Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


miki

Priporočene objave

Lepo je brati nekoga, ki je tako zadovoljen s svojim novim motorčičem. Ne vem, zakaj mu tukaj vsi nekaj nasprotujete, je pač za njega vse tisto res kar so napisali, ko bi le jaz bil lahko tako zadovoljen :doze: :rolleyes: :rolleyes:.

Hočko ima:

-1. nagrado za najgrši motor (se ga bo teško prehitelo, sicer se trudim)

-2. nagrado za najboljši motor (za las je šlo mimo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A s te pomislili pa še na to, da ma tale motorček italijanski šarm. :wub: :D

Sam se hudo zavedam, da na kakšnem primerjalnem testu italijanski motor hudo redko natiši japonsko-angleške (vsaj pri Capotu je tko, da mora met testnik hudo dober dan, da je kje Capo na vrhu, sam zanimivo, več testov kot sem prebral, bolj so bili rezultati piomešani, kako, da skor nikoli ni isti vrstni red :hmm: ) ampak vseeno, ko maš enkrat italijanski motor, težko na kaj drugega greš, jaz že ne bi mogel. :wub:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nehajte ga no srat.......... hoschtku ni noben "fous", ne sklepajte s sebe na druge. :grrr treba ga je pikat, ker tako hvali svojo novo zver (kot se nesteto drugih tukaj, kajne. :devil: ). :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nehajte ga no srat.......... hoschtku ni noben "fous", ne sklepajte s sebe na druge. :grrr treba ga je pikat, ker tako hvali svojo novo zver (kot se nesteto drugih tukaj, kajne. :devil: ). :grim

Ej jaz sem mu fouš, bi tudi jaz mel, sam kot prvo že mam Aprilio ki mi je super všeč, kot drugo ni dinar, kot tretje pa... ma mi je škoda denarja, ker si morem vsaj enkrat v življenju tud kako nepremično kupit (moj ex-jugo excluded :cry: ).

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V konceptu gre za "ceste", se pravi množino oz. različne vrste cest od gorskih do dolgih vijugastih, mestnih......... Ducatijeva formula:

Multistrada(Multi roads)=f(Multi Style)=one bike, oziroma izdelati motor, ki je doma na vseh cestah. Il Paso dela Futa je npr.taka multi cesta od tam izvira tudi ideja za ta motor.

In tako smo prišli do novega koncepta vožnje, ali se motim Hotschko?

zelo dobro ... sedi pet in starše v šolo :D ... ostali berite Bobota, da boste morda razumeli, kaj to pomeni MultiPraktik na cesti. ;) :)

svetleča ali mat črna?

... tista na tvoji sliki je custom predelava rdeče v mat-črno ... tukajle so slike vseh barvnih variant 2004 ... moja je itak črna ... :)

tudi jaz s kravo pridem povsod tam kot Multistrada

ne vem zakaj imaš motor, če je tvoj namen samo nekam priti. Potem se vozi z avtom <_< ... gre tudi in predvsem za kvaliteto vožnje in užitka v njej ... ne pa toliko za premik do željenega cilja ... je kaj bolj jasno ? B)

Ne vem sicer zakkaj toliko govora , da so pri Ducatiju odkrili neki nouga. Yamaha ma to ze kr neki let. Men se zdi v enakem razredu kot TDM, tak da kake tople vode tuki niso odkrili.
... no ja ... po izgledu sta si malo podobna, po voznih lastnostih pa kar malo dvomim ... s tako lahkoto kot se MTS v ovinke podaja, je težko najti pri motorjih podobnega izgleda in primerljive velikosti(TDM, V-strom ...) ... pri MTS je ogromno novih (tudi patentiranih) tehničnih rešitev, ki pripomorejo k vodljivosti, razporeditvi teže, boljšem težišču in stabilnosti motocikla ...

ja valjda, saj ima vsak motor svoj, povsem nov koncept vožnje . to prodajajo izdelovalci buče čisto vsem ...

vsak je "popolni užitek v vožnji"... "best of what the money can buy you" ...

Sym ... aka ... Vanilla ... spet kr neki in brez povezave s temo v kateri objavljaš ... :P

sej ne da imam kakrsnekoli simpatije do multistrade (mogoce ze zato ne ker je ducati), ampak ko tole prebiram se mi dozdeva da vas je sama fousarija ker ma hotscko novo makino   

Hotchko: ti sam uzivej....pa po pamet 

:OK:

Lepo je brati nekoga, ki je tako zadovoljen s svojim novim motorčičem. Ne vem, zakaj mu tukaj vsi nekaj nasprotujete, je pač za njega vse tisto res kar so napisali, ko bi le jaz bil lahko tako zadovoljen   .

Hočko ima:

-1. nagrado za najgrši motor (se ga bo teško prehitelo, sicer se trudim)

-2. nagrado za najboljši motor (za las je šlo mimo)

:notworthy: ... le vrstni red obrni ... bo bolj prav .) B)

A s te pomislili pa še na to, da ma tale motorček italijanski šarm. 
zgleda da bo nekaj res na tem ... B)

@Ice: :huh:

@Gebre: tukajle

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislil, da imaš že kakšno svojo slikico :unsure:

Svojih slikc nimam, ker ga lahko skoraj kadarkoli vidim v živo ... zaenkrat je motor originalen, takšen kot na Ducati strani. Lahko bi slikal kako izgledajo original nosilci za stranske kovčke in top case. Bom ob priliki koga prosil za par fotk, ker svojega digi fotoaparata žal nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

V temi "si hard core motorist/ka?" sem prilepil članek o tipu ki je z Multistrado naredo 9.056km v 100 urah :notworthy: , že na začetku je imel prometno nesrečo.... :blink:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
... no ja ... po izgledu sta si malo podobna, po voznih lastnostih pa kar malo dvomim ... s tako lahkoto kot se MTS v ovinke podaja, je težko najti pri motorjih podobnega izgleda in primerljive velikosti(TDM, V-strom ...) ... pri MTS je ogromno novih (tudi patentiranih) tehničnih rešitev, ki pripomorejo k vodljivosti, razporeditvi teže, boljšem težišču in stabilnosti motocikla ...

No tlele si pa mal mem useku. TDM je že 10 ali več let zuni tko da primerjat vozne lastnosti glih ni primern. Če že gremo v to smer je bil podoben koncept že 20 let nazaj začela Gilera ( 125/200 fast bike )

Pa tole o novih tehničnih rešitvah?!?! Mogoč spredn konc so mal drgač nardil pa patentiral. Drgač pa ne vem kva bi lohk tok novga blo. Pač so poštimal geometrijo, pa dali bolj kvalitetne vilce gor.

Fajn da si zadovoljen z njim sam da je pa ne vem kva zdej ta MS pa res ne more bit res. Pa tut dalč od tega da bo kdaj prbližn taka klasika kot so ostali Ducatiji z Monstrom na čelu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tlele si pa mal mem useku. TDM je že 10 ali več let zuni tko da primerjat vozne lastnosti glih ni primern. 

TDM 900 je bila iz TDM850 leta 2002 popolnoma posodobljena in tudi geometrija precej spremenjena, kar pomeni, da so nova znanja in tehnologije že vgrajene v TeDeeMo, vendar kljub temu v voznih lastnostih ni in ne more biti primerjave.

Drgač pa ne vem kva bi lohk tok novga blo. Pač so poštimal geometrijo, pa dali bolj kvalitetne vilce gor.

MTS je športen motor (vzmetenje je od 998 s podaljšanim hodom), ki ponuja odlične vozne lastnosti in udobje tudi na zrukanih cestah, poleg tega pa še kar nekaj udobja za potovanja ... in točno ti dve lastnosti sta mi pri Monstru manjkali. Pelje pa se vsaj tako dobro, če ne celo bolje kot monster. Je pa Monster lepši za pogledat ... to pa brez pardona, čeprav vsake oči svojga malarja pa to ... :fredy: B).

Pa tut dalč od tega da bo kdaj prbližn taka klasika kot so ostali Ducatiji z Monstrom na čelu.

za klasiko je potreben čas ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal nabranih fotk z mojga diska...

dej še napiš kako se pele ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej še napiš kako se pele ... B)

Čez ovinke čvrsto in natančno, vzmetenje dela tako dobro, kot bi moralo na vsakem motorju, zaloga moči je v kombinaciji z kratkim menjalnikom dobra (nazivna moč 92 PS), navora dovolj, da vleče vedno, ko je treba, tudi s polno nosilnostjo cirka 180 kg. V prvi in drugi ga dviguje, če nekontrolirano in takoj naviješ gas do konca. Ni pa to nenadzirano ali neobvladljivo. Pač - ko daš gas, zadeva nalije bencin v mašino in vsi konji naenkrat zagrabijo :P

Občutek nadzora je odličen - tudi zaradi zelo pokončne drže in pozicije sedenja, ki te lepo postavi v prednji del sedeža... Motor je - nepričakovano - zelo neutrujajoč tudi za dost visokega in obilnega voznika, kot je moja malenkost - ...

Po 1000 kilometrih: izjemno zadovoljen. "As good as it gets" približek voznih lastnostni ducatijevih superšportnikov/superbajkov/nejkedov, tokrat pripravljen na lagodno potovalni način, torej s krajšim dosegom menjalnika v hitrostne višave. Vožnja je ultra zabavna in multištrada orto vodljiva.

Vetrna zaščita je nekako "zadovoljiva", sploh v razredu "manjše zaščite"... Motor itak ne gre kaj dosti čez 200, največ užitkov pa ponuja v razponu 40-170 km/h... :P

daljši traktat bo sledil... :)

PS: hvala Desmo, da si me spomnu, da blebetam neumnosti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Motorcyclist: Multistrada vs. The World!

Primerjava MTS z Yamo R6 in Hondo VFR800...

Nekaj citatov:

- What the Multi can deliver is comfortably stunning back-road performance, utter humiliation to unwary super-sport poseurs, work-week practicality and singular Ducati style.

- Meanwhile, the Multistrada is right on the R6's taillight, having a ball without breaking a sweat. The Italian twin is short on top-end speed and cornering clearance--you'll drag toes, pegs, the exhaust guard on the right and the sidestand on the left. Still, the Multi vaults out of slow corners as only a big V-twin can, gaining ground as the R6 hunts for the fat part of its powerband.

OCENA:

Cheers & Jeers

DUCATI MULTISTRADA

Engine 9...Torquey, accessible, yet still a Ducati

Drivetrain 8...Still-heavy clutch offset by nice gearbox

Handling 9...Up to the limits of cornering clearance, among the best

Braking 8...True sportbike power and feel

Ride 7...Emphasis on sporting behavior hurts compliance

Ergonomics 8...Funky riding position becomes comfortable; seat does not

Features 8...Well-executed instruments; lots of options; some storage

Refinement 8...Happily, there are few rough edges

Value 7...Reasonably priced for a Ducati; still, it's $12,000!

Fun Factor 9...Everyday riding (and sport-touring) don't get much better

verdict: A true category-busting motorcycle, the Multistrada easily merges the best attributes of big-bore dual-sport and sport-touring bikes into one amazing, distinctive--and sporty--package.

Dyno Chat

THERE YOU HAVE IT:

The raison d'etre for a large-cube, two-valve V-twin. Gobs of torque right from the bottom of the rev band characterize the Dual Spark engine. Of course, the Honda gets kicked around the block by this measure, but revs far beyond the Ducati's capabilities, as does the Yamaha. Notice that the VFR's torque curve towers above the R6's? Out in the real world, the VFR's meaty midrange is largely absorbed by the bike's great heft. Indeed, the R6 feels more willing than the charts suggest because it is so light--still, get caught in the wrong gear and the Multistrada rockets on by.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Sym: pa še opazi se jo fino pred oštarijo, ko njen voznik noter čaka na dunajskega, tako da lahko pravi čas zabremzaš in ga greš not pozdravit pa en pir spit. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Multistrada ima vse moje simpatije, da bo enkrat moj naslednji motor.

Ima sicer 30 KM manj od mojega trenutnega motorja, kar me sploh ne moti, ker sem se pri sebi odločil, da mi je zdajšnja žival premočna. Konfigurcija motorja je zelo podobna (L2 vs. V2), kar mi je tudi všeč.

Malo sem bral naokrog in vidim, da ima letnik 2005 popravljenih večino "porodnih" težav:

- ogledalom so podaljšali peclje

- ojačali so stransko stojalo (stabilnost s kovčki/ko piha burja!)

- indikator količine goriva menda zdaj dela prav

- serijski sedež je baje zdaj "zadovoljivo" komot in ni treba kupovat Performance sedeža...

Tako da se zdi, da je MTS (1000 DS) zrel model za nakup.

Zanima me pa naslednje. Moja telesna višina je 172 cm, pa ne vem, če se bom ravno dotikal tal, ko bom enkrat zlezel gor. Bom vsekakor šel v polni bojni opremi to sprobat v Claas ali v Trst v Dolomiti Racing, zanima me pa če je kdo od vas, ki ta motor imate, toliko "nizek" in lahko obvlada manevriranje z njim.

Druga stvar ki me zanima, je podobnost drže na motorju npr. z aprilio Tuono (oz. drugimi nakedi). Na prvi pogled sem verjetno vprašal neumnost, pa mislim da ni čisto mimo: okvir in vzmetenje sta izpeljanki iz športnega motorja, le vilice so višje? Kolikšna je višina sedeža?

V dodatni opremi je tudi centralno stojalo. Zanima me, ali sta lahko hkrati na motorju montirana stransko in centralno stojalo?

Stranske torbe se zdaj dobijo mehke, ker so trde baje puščale. Ima kdo te mehke torbe in ali so nosilci enaki?

Givi hvala bogu izdeluje nosilec za top case, tako da to ni problem...

Zavorne cevi spredaj so opletene ali gumijaste?

Torej, motorju je torej treba še dokupit Termignonije, da se ne sliši kot kosilnica?

(Pa črne mutistrade so najhitrejše, a ne?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kjut žlajfki ;)

A ni tale narobe montiral pokrova sklopke???

(Sicer so pa tovrstni Akrapoviči na temu motorju čisto mimo. Valjda je point da ima 2 topa izpod sedeža?!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temule, dragi Vivko, se lahko reče tudi odprta sklopka.

Suha sklopka s polovico pokrova.

OK.

Samo kolikor sem do zdaj videval so uni pokrov ljudje montirali glih obratno - odprtina zadaj. Lahko pa se seveda tudi motim.

Kak odgovor na moja zgornja vprašanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suha sklopka s polovico pokrova.

OK.

Samo kolikor sem do zdaj videval so uni pokrov ljudje montirali glih obratno - odprtina zadaj. Lahko pa se seveda tudi motim.

Kak odgovor na moja zgornja vprašanja?

Očitno je divjak, kot vsi vozniki Multistrad, pa rabi mal več luftanja ;) ... pa da prej zavoha, ko jo orenk prežge :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!