Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj to tudi pri nas prodajajo?

Nebi vedu. Nekej sm brskov po strani auspuffprofis.de pa sm se spomnu da sm na forumu vidu vš problem pa sm še za BMWje mal pogledov. Tukej je stran od firme pa jih mal povprašej "Where to buy"

Upam da sm kej pomagov :rolleyes:

Objavljeno

hec telih boksarjev je, da če bi imeli "direkt " izpuh brez kat. in z športnim loncem, bi bili precej glasni. :wacko: mislim, da je res kat. glavni krivec. se pa da orig. izpuh doma dodelati do te mere, da ima močnejšo štimo. predelavo v sliki in besedi pa sem enkrat zasledil na advriders forumu.

Objavljeno
hec telih boksarjev je, da če bi imeli "direkt " izpuh brez kat. in z športnim loncem, bi bili precej glasni. :wacko: mislim, da je res kat. glavni krivec. se pa da orig. izpuh doma dodelati do te mere, da ima močnejšo štimo. predelavo v sliki in besedi pa sem enkrat zasledil na advriders forumu.

Ta direktne je res lepo slisat...Na Sardiniji, kjer sem bi 14 dni nazaj sem kar nekaj italianov s tadirektnimi videl in slisal.

Objavljeno
A je že kdo kaj probal katalizator ven stoučt da bi ga ven dobil??

Je sploh izvedlivo?

Pa saj BMW-ju niti ne paše drug glas kot ga ima.. ....s tem se je treba sprijaznit :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Čudne reči se dogajojo telim vašim zlata vrednim BMW-jem :P

Mater, kolega pa se glih sekira da bi si kupil bemfa, take pomanjkljivosti pa ravno niso v prid taki znamki :naughty: še dobro da se o tem na glas piše, verjetno pa še je kaj kar je pod preprogo ........pa kaj bo si skuhal to bo žrl :winkiss:

samo jaz ga sigurno ne bom čakal ko bo dolival olje :yea1: :kva2:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno
Mater, kolega pa se glih sekira da bi si kupil bemfa, take pomanjkljivosti pa ravno niso v prid taki znamki :naughty: še dobro da se o tem na glas piše, verjetno pa še je kaj kar je pod preprogo ........pa kaj bo si skuhal to bo žrl :winkiss:

samo jaz ga sigurno ne bom čakal ko bo dolival olje :yea1: :kva2:

Ni tako hudo kot se bere. Če hočeš imeti boxer mašino, pač moraš računati z določenimi plusi in minusi. Hvala bogu, da so pri japoncih samo plusi .)

GH

Objavljeno (popravljeno)
samo jaz ga sigurno ne bom čakal ko bo dolival olje :yea1: :kva2:

ne vem če ga bo treba s shadowko čakat - pa BMW je vseeno zakon - plusi prevagajo, je pa ravno tako možnost da maš pač srečo(oz. nesrečo) in ti kaj rado crkuje - jz sm skratka neverjetno zadovoln - jutr na servis pol pa čez celo Italijo pa sporočim kak se je gs obnesu, da damo folku mal več zaupanja v te robustne Nemce!!! :worship:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
Mater, kolega pa se glih sekira da bi si kupil bemfa, take pomanjkljivosti pa ravno niso v prid taki znamki :naughty: še dobro da se o tem na glas piše, verjetno pa še je kaj kar je pod preprogo ........pa kaj bo si skuhal to bo žrl :winkiss:

samo jaz ga sigurno ne bom čakal ko bo dolival olje :yea1: :kva2:

Če si že bil kdaj kje v dolomitih naprimer in si opazoval motorje, ki so se v trumah valili čez kak prelaz, si lahko opazil da je blizi 50 % vseh teh motorjev te znamke , velika večina teh pa so GS-i .

So pa res neumni ljudje da ravno na takih "čudnih" strojih na take fure hodijo :whistle:

Objavljeno
Če si že bil kdaj .........si lahko opazil da je blizi 50 % vseh teh motorjev te znamke , velika večina teh pa so GS-i .

V Švici jih je pa 51,5%

Pa vsi so laufal. To moram reč't, čeprav jih ne podpiram.

Saj BMWSLO ve, da sem "deformiran" hondaš! :naughty:

Objavljeno

Bil na servisu dans v Grosupljem - v 2.5 ure zrihtal vse -ole,filtri,bremz ole,ventili... pa je blo slabih 140€ - men se zdi pošten(npr. ko sm v Cele na BMW servis klicu so rekl da bo slabih 200€) - bejžte od cela stran!!! :alien1:

Tak da Grosuplje je :worship: edin pakne za predne bremze morm menjat so rekl pa so orginal BMW 150€ pa se mi je zdel mal prevč pa bom nabavu kopijo - je to vredu?! :rolleyes:

ajd

Objavljeno
Tak da Grosuplje je :worship: edin pakne za predne bremze morm menjat so rekl pa so orginal BMW 150€ pa se mi je zdel mal prevč pa bom nabavu kopijo - je to vredu?! :rolleyes:

Cumbajšpil

Za 51€ imaš doma v nabiralniku.

Objavljeno
ne vem če ga bo treba s shadowko čakat - pa BMW je vseeno zakon - plusi prevagajo, je pa ravno tako možnost da maš pač srečo(oz. nesrečo) in ti kaj rado crkuje - jz sm skratka neverjetno zadovoln - jutr na servis pol pa čez celo Italijo pa sporočim kak se je gs obnesu, da damo folku mal več zaupanja v te robustne Nemce!!! :worship:

ajd

Ne bom komentiral :rolleyes:

edino me zanima to

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=822

lp

Objavljeno
Bil na servisu dans v Grosupljem - v 2.5 ure zrihtal vse -ole,filtri,bremz ole,ventili... pa je blo slabih 140€ - men se zdi pošten(npr. ko sm v Cele na BMW servis klicu so rekl da bo slabih 200€) - bejžte od cela stran!!! :alien1:

Tak da Grosuplje je :worship: edin pakne za predne bremze morm menjat so rekl pa so orginal BMW 150€ pa se mi je zdel mal prevč pa bom nabavu kopijo - je to vredu?! :rolleyes:

ajd

kaj servisirajo samo bemfe? more bit dober servis da to vse porihtajo in še nastavijo ventile na topli mašini :worship:

Objavljeno (popravljeno)

daj royal pomiri se mal - tu se pise o bmw 1150gs kar ti nisi se niti enkrat nic omenu, sam da je treba pa ole nalivat in boš srota čaku (in kr neki užaljen) - pač povem, da je to BMW in pač omenim redni servis kar zagotovo kokga lastnika BMW-ja zanima. Ja žere ole (men tud pol litra na 1000km), rožlja mal (pač tankaš 100oktanskega pa neha), sam pele se pa ko majka,udobn je totaln, res čudn da majo skor vsi Nemci gs-e, servisna mreža je res najboljša...

Ne vem od kje ti, da so na servisu na vroči mašini ventile štelal?! :headbang:

Daj če ni nič o gs-u pol raj ne pisat.

Hvala

SUHI

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
Če si že bil kdaj kje v dolomitih naprimer in si opazoval motorje, ki so se v trumah valili čez kak prelaz, si lahko opazil da je blizi 50 % vseh teh motorjev te znamke , velika večina teh pa so GS-i .

So pa res neumni ljudje da ravno na takih "čudnih" strojih na take fure hodijo :whistle:

No, no; zgolj zaradi tega, ker je vsak drugi obiskovalec Dolomitov Nemec :closedeyes: , za Nemce pa se itak ve, da prisegajo na nemške produkte (pa če bi bila največja jajca na svetu).

Objavljeno
No, no; zgolj zaradi tega, ker je vsak drugi obiskovalec Dolomitov Nemec :closedeyes: , za Nemce pa se itak ve, da prisegajo na nemške produkte (pa če bi bila največja jajca na svetu).

Ne bučk lušit tukaj :headbang: pol italijanov v Dolomitih imajo BMW in to tretežno GS. Tako, da ti želim obisk v Dolomite in se sam prepričaj. :rolleyes: Sem se sam čudil, kako je to možno pri taki industriji motorjev, ki jo premore Italija. Lp

Objavljeno

Ne vem, če sem videl dva (beri:2) cela italijana na motorjih v treh dneh .) pojanja po hribih.

Ne bit takoj užaljen, no :) , sej maš fajn motor.

Objavljeno (popravljeno)
daj royal pomiri se mal - tu se pise o bmw 1150gs kar ti nisi se niti enkrat nic omenu, sam da je treba pa ole nalivat in boš srota čaku (in kr neki užaljen) - pač povem, da je to BMW in pač omenim redni servis kar zagotovo kokga lastnika BMW-ja zanima. Ja žere ole (men tud pol litra na 1000km), rožlja mal (pač tankaš 100oktanskega pa neha), sam pele se pa ko majka,udobn je totaln, res čudn da majo skor vsi Nemci gs-e, servisna mreža je res najboljša...

Ne vem od kje ti, da so na servisu na vroči mašini ventile štelal?! :headbang:

Daj če ni nič o gs-u pol raj ne pisat.

Hvala

SUHI

Nevem zakaj si užaljen, a sem kje rekel da so 1150 gs jajca ne, tudi nisem rekel da ga ne bi imel,da pa imajo svoje pomanjkljivosti pa ste lastniki sami ugotovili, pač čemu forum in če ni dovoljeno nič komentirat oprostite pol....ugogotovitev je nekje podobna ( krava je dobra po srcu, samo daje malo mleka :rolleyes: )

Če si napisal ,da so ti srevisirali v roku 2.5 ure vse to, so ti pol ventile štelali na toplem motorju :blink:

brez zamere SUHI, želim veliko srečnih km

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno
kaj servisirajo samo bemfe? more bit dober servis da to vse porihtajo in še nastavijo ventile na topli mašini :worship:

Nisi dobro prebral posta od Suhija. Je napisal vse to so naredili v 2,5 ure. To pa zato, ker je serviser cakal, da se masina ohladi, da je ventile postelal.

Drugace je 0,5 ure vec kot dovol za olje menjat.

Objavljeno
Ne vem, če sem videl dva (beri:2) cela italijana na motorjih v treh dneh .) pojanja po hribih.

Ne bit takoj užaljen, no :) , sej maš fajn motor.

Nemci pokupijo najvec GS-ov, takoj za njimi so Italiani.

Objavljeno
Nisi dobro prebral posta od Suhija. Je napisal vse to so naredili v 2,5 ure. To pa zato, ker je serviser cakal, da se masina ohladi, da je ventile postelal.

Drugace je 0,5 ure vec kot dovol za olje menjat.

Dobro prebral,,v tem času se ne ohladi za nastavljenje ventilov, pa saj je vseeno :naughty:

Objavljeno

zračno hlajena mašina se v eni uri dovolj ohladi za štelat. Pa četudi je par stotink narobe zaradi toplote ne bo nihče opazil. :rolleyes:

Objavljeno
zračno hlajena mašina se v eni uri dovolj ohladi za štelat. Pa četudi je par stotink narobe zaradi toplote ne bo nihče opazil. :rolleyes:

Oky fantje brez veze debatirat kateri motor je dober in kateri ni. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, tak da to sploh ni debate. Je pa res da je veliko potovalnih motorjev ravno BMW GS-ov. Tega ne more spremeniti nihče.

Jaz ga sam vozim in uživam z njim pa naj bo to na turci 10 km ali pa 300 km. vseeno

Kar pa se tiče štelanja ventilov. Seveda je priporočljivo da je motor hladen. Ampak za olje je pa dobro da je vroč. In potem sklepamo kompromise. Največji problem je ker ne moremo puščat motorjev čez noč, da bi se olje odteklo, da bi lahko potem drugi dan naredili servis. Samo če pa odpreš pokrove ventilov, se hitreje hladi, in priporočilo je da pade temperatura olja(posledično ohišja) pod 80 stopinj celzija. Torej če lahko ventile držiš z roko so vsekakor dovolj hladni za štelanje. Tako da tukaj sploh ni problema ali gre ali ne gre nastavit. In ni toliko težava v zračno ali oljno ali vodno hlajeni mašini, bolj je problem v velikosti motorja in v količini železja, aluminija, sivih zlitin ali kakorkoli rečeš, katere se morajo ohladit.

Lejte kot sem že nekajkrat napisal, kjerkoli se vidimo, se lepo pozdravimo, ker vemo da smo vsi motoristi, pa naj smo na bmw-jih, ki pijejo olje, ducatijih, hondah, apriliah, hosyoungih, ali kakih no name firmah, na cestah se vedno pozdravimo ali ne? In ne maramo kvazi pozerjev ki delajo sramoto vsem motoristom.

To je moje mnenje, in vedite užitek vas je brat, ko debatirate o vsem mogočem, ali pa je užitek z vami debatirat, saj se tudi skozi take debate da kaj naučiti, in mogoče nam kdaj v življenju pride prav, in nas resi mogoče kdaj kakih težav, ali pa še česa hujšega.

V glavnem uživajmo še naprej v vožnji in vsem skupaj veliko veliko varnih km.

Dušan

Objavljeno
Oky fantje brez veze debatirat kateri motor je dober in kateri ni. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, tak da to sploh ni debate. Je pa res da je veliko potovalnih motorjev ravno BMW GS-ov. Tega ne more spremeniti nihče.

Jaz ga sam vozim in uživam z njim pa naj bo to na turci 10 km ali pa 300 km. vseeno

Kar pa se tiče štelanja ventilov. Seveda je priporočljivo da je motor hladen. Ampak za olje je pa dobro da je vroč. In potem sklepamo kompromise. Največji problem je ker ne moremo puščat motorjev čez noč, da bi se olje odteklo, da bi lahko potem drugi dan naredili servis. Samo če pa odpreš pokrove ventilov, se hitreje hladi, in priporočilo je da pade temperatura olja(posledično ohišja) pod 80 stopinj celzija. Torej če lahko ventile držiš z roko so vsekakor dovolj hladni za štelanje. Tako da tukaj sploh ni problema ali gre ali ne gre nastavit. In ni toliko težava v zračno ali oljno ali vodno hlajeni mašini, bolj je problem v velikosti motorja in v količini železja, aluminija, sivih zlitin ali kakorkoli rečeš, katere se morajo ohladit.

Lejte kot sem že nekajkrat napisal, kjerkoli se vidimo, se lepo pozdravimo, ker vemo da smo vsi motoristi, pa naj smo na bmw-jih, ki pijejo olje, ducatijih, hondah, apriliah, hosyoungih, ali kakih no name firmah, na cestah se vedno pozdravimo ali ne? In ne maramo kvazi pozerjev ki delajo sramoto vsem motoristom.

To je moje mnenje, in vedite užitek vas je brat, ko debatirate o vsem mogočem, ali pa je užitek z vami debatirat, saj se tudi skozi take debate da kaj naučiti, in mogoče nam kdaj v življenju pride prav, in nas resi mogoče kdaj kakih težav, ali pa še česa hujšega.

V glavnem uživajmo še naprej v vožnji in vsem skupaj veliko veliko varnih km.

Dušan

:worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!