Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Ja, petrolej/kerozin je po knjigi :) Sitno je edino, da ni v spreju, kar pripomore k ekonomični in natančni uporabi.

Je pa zato wd40, ki sicer ni čisti kerozin/petrolej, vendar ga vsebuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima, če se lahko verigo čisti s prejem za diske oz. s čim podobnim... (razni brake, engine, wheel cleanerji... )

Hvala!

Popravljeno . Popravil Cofko Cof
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Engine ziher ne.jaz sem z engine cleanerom posprical pomotoma po okvirju pa mi je aluxacija zbledela.jaz pucem z kurilnim oljem.

Momogrede prodam prednji zobnik zapakiran za suzuki gsxr 600 97-07 15 zob za verige tipa 520

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristične verige niso nič kaj drugačne od kolesarskih, zato disc cleanerjev, wd 40 in podobnih zadev, ki razžirajo ne uporabljamo.

(razen, če bomo verigo skuhali v razbeljeni masti in jo v njej ohladili-tudi to sem že doživel). Če operemo verigo s tem, odstranimo mast, ki se nahaja med pinom in valjčkom, ki pa igra pomembno vlogo pri obrabi verige. Veriga se ne raztegne zato, ker bi se linki (glidi) raztegnali, ampak ker pin iz okroglega nastane elipsast / ovalen. Sam sem mnenja, da se veriga samo redno maže, najprej z redkim oljem, da spere ven umazanijo, ki jo s krpo obrišemo, potem pa gosto olje ali sprej.

še slika ki kaže obrabo pina:

chain_wornpin.gif

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mejčken pa so :)

Okoli valčka je ponavadi tesnilo (o-ring, x-ring), ki zadržuje mast. Velik problem raznih WDjev je ravno to, da porine mast vn in napihne tesnilo, ki potem ne opravlja več svojega dela. Je pa vse res kar je buši povedal, čim manj čiščenja in več mazanja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdravo motoristi.

mene pa zanima če kdo ve kje bi dobil kaksen stunt zadnji zobnik za yamaho yzf750r l95.

motor to zimo predelujem v streetfighter in stunt motor.

iščem pa zobnik za ketno 530-532.

in zobnik z 53-60 zobmi.

hvala za vse informacije

zobnik.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj kontaktirat tole firmo:

http://www.bandcexpress.co.uk/

B&c Express je uvoznik za zobnike in verige Renthal za Anglijo, majo v ponudbi tudi izdelavo zobnikov po željah kupca. V 530 verziji imajo v ponudbi od 29 zob do 62 zob.

Na njihovi strani pejt na sekcijo Sprockets/ Special fittings pa boš najdu kar te zanima. Cena cca 50 funtov plus poštnina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Firma saplex v Račah (pri Mariboru) tudi uvaža zobnike in verige. 2 leti nazaj, ko sem tam kupil verigo sem videl, da imajo na zalogi malo morje razno raznih zobnikov. Ko sem vprašal trgovca za katere znamke imajo zobnike, mi je rekel da skoraj za vse in pa, da je možno dobit tudi po naročilu.

Bi ti prilepil link od njihove spletne strani, ampak piše da je stran v izdelavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fantje, iščem prodajalca v slo, ki lahko nabavi ketno (DID, RK) v rdeči barvi. Moram rečt, da sm kontaktiral že večino, a majo vsi samo zlate ali črne. Ubistvu mi tudi tujina ni nek problem, samo da se splača! :) Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni,

mene pa zanima po približno koliko km se menja ketna pri supersport motorjih ala R1 itd.... Predvidem, da ima pomembno vlogo redno vzdrževanje ketne ter način vožnje. Pa vendar neka življenska doba za ketno bi pa tudi morala biti nekje določena :blush:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni,

mene pa zanima po približno koliko km se menja ketna pri supersport motorjih ala R1 itd.... Predvidem, da ima pomembno vlogo redno vzdrževanje ketne ter način vožnje. Pa vendar neka življenska doba za ketno bi pa tudi morala biti nekje določena :blush:

lp

Iz lastne izkušnje ti lahko povem, da pri moji prejšnji R1 l.2005 (ki sem jo na žalost razbiu :cry: ), je imela 25k km je bila ketna kot nova...seveda redno negovana, motor nikoli po zadnjem, brez pogostega agresivnega in nagleda speljevanja, tako da sem prepričan da bi zržala še 15k km, tako kot od kolega...enak motor kot moj, enak stil vožnje, je menjal prvič ketno pri 40k km. Je pa tako kot si napisal že sam...odvisno od stila vožnje in od negovanja. :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ko pa po "čiščenju" spet namažeš pa se mazivo spet "penetrira" a ne?

A ni namen čistila, da razredči in stopi svinjarijo ter s tem tudi staro mazivo.

Nekaj malega penetrira samo, če je veriga topla. Večji kompaktni delci itak odletijo, ko se veriga segreje in se spremenijo reološke lastnosti masti na verigi. Namen chain cleanerjev ni, da bi čistili verige, ampak da bi očistili tisto, kar je mast ki jo veriga meče okoli umazala! Ime teh čistil je namenoma zavajajoče, ker proizvajalci verig na ta način več prodajo.

Torej še enkrat... VERIGE SE NIKOLI NE PERE. (pika)

Če vam čiščenje verige svetuje vaš mehanik, ga nemudoma zamenjajte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji R1 pri 42500 km še vedno skoraj nova. Redno mazana, občasno očiščena s kurilnim oljem in oprana z wap-om. To zadnje čedalje bolj poredko, ker se mi je ne da več toliko pucat :whistle: .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na XT660 menjana veriga pri 20k km, bila bi se za prvo silo, vendar bi jo moral do konca nategnit. Mazana 2-3x letno, čiščena v vseh 5ih letih samo 1x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kje kupujete sprej za ketno, katerega in kolk date za njega? Trenutno imam nek zanič sprej za ketno in mi kapla dol, da zgleda kakor da motorju pušča olje... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kje kupujete sprej za ketno, katerega in kolk date za njega? Trenutno imam nek zanič sprej za ketno in mi kapla dol, da zgleda kakor da motorju pušča olje... :(

Kupujem ali v Louisu al pa v Ljubljani v podjetju TRG, sprej PDL ( Profi Dry Lube). Najboljši sprej za moje pojme, maže dobro in kar je meni osebno zelo pomembno ne leti stran, nikjer ni tistih črnih pikc po feltnah in plastikah. Pa sem sprobal sigurno 10-15 različnih sprejev, vsi so podn kar se tiče leteče svinjarije. Kok pa PDL kvaliteno maže, je pa mogoče dober podatek tud tole, ketna (RK GWX 525) na mojmu motorju ma zdele za sabo dobrih 30 tisoč km, pa je ko nova. In to na motorju ki ni lih najšvohnejši.

Tko da probi tale PDL, ne bo ti žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Juuuu, Yamalube na Hondo je kurk, da svoji ženski rečeš, da naj od talušne sosede tangice obleče... :lol1: joke joke :P

BIZIXXX sej to je tam v uni stavbi kjer je poleg še celovška pekarna, dm pa en pub?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BIZIXXX sej to je tam v uni stavbi kjer je poleg še celovška pekarna, dm pa en pub?

da, v tisti stavbi je...mislim, da so v 2. nadstropju...ne moreš zgrešit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom šel pogledat pa kupit tist PDL sm mislu it že danes pa ni blo cajta :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!