Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Aprilia RSV 4

Recommended Posts

Burnout

V bistvu Ducati že trži nek tak model.... sicer okej... bom povedal z neko rezervo.... samo še vedno... Ducati desmosedici RR.... mata precej podobnosti vsaj po moje ;)... cena se pa ve kolikšna je. MotoGp gor al pa dol.

Lp Burnout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
V bistvu Ducati že trži nek tak model.... sicer okej... bom povedal z neko rezervo.... samo še vedno... Ducati desmosedici RR.... mata precej podobnosti vsaj po moje ;)... cena se pa ve kolikšna je. MotoGp gor al pa dol.

Lp Burnout

Tudi desmosedici ne bo nikoli GP stroj - je pa zelo dobra replica GP-ja!

Desmosedici že zaradi poslovne skrivnosti ne more bit pristen GP stroj.

Konec koncev se da tudi aprilio opremit za top end komponenetami...

DObr zame sta obdva nedosegljiva - za aprilio sem ene 15k € prekratek,

ducatija sploh kupit ne morm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

In zakaj ducati ne moreš kupit?Vem za dva naprodaj!Eden je nov tega ima znanec iz Rima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Odzadaj je svetovna,najlepše kar je možno!Spredaj pa ta original luč grda ko pes!Z poliestrom in malimi lučkami pa bo strupen!Pa končno 4cilindri,kot je napisal Dex,končno so ugotovili,da so imeli ves čas 2premalo!Cena pa za aprilijo extremno pretirana!Še dobro,da jim cene tako padejo,da bomo lahko sprobali za kako leto!Tisti,ki pa mislite,da opravičuje ceno pa mi povejte zakaj je pol R factory po 4 letih isto vredna kot R1,Gsxr,Zx10...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
billy

Take nizke cene aprilij so sam pr nas,ker mi smo balkanci in če rečejo,da ma 30 al pa 40 konju manj kot r1,pol je jajc in jo noben noče kupt.V Nemčiji so cene teh motorjev kr velke,kjer vejo zaka se gre,al so pa mrbit retardiran,ka pa vem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
billy

Aja še to;se grem stavit da rsvjke ne bo kupu noben grobniški kvazi racer,to bojo kupval samo kafič pozerji.Upam da bo vsaj Pelizzon prpelu kakšno da bomo užival v zvoku v4!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost
Odzadaj je svetovna,najlepše kar je možno!Spredaj pa ta original luč grda ko pes!Z poliestrom in malimi lučkami pa bo strupen!Pa končno 4cilindri,kot je napisal Dex,končno so ugotovili,da so imeli ves čas 2premalo!Cena pa za aprilijo extremno pretirana!Še dobro,da jim cene tako padejo,da bomo lahko sprobali za kako leto!Tisti,ki pa mislite,da opravičuje ceno pa mi povejte zakaj je pol R factory po 4 letih isto vredna kot R1,Gsxr,Zx10...

Ker je noče nihče kupit, ker vsi japanezere raje kupujejo, ker živijo v zablodi, in prodajalec R factory pač rabi dnar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
Aja še to;se grem stavit da rsvjke ne bo kupu noben grobniški kvazi racer,to bojo kupval samo kafič pozerji.Upam da bo vsaj Pelizzon prpelu kakšno da bomo užival v zvoku v4!!

Sprejmem stavo!Vsako leto so na grobniku,ker jih ma kar nekaj hrvatov sicer prejšnje ampak bodo zdaj sigurno menjali!Kafič pozerji se bodo sigurno prej odločili za ducati.Cenejši in kao bolj in :rolleyes:

Aprilije noben ne kupi rabljene,ker pač po vzdržljivosti niso na nivoju,kot tudi ducati niso!Samo kar ducati rešuje je staro in znano ime!Zdaj se bo sicer spet kdo najdu!Ampak tako je dejstvo!Italijan je italijan pa najbo avto ali motor!Vzdrževanje je velik dražje,kot za japonca in seveda bolj pogosto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Sprejmem stavo!Vsako leto so na grobniku,ker jih ma kar nekaj hrvatov sicer prejšnje ampak bodo zdaj sigurno menjali!Kafič pozerji se bodo sigurno prej odločili za ducati.Cenejši in kao bolj in :rolleyes:

Aprilije noben ne kupi rabljene,ker pač po vzdržljivosti niso na nivoju,kot tudi ducati niso!Samo kar ducati rešuje je staro in znano ime!Zdaj se bo sicer spet kdo najdu!Ampak tako je dejstvo!Italijan je italijan pa najbo avto ali motor!Vzdrževanje je velik dražje,kot za japonca in seveda bolj pogosto!

Si kdaj imel kakšno aprilio da takole prazno slamo obračaš*?

Edina hiba ki jo ima je ta da je zadnja bremza v pizdi - pa še to se da porihtat.

Drugače pa so sami materijali in končna izdelva veliko bolj na nivoju kot pri japoncih!

Vse je tako rekoč bolj dodelano, bolj lično, bolj minimalistično.

Sam sem jo menjal ker sem bil razočaran zaradi nekih drugih razlogov, o katerih pa tu na forumu ne bom razglabljav, vsekakor pa ni bil kriv material na motorju da sem zadevo prodal!

LP

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kolportirana cena v AUT: ca. € 22.500.-.

izdelali naj bi samo 1000 primerkov (homoligacija za SBK ?).

tako pravi der reitwagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
P182
Aprilije noben ne kupi rabljene,ker pač po vzdržljivosti niso na nivoju...

itak ja... :trance_33_sleep:

Če je to res - potem bo dvovaljnik sigurno ostal v prodaji... kar je tudi edino prav :)

po mojih informacijah gre dvovaljnik ven s prodaje, kar se pa RSV4 tiče pa bodo verjetno ponudili 3 različice;

navadno , factory in pa omejeno verzijo, ki bo osnova za SBK

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOMOMAJSTER

CENA NOVE RSV

Vsi kvasite v prazno. Prvi primerki, ki gredo v prodajo bodo dražji zaradi boljše opreme predvsem pa zaradi velike podobnosti motocikla, ki bo tekmoval v SBK. Konec leta 2009 se pa pričakuje spodobna cena nekje okoli 15.999 EUR.

KVALITETA APRILIA

Tudi jaz imam izkušnje, da je APRILIA v tem segmentu najkvalitetnejša. Agrgat je pri modelu RSV zelo zelo kvaliteten v primerjavi z npr R-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

der reitwagen, nadaljevanje 265 (st.11/2008), stran 30:

"Aprilio RSV4 bo spomladi 2009 mozno kupiti. v AUT cena ca. € 22.500.-, trenutno samo cestna factory verzija z ca.180 KM. naklada zaenkrat samo 1000 komadov world-wide."

ampak slika je pa lepa. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
SharpNinja
CENA NOVE RSV

Vsi kvasite v prazno. Prvi primerki, ki gredo v prodajo bodo dražji zaradi boljše opreme predvsem pa zaradi velike podobnosti motocikla, ki bo tekmoval v SBK. Konec leta 2009 se pa pričakuje spodobna cena nekje okoli 15.999 EUR.

Ql, še zmer dost, sm nekak v mejah dometa, pač počakam še en let pa pridno pujska hranm :yes: , pa se zna ta lepota znajt v moji garaži :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz
Spredaj že ni lepa!Ta luč :headbang: :rolleyes:

Ja. Ne vem komu je ta motocikel spredi sploh všeč??? kr neki je. Drugo je pa vredu.

Kako zgleda v živo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky
Ja. Ne vem komu je ta motocikel spredi sploh všeč??? kr neki je. Drugo je pa vredu.

Kako zgleda v živo?

Predvsem majhno, heheh. Drugače pa meni je lepša v živo kot na fotkah...če govorimo o sprednjem koncu. Kot celota je po mojem okusu perfektna :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      Ja, v kategoriji enduro sta pa GS in Strom... GS je v obeh kategorijah, Versys samo v Adventure, čeprav so tudi tam nekaj pomešali, sto ljudi sto čudi. Po merah se jih lahko loči
    • J.a.m.e.s
      Vidiš, tu se pa ne bi strinjal s tabo.  Preden sem se odločil, da grem delati izpit za motor, sem bil strasten ribič (večinoma krapar). Če delaš nekaj s srcem in dušo, postane zadeva del tvojega življenja. Letno sem prelovil caa. 50dni, s tem mislim, da sem tolikokrat za vodo tudi prespal, dnevni ribolovi tu niso zajeti. Lovil sem takoj, ko se je led na vodah stalil, tudi če je bil zunaj mraz. Nekje od februarja pa vse do decembra. Opremo sem nenehno dopolnjeval, kmalu sem imel za vsako zvrst ribolova po par komadov palic, samo za krapolov sem jih imel 5, gumenjak, elektro motor, sonar, 2 šotora, enega za daljše kampanje, drugega za hitre dvo, tro dnevne, plinsko peč, da o kvalitetnih oblačilih ne govorim itd. Tako da je klet postajala vedno bolj tesna.  Vedno kadar sem šel za vodo, sem moral mimo ribiške trgovine, kjer sem pustil kar nekaj denarja. Potem sem moral še sam nekaj pojesti, da o pijači ne govorim, sploh ko smo se s kolegi skupaj zbrali  Dnevna karta caa. 20eur, če si lovil par dni zapored je bil tudi to kar velik strošek. Hočem povedati, da če delaš nekaj za dušo, te to veseli, ti ni noben strošek previsok. Ker sem imel dolgoletno željo po motorju, sem naenkrat postal v dilemi, ali motor, ali ribičija. Oboje si tako stroškovno, kot časovno žal ne morem privoščiti. Zato sem se odločil za motor in večino ribiške opreme tudi prodal. Tako da, če danes pogledam nazaj, sploh zdaj ko imam vso potrebno opremo, motor le ni več tako hud strošek. 
    • Akito
    • Snečer
      dobro poglej fotko, kaj je enduro...ma kaki vstrom GS in Versys spadata v kategorijo Adventure in tako ga oglašuje tudi kawasaki = adventure tourer  
    • radko5
  • Similar Content

    • Špilferderber
      By Špilferderber
      povzeto po http://www.motori.hr

      Kada je na sajmu u Milanu prošle godine Aprilia predstavila novu V-twin mašinu od 450 kubika, svi su mislili da se radi o mašini za motocross model. Kada su novinari vidjeli tu mašinu, shvatili su da se nešto više krije iza cijelog projekta. Nova 4.5-V2 mašina će se ugrađivati u novi motocross motor, ali uz njega Aprilia izbacuje i novi racing motor te otvara novu klasu, klasu 450 ccm-a. Radi se o manjem bratu RSV-mille pod nazivom RSV 450. Po najavama, motor bi trebao biti brz poput 600 ccm konkurencije, a lagan poput mnogima dobro poznatog RS250. Biti će interesantno vidjeti što će Aprilia uspjeti sa tim novim modelom jer u klasi do 600 ccm, za sada nemaju nikakvog kandidata. Interesantan je taj podhvat Talijanskog proizvođača jer su Japanski konkurenti već odavno izbacili još uvijek jako popularne modele klase 400 ccm. Sigurno se sječate VTR400RR, CBR400RR, GSXR400RR i slično. Na nekim smo se primjercima uspjeli voziti makar ih je u to vrijeme bilo jako teško dobiti u Hrvatskoj.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!