MiNa Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 Pri zamenjavi svečk na GS-u sem opazil, da so spodnje dve svečke drugačne od svečic, privitih v centru s strani. V navodilih piše sicer kako odstraniti plastično zaščito cilindra nikjer pa ne piše da je svečica drugačna. Namesto Bosch YR6LDE naj bi bile NGK DCPR8EKC. Zanima me kako se obnašajo kakšne so vaše izkušnje? Na netu sem našel celo takšen komplet. 2x BKR7EKC NGK in 2x YR6LDE Bosch.
bmwslo Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 Pri zamenjavi svečk na GS-u sem opazil, da so spodnje dve svečke drugačne od svečic, privitih v centru s strani. V navodilih piše sicer kako odstraniti plastično zaščito cilindra nikjer pa ne piše da je svečica drugačna. Namesto Bosch YR6LDE naj bi bile NGK DCPR8EKC.Zanima me kako se obnašajo kakšne so vaše izkušnje? Na netu sem našel celo takšen komplet. 2x BKR7EKC NGK in 2x YR6LDE Bosch. Jaz imam na RT-ju takle kompletek . Prva je mislim da velika-glavna in druga majhna spodnja. 2 x NGK BKR7EKC 7354 2 x NGK DCPR8EKC 7168
MiNa Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 HI! Kje si pa kupil? 2 x NGK DCPR8EKC 7168 tole mi še manjka! ps. ja na sliki je banzai. lp. Mirč
bmwslo Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 HI!Kje si pa kupil? 2 x NGK DCPR8EKC 7168 tole mi še manjka! ps. ja na sliki je banzai. lp. Mirč Material nakupljen v SAMING d.o.o. LJ - BTC Tel. 01 585 17 47 Hala a/8
MiNa Objavljeno Julij 31, 2008 Opozori Objavljeno Julij 31, 2008 Material nakupljen v SAMING d.o.o. LJ - BTCTel. 01 585 17 47 Hala a/8 Hvala za namig, sem jih našel pri EVROTONU v Šmarjeti cena je 8€. lp.
PURPLE Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Motor se mi počasi približuje 100K km in me zanima, ste pri takšnih kilometrih zamenjali ketne odmičnih gredi, prej kasneje, ter koliko približno to stane?
MiNa Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Hi PURPLE! Tule so se mal razpisal in poslikal delo sicer na 1100-tki. Zanimivo za prebrat imaš pa tudi teme o vseh drugih oil in air head-ih.
du-le Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Hi PURPLE!Tule so se mal razpisal in poslikal delo sicer na 1100-tki. Zanimivo za prebrat imaš pa tudi teme o vseh drugih oil in air head-ih. Ne najdem tega opisa????? :unsure: Pa bi tudi mene zanimala ta tema.
MiNa Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 (popravljeno) Celotna tema GSpot je zanimiva. Ko pa najdem točno določeno temo o kateri sem pisal pa prilimam bljižnico. http://www.advrider.com/forums/forumdispla...&order=desc ps: sem pa vmes našel še tole zelo uporabno! http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/t-screw.shtml Popravljeno Avgust 9, 2008. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 Tole je zapis o prenovi R1100GS. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=286318
PURPLE Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 Mina hvala ti, dobiš za :beer1: Zgleda da res "ni" enostavno, oziroma so tile malo nerodni LINK
Skiny Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 Mina hvala ti, dobiš za :beer1: Zgleda da res "ni" enostavno, oziroma so tile malo nerodni LINK Dober video, ni kej :worship: :worship: :worship: :naughty: Sicer pa: verige odmičnih gredi so (za razliko od zobatih jermenov) elementi, ki praviloma preživijo motor. Nisem še zasledil, da naj bi bilo pri BMWjevih boxerjih kaj drugače. Jaz si z njimi ne bi belil glave, dokler je vse v redu. Pri taki kilometrini znajo biti bolj kritični element tega motorja dušilne lopute oz. njihova cenena izdelava in uležajenje (benti bing :headbang: ): Klik Pri mojem RTju je pri 74.000 km že kar nekaj zračnosti, vendar še ni toliko kritično, da bi to znatno vplivalo na zmožnost brezhibne sinhronizacije. Na slednjo so ti motorji ekstremno občutljivi, bistveno bolj od večine ostalih dvovaljnikov (pogojeno z boksersko zasnovo in zelo poenostavljenim sistemom vbrizga). Poleg tega pa je dobro pri taki kilometrini preveriti ostale kritične točke (pletenice plina in razdelilni kolut, vzmetenje, ležaje na zadnji nihajki, ...) LP, Skiny
MiNa Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju. Poglejte tale video če ga še niste in presodite. Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale...
PURPLE Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Me zanima kako dolgo kaj gre agregat, če bi ga skoz tako preganjal? Nisem si mislu da gre lahko "traktor" tako ... Sam prestavljam nekako takole, tik predem prestavim, dam nogo na menjalno ročico tako da jo že z "rahlo" silo tiščim navzor. Ko stisnem sklopko, premenjam skoraj brez klonka.
bmwslo Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju.Poglejte tale video če ga še niste in presodite. Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale... Uuuulalala bi rekel Ališič :worship: :worship: :worship: :worship: Tale ga pa seka
quomme Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Tudi jaz menjam nekako tako, kot je napisal Purple in klonkanja skoraj ni :worship:
Kawl Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju.Poglejte tale video če ga še niste in presodite. Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale... Tale je pa zgrešu segment ko je kupoval motor :)
avtomoto Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Tale je pa zgrešu segment ko je kupoval motor :) Po moje pa ne. Zakaj imeti 3 - 4 "specializirane" motorje, če ti vse to nudi en "univerzalen" motor ? ! (gorenjskalogikapress)
motoristek Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Po mojem ima najboljši motor... :yea1: še cestakar je odnehal... :kva2: moja šola... :lol1:
ZD€N€ Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Po mojem ima najboljši motor... :yea1: še cestakar je odnehal... :kva2: moja šola... :lol1: grumska strejla: še res je :worship:
MiNa Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Ne dvomim, da ste si ogledali tudi tole.
bmwslo Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Ne dvomim, da ste si ogledali tudi tole. Po videnem, ne vem, zakaj še splog cestake delajo :lol1:
MiNa Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Kardan ni zlomil, se tolažm, da je sam bencina zmankal. Hrvaška? - okolica škržati :krneki: . http://www.youtube.com/watch?v=0a8Ey72ZJvg...feature=related
bica Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 (popravljeno) Ekola se to pa je blo v Sloveniji, te pa so tapravi... http://www.youtube.com/profile_videos?user=gs0biker Popravljeno Oktober 2, 2008. Popravil bica
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se