Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno

huh....sem celotno temo prebral že večkrat ampak to je bilo že kar nekaj časa nazaj....še preden sem se prvič usedel na našega "konjiča"....pa se ne spomnim da bi kdo kaj preveč pisal o "pluženju" :?

Namreč zadnjič sem se prvič odpravil na daljšo furo (pred tem sem naredil le parkrat po 10km). Ker motorja nisem bil navajen in za povrhu sem imel še sopotnico, ki se še ni vozila na motorju, sem vozil malce previdneje, bolj zadržano in počasi.....pa tako pripeljem do Planine oz. kačjih rid in doživim veliko razočaranje. Motor že v prvem ovinku izven naselja pošteno podrgne s stopalko :( (da sploh ne omenjam kako je bilo nazajgrede iz morja na glavnem črnokalskem ovinku :wacko: - če ni šlo celo z izpuhom po tleh :unsure: :( )

Zadnji blažilec je bil nastavljen na HARD in sopotnica je imela slabih 45kg. Da nisem neki divjak lahko potrdita Motoristek in Leteči, ki jima po ovinkih stežka sledim. Prej sem vozil TDM 850 in se mi zdi da je dopuščala mnogo večje nagibe preden si podrgnil s tačko.

Ima kdo podobne izkušnje...pozna kdo rešitev?

No, razen tega da hitro "nasede" pa nimam pripomb. Občutek v ovinkih je fantastičen - kot da bi vozil po tračnicah ( metzeler Z6 :D ), navora je obilo, prestav skoraj ne potrebuješ :OK: , prestavljanja sem se tudi že navadil, edino šipco bi mogoče lahko zamenjal za višjo :hmm:

LP

Objavljeno

Hja, ko se bo sopotnica malo zredila boš podrsal še hitreje .)

Mogoče si pa kje zasledil, ko sem zapisal, da bi bilo fino imeti poleg FJR še kako Fazer 1000, ali pa VFR, če bi seveda finance znesle. :doze:

Poglej, mislim, da boš po kakih 600 do 700 km v Dolomitih v enem dnevu zelo zadovoljen z njo :hooray: :hooray: :inlove: Poiskusi, ne bo ti žal. Po prevoženi turi boš lahko šel še k tvoji 49 kg lahki sopotnici :photo: :whistle:

In kot si zapisal šestica na tem motorju res zmaga.

Se vidimo.

Cvetoo.

Objavljeno

huh....sem celotno temo prebral že večkrat ampak to je bilo že kar nekaj časa nazaj....še preden sem se prvič usedel na našega "konjiča"....pa se ne spomnim da bi kdo kaj preveč pisal o "pluženju" :?

Namreč zadnjič sem se prvič odpravil na daljšo furo (pred tem sem naredil le parkrat po 10km). Ker motorja nisem bil navajen in za povrhu sem imel še sopotnico, ki se še ni vozila na motorju, sem vozil malce previdneje, bolj zadržano in počasi.....pa tako pripeljem do Planine oz. kačjih rid in doživim veliko razočaranje. Motor že v prvem ovinku izven naselja pošteno podrgne s stopalko :( (da sploh ne omenjam kako je bilo nazajgrede iz morja na glavnem črnokalskem ovinku :wacko: - če ni šlo celo z izpuhom po tleh :unsure: :( )

Zadnji blažilec je bil nastavljen na HARD in sopotnica je imela slabih 45kg. Da nisem neki divjak lahko potrdita Motoristek in Leteči, ki jima po ovinkih stežka sledim. Prej sem vozil TDM 850 in se mi zdi da je dopuščala mnogo večje nagibe preden si podrgnil s tačko.

Ima kdo podobne izkušnje...pozna kdo rešitev?

No, razen tega da hitro "nasede" pa nimam pripomb. Občutek v ovinkih je fantastičen - kot da bi vozil po tračnicah ( metzeler Z6 :D ), navora je obilo, prestav skoraj ne potrebuješ :OK: , prestavljanja sem se tudi že navadil, edino šipco bi mogoče lahko zamenjal za višjo :hmm:

LP

Ja, to je pa problem :nono: Prav nič se ne da narediti glede drsanja z tačkami :BUA: Ne vem, kako bo z prtljago :? Bo treba spremeniti način vožnje :grim

Objavljeno

Poglej, mislim, da boš po kakih 600 do 700 km v Dolomitih v enem dnevu zelo zadovoljen ...

... in brez tačk :BUA:

...že na TDM-i po 500+ km ni bilo neke krize, no ja se bomo že navadili, ampak drugač je pa motorin :OK: :OK:

Danes se grem uriti k MAKSI-jevcem :yes:

LP

Objavljeno

... in brez tačk :BUA:

...že na TDM-i po 500+ km ni bilo neke krize, no ja se bomo že navadili, ampak drugač je pa motorin :OK: :OK:

Danes se grem uriti k MAKSI-jevcem :yes:

LP

Potem se bova pa spoznala....

Objavljeno

... in kje si bil?

Evo mene:

post-2289-1148237631_thumb.jpg

Objavljeno

Bil sem samo 15 minut! Moji kolegi (2X CBR900 in VFR) so rekli, da ne bodo vozili in smo šli en krog odpeljat! Oni to obvladajo.... kao!

Saj bo še kakšna priložnost - sicer sem pa iz Mavčič in se lahko dobiva kadar hočeš.... :grim

Sem videl tvoj motor!

LP Mare

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

FJR-aši ali ima gdo povišan vetrobran :? Me zanima ali se splača ?:eek:

Objavljeno

FJR-aši ali ima gdo povišan vetrobran :? Me zanima ali se splača ?:eek:

Imam, odvisno kaj bi rad. .)

LP Cvetoo.

Objavljeno

A od povišanega vetrobrana se da še kaj drugega pričakovati kot boljšo veterno zaščito :?

Tudi jaz ugotavljam da bi kaj večjega znalo pridet v poštev. Tudi če imam do konca dvignjeno ga še vedno kasiram v čelado :(

Objavljeno

A od povišanega vetrobrana se da še kaj drugega pričakovati kot boljšo veterno zaščito :?

Tudi jaz ugotavljam da bi kaj večjega znalo pridet v poštev. Tudi če imam do konca dvignjeno ga še vedno kasiram v čelado :(

Točno to tudi mene moti :nono: Če je šofer manjši je verjetno bolje :OK: Rad bi vedel kako je z večjim vetrobranom! :?

Objavljeno

A to vas muči. :D

Težko bom kaj pametnega povedal. Imam komaj 175 cm in ne vem kako je tistim, ki so večji. Pri povsem dvignjenem steklu še vednoi čutiš veter, toda moč je zmanjšana za recimo 80%.

Osebno sem kupil višje steklo zaradi toka zraka pri vožnji v dvoje. Velikokrat se mi je zgodilo, da mi je glavo metalo sem ter tja.

Tudi to se, da izboljšati, če voziš počasneje, z čisto dvignjenim steklom, če se sovoznica čisto prilepi nate....

LP Cvetoo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pravkar je neko čudo zapeljalo v garažo...

:010 :yea2: :yea1: :hooray: :yes: :OK: :naughty:

Upam da bojo jutri papirji, pol pa registracija in ...

Objavljeno

Eto, že prvo vprašanje za stare FJRaše.

A se da ABS na kak način izklopiti (ne da bi varovalke ven jemal).

Pa mogoče še, kere resourceje na netu kaj priporočate za FJR znanje nabirat. Sam sem naletel na:

http://www.fjrtech.com/getdbitem.cfm?item=49

(pa še tema je taka, ki jo bomo kar kmalu sprakticirali :)

Objavljeno

Eto, že prvo vprašanje za stare FJRaše.

A se da ABS na kak način izklopiti (ne da bi varovalke ven jemal).

Pa mogoče še, kere resourceje na netu kaj priporočate za FJR znanje nabirat. Sam sem naletel na:

http://www.fjrtech.com/getdbitem.cfm?item=49

(pa še tema je taka, ki jo bomo kar kmalu sprakticirali :)

Me pa res zanima, zakaj bi abs izklapljal?

Objavljeno

Čestitam,ker si kupil najboljši motor,pa srečno vožnjo ti želim :OK: :grim :kva2:

ja in ne :hmm:

razlika med staro kanto in tanovo je preočitna :D

če je vzel tazadn model poj je zadel žebljico na glavico :grim

Objavljeno

ja in ne :hmm:

razlika med staro kanto in tanovo je preočitna :D

če je vzel tazadn model poj je zadel žebljico na glavico :grim

Spet eden, ki se je nategnil :devil: .)

:worship: Veliko lepih trenutkov obema.

Cvetoo.

Objavljeno

Me pa res zanima, zakaj bi abs izklapljal?

Za trening bremzanja do konca ...

V navodilih piše, da če zazna ABS kontrola napako, potem preklopi v navaden način.

No če je tako, bi pa bilo dobro prej sprobat kak se 264kg ustavlja brez ABSa, preden se eventualno to zgodi na cesti a ne ?

ja in ne :hmm:

razlika med staro kanto in tanovo je preočitna :D

če je vzel tazadn model poj je zadel žebljico na glavico :grim

Ja, je tazadn model.

Sem sicer mislil čakat na 6 prestavo, ampak samo enkrat se živi, pa sem se kar s podaljšanim razmerjem v 5 zadovoljil. Sem skoraj ziher, da drugo leto še ne bojo 6 vgrajevali.

Objavljeno

Kje pa so tako velike razlike med staro kanto in novo (kanto :D )?

Objavljeno

Kje pa so tako velike razlike med staro kanto in novo (kanto :D )?

Nekaj iz reklam:

New airflow management works to keep both the rider and the bike cooler, for a more comfortable ride, while an adjustable seat, handlebars, windscreen and middle fairing make it easy to find the perfect position.

New bodywork, lights, mirrors, and instrumentation raise the level of quality, while a new fuel injection system and unified braking system with standard ABS add to the FJR's exceptional functionality.

• Electrically adjustable windshield with greater range of adjustment for improved wind protection

• High quality instrumentation with integrated gear indicator

• Adjustable seat, handlebars and middle cowling

• New standard ABS system with unified braking

• Sleeker, slimmer overall body profile

• New, improved airflow management system and heat shielding

• 12 volt power outlet

Dodatno je še mogoče vredno omeniti podaljšano razmerje v 5 prestavi, kar omogoča varčnejšo vožnjo na dolgih turah.

Objavljeno

imam dvome da bodo kdaj vgrajevali 6 gangov :hmm:

matr že tko ima preveč moči in................

če jih bo 6 potem bo to kot F16 :OK:

Objavljeno

imam dvome da bodo kdaj vgrajevali 6 gangov :hmm:

matr že tko ima preveč moči in................

če jih bo 6 potem bo to kot F16 :OK:

:grim :grim :grim

Objavljeno

poglej poglej LA BA je tud gor :OK:

ja če pade kaka dobra cena gremo pa po njo v Litijo :OK:

Objavljeno

Hi,

vceraj naredil prvih 160k na Golico s FJRko.

Se kar da pelat, sem se že bal, da bo malo težka za mene, pa dokler se rola kar gre.

Ko stoji je malo kriza, ker sem bolj kratkonog.

Ja, pa ni še šlo čist tolko hitro kot s fazerko :)

Vidim pa že, da bo treba dat višjo šipco gor (pri tejle se moram v najvišjem položaju malenkost sklonit, pa sem v popolnem brezvetrju).

Pa kratke HIDe si bo v perspektivi treba omislit, ker dolga je zakon, kratka pa bi lahko bla boljša.

Hja, pa na MAXI in Marof se bo treba podati ko bojo sliderji gor, da vidimo do kod sploh tole čudo gre nagnit.

Drugač pa izpolnjuje pričakovanja, ni kaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!