Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

No, na moji poti 27. 4. na grobnik pa tkole... Vidu mrtvega motorista na Kocevkitrance_13_cry.gif (cesta zaprta, obvoz po hosti), na Delnicah motor z nasimi tablcami nalozen na vetrobran avta (na Grobniku se je dal zvedt, d ni prezivutrance_13_cry.gif ), tko, d je moj Bosna trip minil z zlo previdno voznjo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons okol 14:30 na stari cesti Naklo-Brezje na križišču za Kropo ena razbita Honda cbr 125r naložena na prikolco... kdo kej več ve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je to sploh motorist?????????

njega vpraši! seveda je a ne :headbang: pa btw itak smo vsi isti tut atkoti na apnjih :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes ob ca. 14.30 tudi v prlekiji,natančneje v kraju Bolehnečici pri Sv.Juriju ob Ščavnici dva motorista na enem motorju na tleh.Eden odpeljan na rehabilitacijo,drugi dokaj ok. Fak!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je v opomin in opozorilo tistim ki imajo možgane ;) Tisti ki jih nimajo jim pa itak ni pomoči.

jap :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je v opomin in opozorilo tistim ki imajo možgane trance_44_wink5.gif Tisti ki jih nimajo jim pa itak ni pomoči.

Našel si dober, pretresljiv in huuudo poučen filmworship.gif . Če bi večina tvojih vrstnikov že pri 18 letih z globokim razmislekom pogledala ta film, bi bila prihodnost bolj svetla.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv tekst danes v Dnevniku. Presenetila me je radikalna drža Mirana Stanovnika, podpiram.

Motorist Marko se po treh letih rehabilitacije še vedno sestavlja

Približno polovica državnih cest pri nas je v takem stanju, da ne omogoča varne vožnje, pravi Bojan Žlender

Črna kronika - četrtek, 06.05.2010Tekst: Dragana Stanković

NOVO MESTO - "Ko sem šel 8. maja pred štirimi leti domov iz službe, sem na cesti umrl," začne svojo pretresljivo pripoved Marko Vodopija. Vozil je motor, ko mu je sredi Ljubljane voznik punta zaprl pot. Vodopiji je zastalo srce. A imel je srečo. V bližini so bili prisebni ljudje, ki so mu takoj nudili prvo pomoč, mimo se je slučajno pripeljal vodja reanimacije v ljubljanskem kliničnem centru, le minuto oddaljen pa je bil tudi reševalec na motorju. A mnogi nimajo te sreče. Letos je na slovenskih cestah umrlo že osem motoristov, medtem ko jih je v enakem obdobju lani šest. Samo na območju Policijske uprave (PU) Novo mesto je v zadnjih desetih letih umrlo 30 motoristov, letos eden.

Poleg čiščenja cest po zimskem posipavanju in postavljanja posebnih znakov, ki opozarjajo na odseke, kjer vozniki lahko pričakujejo motoriste, Direkcija Republike Slovenije za ceste (DRSC) odseke opremlja tudi z zaščitnimi odbojnimi ograjami z dodatnimi lamelami, ki naj bi motoriste obvarovale hujših poškodb. Toda Miran Stanovnik, večkratni udeleženec relija Pariz-Dakar in inštruktor varne vožnje, je do odbojnih ograj skeptičen. "Kot da bi dali samomorilcem elastično vrv," je bil neposreden na včerajšnjem posvetu v Novem mestu o prometni varnosti. "Na cestah so povratniki, ki so bili poškodovani v nesrečah, vračajo pa se z istim orožjem. In težko me bo nekdo prepričal, da ne vemo, kje se vozijo prekrškarji in da jih je nemogoče ujeti. Rezerva je prav v tem, da ujamemo povratnike," je prepričan.

Najpogostejši vzroki prometnih nesreč z udeležbo enoslednih vozil so še vedno neprilagojena hitrost, neupoštevanje pravil ter nepravilna smer ali stran vožnje. Kot pravi Leopold Pungerčar, predsednik Zveze motoklubov Slovenije, nesreča nikoli ni naključje, nekdo zagotovo nekaj zagreši, naredi napako. "Prav motoristi so med najbolj ogroženimi udeleženci v prometu, saj se vsak dotik motorja z drugim udeležencem po navadi konča s padcem. Pri 50 kilometrih na uro pa je ta lahko že usoden."

Zato Pungerčar zlasti motoriste začetnike poziva, naj opravijo tečaj varne vožnje in se vključijo v kakšen motoklub, kjer jim bodo lahko pomagali izkušenejši kolegi. Podatki namreč kažejo, da je za 45 odstotkov nesreč, v katerih so udeleženi motoristi, kriv motorist sam, v 40 odstotkih je kriv drug udeleženec v prometu, v preostalem deležu pa sta kriva oba.

Zato je po besedah Bojana Žlendra, predsednika Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, in Ivana Kapuna, vodje sektorja prometne policije pri Generalni policijski upravi (GPU), pri motoristih, pa tudi ostalih udeležencih v prometu poleg treznosti in zbranosti najpomembnejša njihova vidnost in predvidevanje. Motorist mora komunicirati z drugimi udeleženci v prometu v prometu in jim dati možnost, da ga opazijo. Pomenu sodelovanja med vsemi udeleženci v prometu je namenjena tudi preventivna kampanja Ne spreglej, ki jo skupaj izvajata policija in DRSC v sodelovanju z motoklubi in drugimi skupinami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa res nisem vedel, da Stanovnik ni še nikoli padel in da ne rabi ograj in podobnega (ali pa je izjava vzeta iz konteksta). Pri nas se dejstvo, da imamo ene najslabših cest v evropi (po kvaliteti alsvalta) vedno potiska nekam v ozadje in se vedno išče vzroke nekje drugje.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pri nas se dejstvo, da imamo ene najslabših cest v evropi (po kvaliteti alsvalta) vedno potiska nekam v ozadje in se vedno išče vzroke nekje drugje. ...

Pri nas se dejstvo, da je na cesti kup idiotov na motorjih potiska nekam v ozadje in se vedno išče vzroke nekje drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, mene je s tem razmišljanjem Miran zelo razočaral..

Dejmo se nekaj odločit. A imamo obcestne ograje zato, da varujemo prometne udeležence, al zarad lepšga?

Kolikor je vem naj bi bil primarni namen obcestnih ograj varovanje cestnih udeležencev, ne glede na to kaj vozijo. Skoraj nobena nesreča ni povzročena namerno. Nihče si ne reče, no danes se bom šel pa mal zaletet z avtom, da bom lahko malo v bolnici. Al pa past z motorjem. Izzivanje usodje je druga stvar. Ampak nobena nesreča ni naklepna, zato se ji sploh reče nesreča. Vsaka nesreča je 1) posledica lastnega pretiravanja, ali 2) posledica napake drugega, ali 3) posledica nekih nepredvidljivih razmer na cesti ali okvara vozila.. So verjetno tudi drugi vzroki, ampak mislim da tile kar dobro pokrijejo.

In obcestne ograje so tu, da pač zmanjšajo posledice, preprečijo avtomobilom, da bi zgrmeli v doline, v gozd, prepad.. So zato, da jih varujejo, kljub temu, da so tudi avtomobilske nesreče v veliki veliki večini posledica pretiravanja oziroma takšne ali drugačne napake enega ali drugega udeleženca v prometu.

Zakaj torej ograje nekatere udeležence varujejo in izpolnjujejo svoj namen, hkrati pa ob tem neki drugi skupini v prometu (motoristom) predstavljajo še bistveno hujšo nevarnost za poškodbe ali smrt, če jih ne bi bilo? To ni sprejemljivo, sploh zato ne, ker imamo preprosto rešitev kako vsem udeležencem zagotovit varnost - dvojne ograje.

Dejmo se torej odločit.

- Če odbojne ograje obstajajo, zato da varujejo prometne udeležence, potem naj bodo dvojne in naj varujejo VSE. Ne da ene varujejo druge ubijajo

- Če pa zavzamemo stališče nekaterih, ki pravijo da dvojne ograje niso smiselne, ker dajejo "potuho" motoristom in občutek lažne varnosti tudi ok. Recimo da sprejmem argument. Ampak potem odstranimo VSE odbojne ograje, ker obstoječe potem tudi dajejo "potuho" in občutek lažne varnosti pa avtomobilistom. Med katerimi je tudi ogromno nesreč. Vse ograje stran, pa ne bo potuhe za nobenga, pa še dodatne nevarnosti za motoriste ne.

Sam sem seveda za prvo možnost, ker je druga po mojem mnenju enostavno bedasta.

Se pa vsekakor strinjam s Stanovnikom v tem delu, da niso ograje tiste, ki bodo rešile problem norcev in povratnikov, ampak jih je bolje na nek način spravit s ceste. Za to je tu policija. Ampak tista primerjava z elastično vrvjo je pa neumna, potem so ograjo kot take, same po sebi elastična vrv vsem. Saj niso samo pri motorjih "samomorilci" in povratniki, ki si ne bi zaslužili varnosti. In tudi pri motoristih niso vsi "samomorilci", marsikdo je že po nepotrebnem nastradal zaradi ograje, ker ga je na naših "urejenih" cestah pričakalo nekaj nepričakovanega.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, mene je s tem razmišljanjem Miran zelo razočaral..

Dejmo se nekaj odločit. A imamo obcestne ograje zato, da varujemo prometne udeležence, al zarad lepšga?

Kolikor je vem naj bi bil primarni namen obcestnih ograj varovanje cestnih udeležencev, ne glede na to kaj vozijo. Skoraj nobena nesreča ni povzročena namerno. Nihče si ne reče, no danes se bom šel pa mal zaletet z avtom, da bom lahko malo v bolnici. Al pa past z motorjem. Izzivanje usodje je druga stvar. Ampak nobena nesreča ni naklepna, zato se ji sploh reče nesreča. Vsaka nesreča je 1) posledica lastnega pretiravanja, ali 2) posledica napake drugega, ali 3) posledica nekih nepredvidljivih razmer na cesti ali okvara vozila.. So verjetno tudi drugi vzroki, ampak mislim da tile kar dobro pokrijejo.

In obcestne ograje so tu, da pač zmanjšajo posledice, preprečijo avtomobilom, da bi zgrmeli v doline, v gozd, prepad.. So zato, da jih varujejo, kljub temu, da so tudi avtomobilske nesreče v veliki veliki večini posledica pretiravanja oziroma takšne ali drugačne napake enega ali drugega udeleženca v prometu.

Zakaj torej ograje nekatere udeležence varujejo in izpolnjujejo svoj namen, hkrati pa ob tem neki drugi skupini v prometu (motoristom) predstavljajo še bistveno hujšo nevarnost za poškodbe ali smrt, če jih ne bi bilo? To ni sprejemljivo, sploh zato ne, ker imamo preprosto rešitev kako vsem udeležencem zagotovit varnost - dvojne ograje.

Dejmo se torej odločit.

- Če odbojne ograje obstajajo, zato da varujejo prometne udeležence, potem naj bodo dvojne in naj varujejo VSE. Ne da ene varujejo druge ubijajo

- Če pa zavzamemo stališče nekaterih, ki pravijo da dvojne ograje niso smiselne, ker dajejo "potuho" motoristom in občutek lažne varnosti tudi ok. Recimo da sprejmem argument. Ampak potem odstranimo VSE odbojne ograje, ker obstoječe potem tudi dajejo "potuho" in občutek lažne varnosti pa avtomobilistom. Med katerimi je tudi ogromno nesreč. Vse ograje stran, pa ne bo potuhe za nobenga, pa še dodatne nevarnosti za motoriste ne.

Sam sem seveda za prvo možnost, ker je druga po mojem mnenju enostavno bedasta.

Se pa vsekakor strinjam s Stanovnikom v tem delu, da niso ograje tiste, ki bodo rešile problem norcev in povratnikov, ampak jih je bolje na nek način spravit s ceste. Za to je tu policija. Ampak tista primerjava z elastično vrvjo je pa neumna, potem so ograjo kot take, same po sebi elastična vrv vsem. Saj niso samo pri motorjih "samomorilci" in povratniki, ki si ne bi zaslužili varnosti. In tudi pri motoristih niso vsi "samomorilci", marsikdo je že po nepotrebnem nastradal zaradi ograje, ker ga je na naših "urejenih" cestah pričakalo nekaj nepričakovanega.

Da, nimam kaj dodat in se strinjam s tvojim razmišljanjem. Pomoje so malo vzeli iz konteksta Stanovnikove besede. Dodatna ograja je dobrodošla za vse. Kam bi pa prišli, še bi postali škodoželjni do norcev in s tem škodili tudi vsem ostalim in sebi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če nekako združimo obe mnenji -da dvojne ograje morajo biti zaradi varnosti in da so le ''za divjaško izživljanje''... Seveda morajo biti, obenem pa naj bodo policaji tam in merijo hitrost. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zna bit, da je bilo res malo vzeto iz konteksta in da se je to nanašalo na problem norcev, ki se sesuvajo po cestah. Tu se strinjam z njim, odbojne ograje tega žal ne bodo rešile.

@motofrik

Točno tako :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi dvojna ograja ni ravno vabljiva, da se v njo zabiješ. Izjava, če ni izvzeta iz konteksta je bedasta, ne poznam nikogar tudi divjaka ne, ki bi si rekel; »a super tule grem pa lahko na nož z 200km/h, ker je tam dvojna ograja is se bom samo malce podrajsal«. :headbang:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal čudna izjava... Kaj če bi njemu odvzeli vso zaščitno opremo, pa naj pelje v gatah in natikačih tisti Dakar, ker potem bo sigurno bolj previdno peljal, sedaj ko ima ščitnike itak tišči kot nor... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policija naj preganja divjake, točno se ve, kje so te lokacije, namesto da piše listke za privite tablice.

Dars in drsc pa tudi naj opravita svoje delo, da bodo ceste normalno prevozne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!