Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Danes sem prišel ves slinast iz TC - ja! Videl novo FJR!

:OK: Dobra zadeva!

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm:

Pa bi se izognil kontroli ventilov pri 45000km in mogoče nastavitvi pri 60000km :hmm:

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 250 000, 00 sit (nežev)! :hmm:

no če rabiš :hmm:

se da še od te cene odbit za eno registracijo pa kake hlače :grim tko da bi te prišla toliko kot prejšnji model :D

sam k pravemu trgovcu moraš iti :OK:

(me že vleče nazaj) :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem prišel ves slinast iz TC - ja! Videl novo FJR!

:OK: Dobra zadeva!

Nič ne čakaj,takoj zamenjaj! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej jo mal opiš -si opazil .da nima ročice za sklopko!!!!!!!!! :beer2:

Za taksno pa je treba se 500kSIT zraven dati.

Pa se obcutek za krmilom je nekoliko "cuden".

Drgac pa bi tole stvarco (kar tisto s sklopko) kar mel, samo bi blo se boljse, ce bi ji dali se 6to prestavo hcoj.

Pa preden odstejem denarce, jo hocem sprobat, upam da se bo uvoznik odlocil in mel kaksno za testno voznjo na voljo.

lp

gody

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima ročice za sklopko?? Morda kaka razlaga kako je zadeva izvedena

Ročke nima model z (kao) avtomatskim menjalnikom, ta je pa tud dražji. Klasika je unih 3.250.000. Kolko sem prebral, šaltaš na pri ročki ali klasično z nogo, ampak u bistvu je to samo pritiskanje stikal, ker fizično menjavo opravi avtomatika (vključno s premikanjem sklopke...). Samo tipkaš, ko pri formuli :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za taksno pa je treba se 500kSIT zraven dati.

Pa se obcutek za krmilom je nekoliko "cuden".

Drgac pa bi tole stvarco (kar tisto s sklopko) kar mel, samo bi blo se boljse, ce bi ji dali se 6to prestavo hcoj.

Pa preden odstejem denarce, jo hocem sprobat, upam da se bo uvoznik odlocil in mel kaksno za testno voznjo na voljo.

lp

gody

Če ne pri uvozniku pa boš lahko testno našel pri TSC Labi v Litiji;to so mi zaupali,ko sem bil nazadnje tam na obisku.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne pri uvozniku pa boš lahko testno našel pri TSC Labi v Litiji;to so mi zaupali,ko sem bil nazadnje tam na obisku.

lp vuk

>Bomo kar to klasično z sklopko vozili :OK: Avtomatika je za penzijoniste,a ne :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>Bomo kar to klasično z sklopko vozili :OK: Avtomatika je za penzijoniste,a ne :?

Pero :nerazmišljaj tako nazadnjaško pol so vsi vozniki formule penzjonisti.Stvari si razlagate napačno ,to so naredili zaradi hitrejšega in bolj udobnrga prestavljanja.Nepoznam pa točno na kakšen način se speljuje šalta pa se lahko na levi strani s palcem ali nožno kot na navadnem motorju,verjetno pa je vseskupaj deluje spomočjo elektrike. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero :nerazmišljaj tako nazadnjaško pol so vsi vozniki formule penzjonisti.Stvari si razlagate napačno ,to so naredili zaradi hitrejšega in bolj udobnrga prestavljanja.Nepoznam pa točno na kakšen način se speljuje šalta pa se lahko na levi strani s palcem ali nožno kot na navadnem motorju,verjetno pa je vseskupaj deluje spomočjo elektrike. :beer2:

<Saj nisem nazadnjak,ampak res ne vem zakaj bi imel motor,ki bi imel avtomatcki menjalnik :? Ke nisem voznik F1 in ne tekmujem, imam čas prestavljati in uživati v vožnji :OK: To je seveda samo moje skromno mišljenje :grim Sto ljudi sto čudi :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm....vsi govorite o avtomatskem menjalniku...kolkor sem razumel mora se vedno voznik dat "komando" za "saltanje" ..... torej avtomatski menjalnik :grrr

Sicer pa tudi ce bi ze imel zeljo po takem nacinu prestavljanja, bi me zelo motilo tisto "pomanjkanje" rocke na levi strani, pa ne zaradi zelje po stiskanju sklopke, ampak zaradi samega nacina drzanja krmila. Imam obcutek, da od kar vozim motor, niti navadnega kolesa vec ne znam peljat brez da bi imel kazalca in sredinca stalno na rocicah zavor :blush:

(a niso enkrat v eni SI reviji tudi na temo varne in pravilne voznje napisali da je stalno "pocivanje" prstov na rocici zavore in sklopke priporocljivo tudi zaradi vecje kontrole .... ce me spomin ne vara je avtor uporabil primerjavo z orlovimi kremplji :hmm: :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva prsta na sklopki oziroma zavori pomenita predvsem manjši reakcijski čas. Če sklopke ni je itak vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no v glavnem jaz vsekakor ostajam pri klasicni sklopki (saj ne da si lahko kaj drugega privoscim :D )

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no v glavnem jaz vsekakor ostajam pri klasicni sklopki (saj ne da si lahko kaj drugega privoscim :D )

<Seveda,klasična sklopka :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm....vsi govorite o avtomatskem menjalniku...kolkor sem razumel mora se vedno voznik dat "komando" za "saltanje" ..... torej avtomatski menjalnik :grrr

Mislijo SEKVENČNI - saj se razumemo!

Preizkusit bo treba ta peklenski stroj, ki buri domišljijo. Potem pa hvalit :grim ali pa grajat :grrr :devil: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajmo še malo otej temi ; ima senkvenčni menjalnik (krmiljen z elektriko in elektro magnetnim šaltanjem) ,seveda vse skupaj ćez računalnik.Kaj pa speljevanje-robotska sklopka(speljevanje idealno na KNOF)z idealnim navorom :Ha Ha to bi pa še jaz imel!!!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajmo še malo otej temi ; ima senkvenčni menjalnik (krmiljen z elektriko in elektro magnetnim šaltanjem) ,seveda vse skupaj ćez računalnik.Kaj pa speljevanje-robotska sklopka(speljevanje idealno na KNOF)z idealnim navorom :Ha Ha to bi pa še jaz imel!!!!! :beer2:

Ah kaj šaltat, zanimivo bo videt, kako se to v resnici sploh spelje? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah kaj šaltat, zanimivo bo videt, kako se to v resnici sploh spelje? :hmm:

Yamahini inžinirji sigurno niso naredili polizdelka, bi rekel! Jaz bi jo sprobal - kaj pa vi? :hmm: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo že menjal hladilno tekočino pri FJR in kakšna znanost je to narediti doma! Saj vem, snameš cev pri črpalki za vodo itd. -- samo preverjam!

Če ima kdo kakšno informacijo bom vesel, da jo deli z mano nevednežem :kva2: !

Ni to tako, kot sem mislil - samo vijak odviješ na črpalki..... pa tako naprej. TONČEK hvala za FJR Manuals, res koristna zadeva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!