Draksler Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 (popravljeno) Danes sem prišel ves slinast iz TC - ja! Videl novo FJR! :OK: Dobra zadeva! Popravljeno Marec 10, 2006. Popravil DrM - FJR
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 Verjetno je tudi cena temu primerna?
Draksler Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 Verjetno je tudi cena temu primerna? 3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm:
cvetoo Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm: Pa bi se izognil kontroli ventilov pri 45000km in mogoče nastavitvi pri 60000km :hmm: LP Cvetoo.
eMBe Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm: no če rabiš :hmm: se da še od te cene odbit za eno registracijo pa kake hlače :grim tko da bi te prišla toliko kot prejšnji model :D sam k pravemu trgovcu moraš iti :OK: (me že vleče nazaj) :devil:
PERO58 Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 Danes sem prišel ves slinast iz TC - ja! Videl novo FJR! :OK: Dobra zadeva! Nič ne čakaj,takoj zamenjaj! :OK:
Guest Brumer Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm: Dej jo mal opiš -si opazil .da nima ročice za sklopko!!!!!!!!! :beer2:
gody01 Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 (popravljeno) Dej jo mal opiš -si opazil .da nima ročice za sklopko!!!!!!!!! :beer2: Za taksno pa je treba se 500kSIT zraven dati. Pa se obcutek za krmilom je nekoliko "cuden". Drgac pa bi tole stvarco (kar tisto s sklopko) kar mel, samo bi blo se boljse, ce bi ji dali se 6to prestavo hcoj. Pa preden odstejem denarce, jo hocem sprobat, upam da se bo uvoznik odlocil in mel kaksno za testno voznjo na voljo. lp gody Popravljeno Marec 11, 2006. Popravil gody01
Leteči Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 Nima ročice za sklopko?? Morda kaka razlaga kako je zadeva izvedena
solo Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 Nima ročice za sklopko?? Morda kaka razlaga kako je zadeva izvedena Ročke nima model z (kao) avtomatskim menjalnikom, ta je pa tud dražji. Klasika je unih 3.250.000. Kolko sem prebral, šaltaš na pri ročki ali klasično z nogo, ampak u bistvu je to samo pritiskanje stikal, ker fizično menjavo opravi avtomatika (vključno s premikanjem sklopke...). Samo tipkaš, ko pri formuli :kva2:
vuk76 Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 Za taksno pa je treba se 500kSIT zraven dati. Pa se obcutek za krmilom je nekoliko "cuden". Drgac pa bi tole stvarco (kar tisto s sklopko) kar mel, samo bi blo se boljse, ce bi ji dali se 6to prestavo hcoj. Pa preden odstejem denarce, jo hocem sprobat, upam da se bo uvoznik odlocil in mel kaksno za testno voznjo na voljo. lp gody Če ne pri uvozniku pa boš lahko testno našel pri TSC Labi v Litiji;to so mi zaupali,ko sem bil nazadnje tam na obisku. lp vuk
PERO58 Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 Če ne pri uvozniku pa boš lahko testno našel pri TSC Labi v Litiji;to so mi zaupali,ko sem bil nazadnje tam na obisku. lp vuk >Bomo kar to klasično z sklopko vozili :OK: Avtomatika je za penzijoniste,a ne :?
Guest Brumer Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 >Bomo kar to klasično z sklopko vozili :OK: Avtomatika je za penzijoniste,a ne :? Pero :nerazmišljaj tako nazadnjaško pol so vsi vozniki formule penzjonisti.Stvari si razlagate napačno ,to so naredili zaradi hitrejšega in bolj udobnrga prestavljanja.Nepoznam pa točno na kakšen način se speljuje šalta pa se lahko na levi strani s palcem ali nožno kot na navadnem motorju,verjetno pa je vseskupaj deluje spomočjo elektrike. :beer2:
PERO58 Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Pero :nerazmišljaj tako nazadnjaško pol so vsi vozniki formule penzjonisti.Stvari si razlagate napačno ,to so naredili zaradi hitrejšega in bolj udobnrga prestavljanja.Nepoznam pa točno na kakšen način se speljuje šalta pa se lahko na levi strani s palcem ali nožno kot na navadnem motorju,verjetno pa je vseskupaj deluje spomočjo elektrike. :beer2: <Saj nisem nazadnjak,ampak res ne vem zakaj bi imel motor,ki bi imel avtomatcki menjalnik :? Ke nisem voznik F1 in ne tekmujem, imam čas prestavljati in uživati v vožnji :OK: To je seveda samo moje skromno mišljenje :grim Sto ljudi sto čudi :eek:
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Hm....vsi govorite o avtomatskem menjalniku...kolkor sem razumel mora se vedno voznik dat "komando" za "saltanje" ..... torej avtomatski menjalnik :grrr Sicer pa tudi ce bi ze imel zeljo po takem nacinu prestavljanja, bi me zelo motilo tisto "pomanjkanje" rocke na levi strani, pa ne zaradi zelje po stiskanju sklopke, ampak zaradi samega nacina drzanja krmila. Imam obcutek, da od kar vozim motor, niti navadnega kolesa vec ne znam peljat brez da bi imel kazalca in sredinca stalno na rocicah zavor :blush: (a niso enkrat v eni SI reviji tudi na temo varne in pravilne voznje napisali da je stalno "pocivanje" prstov na rocici zavore in sklopke priporocljivo tudi zaradi vecje kontrole .... ce me spomin ne vara je avtor uporabil primerjavo z orlovimi kremplji :hmm: :D )
Leteči Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Dva prsta na sklopki oziroma zavori pomenita predvsem manjši reakcijski čas. Če sklopke ni je itak vseeno.
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 (popravljeno) no v glavnem jaz vsekakor ostajam pri klasicni sklopki (saj ne da si lahko kaj drugega privoscim :D ) Popravljeno Marec 13, 2006. Popravil bLuZoNdEr
PERO58 Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 no v glavnem jaz vsekakor ostajam pri klasicni sklopki (saj ne da si lahko kaj drugega privoscim :D ) <Seveda,klasična sklopka :OK:
Draksler Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Hm....vsi govorite o avtomatskem menjalniku...kolkor sem razumel mora se vedno voznik dat "komando" za "saltanje" ..... torej avtomatski menjalnik :grrr Mislijo SEKVENČNI - saj se razumemo! Preizkusit bo treba ta peklenski stroj, ki buri domišljijo. Potem pa hvalit :grim ali pa grajat :grrr :devil: !
Guest Brumer Objavljeno Marec 15, 2006 Opozori Objavljeno Marec 15, 2006 Dajmo še malo otej temi ; ima senkvenčni menjalnik (krmiljen z elektriko in elektro magnetnim šaltanjem) ,seveda vse skupaj ćez računalnik.Kaj pa speljevanje-robotska sklopka(speljevanje idealno na KNOF)z idealnim navorom :Ha Ha to bi pa še jaz imel!!!!! :beer2:
solo Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Dajmo še malo otej temi ; ima senkvenčni menjalnik (krmiljen z elektriko in elektro magnetnim šaltanjem) ,seveda vse skupaj ćez računalnik.Kaj pa speljevanje-robotska sklopka(speljevanje idealno na KNOF)z idealnim navorom :Ha Ha to bi pa še jaz imel!!!!! :beer2: Ah kaj šaltat, zanimivo bo videt, kako se to v resnici sploh spelje? :hmm:
Draksler Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Ah kaj šaltat, zanimivo bo videt, kako se to v resnici sploh spelje? :hmm: Yamahini inžinirji sigurno niso naredili polizdelka, bi rekel! Jaz bi jo sprobal - kaj pa vi? :hmm: :grim
vulcan Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Tole tanovo FJR z avtomatsko sklopko bo pa res treba sprobat :hmm: .
Draksler Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 Ali je kdo že menjal hladilno tekočino pri FJR in kakšna znanost je to narediti doma! Saj vem, snameš cev pri črpalki za vodo itd. -- samo preverjam! Če ima kdo kakšno informacijo bom vesel, da jo deli z mano nevednežem :kva2: ! Ni to tako, kot sem mislil - samo vijak odviješ na črpalki..... pa tako naprej. TONČEK hvala za FJR Manuals, res koristna zadeva!
eMBe Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 drm kwa je z auaspuhi :hmm: a si že zamenjal topovski cevi :hmm: :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se