MiNa Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 HI! Danes malo sprehodil mojega "novega" starega "benkota", moj prvi moto, ki ima tudi prikaz količine goriva. Me zanima kako je kaj zadevica točna. Po prevoženih 200km je prikazovalnik na polovici. Zdi pa se mi, da je od začetka hitro "tonil". Vaše izkušnje? Na terenu.
PURPLE Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Meni zadeva dela "točno" na modelu 1100. Sprva gre dol počasneje, zaradi oblike posode, zadnje črtice pa hitreje. Ko se vklopi luč za gorivo je notri še 5 do 6 litrov kot navajajo papirji. Z zmerno vožnjo delaš okoli 400 km komot, potem šele posveti. Lp
PURPLE Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Meni zadeva dela "točno" na modelu 1100. Sprva gre dol počasneje, zaradi oblike posode, zadnje črtice pa hitreje. Ko se vklopi luč za gorivo je notri še 5 do 6 litrov kot navajajo papirji. Z zmerno vožnjo delaš okoli 350 do 400 km komot, potem šele posveti. Lp
MiNa Objavljeno April 20, 2008 Opozori Objavljeno April 20, 2008 Thanks! Se pravi še kakšnih 100km, da posveti rezerva potem pa še en tolko pa se mašina ustav al pa hiter tankat.
motoristek Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Thanks! Se pravi še kakšnih 100km, da posveti rezerva potem pa še en tolko pa se mašina ustav al pa hiter tankat. Samo, da ima on 3l benza več kot ti... :naughty: tebi ko zasveti lučka :rolleyes: bi moral imeti cca 4l. Lp
MiNa Objavljeno Maj 4, 2008 Opozori Objavljeno Maj 4, 2008 Evo sprobano. Ko ostane v tanku 4l zagori rezerva. Me pa zanima kakšne so vaše izkušnje z integralnim zavornim sistemom (slika)? Tudi to čudotehnke imam na svojem GS-u. Zaviranje je sicer odlično. Bolj me zanima, če ste imeli kakšne težave. Do sedaj sem imel vse motorje brez kakšnih elektronskih "pomagal".
PURPLE Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Motoristek, si imel na prejšnem GSu usnjeno prevleko preko rezervoarja? Koliko te je zadeva stala?
tombgo Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 eno zanjimivo in mal :topic: včeraj sem med vračanjem domov na trajektu srečal 4 avstrijce na GS-ih, jaz na japoncu. Eden izmed njih je imel na sprednjem blatniku tipično nalepko: PISSING ON JAPAN Itak se začnemo mal čudno gledat, potem pa vsi v smeh... :D Največji smeh pa je bil potem, ko eden od njih čez 5 min potiho vzame plastenko z 1l olja in začne dolivati, kar mu je njegov motorček po poti popapcal.... :evilgrin: drugač pa fajn motorji...
Greyhound Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 eno zanjimivo in mal :topic: včeraj sem med vračanjem domov na trajektu srečal 4 avstrijce na GS-ih, jaz na japoncu. Eden izmed njih je imel na sprednjem blatniku tipično nalepko: PISSING ON JAPAN Itak se začnemo mal čudno gledat, potem pa vsi v smeh... :D Največji smeh pa je bil potem, ko eden od njih čez 5 min potiho vzame plastenko z 1l olja in začne dolivati, kar mu je njegov motorček po poti popapcal.... :evilgrin: drugač pa fajn motorji... Eni dolivajo olje, drugi špricajo ketne.....Ne vem, ampak jaz tistih, ki morajo vsakih 300 km pošpricati ketno, nič ne pomilujem. Pač sestavni del vzdrževanja motorja, enako kot dolivanje olja.
PURPLE Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Je v Sloveniji kak zastopnik za Touratech, imam namen kupit SPOJLER ZA VETROBRAN , da ne bi bilo potrebno poštnine plačevat.
TommyP Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Zivijo Odgovarjam pred Motoristkom... :P Bagster zascita stane slabih 100eur... -- LP Motoristek, si imel na prejšnem GSu usnjeno prevleko preko rezervoarja? Koliko te je zadeva stala?
motoristek Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Je v Sloveniji kak zastopnik za Touratech, imam namen kupit SPOJLER ZA VETROBRAN , da ne bi bilo potrebno poštnine plačevat. http://www.touratech.com/shops/008/index.p...87bbbded9c1869e Škoda, da nisi prej povedal, danes sem dobil neke stvari in bi lahko tudi tvojo šipo zraven vzel. Poštnina bi se pa bratsko delila... :worship:
MiNa Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 (popravljeno) Eni dolivajo olje, drugi špricajo ketne.....Ne vem, ampak jaz tistih, ki morajo vsakih 300 km pošpricati ketno, nič ne pomilujem. Pač sestavni del vzdrževanja motorja, enako kot dolivanje olja. Bo držalo! Kolega je na 5775km dolgi poti mazal ketno (Kawasaki KLE) jaz sem pa dolil 1l olja (BMW1150GS) med drugim sva oba tudi tankala bencin. Popravljeno Junij 6, 2008. Popravil MiNa
AndiGS Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 Je v Sloveniji kak zastopnik za Touratech, imam namen kupit SPOJLER ZA VETROBRAN , da ne bi bilo potrebno poštnine plačevat. Jaz sem pri Selmarju kupil višjo šipo od Wunderlicha.Se obnese,je višja za 10 cm.
PURPLE Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 Bo držalo! Kolega je na 5775km dolgi poti mazal ketno (Kawasaki KLE) jaz sem pa dolil 1l olja (BMW1150GS) med drugim sva oba tudi tankala bencin. Mina mislim da sva oba prestopnika iz KLEja (super motor v svojem rangu) na GSa. Olje je en minus, drugače pa zadovoljen z motorjem po furi?
robberrt Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 mene pa zanima če je kdo menjal amortizerje na svojem GSu in za katere se je odločil? Ohlins, wilbers??
Greyhound Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Zanima me, če je kdo na R1150GS že naletel na naslednji problem: v 4. in (predvsem) 5. prestavi med 4.500 in 6.000 obrati mašina prav neprijetno "cuka" in to ne glede na mraz, sonce, dež... Imam tudi občutek, da nad 6.000 obrati ne vleče kot nekoč, čeprav cukanja ni. Sem malo bral po tujih forumih, pravijo, da je najverjetneje elektrika. Aja, letnik 2003, 41.000 km, svečke 3.000 km, servis na 40.000 opravljen marca. Če je kdo že imel takšen problem in ga je uspešno rešil, prosim za nasvet. Nasveta naj grem na servis, hvala, ne potrebujem. To bom vsekakor storil, če ne bo nič drugega pomagalo.
suhi Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Zanima me, če je kdo na R1150GS že naletel na naslednji problem: v 4. in (predvsem) 5. prestavi med 4.500 in 6.000 obrati mašina prav neprijetno "cuka" in to ne glede na mraz, sonce, dež... Imam tudi občutek, da nad 6.000 obrati ne vleče kot nekoč, čeprav cukanja ni. Sem malo bral po tujih forumih, pravijo, da je najverjetneje elektrika. Aja, letnik 2003, 41.000 km, svečke 3.000 km, servis na 40.000 opravljen marca. Če je kdo že imel takšen problem in ga je uspešno rešil, prosim za nasvet. Nasveta naj grem na servis, hvala, ne potrebujem. To bom vsekakor storil, če ne bo nič drugega pomagalo. Men je kr pošteno cuku ja - sam tudi včasih na mestu in speljevanju, ko pa sem pospeševal je pa nastalo kako neprijetno presenečenje... No kaj je blo z GSom: kapica za svečko je blo zlamana in je prebijalo mimo - naročil in plačal se mi zdi 70€ in je vozil kot nov - morda je isto pri tebi. Probaj pogledat kako je s kapicami, če je plastika vredu - jz sm resnično imel zlaman un prepognjeni del. kaj češ - no upam da sm pomagal ajd
Greyhound Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 service manual Tega tam žal ni....
Greyhound Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Men je kr pošteno cuku ja - sam tudi včasih na mestu in speljevanju, ko pa sem pospeševal je pa nastalo kako neprijetno presenečenje... No kaj je blo z GSom: kapica za svečko je blo zlamana in je prebijalo mimo - naročil in plačal se mi zdi 70€ in je vozil kot nov - morda je isto pri tebi. Probaj pogledat kako je s kapicami, če je plastika vredu - jz sm resnično imel zlaman un prepognjeni del. kaj češ - no upam da sm pomagal ajd Bom vsekakor pogledal. Hvala za idejo.
bica Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Zanima me, če je kdo na R1150GS že naletel na naslednji problem: v 4. in (predvsem) 5. prestavi med 4.500 in 6.000 obrati mašina prav neprijetno "cuka" in to ne glede na mraz, sonce, dež... Imam tudi občutek, da nad 6.000 obrati ne vleče kot nekoč, čeprav cukanja ni. Sem malo bral po tujih forumih, pravijo, da je najverjetneje elektrika. Aja, letnik 2003, 41.000 km, svečke 3.000 km, servis na 40.000 opravljen marca. Če je kdo že imel takšen problem in ga je uspešno rešil, prosim za nasvet. Nasveta naj grem na servis, hvala, ne potrebujem. To bom vsekakor storil, če ne bo nič drugega pomagalo. Problem je pri svecah....Meni je to delal nov, bil na vseh servisih pa nic. Ko sem na 20000 menjal svece, pol pa ja, dela ko metak. Pravis, da si jih menjal pred 3000 km, a ti prej tega ni delal?
bica Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 (popravljeno) A kdo pozna, ce pasejo Wunderlichove Remus cevi tudi na original auspuh? http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8600099 Popravljeno Julij 4, 2008. Popravil bica
Greyhound Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Problem je pri svecah....Meni je to delal nov, bil na vseh servisih pa nic. Ko sem na 20000 menjal svece, pol pa ja, dela ko metak.Pravis, da si jih menjal pred 3000 km, a ti prej tega ni delal? Ja bilo je isto, potem ko sem sveče zamenjal, je bilo kakšnih 1000 km OK, sedaj pa spet isto. Težko verjamem, da so svečke tako hitro fuč. Mimogrede, notri imam NGK, navadne. Imaš ti kaj drugega?
PURPLE Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Na 1100 imam not Boschove svečke dela brez problema, res pa je da je do pred leti delal samo "Bosch" svećke za BMW, sedaj delajo tudi drugi proizvajalci ampak moreš vzet tapravi model. Zakaj pa mislis da Wunderlichove cevi nebi pasale na orginal cevi, saj morajo biti tako narejene da pašejo. Na motorju imam Sebring izpuh brez katalizatorja s umesnim delom Sebring, paše kot "ata na mamo" :yes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se