico, mazalnih lastnosti olja pa ni dosegel poleg tega, da imam motor, pri katerem je veriga hiba, prešvoh v osnovi... tutoro kar lepo namaže zadevo, a kar nekaj mi vrže po gumi, kar me najbolj moti, saj ne da bi se kaj poznalo pri vožnji, ker jo očisti, a bojazen vseeno ostaja DAMI34 1
bajkr88 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 54 minutami, jskrablin pravi: Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km .... edina hiba spreja je da ne maze tok dobr kot olje... ostalo top
Xebec Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 jst ne pomnim da bi mel kdaj gumo posvinjano od oilerja, niti pri strani, kaj šele na tekalni površini...pustmo feltno, tisto je usrano po 100km Rey, Zok, MiNa in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 7 minutami, Rogerg pravi: js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km .... Pol je ta dilema zate rešena bajkr88 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 9 minutami, Rogerg pravi: js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km .... edina hiba spreja je da ne maze tok dobr kot olje... ostalo top hibe spreja: 1. neenakomerno mazanje 2. konstantna skrb za mazanje 3. leplenje svinjarije na sprej, slabše mazanje 4. pixno moraš vlačiti s seboj na daljše fure 5. nekdo ti mora dvigovat moped, da špricaš al pa premikaš moped oiler hibe: 1. začetni vložek in montaža 2. nekoliko umazanije po feltni 3. občasen nadzor, da ni zamašena diza in da dovolj maže Ampak to je to...ostajam kar na oilerju, mi je mnogo bolj všeč in praktičen kot sprej
Rey Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred eno uro, jskrablin pravi: V resnici se gre za lenobo in udobje. Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? Večini motoristov se ne ukvarja kaj veliko z motorjem, sam pelat se hočejo malo. Točno to....sedi, pali, vozi (tankaj). Platišče samo pobrišem (ko operem motor). Ko sem uporabljal spray je bilo čiščenje verige in platišča 30minutno opravilo, zdaj 1,5min. Joker, MiNa in DAMI34 3
MiNa Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 (popravljeno) S spreji sem zaključil pred par leti. Na motorje (skupaj pet) sem namestil DIY oilerje za ceno six packa. Do sedaj v cca 200Kkm porabi 2,3l olja za mazanje verig motornih žag (menda ekološko???). Ker doziram ročno, se mi je zgodilo, da sem pozabil odprto pipico za mazanje. Olje kaplja na gumo in na tekalni površini gume se je pojavil madež v velikosti manjše dlani. Verižnik imam na desni strani, tako da kaplja točno na gumo, če je motor postavljen na bočno stojalo. Sicer sem se odpeljal z malo strahu, a sem opazil, da tisti madež že po 1-2km zgine iz tekalne površine. Padec zaradi oilerja ???? Za padec je potrebno namazat celo tekalno površino in par kapljic ni tako hudo kot izgleda, ko je mastnih par cm2 na enem mestu. Sicer sem pa že enkrat zapisal. Lani na poti do Gruzije in nazaj sva vsak na svojem motorju porabila cca 0,7 dl olja. Popravljeno Avgust 21, 2019. Popravil MiNa DAMI34, maxxa, Joker in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 1 minute ago, MiNa said: Padec zaradi oilerja ???? Za padec je potrebno namazat celo tekalno površino in par kapljic ni tako hudo kot izgleda, ko je mastnih pa cm2 na enem mestu. To vela za softriderje. MS standard se pele na nož. Kondenz s klime je bil skor usoden za cloveka...kaplica OLJA=smrt. U teoriji me mal mika kaka pol avtomatska zadeva. Ala OSCO, Cobra. Spelal bi na prednji veriznik, in mazal med pocasno voznjo......pol, ko zmanjka sprejev. Enga 2022. Joker, Zok, MiNa in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se