Skoči na vsebino

Aprilia RSV 4


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče je podatek za garacijo zasledil na kakšni tuji strani. Garancije si lahko določi vsak uvoznik posebaj. V nekaterih državah so garancije za vozila in motorje daljša.

Objavljeno

Mogoče je podatek za garacijo zasledil na kakšni tuji strani. Garancije si lahko določi vsak uvoznik posebaj. V nekaterih državah so garancije za vozila in motorje daljša.

[/quote

Garancijo določi proizvajalec in ne vsak uvoznik posebej. Kajti material, ki je potreben za popravilo motorja, gre iz naslova proizvajalca in ne uvoznika. Prav tako proizvajalec krije doberšen del delovnih ur ( norme so precej stisnjene, tako da določenih napak ne morejo odpraviti v tako kratkem času, kot jih za to določi proizvajalec), ki so potrebne za popravilo.

Kje pa je zasledil podatek o petletni garanciji, pa tudi mene zanima, ker bi se na podlagi tega, tudi sam odločil za nakup tega motorja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

1. GARANZIA UFFICIALE 24 MESI (IT)

2. The Aprilia comes with a 24 month unlimited distance warranty (USA)

3. Garantie: 2 Jahre (GER)

Vir: internet. Upam, da je jasno napisano in da pri nas ne more biti dosti drugače! Če pa je - ne dosti verjeti obljubam nekaterih!

Objavljeno

Kje pa je zasledil podatek o petletni garanciji, pa tudi mene zanima, ker bi se na podlagi tega, tudi sam odločil za nakup tega motorja.

Ni mi jasno!Prepričan sem bil,da je 5let.Se bom potrudil najti kje piše!Ker zdaj povsod piše 2leti in,da se bo garancija podaljšala za 2leti :hmm:

Piše pa recimo tu za tuono,da ima 4leta :hmm:KLIK

Tle pa omogočajo podaljšanje garancije za ducati na 5letKLIK klik

Ampak sem prepričan,da sem nekje zasledil,da ima že tak 5let.Se posujem s pepelom!Se bom pa potrudil najdit v kateri reviji je to pisalo!

Objavljeno

Ni mi jasno!Prepričan sem bil,da je 5let.Se bom potrudil najti kje piše!Ker zdaj povsod piše 2leti in,da se bo garancija podaljšala za 2leti :hmm:

Piše pa recimo tu za tuono,da ima 4leta :hmm:KLIK

Tle pa omogočajo podaljšanje garancije za ducati na 5letKLIK klik

Ampak sem prepričan,da sem nekje zasledil,da ima že tak 5let.Se posujem s pepelom!Se bom pa potrudil najdit v kateri reviji je to pisalo!

Pri Ducatiju pač dokupiš garancijo po želji, pri Apriliji je najbrž isto. Tisto da se pri RSV4 podaljša garancija, pa velja za tiste ki so jim zamenjali agregat in tudi če je bil motor star že eno leto, si ponovno dobil 2 leti garancije(ne vem pa, če na celoten motocikel).

Objavljeno

Nekje sem prebral podatek za končno hitrost 290km/h, kar me čudi.

Saj toliko je uradno zmogel kawasaki zx9r, letnik 98 in komaj 144 konj.

RSV pa je poleg tega še najhitrejši SBK motor, mislim da s 315km/h, čeprav so na pisti omejeno dolge ravnine.

In da gre serijski samo toliko, mi je čudno. Ima toliko kratek prenos??

Objavljeno (popravljeno)

Nekje sem prebral podatek za končno hitrost 290km/h, kar me čudi.

Saj toliko je uradno zmogel kawasaki zx9r, letnik 98 in komaj 144 konj.

To je vsaj realno ne pa kot je praksa pri japoncih!Pa zx9r ni niti v sanjah šel serijski 290km/h.Pač pa po spominu,ker se mi ne da zdaj testa iskat 272km/h! Po števcu z mal poštimanim pa si se res peljal tud mal čez 290km/h!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

V praksi je tako, da kar je po navigaciji 280km/h in več, je za motor že ohoho dost. Po števcu gedo pa vsi tisočaki kar nekaj več.

Objavljeno

Hja kaj naj rečem. tak motocikel so bistroumneži izbrali za motocikel leta.... Pa se še po cesti vozit ni začelo....

hehehe

še eno potrdilo da se ne verjame kar pišejo "novinarji" in "prodane" moto revije

Objavljeno (popravljeno)

ni vse v zunanji lepoti

Mišljen je biu pogled z tehničnega vidika ( zavore, vzmetenje, izpuh, platišča.... ) ne tok vizuelnega ;)

Popravljeno . Popravil RVT
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tako pač to je. Aprilia je trenutno res najbolj dovršen serijski motor. To je dokazala na testih, kjer je konkurenco gladko premagala.

Je prava naslednica Mille, ki po moči ni prednjačila pred konkurenco, ravno tako ne po končni hitrosti, se je pa zato izredno dobro peljala, kar je zapisano tudi v testih.

Je oblikovno eden najboj všečnih, čene kar najboj všečen motor ( gp look ), z samimi vrhunskimi komponentami, z možnostjo sto in ene nastavitve ( večini neuporabne)in seveda z v4 agregatom, ki je najboljša tehnična rešitev.

Pa še dosti bolj exkluzivna od Japonske konkurence.

In za ta paket je treba odšteti pač nekaj e. več, kot pa pri Japonski konkurenci. Čeprav, koliko je že nova R1 in koliko RSV4 Factory ?!

Vsaj zame pri teh dveh modelih ni dileme, za kaj bi se odločil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če pa je 5000 e. prehuda razlika za tisto, kar nudi RSV4 Factory, pa je cena RSV4 R približno enaka ceni R1.

Objavljeno

V tej temi je kar nekaj komentarjev, kateri praviji da je RSV4 predraga.

V zadnjem tednu sem pregledal cene supersportnih motorjev in mi tej komentarji niso čisto jasni.

Cena Yamahe R1 2010 je 15.000€, prodajalec pri Hondi je za model 2010 rekel ceno 14.000€ (brez ABS-a), Aprilia RSV4 R pa je tudi 14.000€.

Res pa je da je RSV4 Factory 20.000€, vendar ne vem če jo lahko primerjam z japonsko konkurenco.

P.S. Cene RSV4 R v tujini so od 15.500 do 16.000 €

Objavljeno

Aprilia RSV4 je postala super športni motocikel leta po izboru bralcev iz 12 držav. :worship:

Veča na: Aprilia RSV4

Objavljeno

Ta končna je za SBK.

Končna hitrost za serijsko na homologaciji je 295 km/h.

Tukaj piše, da je končna 329km/h.

Objavljeno

potrudl so se pa naredl res hud stroj ampak kai k bo spet ta stroj naslednih 5 let ustau nespremenjen, konkurenca pa bo razvila na podlagi nje še bolše stroje. kok Mv avgusta

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Opazujem in se odločam za nakup med Ducati 848 in Aprilio RSV4 R, ki sta cenovno približno enaka. Načeloma se ju ne da primerjat (v kubaturi je cca 150 cm3 razlike v korist aprilie, v moči na maso je razlika v korist aprilie 0,08 KM/kg) a denarja imam kot ga imam in zato ta primerjava. Večino časa se vozim na ovinkastih magistralkah, na avtocesti če moram, nič na pisti. Če bi gledal moč, je jasno kam, a pol so tu kilogrami ducatija. Ne vem kako je s testnimi vožnjami, zato bi bile zelo dobrodošle informacije tistih, ki ste oba vozili - ne le enega od teh (iz prve roke).

Objavljeno

Mogoče kakšen novinar- dvomim pa da kdo tukaj ali pač.

RSV4 v vseh pogledih, če pa si resen pristaš dveh cilindrov, tradicije in ducatija potem 848.

Če boš bolj užival v tem, kot pa v prednostih V4 in 150ccm več, sem mislil.

Kar se tiče vožnje za isti denar sploh nebi pomišljal- RSV.

Objavljeno

Glede na to da negre nikoli na pisto, mu je pa brezveze rsv, pa tud mejhna je k 600 :). Sm rajš vidim čim več rsv-jk na cesti, tak da sm tud za rsv :), najbolš je pa probat oba, pa se boš lažje odloču.

Objavljeno (popravljeno)

Opazujem in se odločam za nakup med Ducati 848 in Aprilio RSV4 R, ki sta cenovno približno enaka. Načeloma se ju ne da primerjat (v kubaturi je cca 150 cm3 razlike v korist aprilie, v moči na maso je razlika v korist aprilie 0,08 KM/kg)

Kako si pa prišel na 0,08 KM/kg razlike?

RSV4 - izmerjeno 165 KM in 179 kg = 0,922 KM/kg.

848 - izmerjeno 125 KM in 168 kg = 0,744 KM/kg.

Tudi če upoštevaš 'uradno' navedene moči (180 proti 134), je RSV4 v veliki prednosti pri razmerju moči na maso (1,006 KM/kg proti 0,798 KM/kg).

Čeprav se mi zdi obeh motorjev 'škoda' za na cesto. ;)

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Težo aprilie sem dobil na njihovi slo domači strani in je nekaj čez 200kg - res pa da nikjer (ne pri dučeju ne pri aprilki) čist jasno ne povejo kaj konkretno pomeni navedena teža. Ko sem kupoval brutalnega nakeda, sem imel srečo, da sem lahko pred tem probal aprilio tuono in ktm duke. Aprilia me je prepričala s stabilnostjo, Ktm je bil igriv kot moped. Kupu sem aprilio, a mi misel na igrivost ktm ni šla iz glave. Zdaj grem na sport varianto, in bi rad mnenje, ali je ducati nekje v stilu KTM duke glede na serpentinasto ovinakste ceste. Ker pa je cena Aprilie tam tam, bi rad še mnenje, da RSV4 ni daleč stran od tuonota na teh vrstah cest. Za hitrostne rekorde na avtocestah sem že mal prestar :(

Objavljeno

Težo aprilie sem dobil na njihovi slo domači strani in je nekaj čez 200kg - res pa da nikjer (ne pri dučeju ne pri aprilki) čist jasno ne povejo kaj konkretno pomeni navedena teža. Ko sem kupoval brutalnega nakeda, sem imel srečo, da sem lahko pred tem probal aprilio tuono in ktm duke. Aprilia me je prepričala s stabilnostjo, Ktm je bil igriv kot moped. Kupu sem aprilio, a mi misel na igrivost ktm ni šla iz glave. Zdaj grem na sport varianto, in bi rad mnenje, ali je ducati nekje v stilu KTM duke glede na serpentinasto ovinakste ceste. Ker pa je cena Aprilie tam tam, bi rad še mnenje, da RSV4 ni daleč stran od tuonota na teh vrstah cest. Za hitrostne rekorde na avtocestah sem že mal prestar :(

čist falil z vsem..

nikakor ne primerjaj nakeda in SS motorja v "igrivosti"

že sam položaj in balanca naredita veliko razliko..

848 ni nič bolj igriv kot rsv4

oba pa manj kot nakeda ki si jih vozil.. (sploh duke)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!