Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Evo danes nabavil pri nas gume Tourance komplet in jih dobil za 190 evrov

Mislim da dobra kupčija...

Podobna cena je tudi v radljah in če imaš srečo pri motor jetu v mb

D.

So ti jih tudi zmontirali?

Objavljeno

So ti jih tudi zmontirali?

Ja malo veze so pomagale...

seveda pa sem prej sam dol potegnil stare gume...

tako da so jih samo zmontirali gor in scentrirali

u glavnem v radljah vulkanizer baje 10 evrov po gumi montaža

D.

Objavljeno

Živjo!

No mimogrede sem zašel v trgovino Stonauro, kjer sem uč vrgel na BMW R 1150 GS Advanture letnik 2002.Oglas je na avtonet

Zanima me če je mogoče kdo iz foruma motor že gledal?Sam namreč nisem mehanik da bi vedel če je motor brezhiben, je bil na tleh kar se vidi iz nekaj prask...

LP Rok

sm gledu jz tistega ja - ma zadeva je bla kr fejst sesuta - cist vsepovsod je popraskan - aja drgac mi je pa lastnik reku da ce se odlocis ga poklic ga vzame ven iz prodajalne pa da kr ene par 100eur cenej - ne vem mene je pac odvrnal tolk prask - ne bi mogu gledat tud ce se zadeva pele tak k se more.

raj razmisl dodobra k za ta dnar dobis marsikaj celega!!!

ajd

Objavljeno

Aja da še povem k smo debatiral o nekem mlenju v motorju - tankam 100 oktansketga pa je zakon - brez enega šuma tak da je sigurn bencin bil razlog.

Pa še to - polet grem čez celo italijo (ene 4000km) pa bom zdle počas pelu moped na servis (na ene 28000km) pa me zanima če pohvalte celjski BMW servis - pa če raj še kaj zravn dam zrihtat k bo le trpela zadeva na Italjanski cesticah :? .) al kam naj raj pelem (sm s posavja-Sevnca)

ajd lp

Objavljeno

A kdo fura na Michelin Anakee in koliko km naredite z nijimi?

Jaz imam zadnjo pri 9000 km ze skoraj fertik.

Po moje je to kar normalno. Jaz imam 1200 gsa, 9500 km in je tudi za zamenjati. No, nekaj 100 km bo še zdržala. Na 1150 GS sem imel vedno Tourance, zdržale so cca 10000 km. Punca ima na 1200 GS, Tourance, ima 11000 km, pa bodo v naslednjih 1000-2000 km tudi za zamenjat. Torej Tourance res malo več zdržijo, so pa oboje zelo dobre gume. Sedaj torej, ravno tako, rabim 2 para gum za motorje. Tourance - sem enkrat nabasal eno slabo serijo in je prednja tresla, da se ni bilo za vozit. Zvečer sem jo zamenjal, zjutraj pa štartal v Dolomite. To je bilo 2000 km muk in trpljenja. Sedaj (in zato) bi imel raje Anakee.

Če najdeš dobro cen za Anakee, vprašaj če vzamemo 3 pare, koliko dajo popusta.

Objavljeno

sm gledu jz tistega ja - ma zadeva je bla kr fejst sesuta - cist vsepovsod je popraskan - aja drgac mi je pa lastnik reku da ce se odlocis ga poklic ga vzame ven iz prodajalne pa da kr ene par 100eur cenej - ne vem mene je pac odvrnal tolk prask - ne bi mogu gledat tud ce se zadeva pele tak k se more.

raj razmisl dodobra k za ta dnar dobis marsikaj celega!!!

ajd

Sej verejtno če nebi bil popraskan bi se že zdavnaj prodal.Tudi mene to mal moti, ker za ta denar dobim motor brez pikce.Drugač pa sem govoril z lastnikom - če bi prišel s 7000€ bi ga verejtno lahko odpeljal....

Drugače pa to da je popraskan tank me niti ne moti, bolje me moti ker so tudi prednje vilce popraskane, kar je pa zelo težko zakrit..Bom še mal pogledal naokrog- mal čez mejo ... itd. Drugače pa hvala za mnenje.

LP Rok

Objavljeno

:topic:

@Tomaž

Sta se pelajla s punco mimo Kozine v nedeljo polpdne (podvečer), ker je bil en par (predvidevam) na dveh GSih, prav fletno vas je bilo videt kako usklajeno peljeta ??

lp

Objavljeno

to sem jaz imel isti problem s tresenjem. Kupil rabljen motor, zamenjal gume in mi je ves čas treslo belanco. Prepričan sem bil da je vzrok kje na motorju, ko sem pa ponovno zamenjal gume po 18000km je pa ok, z isto gumo metzeler tourance...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Sem se ze zmenil, popoldne bodo Michelin Anakee ze gor....Se oglasim, ko jih zvozim...

No Michelin Anakee so se po 11000 znucale. Drugace so pa odlicna gume, predvsem v dezju drzijo kot pribite.

Zdej so gor Metzeler Tourance bomo vidli, ce s temi res naredis vec km.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima zakaj je od znotraj šipca tako bela? Zgodil se je na kolegovem R1150R...? A je kakšna voda vmes al pa olje zanič??

Menjano je bilo pred par tisoč kilometri...Malo sumim da bi mu kdo kej notri zlil...

Prosim za kakšen nasvet...

post-149-1182675461_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil robberrt
Objavljeno

Če je smetana v olju, ki se kaže tudi z belim okencem, potem je voda v olju. Ampak ker je tale bmw zračno hlajen, bo treba en drug vzrok poiskat. Vzemi še vzorec olja in če je očitno nekaj narobe, bo treba zadevo uredit.

Objavljeno
mene pa zanima zakaj je od znotraj šipca tako bela? Zgodil se je na kolegovem R1150R...? A je kakšna voda vmes al pa olje zanič??

Menjano je bilo pred par tisoč kilometri...Malo sumim da bi mu kdo kej notri zlil...

Prosim za kakšen nasvet...

Mašino segrej, zamenjaj olje in filter z novim, kupi original olje,ki ga predpisuje BMW za ta motor. Preglej tudi odušek olja,ki gre iz mašine ponavadi v vsisni kolektor nekje za zračnim filtrom,da nebi kako vstopala voda,če voziš po dežju ali pereš motor (počena -preperela gumijasta cev) OK.

Objavljeno
Evo kot si izvedel je to klenkanje cisto lahko resljivo z gorivom. 100 oktanov zmanjsa na minimum ali celo iznici. Ce pa se še pojavlja in je moteče, pa se samo rahlo prestavi predvžig na 5 stopinj samo ali pa 3. In pol klenkanje izgine. Preverjeno, preizkušeno funkcionira.

D.

A po prestavitvi predvžiga ne klenka niti s 95 oktani?

Objavljeno
A po prestavitvi predvžiga ne klenka niti s 95 oktani?

Fajn bi bilo vedet o katerm motorju je govor.Sicer se predvžig nastavlja točno po podatkih proizvajalca,novejši motorji(z računalniki) si ga nastavljajo sami z pomočjo senzorja klenkanja in senzorja vžiga,kajti samo natančno nastavljen predvžig zmanjša: porabo goriva,preprečuje klenkanje,povzroči boljše izgorevanje in preprečuje pregrevanja mašine. Kakšen benzin(koliko oktanski) moraš tankat ti piše v navodilih. :OK:

Objavljeno
Fajn bi bilo vedet o katerm motorju je govor.Sicer se predvžig nastavlja točno po podatkih proizvajalca,novejši motorji(z računalniki) si ga nastavljajo sami z pomočjo senzorja klenkanja in senzorja vžiga,kajti samo natančno nastavljen predvžig zmanjša: porabo goriva,preprečuje klenkanje,povzroči boljše izgorevanje in preprečuje pregrevanja mašine. Kakšen benzin(koliko oktanski) moraš tankat ti piše v navodilih. :OK:

Kaj bi ti rekel, o katerem motorju je govora? (glej naslov teme)

Dotični motor nima senzorjev klenkanja.

Moral bi tankati 95 pa ni ok, zato moram 98 ali 100

Objavljeno
Kaj bi ti rekel, o katerem motorju je govora? (glej naslov teme)

Dotični motor nima senzorjev klenkanja.

Moral bi tankati 95 pa ni ok, zato moram 98 ali 100

Dobijo se tudi neka vezja ki ga priklopiš na računalnik od motorja pa lahko potem tankaš tudi 91.

To je čip ki so ga baje imeli motorji izvoženi v države s slabšo kvaliteto bencina. Baje pa se pozna na moči in navoru, se mal zmanjša.

Od tega je dost napisanega na boxer-forumu.

Objavljeno
A po prestavitvi predvžiga ne klenka niti s 95 oktani?

Iz izkušenj je to pomagalo, tako da ne moreš nič izgubit, sprobaj pa boš videl kaj in kako

D.

Objavljeno
Dobijo se tudi neka vezja ki ga priklopiš na računalnik od motorja pa lahko potem tankaš tudi 91.

To je čip ki so ga baje imeli motorji izvoženi v države s slabšo kvaliteto bencina. Baje pa se pozna na moči in navoru, se mal zmanjša.

Od tega je dost napisanega na boxer-forumu.

Ne, to niso vezja, v škatli, kjer imaš varovalke so nekakšni kodni vtikači (na pogled podobni kot releji), ki jih lahko izmenjuješ. V samem računalniku (motronic) je shranjenih več različnih programov. Z izmenjavanjem prej omenjenih vtikačev, lahko te programe prikličeš in motor deluje z drugačnim režimom. Ti vtikači so različnih barv. Pri dobavi novega motorja so bili vgrajeni različni vtikači, odvisno od zakonodaje o izpušnih emisijah, kvaliteti goriva, itd države v katero je bil dobavljen. Tako ima npr. motor prodan v Švici vgrajen drugačen vtikač kot motor prodan v Nemčiji ali pa v ZDA.

V prilogi je PDF z navedenimi možnimi kodirnimi vtikači:

Codierstecker.pdf

Objavljeno
Ne, to niso vezja, v škatli, kjer imaš varovalke so nekakšni kodni vtikači (na pogled podobni kot releji), ki jih lahko izmenjuješ. V samem računalniku (motronic) je shranjenih več različnih programov. Z izmenjavanjem prej omenjenih vtikačev, lahko te programe prikličeš in motor deluje z drugačnim režimom. Ti vtikači so različnih barv. Pri dobavi novega motorja so bili vgrajeni različni vtikači, odvisno od zakonodaje o izpušnih emisijah, kvaliteti goriva, itd države v katero je bil dobavljen. Tako ima npr. motor prodan v Švici vgrajen drugačen vtikač kot motor prodan v Nemčiji ali pa v ZDA.

V prilogi je PDF z navedenimi možnimi kodirnimi vtikači:

Jaz pa tega kodnega vtikaca nimam. Je puscena prazna vticnica.

Kaj to pomeni?

p.s. na 98 okt. deluje super, na 95 pa kot, da ga bo hudic vzel.

Objavljeno (popravljeno)
Jaz pa tega kodnega vtikaca nimam. Je puscena prazna vticnica.

Kaj to pomeni?

p.s. na 98 okt. deluje super, na 95 pa kot, da ga bo hudic vzel.

Obstaja varjanta, da si ga pri katerem za en krog sposodiš, da vidiš, če sploh reši tvoj problem. Sam sem enkrat nekaj eksperimentiral, pa sem ga potegnil ven in se en krog peljal brez. Motor je sicer deloval, samo obupno, nar nekaj je cukal, slabo pospeševal, kašljal, itd.

Ena varianta je tudi, da si ga narediš sam. Končno je v vtikaču le neka premostitev med štirimi kontakti. Na spodnji sliki se vidi shema kodnega vtikača in posamznih možnih stikal in rešitev narejena doma. Uporabljeni so bili preprosti čeveljčki za žice.

slike so last strani powerboxer.de

post-689-1183385770_thumb.jpg

post-689-1183385776_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bambi
Objavljeno
Obstaja varjanta, da si ga pri katerem za en krog sposodiš, da vidiš, če sploh reši tvoj problem. Sam sem enkrat nekaj eksperimentiral, pa sem ga potegnil ven in se en krog peljal brez. Motor je sicer deloval, samo obupno, nar nekaj je cukal, slabo pospeševal, kašljal, itd.

Ena varianta je tudi, da si ga narediš sam. Končno je v vtikaču le neka premostitev med štirimi kontakti. Na spodnji sliki se vidi shema kodnega vtikača in posamznih možnih stikal in rešitev narejena doma. Uporabljeni so bili preprosti čeveljčki za žice.

slike so last strani powerboxer.de

kaksne barve pa je tvoj kodni vtikac. Kaj ti vozis na 95 okt.

Objavljeno
Evo kot si izvedel je to klenkanje cisto lahko resljivo z gorivom. 100 oktanov zmanjsa na minimum ali celo iznici. Ce pa se še pojavlja in je moteče, pa se samo rahlo prestavi predvžig na 5 stopinj samo ali pa 3. In pol klenkanje izgine.

Kako se to nastavi?

Objavljeno

da dodam nekaj svojega. na kratko. na svojem Gs-u 1150 sem odmontiral dol zadnji dušilni lonec. je s tem kaj narobe? namreč sedaj se lahko gor montira oba stranska kovčka v enaki velikosti.

zaradi vode dal naredit en lep zaključek na katalizatorju. koliko je sedaj to pametno? ima kak vlpliv na samo mašino?

Objavljeno (popravljeno)
Kako se to nastavi?

Vzames dol pokrov jermena alternatorja, za taveliko jermenico so trije imbus vijaki M5, tisti se narahlo odvijejo in se z obračanjem plošče nastavlja predvžig. Samo potrebuješ še oznako stopinj, in stroboskop - dajalec signala iskre.

da dodam nekaj svojega. na kratko. na svojem Gs-u 1150 sem odmontiral dol zadnji dušilni lonec. je s tem kaj narobe? namreč sedaj se lahko gor montira oba stranska kovčka v enaki velikosti.

zaradi vode dal naredit en lep zaključek na katalizatorju. koliko je sedaj to pametno? ima kak vlpliv na samo mašino?

Sama mašina ima sedaj lažje "dihanje", kar pomeni da mogoče motor ne bo šel normalno, kajti nekaj upora mora biti. Vendar bi znal biti katalizator dovolj. Seveda je pa tu še vprašanje homologacije in dovoljenosti takega početja. Ker ne vem kako bi na to znala gledati roka postave. Za motor pa ne bi smelo razen mogoče glasnejšega izpuha biti nič narobe.

Lep pozdrav

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Objavljeno
Vzames dol pokrov jermena alternatorja, za taveliko jermenico so trije imbus vijaki M5, tisti se narahlo odvijejo in se z obračanjem plošče nastavlja predvžig. Samo potrebuješ še oznako stopinj, in stroboskop - dajalec signala iskre.

Zakaj stroboskop? Se ne samo malo obrne v smeri vrtenja motorja, da vrže iskro malo prej?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!