Ice Objavljeno September 3, 2010 Deli Objavljeno September 3, 2010 prakticno v vsaki dobro zalozeni trgovini . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno September 3, 2010 Deli Objavljeno September 3, 2010 prakticno v vsaki dobro zalozeni trgovini . Lahko mogoče kšno imenuješ v sloveniji? Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rs125black Objavljeno September 3, 2010 Deli Objavljeno September 3, 2010 moto center.kateri pa sam odloči:D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 4, 2010 Deli Objavljeno September 4, 2010 Lahko mogoče kšno imenuješ v sloveniji? Hvala! lahko, samo ne vidim smisla podpirati tvoje lenobe; brskalnik in poguglaj. telefon najbrz tud znas obrniti in telefonski imenik ves kaj je. ce te pa konkretno zanima o posameznih trgovinah, serviserjih ali podobno pa iskalnik - vsega ogromno okoli lezi, samo malo se je pa treba potruditi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 13, 2010 Deli Objavljeno September 13, 2010 Jaz bi tudi rad menjal prestavno razmerje na mojem, original je 17/41. Razmišljal sem o 17/43 oz. 16/41. Vendar 43ke za moj motor ne najdem... Preiskal sem "vse mogoče" KTM, JT, SunStar, Renthal,... obstaja še kaj kar bi se splačalo pogledat? Drugače bom vzel 16. Hvala. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markope Objavljeno September 19, 2010 Deli Objavljeno September 19, 2010 Pred 1 mesecem sem kupil hondo cbf600 l.05, videl sem da ima veriga precej vecji hod kot piše navodilih (2 inch in 1/4, to je cca 3cm ce se ne motim). Zato sem se spravil nastavit hod verige, dam motor na stojalo, odvijem matico na glavni osi, nastavim hod, privijem matice, preverim hod, 3cm ok. Vendar ko zavrtim zadnjo gumo se hod zelo spreminja. V nekem položaju je veriga skoraj čisto zategnjena, spet v drugem položaju ima skoraj 4 cm hoda. Na indikatorju je pa skoraj na rdečem polju. Motor ima prevoženih 21k km. se pravi da veriga najbrž še ni bila menjana. Zanima me ali je to že kritično in je potrebna menjava takoj ali se to pač vsaka veriga neenakomerno raztegne pri toliko prevoženih km. Jo pa mažem redno. Nevem pa kako jo je vzdrževal prejšnji lastnik. Koliko drugače zdržijo verige? Če prav vem se ponavadi menja kar cel zobniški set. Zanima me kakšen strošek je to? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 19, 2010 Deli Objavljeno September 19, 2010 To boš pa ja moral vse zamenjat t.j. veriga plus S in Z zobnika. Pridejo pa komplet dobrih 120€, govorim na pamet vendar tu nekje se giblje cena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomyboy Objavljeno September 19, 2010 Deli Objavljeno September 19, 2010 Jaz bi tudi rad menjal prestavno razmerje na mojem, original je 17/41. Razmišljal sem o 17/43 oz. 16/41. Vendar 43ke za moj motor ne najdem... Preiskal sem "vse mogoče" KTM, JT, SunStar, Renthal,... obstaja še kaj kar bi se splačalo pogledat? Drugače bom vzel 16. Hvala. lp Poglej še Supersprox in AFAM. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 To boš pa ja moral vse zamenjat t.j. veriga plus S in Z zobnika. Pridejo pa komplet dobrih 120€, govorim na pamet vendar tu nekje se giblje cena. Ja to je cena kakega cheap kompleta. Dobra ketna RK, Regina gold pride 110€ za tvoj motor (v Villachu), pogonske zobnike pa bog ne daj original, ker pridejo krepko cez 200€ komplet (honda As). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 Ja to je cena kakega cheap kompleta. Dobra ketna RK, Regina gold pride 110€ za tvoj motor (v Villachu), pogonske zobnike pa bog ne daj original, ker pridejo krepko cez 200€ komplet (honda As). DID pa ni "cheap komplet", v Louis-u jih prodajajo in je cena res okoli 120€. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 Pred 1 mesecem sem kupil hondo cbf600 l.05, videl sem da ima veriga precej vecji hod kot piše navodilih (2 inch in 1/4, to je cca 3cm ce se ne motim). motis se. 1 inch je ca. 2,54 cm. Zato sem se spravil nastavit hod verige, dam motor na stojalo, odvijem matico na glavni osi, nastavim hod, privijem matice, preverim hod, 3cm ok. Vendar ko zavrtim zadnjo gumo se hod zelo spreminja. V nekem položaju je veriga skoraj čisto zategnjena, spet v drugem položaju ima skoraj 4 cm hoda. Na indikatorju je pa skoraj na rdečem polju. Motor ima prevoženih 21k km. se pravi da veriga najbrž še ni bila menjana. Zanima me ali je to že kritično in je potrebna menjava takoj ali se to pač vsaka veriga neenakomerno raztegne pri toliko prevoženih km. Jo pa mažem redno. Nevem pa kako jo je vzdrževal prejšnji lastnik. Koliko drugače zdržijo verige? Če prav vem se ponavadi menja kar cel zobniški set. Zanima me kakšen strošek je to? neenakomerno raztezanje sicer ni problem, vendar v tvojem primeru (kot si opisal) je prevec neenakomerno. glede na to, da je veriga tudi na koncu: zamenjaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 Poglej še Supersprox in AFAM. Hvala za info. Bom preveril. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 DID pa ni "cheap komplet", v Louis-u jih prodajajo in je cena res okoli 120€. Nikjer nisem napisal o DID ketni, je res kot si napisal, cena dobre ketne bo kr pravsnja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 je velka napaka če manjaš sam zadnji zobnik ? veriga ima sam cca 15 h Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 20, 2010 Deli Objavljeno September 20, 2010 zadnji zobnik se ne obrabi kar tako. sprednji je bolj delikaten. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andro82 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Mene pa zanima če se je že komu ketan strgala...sam nima te izkušnje pa upam da je tudi ne bom imel...malo me skrbi ker imam namen iti na Hvar, ketna pa je že kar nategnjena...kakšne so možnosti da se ketna res strga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Mene pa zanima če se je že komu ketan strgala...sam nima te izkušnje pa upam da je tudi ne bom imel...malo me skrbi ker imam namen iti na Hvar, ketna pa je že kar nategnjena...kakšne so možnosti da se ketna res strga Posledice strgane ketne sem že videl - preluknjano ohišje motorja... D. dotem 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) Mene pa zanima če se je že komu ketan strgala...sam nima te izkušnje pa upam da je tudi ne bom imel...malo me skrbi ker imam namen iti na Hvar, ketna pa je že kar nategnjena...kakšne so možnosti da se ketna res strga če je dobro namazana in ni vsa trda, se ne strga kar tako. Popravljeno September 21, 2010. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Mene pa zanima če se je že komu ketan strgala...sam nima te izkušnje pa upam da je tudi ne bom imel...malo me skrbi ker imam namen iti na Hvar, ketna pa je že kar nategnjena...kakšne so možnosti da se ketna res strga Ne se hecat s tem.. Če vidiš, da je veriga slaba, torej pretegnjena, imajo členi luft ali so zaribani, itd, potem ne odlašat z menjavo.. Tudi jaz sem videl že prebite bloke motorja zaradi strgane verige, videl sem tudi že močno zvit zadek in prebite poliestre, ko je forumašu Mistyu na Grobniku strgalo ketno in jo zabrisalo v zadek motorja.. Nočem pomislit, kaj bi bilo, če bi dobil v nogo, ker če je aluminij tako močno povilo, verjemi da ne bi bilo prijetno. Da ne govorim o možnosti, da se zadeva nekam zaplete in ti zablokira zadnje kolo. Sicer redko, ampak se je že zgodilo. Kakorkoli pogledaš, slaba veriga je PREveliko tveganje za hude poškodbe motocikla, voznika in posledično za padec. Če je boga, jo takoj zamenjaj. Ni tak strošek. dotem in roks63 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andro82 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 če je dobro namazana in ni vsa trda, se ne strga kar tako. Ketna je še vedno zelo lepo gibljiva in redno negovana...kar je problem da ima že 40000 kilometrov za sabo (posledično stegnjena)...mažem jo pa redno...potem bi s tem da jo po poti še parkrat namažem morala zdržati še pot do Hvara in nazaj Me ni treba skrbeti da bi se strgala O:-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andro82 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Ne se hecat s tem.. Če vidiš, da je veriga slaba, torej pretegnjena, imajo členi luft ali so zaribani, itd, potem ne odlašat z menjavo.. Tudi jaz sem videl že prebite bloke motorja zaradi strgane verige, videl sem tudi že močno zvit zadek in prebite poliestre, ko je forumašu Mistyu na Grobniku strgalo ketno in jo zabrisalo v zadek motorja.. Nočem pomislit, kaj bi bilo, če bi dobil v nogo, ker če je aluminij tako močno povilo, verjemi da ne bi bilo prijetno. Da ne govorim o možnosti, da se zadeva nekam zaplete in ti zablokira zadnje kolo. Sicer redko, ampak se je že zgodilo. Kakorkoli pogledaš, slaba veriga je PREveliko tveganje za hude poškodbe motocikla, voznika in posledično za padec. Če je boga, jo takoj zamenjaj. Ni tak strošek. Hm...trenutno me ravno ta strošek ovira pri tem da malo "cincam" Verjetno so pa vseeno obremenitve na dirkališču mnogo večje kot na cesti in stem večja možnost da se veriga strga... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Ketna je še vedno zelo lepo gibljiva in redno negovana...kar je problem da ima že 40000 kilometrov za sabo (posledično stegnjena)...mažem jo pa redno...potem bi s tem da jo po poti še parkrat namažem morala zdržati še pot do Hvara in nazaj Me ni treba skrbeti da bi se strgala O:-) če je taka kot praviš in pravilno napeta, bo pa že zdržala tja pa nazaj, saj ni tolk daleč. Sploh če še umirjeno voziš in ne nažigaš po avtocesti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andro82 Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 (popravljeno) No, evo...sm mal premislu in sm se rajš kr odloču da zamenam ketno...je že na servisu Najprej sm mislu ceu set menjat, pa se mi zdi da bodo zobniki zržal še nekaj časa, tko da bo menjana samo ketna..."bolje prečiti nego lječiti" Hvar le ni tako blizu :closedeyes: Aja, pa hvala vsem za odgovore Popravljeno September 22, 2010. Popravil Andro82 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 pa spet nis nič naredu. nujno moraš še prednji zobnik menjat, če že pri zadnjem škrtariš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Vsaj prednjega bi bilo fajn ja, po tolk km.. Sej ni drag, okol 10€ so pomoje.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se