svobodnaptica01 Objavljeno November 16, 2011 Deli Objavljeno November 16, 2011 zanima me, kako preverjate raztegnjenost ketne v kolikor si zamenjal kak zobnik, ker potem indikatorji ne veljajo več? a to po občutku, pa predvsem da je še vedno enakomerno raztegnjena, ali obstaja tudi kakšen bolj empiričen pristop? (brez dam dam nazaj original zobčenik) Pri didu pride zraven eno merilo, kjer vzameš mislim da 10 členov, in dolžina teh je lahko max toliko kot je na tistem listku z merilom označeno. Drugače pa pogledaš, da je kolker tolk enakomerena (2,5-3,5 cm niha gordol tm kjer to preverjaš). Če voziš na pisti je priporočljivo zamenjat malo prej, na cesti boš pa itak čutil, kdaj je fuč, ko prime in spet spusti čez ohlapne in napete konce verige. Pa če bo kdo za tabo vozil se prav lepo vidi, da opleta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 16, 2011 Deli Objavljeno November 16, 2011 Čez Profi Dry Lube ga ni... :naughty: Veriga je lepo vzorno namazana, a izgleda, kot da je suha... Prav zabavno, ko me 'pravoverni mazači' grdo gledajo, ko jim pravim, da verige ne mažem... D. V isti trgovino imajo za isto ceno izdelek, ki sem ga omenil zgoraj se tudi začne na PRO. Praktično identičen izdelek (Procycle Dry Lube - das trockene Kettenspray) Si mogoče probal tudi drugega, ker jaz "tvojega" nisem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno November 17, 2011 Deli Objavljeno November 17, 2011 (popravljeno) Procycle Dry Lube sem jaz probal in še za pante od vrat ni dober Tale Profi Dry Lube je pa seveda druga zadeva. Popravljeno November 17, 2011. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 17, 2011 Deli Objavljeno November 17, 2011 V isti trgovino imajo za isto ceno izdelek, ki sem ga omenil zgoraj se tudi začne na PRO. Praktično identičen izdelek (Procycle Dry Lube - das trockene Kettenspray) Si mogoče probal tudi drugega, ker jaz "tvojega" nisem. Ja, preden sem 'odkril' tale PDL Profi Dry Lube, sem poskusil 'vse živo'. Castrol, Motul, .... en kup tega pač. Na prvem motorju (Suzuki GS500) sem verigo celo redno čistil in sprejal s temi zmazki, pa sem jo vseeno moral menjavat na cca. 20k km (pa je moped imel 25kW). Zdaj uporabljam Profi Dry Lube, mažem le malo pogosteje, kot menjavam gume (+ po mokri vožnji), pa veriga zdrži 30k+ km. Procycle pa nisem preizkusil... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 17, 2011 Deli Objavljeno November 17, 2011 Dobro, bom še "tvojega" probal ob priliki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno November 17, 2011 Deli Objavljeno November 17, 2011 Dobro, bom še "tvojega" probal ob priliki Jaz "njegovega" (po njegovem priporočilu) uporabljam od leta 2005;najprej na Kawi,sedaj pa na Yamahi;Kawasakija sem prodal z original verigo pri cca. 40.000 km in še tudi takrat ni bila zrela za menjavo. Na Yamahi pa sem trenutno pri cca. 27.000 km in je veriga še čisto ok. Res pa je da redno skrbim ,da je ketna namazana na vsakih 500-1000 km. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 No, bom ob priliki še "njegovega" kupil pa povedal če je med obema sploh kakšna razlika Tudi "moj" je namreč prozoren in s teflonom, ga ne vidiš in ne maže pa ista cena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 Ja, preden sem 'odkril' tale PDL Profi Dry Lube, sem poskusil 'vse živo'. Castrol, Motul, .... en kup tega pač. Na prvem motorju (Suzuki GS500) sem verigo celo redno čistil in sprejal s temi zmazki, pa sem jo vseeno moral menjavat na cca. 20k km (pa je moped imel 25kW). Zdaj uporabljam Profi Dry Lube, mažem le malo pogosteje, kot menjavam gume (+ po mokri vožnji), pa veriga zdrži 30k+ km. Procycle pa nisem preizkusil... D. Na kolko pa menjavaš gume? na 500-1000km? al tak malo mažeš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 čez scottoiler ga ni ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WhiteWolf Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 Čez Profi Dry Lube ga ni... :naughty: Veriga je lepo vzorno namazana, a izgleda, kot da je suha... Prav zabavno, ko me 'pravoverni mazači' grdo gledajo, ko jim pravim, da verige ne mažem... D. Se popolnoma strinjam. Na moji Fazerki 2006 je nekaj čez 30.000km (še vedno original veriga v super stanju). Mažem nekje na 2 kesla (500-600km). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 Na kolko pa menjavaš gume? na 500-1000km? al tak malo mažeš. 6k -8k km, odvisno od stanja duha. Po moje, da v povprečju verigo malo posprejam nekje na 1000 -1500km. Tak, po občutku. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno November 18, 2011 Deli Objavljeno November 18, 2011 (popravljeno) Se popolnoma strinjam. Na moji Fazerki 2006 je nekaj čez 30.000km (še vedno original veriga v super stanju). Mažem nekje na 2 kesla (500-600km). Tole je, po mojih izkušnjah ni zanemarljivo dejstvo. Prva vgradnja se mi zdi da zdrži več, kot kateri koli aftermarket komplet. Probal sem kar precej sprejev, in najbolj mi je všeč wuerthov. če ni nepredvidlijvih vremenskih razmer ali makadama je ketna namazana tud 1000Km. Očitno je PDL zelo podoben. najslabše se mi je odrezal bardahl in ma fra. predvsem bardahl, se mi zdi, da je kar skakal na feltno. Popravljeno November 18, 2011. Popravil Cartman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cedevita Objavljeno November 19, 2011 Deli Objavljeno November 19, 2011 Ja, preden sem 'odkril' tale PDL Profi Dry Lube, sem poskusil 'vse živo'. Castrol, Motul, .... en kup tega pač. Na prvem motorju (Suzuki GS500) sem verigo celo redno čistil in sprejal s temi zmazki, pa sem jo vseeno moral menjavat na cca. 20k km (pa je moped imel 25kW). Zdaj uporabljam Profi Dry Lube, mažem le malo pogosteje, kot menjavam gume (+ po mokri vožnji), pa veriga zdrži 30k+ km. Procycle pa nisem preizkusil... D. Živjo Danči 1973, povej mi, kje pa se dobi tale PDL Profy Dry Lube? Do sedaj sem uporabljal Motul Factory. S čim pa operete verigo? S čistilnim benzinom, nafto... Hvala za nasvete. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hector Objavljeno November 20, 2011 Deli Objavljeno November 20, 2011 Živjo Danči 1973, povej mi, kje pa se dobi tale PDL Profy Dry Lube? Do sedaj sem uporabljal Motul Factory. S čim pa operete verigo? S čistilnim benzinom, nafto... Hvala za nasvete. Luis, Yogi..... Ko ga boš 1x probal, ne boš več menjal..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno November 20, 2011 Deli Objavljeno November 20, 2011 Imam en problem s prednjim zobniko oz kopaktibilnostjo. pred kratkim se naročil prek ebaya zobnik 15 zob za 525 tip ketne. dobil sem zobnik 15 zob ampak za 520 ketno. zanima me če lahko zobnik uporabljam z 525 tipom ketne ali jo bom predčasno poslal k vragu?kaj sploh naj bi ta številka pomenila pri ketnah? Lp Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno November 20, 2011 Deli Objavljeno November 20, 2011 Hola, @Dejanx: vem da zelo boli če vprašaš strička Googla, pa sem se jst žrtvoval zate nekaj osnov o dimenzijah verig She in Dejanx 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Hola, @Dejanx: vem da zelo boli če vprašaš strička Googla, pa sem se jst žrtvoval zate nekaj osnov o dimenzijah verig thnx za požrtvovalnost zdaj glede na razpredelnice 520 proti 525 naj bi bila samo razlika v debelini zobnika oz širina ketne če sem dobro gledal. zdaj ker imam 520 zobnik ketno pa 525 pasalo očitno bi ampak bi bilo v širini nekaj več zračnosti med zobnikom in ketno. bi to šlo skozi ali raje ne? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 thnx za požrtvovalnost zdaj glede na razpredelnice 520 proti 525 naj bi bila samo razlika v debelini zobnika oz širina ketne če sem dobro gledal. zdaj ker imam 520 zobnik ketno pa 525 pasalo očitno bi ampak bi bilo v širini nekaj več zračnosti med zobnikom in ketno. bi to šlo skozi ali raje ne? LP Jaz bi raje nabavil ustrezen (525) zobnik. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Živjo Danči 1973, povej mi, kje pa se dobi tale PDL Profy Dry Lube? Do sedaj sem uporabljal Motul Factory. S čim pa operete verigo? S čistilnim benzinom, nafto... Hvala za nasvete. Jaz z wd40 ali pa ob castrola (bauhaus ima) sredstvo z čiščenje verige. Saj fora je samo v tem, da ne "razžre" gumic-ringov. Ampak, ali je kdo tu na forumu, ki mu jih je razžrlo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Luis, Yogi..... Ko ga boš 1x probal, ne boš več menjal..... http://www.podjetje-trg.si/louis.html Lojzek ima oziroma se da dobiti tudi pri nas... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Jaz z wd40 ali pa ob castrola (bauhaus ima) sredstvo z čiščenje verige. Saj fora je samo v tem, da ne "razžre" gumic-ringov. Ampak, ali je kdo tu na forumu, ki mu jih je razžrlo? Ni fora v razžiranju ampak v "penetraciji" WD naj bi bil zmožen prodreti "skozi" ringe in "razredčiti" (splakniti) mazivo. Tako zatrjujejo (jaz pa sam potem raje nisem niti probal). lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Jaz z wd40 ali pa ob castrola (bauhaus ima) sredstvo z čiščenje verige. Saj fora je samo v tem, da ne "razžre" gumic-ringov. Ampak, ali je kdo tu na forumu, ki mu jih je razžrlo? kolega je serviserja narobe razumel, in verigo opral z bencinom. v cca 14 dneh je bla veriga trda. čist cik cak je stala, in se ni več opomogla. zgleda da je o-ringestopilo lih tolko, da so postali lepljivi. . . . . . DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Ni fora v razžiranju ampak v "penetraciji" WD naj bi bil zmožen prodreti "skozi" ringe in "razredčiti" (splakniti) mazivo. Tako zatrjujejo (jaz pa sam potem raje nisem niti probal). lp Franc Ampak ko pa po "čiščenju" spet namažeš pa se mazivo spet "penetrira" a ne? A ni namen čistila, da razredči in stopi svinjarijo ter s tem tudi staro mazivo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Ne ga toliko srat kaj ja in kaj ne, mislim da ima vsak od nas navodila, kjer je lepo napisano kako se veriga vzdržuje, drugače pa nič ne zgrešiš, če zapraviš 10€ za sprejček za čiščenje verige in z njim lepo verigo očistiš. Garantiram, da je ena dozica dovolj za celo leto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Deli Objavljeno November 21, 2011 Tako je, jaz pač wd40, ker ga lahko še za kaj drugega uporabim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se