tejcy Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 uuu care ;) kasn je biu pa filing? :lol1: ← dobra fora hehe :P feeling :P
Dolenc™ Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Jst sem enkrat sanjov neke ducatije, k jih sploh ni... Pa fantazijsko r1nko pa še vse mogoče, enkrat sem celo mev šanso pelat na moji lubici Angelino Jolie, in ja dober filing je biv! :naughty: :topic: , but who cares!
Kontraband Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Ja jaz sem pa v sanjah turbo hrčka VTI iz triglava vozu in občutek je nepozaben
.T. Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Kakor sem jaz gledal, je teh 250 ccm ''kopij'' večjih motorjev veliko... Samo kaj k so v Aziji :) ← Honda NSR 250, Suzuki RGV 250 GAMA, Kawasaki KR1S,.... so precej pogosti v Grčiji. V predmestju Aten, je kar nekaj velikih štacun, ki prodajajo rabljene motorje kar tko na pločniku. Tudi omenjeni 2T motorji se najdejo. Sem tko pasel sline. Tadej
Thundercat Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Kawasaki KR1S,.... ← uf...mašina...se je pred leti prodajal eden v Slo..ma če bi se še enkrat bi ga vzel....za užitek.... :)
<=YaMaHa=> Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Hudo lepa tale Repsol Honda :wub: Sam prov škoda da tud drugi poleg Aprilije ne dajo na Slovensko tržišče kakšnega 250 2T cestaka...mislim da bi jih kar nekaj šlo v promet :)
maXXXimum Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 @yamaha: Sej, kakor vem tudi Aprilia v sloveniji ne prodaja več rs250 <_<
Zok Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 novih aprilij RS 250 ni vec. dvotaktniki izumirajo - sploh pa vecje kubature (250 cc in vec). :(
Fabo Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 novih aprilij RS 250 ni vec. dvotaktniki izumirajo - sploh pa vecje kubature (250 cc in vec). :( ← Samo se kaka svoh 4-taktna 125 jajca delajo...
tejcy Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 SAm je res lepa tale hondica,sej se da kej tazga iz nemcije prpelat :D nice ...
RHonda Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Jah, časi se spreminjajo... Bencin se draži, pa ekološke norme itd. Ti motorji so pa ravno skregani z vsem tem. Škoda ker gre vse na 4t. Znanec, ki je vozil dirkalni 2t motor mi je nekoč rekel: ''fant, za motociklistične užitke je dvotaktni motor''. Pa še prav je imel.
<=YaMaHa=> Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 novih aprilij RS 250 ni vec. dvotaktniki izumirajo - sploh pa vecje kubature (250 cc in vec). :( ← Na žalost :doze: Jah, časi se spreminjajo... Bencin se draži, pa ekološke norme itd. Ti motorji so pa ravno skregani z vsem tem. Škoda ker gre vse na 4t. Znanec, ki je vozil dirkalni 2t motor mi je nekoč rekel: ''fant, za motociklistične užitke je dvotaktni motor''. Pa še prav je imel. ← Se popolnoma strinjam!
Mte :) Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 pomoje pa 2t sportive do 125 nebojo nikol izumrle... k se da dt na 2t masino katalizator tko da je qmot v EURO2 klasi... pa dokler bo povprasvanje bo tud ponudba (tko da ajde froce delat da bomo lahk se vozil :OK: ) peace!
veronek Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 cao! jst ne vem zaka ne delajo vec 250 2t masin kr so kao ekolosko benz pa to?? sej a ne zere aprilia rs250 tam okol 15l !! sej je velik sam kolikor jst vem kaka sestotka vec zere ce jo sponas!! morda se motim! :? zmogljivosti so pa kolikor toliko primerljive!! :D pa se registracija je bl ugodna!! :P
Enzo Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Fora je u useh teh normah (EURO) glede izpušnih plinov in glede zakonov, k majo skor use države A<125,11kw in <350, 25kw <_< . Pol se pa firmam ne splača delat 2T motorjev, kr morjo ugrajevat še katalizator, pa elektronsko blokado in še pa še, da pridejo pod to mejo, ker 250 2T motor nemore met originalno manj kot 25kw (in 125cc manj kot 11kw). Na koncu pride strošek izdelave 2T motorja večji kot pa če naredijo 4T motor in brez kakršnih koli blokad ustreza usem normam ;) Pomoje bojo nekatere tovarne še vedno izdelovale 2T motorje, vendar brez homologacije oz. za na dirkališče. Aprilia že nekaj let izdeluje RS 250 Pista (zdi se mi da še vedno) in RS 125 Pista .)
maXXXimum Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 cao! jst ne vem zaka ne delajo vec 250 2t masin kr so kao ekolosko benz pa to?? sej a ne zere aprilia rs250 tam okol 15l !! ← Za tako porabo sm ze slisu.. se vedno pa ne poznam nobenga k ma rs250, pa bi mu tok pila :hmm: Moja ma tm od 8-9 zadost :OK:
Enzo Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Za tako porabo sm ze slisu.. se vedno pa ne poznam nobenga k ma rs250, pa bi mu tok pila :hmm: Moja ma tm od 8-9 zadost :OK: ← En frend ma RS 250, l. 99 pa mu požre en rezervar na 100km :wacko: . Rezervar pa se mi zdi da ma 15l (popravite me če se motim)
Furioso Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 6,5 litrov na 100 kilometrov pri zmerni vožnji. Tudi do 15 litrov na dirkališču.
Guest lucy4s-adrenalin Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 ooooo kera hondica :D jst bi tud kej tazga mela. kok pa tp kej stane?
Furioso Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 Ceniki za TPje so tukaj: Click! :ph34r:
Zok Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 6,5 litrov na 100 kilometrov pri zmerni vožnji. Tudi do 15 litrov na dirkališču. ← teb je 1x celo benza sred grobnika zmanjkal, ne?? :blink: 600tak ce ga gonis, mislim da ne gre cez 10 litrov (normalna poraba je okrog 6, pa tja do 7, 8 ze tezko - ob mesanem rezimu). dvotaktnik pa ima porabo huuudo odvisno od nacina voznje.
<=YaMaHa=> Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Fora je u useh teh normah (EURO) glede izpušnih plinov in glede zakonov, k majo skor use države A<125,11kw in <350, 25kw <_< . Pol se pa firmam ne splača delat 2T motorjev, kr morjo ugrajevat še katalizator, pa elektronsko blokado in še pa še, da pridejo pod to mejo, ker 250 2T motor nemore met originalno manj kot 25kw (in 125cc manj kot 11kw). Na koncu pride strošek izdelave 2T motorja večji kot pa če naredijo 4T motor in brez kakršnih koli blokad ustreza usem normam ;) ... ← Valda da ma lahko 250ccm 2T manj kot 25kW...kot so blokade na štromu, v frgazarju, v avspuhu---ni hudič da spraviš 250 kubov pod 25kW! Drgač glede porabe je pa cestnga 600taka res težko spravit čez 13,14l/100km pa še tolk visoka poraba bi bla samo na dirkališču če ga do konca ožemaš pri 2T motorjih je pa taka poraba čist normalna pri napiljenem 125ccm motorju pa če ga do konca teraš! Men skori original 125 2T endura(prb.17HP;original ma 14HP)žre povprečno 5,5-6l/100km pa vozim prb. 60-70% na polno!Če ga grem pa na off road ožemat do konca nardim pa tam največ 70-80km s 7,5l...sam to res dušo z motorja potegnem :naughty: :devil: Ugutovu sm da je moja povprečna poraba pri mešani vožnji enaka povprečni porabi FZ6 Fazer :wacko:
maXXXimum Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 ... Ugutovu sm da je moja povprečna poraba pri mešani vožnji enaka povprečni porabi FZ6 Fazer :wacko: ← Ti da mislit, a? .)
<=YaMaHa=> Objavljeno December 4, 2004 Opozori Objavljeno December 4, 2004 Ti da mislit, a? .) ← Ja :kva1: ...sploh če veš da ima Fazerca slabih 100HP, moj mlinček pa prb 17HP :BUA: :D
RHonda Objavljeno December 4, 2004 Opozori Objavljeno December 4, 2004 Hm, fazerja ni treba skoz na polno tiščat, da se normalno pelješ :D Men pa žre 125ka 7-8 litrov ob za moje pojme normalni vožnji. Je treba užitke kar plačat <_<
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se