Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Definitivno moj nasleden motor, če se pri Triumphu v roku dveh treh let ne spravjo naredit nov potovalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

http://www.motoring.co.za/index.php?fSecti...rticleId=230481

Pa še eno vprašanje za lastnike (po možnosti prvega letnika): a je normalno da ko spustiš balanco motor obcutno zavija v levo (je to mogoče zarad kardana)? Saj je to počela že prej tudi TDM-a a pri FJR-jki je ta pojav izrazitejši :?

Pa tudi zdi se mi da pri počasni vožnji (po naseljih in mestu) pri daljših ovinkih v nagibu motor rine pokonci (na balanci se to občuti kot, da balanca rine v ovinek in jo moraš kontrirat da obdržiš smer (kar močno, vsaj pri TDM-i tega sploh ni bilo), če pa "popustiš" oz. potegneš balanco v smer ovinka se seveda motor zravna).

No pri hitrejši in bolj dinamični vožnji pa še nisem bil "na obisku" (mrzel asfalt, slabe gume itd.)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.motoring.co.za/index.php?fSecti...rticleId=230481

Pa še eno vprašanje za lastnike (po možnosti prvega letnika): a je normalno da ko spustiš balanco motor obcutno zavija v levo (je to mogoče zarad kardana)? Saj je to počela že prej tudi TDM-a a pri FJR-jki je ta pojav izrazitejši :?

Pa tudi zdi se mi da pri počasni vožnji (po naseljih in mestu) pri daljših ovinkih v nagibu motor rine pokonci (na balanci se to občuti kot, da balanca rine v ovinek in jo moraš kontrirat da obdržiš smer (kar močno, vsaj pri TDM-i tega sploh ni bilo), če pa "popustiš" oz. potegneš balanco v smer ovinka se seveda motor zravna).

No pri hitrejši in bolj dinamični vožnji pa še nisem bil "na obisku" (mrzel asfalt, slabe gume itd.)

LP

Če motor vleče v katerokoli stran, ko izpustiš krmilo, nekaj ni v redu!

Ko motor pri 60-100 km/h spustiš na ravni cesti mora iti ravno kot puščica, ne sme ga vleč v nobeno stran....

LP Martin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na moje izkušnje motor mora pri hitrosti 70, 100 km/h peljati normalno na ravnost, če izpustiš balanco. Za potisk v ovinek pa rabi manjši kontrašterc, da se lepše nagne.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je malo mlajša, ampak vseeno, mora iti naravnost!

Ampak, če jaz kaj vem, imaš ti gume take za gledati in ne za voziti. Pri eni sprednji gumi(ne me vprašati kateri), ki sem jo zelo grdo zvozil, se je tudi Yohana temu primerno obnašala. V ovinek sploh ni šlo, če bi jo pustil bi šla sama pokonci.

Ko sem končno zamenjal gume sem vozil povsem drug motor. nobenega siljenja pokonci.

Če po zamenjavi gum ne boš imel povsem drugega občutka je problem drugje. Daj motor nekomu, ki ima FJR bp, če nikogar ne poznaš, jo pelji k Primicu, mislim, da ti bo povedal kako in kaj.

Tisto kar sem obljubil Marjanu se dogaja, a o temu na tel. ali PM.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jaz presedlal z endure na cestaka, in ko sem spustil belanco je motor zavil v levo:huh: . No, pozneje sem ugotovil, da sem nehote belanco neenakomerno spustil in motor je pač zavil. Pa na položaj telesa je tudi bolj občutljiv. Na enduri tega ni bilo opazit.

Mogoče kaj pomaga :blush:

Pa to sem izvajal pri kakih 50kmh, pri višjih hitrostih je verjetno drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno moj nasleden motor, če se pri Triumphu v roku dveh treh let ne spravjo naredit nov potovalnik.

A ti je všeč? Ni kaj, tale FJR 1.3 res lep in dober motorin. Saj tukaj je napisanega toliko dobrega o njem, da te kar potegne. Dejansko to tudi drži. Marja kar počakaj še malo. Ni hudič, da tudi midva ne dočakama kakšne razveseljive novice iz one strani Rokavskega preliva.

Ave Triumphator - ROCKY B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena?

še ni cenika 2006 :blush:

kompatibilnost z letnikom 2001?

kot je videti po katalogu - ne :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobje men tud FJR mika... Do zdej jaham TDM 900. Morda bo Bluzonder še najbolj vedu kakšna je razlika? Se prehod na FJR splača?

KAj pa, če te prime malenkost bolj športna vožnja, npr na MArički ali na Ridah?

A se TDM veliko globlje nagne kot FJR ?

Sama zdržljivost in zanesljivost?

Poraba gum?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KAj pa, če te prime malenkost bolj športna vožnja, npr na MArički ali na Ridah?

A se TDM veliko globlje nagne kot FJR ?

Ne razmišljati. Takoj si kupi R6

Brez zamere in LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razmišljati. Takoj si kupi R6

Brez zamere in LP Cvetoo.

Ni zamere. Je pa debata. Pač, zanima me, če se bi s FJR mogu vozit samo naravnost, al je možn da se tud kej nagneš, pa če ja, koliko. Tudi TDM ni športak, pa se ga da zelooo globoko nagnit. Če je pa FJR skuter, ki podrsa čim vidiš ovink je pa kurc. Sam po moje to ni, ker sm slišal, da je stvar glede na velikost hudo okretna. Cvetoo ti maš FJR?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti o FJR ne morem skoraj nič povedati ker imam na njej celih 20km in to pred 14 dnevi (pol veš da ni to nič)...pa brez skrbi da to ni skuter (ko boš imel čas si preberi celo temo...je veliko tudi o tem napisanega (vodljivost, okretnost čez ovinke,...)

Binci pa hvala za odgovor.

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni zamere. Je pa debata. Pač, zanima me, če se bi s FJR mogu vozit samo naravnost, al je možn da se tud kej nagneš, pa če ja, koliko. Tudi TDM ni športak, pa se ga da zelooo globoko nagnit. Če je pa FJR skuter, ki podrsa čim vidiš ovink je pa kurc. Sam po moje to ni, ker sm slišal, da je stvar glede na velikost hudo okretna. Cvetoo ti maš FJR?

...pa brez skrbi da to ni skuter (ko boš imel čas si preberi celo temo...je veliko tudi o tem napisanega (vodljivost, okretnost čez ovinke,..wink.gif

.) LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti o FJR ne morem skoraj nič povedati ker imam na njej celih 20km in to pred 14 dnevi (pol veš da ni to nič)...pa brez skrbi da to ni skuter (ko boš imel čas si preberi celo temo...je veliko tudi o tem napisanega (vodljivost, okretnost čez ovinke,...)

Binci pa hvala za odgovor.

In, glede na to da sva oba prej vozila TDM, kakšni so prvi občutki? Temo bom pa res prebral ko bo čas, Hvala Cvetoo. BTW, kolk ma tvoja prevoženega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Miki Mauss

60000 - 1400(let. 2003) in :wub: še vedno traja. Me je gonilo, da bi zapravil nekaj prihrankov, a bom tistih 40000 raje napravil kar sam, saj moji stari čisto nič ne manjka.

Ej, naredi si uslugo. Na tem forumu sem že ene dvajsetkrat napisal, da preiskusite motor preden ga kupite, da preiskusite čelado preden jo kupite. Preiskusite vse kar vam omogočijo. (Tudi sosedo, če vam dovoli ) Vse ostalo je potem stvar denarnice.

In lepo praznovanje FJR-ašem in tistim, ki vas žuli.

Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi občutki so dokaj pozitivni, seveda še nisem navajen čisto lege na motorju, ki je malce bolj "športna" (ampak ne preveč...ni utrujajoča) ampak navor :OK: , tu se mi pa že sedaj smeji (sploh ni važno kolko obratov ima mašina, ko daš gas to VLEČEEEE), na konjske sile pa niti pomisliti ne upam :P ...kot pravim kaj več pa res nebi znal povedati ker sem jo premalo vozil...edino ena stvar mi tu manjka, ki sem se jo pri TDM-i navadil in mi je blazno všeč....ko postaviš noge na stopalke tako da imaš na stopalki le prste (se mi zdi da imaš tako skozi ovinke boljši občutek pa še s škornjem ne drsaš po tleh), za tak položaj ima TDM-a tik nad cevjo izpuha blazno uporabno oporo kamor postaviš peto (verjetno je to bolj zaščita da ne prismodiš podplata a jaz sem se tega tako zelo navadil, da bom kar malce pogrešal).

LP in srečno 2006!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, s škornjem se prevečkrat podrsa po tleh. Sicer pa kot je že bilo večkrat napisano, se da FJR tudi bolj športno peljati, tudi obteženo (v dveh), težišče motorja pa je sorazmerno nizko.

Srečne in lepe km v 2006.

Srečno

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, s škornjem se prevečkrat podrsa po tleh. Sicer pa kot je že bilo večkrat napisano, se da FJR tudi bolj športno peljati, tudi obteženo (v dveh), težišče motorja pa je sorazmerno nizko.

Srečne in lepe km v 2006.

Srečno

Toncek

komaj čakam. Pa upam da še finance zdržijo pa kakšno fjr u garažo spravm... Sam je res impozantna... No sej sem jest tud :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komaj čakam. Pa upam da še finance zdržijo pa kakšno fjr u garažo spravm... Sam je res impozantna... No sej sem jest tud :OK:

Meni, ki sem tudi Impozanca per se, je bila FJR malce prenizka v sedlu in grebenu, šajba je na starejših modelih naredila take vrtince okoli kepe in ramen, da jebla groza, ... Če boš kupil novo ,imajo to že vse pošlihtano (razen višine zica).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Če boš kupil novo ,imajo to že vse pošlihtano (razen višine zica).

Nekoč si mi napisal (če nekaj ne veš potem ni nujno, da to tudi ne obstaja) - tudi sedež je po novem nastavljiv po višini (model 2006) <_< Vračam žogco....

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!