Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


miki

Priporočene objave

Zasnova MS-e je drugačna od drugih motorjev,se strinjam, ampak vilice so vseeno pretrdo nastavljene, saj spada v opcijo "multi" tudi komot touring vožnja vilice pa so trde kot pri modelu 999.

a še nisli slišal za teorijo, da je multistrada samo nekoliko povišan oz. v višino razvlečen in na bolj udobno držo (ne pa tudi vožnjo) narejen ducati supersport?

mislim, zaka bi morala vsaka stvar, ki omogoča bolj pokončno držo, imeti driskasto mehko vzmetenje? A zato, da te lažje žveči po ovinkih in avtobanu? :D nije ti to citroen ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med današnjo turo smo se med drugim tudi zapeljali mimo Avstrijske Lipnice, kjer so imeli v "Motorradclinic-i" manjši sejem. Ker prodajajo tam tudi Ducatije je prišlo kar nekaj njihovih lastnikov in videli smo tudi dve MS-i. Lastnika sem pobaral kako je zadovoljen, pa ni mogel prehvaliti, čeprav so mu pri 5000km crknili blinkerji in so jih mehaniki ravnokar štelali. Prvič sem slišal MS brez Termignonija in sem bil zelo razočaran, zvok podoben kot Aprilia Caponord oz. kosilnica. Tip je omenil da mu jih drugi teden montirajo, cena pa kot pri nas 1000Eur. Moje mnenje, Ducati brez zvoka je kot kura brez perja zato je pri MS-u treba menjati "topa".

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja ... kot oba moja Monstra, gre tudi moja Multistrada že iz trgovine z odprtimi dimniki in seveda z odprtim airboxom ... :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ok ... vikend je mimo ... dimnikov žal še ni ... 1000km tudi še ni, ker sem bil v nedeljo mal švohcan (sobota zvečer = :beer2: ) ... no kakorkoli ... prvih 700+ kilometrov je mimo in tukaj so vtisi

Izgled:

vsake oči imajo svojega malarja ... ampak črna je res kuuul B) ... galerija

Mašina:

Ducati je s tole 1000DS zračno-oljno hlajeno mašino s "samo" 84 KM prekosil samega sebe. Odzivnost na ročico gasa je takojšnja pri vseh vrtljajih in vlek brutalen ... ali kako se že reče. Pri 150km/h si predno rečeš keks (5500rpm v 6-ti prestavi, več še ne smem, gre pa konkretno prek 200km/h). Če pretiravaš, gresta 1. in 2. samo z gasom na zadnje kolo. Svetlobna leta naprej od moje bivše 750 l.'99 mašine.

Kjerkoli obrneš gas vleče konstantno skozi celotno območje vrtljajev, čutiti ni nobenih vrhov ali lukenj ... čeprav zaenkrat ne grem prek 5500 obratov (utekavanje), kar pa je kljub vsemu dovolj tudi za zelo dinamično ali tudi športno vožnjo ... le prestavljanja je več, ker se do 5500rpm zelo hitro odvrti.

Vzmetenje:

hmmm ... kako bi začel ... udarne jame, zjahan asfalt, pogreznjeni kanali od kanalizacije itd ... preko se odpelješ, kot da se ni zgodilo nič ... tudi na ovinku. Prej: toodooom ... zdaj: t'd'p ...

Stabilnost v ovinku kljub višji legi je brezhibna tudi pri velikih hitrostih in ob zaviranju (če je potrebo) ... testirano tudi z Milenco in polnim kovčkom bolj ali manj nepotrebnih stvari.

Vzmetenje je spredaj in zadaj popolnoma nastavljivo. Motor je kljub večjemu udobju in potovalnosti zelo zelo športen in ga čez ovinke lahko varno in kvalitetno "prtegneš" ...

Vodljivost:

tole je pa zgodba zase ... v prvih par km sem se na motorju počutil, kot da ga vozim od nekdaj. Okretnost po mestu, lahkotnost upravljanja med avtomobili, kratki zaprti ovinki, hitri dolgi ovinki, vhod v ovinek ... poezija ... lahko rečem idealno za moj okus in način vožnje, kar pa se najbolje vidi po mojem nasmehu, ko stopim z motorja.

MultiStrada = MultiFun

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ta je, velecenjeni kletar?

Tudi mene zanima kakšen koncept bi to naj bil...? (Verjamem, da res JE, samo zanima me KAKŠEN)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima kakšen koncept bi to naj bil...? (Verjamem, da res JE, samo zanima me KAKŠEN)...

Multi Strada

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multi Strada

a so terenske gume tut integrirane al prideš povsod s cestaškami? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in še enkrat ... futa ...

mene je ta sestavek prepričal za Multistrado ... ostali pa kakor komu paše ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Futa = cesta... Zakaj Multi strada???

očitno imaš težave z dioptrijo in nisi prebral kaj tam piše, ampak samo naslov <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nasedas propagandi?!

da te pomirim: sem tudi sam delno pred nakupom bandita. :grim

... je pa vse kar piše res ... :) B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... je pa vse kar piše res ... :) B)

me zanima ,če bi alhko vse tisto držalo tudi za BMW R1200GS? O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pr tej propagandi bi vsi motorji nič žrli, zastojn servis imel iz avspuha pa same marjetice, kot je en filozof pred parimi dnevi zapisal. Tud pri moji kravi so govoril za porabo okrog 5-6l, pa skurim 7l+ na 100 km, ne verjet propagandi!

Vsaj jaz se z Multistrado lih ne bi v Kočevske pragozdove pognal, pa če je še tko multi, bi jo raj za zlo dober makadam prišparal (kot moja krava), po šodru pa raj kako 125 ccm kros raketo nucal, ceneje kot en sam padec z Multistrado.

lp

Rudi

p.s.

Sem nekaj gledal, kake gume ma tole Multistrada v primerjavi z Metzeler Tourance, so bolj cestne al bolj touring al bolj za po ridah (no zadnje najbrž ne), a majo dimenzijo za Caponorda/Varadera, če so za kej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekaj gledal, kake gume ma tole Multistrada v primerjavi z Metzeler Tourance, so bolj cestne al bolj touring al bolj za po ridah (no zadnje najbrž ne), a majo dimenzijo za Caponorda/Varadera, če so za kej.

Gume so Pirelli Scorpion razvite posebej za Multistrado. So premišljeno "harmonizirane" z vzmetenjem, imajo precej mehko konstrukcijo, vendar v kombinaciji z konkretnim športnim dolgohodnim vzmetenjem idealna kombinacija tudi za zrukane ceste ... morda se sliši nenavadno, ampak funkcionira ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so Pirelli Scorpion razvite posebej za Multistrado. So premišljeno "harmonizirane" z vzmetenjem, imajo precej mehko konstrukcijo, vendar v kombinaciji z konkretnim športnim dolgohodnim vzmetenjem idealna kombinacija tudi za zrukane ceste ...

huh tiskovni predstavnik ducatija. Teb pa morjo službo dat če ne drgje pa v classu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh tiskovni predstavnik ducatija. Teb pa morjo službo dat če ne drgje pa v classu  :D

ah ne ... jaz se samo pozanimam in podajam informacije naprej ... poleg tega pa jih lahko preverim tudi na cesti. :)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno imaš težave z dioptrijo in nisi prebral kaj tam piše, ampak samo naslov <_<

Ravno v tem je štos, da sem prebral.. pa ne šele sedaj, ko si me ti tja napotil, ampak ko so o multistradi šele začeli govoriti.

Še vedno gre za cesto... ne vem kaj je tukaj tolk multi?

(Pa nikakor nisem anti multistrada, nasprotno, všeč mi je... samo mi je tvoja izjava o "novem konceptu vožnje" padel v oči...)

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno gre za cesto... ne vem kaj je tukaj tolk multi?

(Pa nikakor nisem anti multistrada, nasprotno, všeč mi je... samo mi je tvoja izjava o "novem konceptu vožnje" padel v oči...)

:ph34r:

V konceptu gre za "ceste", se pravi množino oz. različne vrste cest od gorskih do dolgih vijugastih, mestnih......... Ducatijeva formula:

Multistrada(Multi roads)=f(Multi Style)=one bike, oziroma izdelati motor, ki je doma na vseh cestah. Il Paso dela Futa je npr.taka multi cesta od tam izvira tudi ideja za ta motor.

In tako smo prišli do novega koncepta vožnje, ali se motim Hotschko?

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko: zanima me, kakšne črne barve je tvoja MS: svetleča ali mat črna? Je mogoče taka kot na sliki?

Drgač pa, lepo, da si tako zadovoljen z novo pridobitvijo :OK:

post-4-1081223256.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V konceptu gre za "ceste", se pravi množino oz. različne vrste cest od gorskih do dolgih vijugastih, mestnih......... Ducatijeva formula:

Multistrada(Multi roads)=f(Multi Style)=one bike, oziroma izdelati motor, ki je doma na vseh cestah. Il Paso dela Futa je npr.taka multi cesta od tam izvira tudi ideja za ta motor.

In tako smo prišli do novega koncepta vožnje.

Pa jade. Še vedno nič novega ali tudi jaz s kravo pridem povsod tam kot Multistrada. Še posebej preko Paso dell' Fruta. Tu celo zelo hitro.

Dober marketinški trik in nič drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem sicer zakkaj toliko govora , da so pri Ducatiju odkrili neki nouga. Yamaha ma to ze kr neki let. Men se zdi v enakem razredu kot TDM, tak da kake tople vode tuki niso odkrili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tako smo prišli do novega koncepta vožnje, ali se motim Hotschko?

ja valjda, saj ima vsak motor svoj, povsem nov koncept vožnje . to prodajajo izdelovalci buče čisto vsem ...

vsak je "popolni užitek v vožnji"... "best of what the money can buy you" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne da imam kakrsnekoli simpatije do multistrade (mogoce ze zato ne ker je ducati), ampak ko tole prebiram se mi dozdeva da vas je sama fousarija ker ma hotscko novo makino :P :P :P

Hotchko: ti sam uzivej....pa po pamet :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!