gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 hvala :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CPU Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 V TC-ju sem kupil DID spray za ketnco... A je to že kdo sprobal-a je za kaj zadeva? :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 V TC-ju sem kupil DID spray za ketnco... A je to že kdo sprobal-a je za kaj zadeva? :( ja in ja :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZX BOY Objavljeno Avgust 4, 2006 Deli Objavljeno Avgust 4, 2006 ali se po napenjanju verige vijak privije z moment ključem in kolikšen je ta moment ! :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Avgust 4, 2006 Deli Objavljeno Avgust 4, 2006 ali se po napenjanju verige vijak privije z moment ključem in kolikšen je ta moment ! :? piše vse v user's manual... poglej malo! Čene pa mal na roko z občutkom... nikar premalo :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Avgust 4, 2006 Deli Objavljeno Avgust 4, 2006 ali se po napenjanju verige vijak privije z moment ključem in kolikšen je ta moment ! :? Saj misliš vikak na osovini, a ne? Pri Africi se npr. (zadnje kolo) zateguje 10,5kg (momentključ). Sprednje mislim, da 7.5 kg. Jaz sem delal probe. Vzel sem originalen ključ v orodju in sprobaval. Zategnil z momentključem na 10,5 kg in prišel do ugotovitve, da je vzvod originalnega ključa tako dolg, da ga moraš zategniti na vso silo. To pomeni, da ga nikakor ne moreš preobremeniti. Velja za vse motorje. To je tovarniški "izračun" posameznega proizvajalca! Probaj! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Avgust 4, 2006 Deli Objavljeno Avgust 4, 2006 Vzel sem originalen ključ v orodju in sprobaval. Zategnil z momentključem na 10,5 kg in prišel do ugotovitve, da je vzvod originalnega ključa tako dolg, da ga moraš zategniti na vso silo. To pomeni, da ga nikakor ne moreš preobremeniti. Velja za vse motorje. To je tovarniški "izračun" posameznega proizvajalca! Probaj! JA to je moment ključ na originalnem orodju :P ZAto so vsi originalni ključi bolj kratki da kak osel ne bi zategnil da bi se sok pocedil iz osovine. Isto lahko srečamo pri ključih za menjavo plinske jeklenke. Drugače pa če si vajen kaj pošraufat imaš moment ključ v roki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamamoto Objavljeno Avgust 5, 2006 Deli Objavljeno Avgust 5, 2006 a ketno je treba mazat ?? ... jaz je že 27k km nisem ... (scotoilerrulz press) ... B) Pa tisto olje potem kaj frči po motorju in nogah? Ali je to posebno olje? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Avgust 5, 2006 Deli Objavljeno Avgust 5, 2006 Frči toliko kot sprej za verigo nič več, seveda ob pravilnem doziranju, pa še to da se olje brez težav opere in se ne drži kot gost drek feltne in vsega ostalega. Če pa boš nastavil premočno mazanje ti ga bo jasno nametalo po motorju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno Avgust 7, 2006 Deli Objavljeno Avgust 7, 2006 V TC-ju sem kupil DID spray za ketnco... A je to že kdo sprobal-a je za kaj zadeva? :( DID je navadno sranje...men ga je neglede na to ali sem ga mazal na vročo al hladno ketno vedno zmetal po celem motorju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Oktober 22, 2006 Deli Objavljeno Oktober 22, 2006 (popravljeno) torej prišel je cas za menjavo veriga pa me zanima par stvari :hmm: katero firmo DID ali REGINO Kateri tip S , E , N ali C Die Katalogseite beinhaltet eine Spalte "S" (wie Schloß) mit den Zuordnungen: E = endlose Kette, N = offene Kette mit Nietschloß und C = offene Kette mit Clip-Schloß. koliko je zanesljiva veriga C ker jo bom menjal sem in je najbolj enostavna za menjavo . ali je veliko dela če hocem montirati verigo E Koliko je zanesljivo kovičenje v domači garaži verige N Kakšen sistem ima veriga S Hvala :OK: Popravljeno Oktober 22, 2006. Popravil bna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 22, 2006 Deli Objavljeno Oktober 22, 2006 "schloss" je vsak nacin sestavljanja verige; tukaj N ali C. osebno ze ca. 200k km vozim zakovicene verige (N) in niti enkrat ni bilo problema. C sem sprobal en. ali dvakrat (ze dolgo tega), ravno tako nobenih problemov; pod pogojem da je pravilno in vestno narejeno. pri E je odvisno od motorja koliko moras razdreti, da dobis zadnjo nihajko ven. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 22, 2006 Deli Objavljeno Oktober 22, 2006 Za zakovičenje verige rabiš posebno orodje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Oktober 23, 2006 Deli Objavljeno Oktober 23, 2006 torej prišel je cas za menjavo veriga pa me zanima par stvari :hmm: katero firmo DID ali REGINO kr lepo ČZ vzami ... poceni, kvalitetno, pa še odrežejo na pravo dolžino ... sestaviš jo sam s priloženim členkom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Oktober 23, 2006 Deli Objavljeno Oktober 23, 2006 Za zakovičenje verige rabiš posebno orodje. Ni potrebno se da povsem v redu zakovičiti po klasični metodi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2006 Deli Objavljeno Oktober 23, 2006 torej prišel je cas za menjavo veriga pa me zanima par stvari :hmm: katero firmo DID ali REGINO Kateri tip S , E , N ali C Letos nekje aprila sem nabavil DC verigo (Dyna Chain, uvoznik Saplex) in moram reč, da sem kar pozitivno presenečen - kljub temu, da sem precej nevesten in pozabljiv kar se mazanja tiče, se ketna še vedno nič kaj ne razteguje. Uporabil pa sem 'Nietschloss' - se pravi zakovičen člen. Sem pa na prejšnjem motorju imel DID in ni bila čisto nič boljša ali slabša od IRIS. Je pa bila dražja. :devil: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Oktober 23, 2006 Deli Objavljeno Oktober 23, 2006 Za zakovičenje verige rabiš posebno orodje. RES JE! Jaz sem jo nekoč po sili razmer kovičil s križnim izvijačem in zidarskim kladivom! "Prva dama" mi jo je pa "forhaltala" z betonsko ploščo"! :o :slap: :slap: :slap: Z njo imam prevoženo (Enduro) že 32.000 kilometrov. :yes: Nauk; Ne posnemajte me prosim!!! :grrr :grrr A ste že slišali za tisti rek; "V sil' hudič še muhe je"!!! :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 23, 2006 Deli Objavljeno Oktober 23, 2006 Ni potrebno se da povsem v redu zakovičiti po klasični metodi. Če kovičiš na motorju ne bo nikoli v redu narejeno, če pa kovičiš verigo na tnali, je pa vseeno če kupiš sestavljeno. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Oktober 24, 2006 Deli Objavljeno Oktober 24, 2006 Že dvakrat kovičil na motorju in obakrat narejeno B.P. Je pa res da se lahko hitro zajebeš in se členek ne bo prepogibal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
X-biker Objavljeno Oktober 24, 2006 Deli Objavljeno Oktober 24, 2006 Raje pelji na servis greš na pivo in ko si nazaj je stvar rešena. jst vedno tako. Ni se vredno zajebavat pol pa še po možnosti stvar zajebeš pa maš pol lep $$$ :blush: Le pazi kam pelješ ker eni to kr slano zaračunajo :BUA: :ninja: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
avro Objavljeno Oktober 27, 2006 Deli Objavljeno Oktober 27, 2006 Dejte mi povedat, s kom čistite verigo???? Vprašam pa zato, ker pravijo da sprej za čiščenje verige ni najboljši, ker ko našpricaš in očistiš, je po verigi še zmer tega čistilnega spreja in ko našpricah z sprejem za mazanje, ga tale razreči in prehitro zmeče dol. Drugič: Eni pravjo da je najboljše očistit z nafto, ker je sama po seb že masna. Ampak po moje nafta razžre oringe v ketni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
X-biker Objavljeno Oktober 27, 2006 Deli Objavljeno Oktober 27, 2006 Motul chain clean :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Oktober 27, 2006 Deli Objavljeno Oktober 27, 2006 S 100 ali pa luisov sprej,tudi z white špiritom gre odlično,v vsakem primeru pa moraš verigo spucat na suho.Če ti pa keten sprej meče okoli,ga pa zamenjaj,verjetno nimaš pravo stvar. Še tole,prva veriga mi je držala 24K,zdajšnja pa že drži 38K,ampak ji posvečam več časa kot sem prvi.Preko zime pa tako ali tako pride nova. DAN Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Oktober 27, 2006 Deli Objavljeno Oktober 27, 2006 (popravljeno) veriga in zobniki zamenjani :OK: kupil sem DID (E) zlate barve :P za 120 eur . za čiščenje je meni najbolj všeč pralni špirit ali mogoče kdo ve kje bi se dal špirit kupiti meni so namreč na firmi dali sod pod ključ. Popravljeno Oktober 27, 2006. Popravil bna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
avro Objavljeno Oktober 28, 2006 Deli Objavljeno Oktober 28, 2006 S 100 ali pa luisov sprej,tudi z white špiritom gre odlično,v vsakem primeru pa moraš verigo spucat na suho.Če ti pa keten sprej meče okoli,ga pa zamenjaj,verjetno nimaš pravo stvar. Še tole,prva veriga mi je držala 24K,zdajšnja pa že drži 38K,ampak ji posvečam več časa kot sem prvi.Preko zime pa tako ali tako pride nova. DAN Dan... men se zdi da tebe poznam. Se bom kr k teb zapelu pa mi je spucaj :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se