Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Toliko dobrih odgovorov, jaz pa še zmer ne vem kaj bi :D

Sem gledal Daytono ja, je tudi meni všeč in vsi jo hvalijo, samo tudi rabljeni imajo hudo ceno.

Malo zgrešeno se mi zdi dajat 7000€ za recimo 600RR letnika 06/07, in to pomeni 3 ali 4 leta star motor, nova je pa 9500, poleg tega za motor, ki bo uporabljen samo parkrat na leto.

No, če bi bil proračun nebo, bi kupil S1000 in stvar rešena hehe.

Objavljeno

Toliko dobrih odgovorov, jaz pa še zmer ne vem kaj bi :D

Sem gledal Daytono ja, je tudi meni všeč in vsi jo hvalijo, samo tudi rabljeni imajo hudo ceno.

Malo zgrešeno se mi zdi dajat 7000€ za recimo 600RR letnika 06/07, in to pomeni 3 ali 4 leta star motor, nova je pa 9500, poleg tega za motor, ki bo uporabljen samo parkrat na leto.

No, če bi bil proračun nebo, bi kupil S1000 in stvar rešena hehe.

Bolj smiselo je gledat zadnji model (v to ne štejejo spremembe barvnih kombinacij). Torej R6 od 2006 naprej, 600RR od 2007 naprej. Pa honde so edine, ki nimajo protizdrsne sklopke serijsko, R6 pa (vsaj mislim da je tako, nisem pa 100% prepričan) nimajo stabilizatorja krmila. Pri Hondi je v bistvu vseeno, ali vzameš letnik 2007 ali 2009 (brez ABS) ker je to isti motor. R6 pa je bila nekoliko modicirana leta 2008 na strani agregata.

Suzukije in Kawasakije pa poznam zelo malo in pri teh dveh modelih težko kaj pametnega rečem.

Ravno zato, ker motor večino časa preživi v garaži, sem imel tudi sam pomisleke. Na srečo pa sem dobil super kompanjona, s katerim skupaj "mečeva denar stran". :hmm:

Objavljeno

Toliko dobrih odgovorov, jaz pa še zmer ne vem kaj bi :D

Sem gledal Daytono ja, je tudi meni všeč in vsi jo hvalijo, samo tudi rabljeni imajo hudo ceno.

Malo zgrešeno se mi zdi dajat 7000€ za recimo 600RR letnika 06/07, in to pomeni 3 ali 4 leta star motor, nova je pa 9500, poleg tega za motor, ki bo uporabljen samo parkrat na leto.

No, če bi bil proračun nebo, bi kupil S1000 in stvar rešena hehe.

Moja povezava

trance_25_naughty.gif

poliestri se 200€

crash padi komplet cirka 200€ od rizomme pa samo še gasa....grim.gif

pa te bodo na marofu v rit gledali pa se čudli

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moja povezava

trance_25_naughty.gif

poliestri se 200€

crash padi komplet cirka 200€ od rizomme pa samo še gasa....grim.gif

pa te bodo na marofu v rit gledali pa se čudli ...

... če bo zdržal več kot 5 krogov... :lol1:

D.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hola mojster MihaJ,

malce pretiravaš, saj niso tako hude cene, npr CBR 600 RR 2006so na Avto.netu dobrih 5 jurjov, 2007 pa okoli 6, Suzuki GSX-R 600 K6 pa že za dobre 4 jurje, K5 še ceneje - vse to brez glihanja!! če pa boš kupil že podrsan motor bo cena še precej ugodnejša ;)

če te skrbi da se boš premalo vozil na pistah, ni problema: Marof, Panonija, Slovakia, Hungaroring, Brno... delajo skoraj celo leto, od zore do mraka, ti samo gasa ;)

Objavljeno

Ja, suzuki maš prav, unle 600 K6 je kar ugodno, tista honda pa niti ne toliko, ker je to generacija motorja 04/05.

Najraje bi pa kupil malce podrsan motor novejšega letnika, to bi bilo idealno, ker mi ni težko popraviti stvari, če je kaj zvito itd imam prostor in opremo. No, če kdo ve za kakega na dan z besedo, al pa raje na ZS, da ne bodo drugi pograbili hehe.

675 se je pa pocenil ja, je imel nedolgo nazaj višjo ceno.

Sem pa pred dobrim mesecem na Adria raceway vozil tanovo Agusto F4...bi tud kar blo, precej konjev, dobre zavore in podvozje, pa še traction control, bi kar bilo za alternativo S1000...:whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster MihaJ,

malce pretiravaš, saj niso tako hude cene, npr CBR 600 RR 2006so na Avto.netu dobrih 5 jurjov, 2007 pa okoli 6, Suzuki GSX-R 600 K6 pa že za dobre 4 jurje, K5 še ceneje - vse to brez glihanja!! če pa boš kupil že podrsan motor bo cena še precej ugodnejša trance_44_wink5.gif

če te skrbi da se boš premalo vozil na pistah, ni problema: Marof, Panonija, Slovakia, Hungaroring, Brno... delajo skoraj celo leto, od zore do mraka, ti samo gasa trance_44_wink5.gif

Ja, jaz vem za enega podrsanega gsxra ki pa je mehansko ko šus, mala kilometraža, pletenimi zavornimi cevmi, karbon na vilcah, bmc filter za 4000eur-pa še za akrapovič slip se lahko zmenimo!trance_44_wink5.gif

Popravljeno . Popravil tomazinjo
  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Koliko vas vozi obrnjeno shemo na menjalniku?

Pomoje, da bl mal. Jest sm vidu kako je fant na Bridgestone Day-u tragično končal v ciljni, ko so obrnil shemo in je namest v peto pri polnem gasu dal v tretjo... Če ne voziš tega že od malih nog je to brezveze eksperimentirat in se privajat na nekaj kar ti je postala že rutina, ker osebno mislim, da ti to lahko prinese dosti več škode kot koristi. Max Biaggi in še par fantov pelje klasiko in pa so kljub temu zelo hitri. Pa še kup problemov k boš pol kšn drug motor vozu pa skoz u glav meu a ta se prou zdej šalta al narobe .... pomoje, da nej vsak izpil tist kar je vajen in bo najbolš, in še najbolj varn.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja sej to me mal mori, ker na motorju za po cesti pa tega ne bi delal(strošek pač) in potem skos študirat kje je kaj...je drugega dela preveč na motorju. Za Biaggija sem pa vedel, da vozi klasiko. Bom zgleda rajš quickshifter zrihtal.

Objavljeno

Ja sej to me mal mori, ker na motorju za po cesti pa tega ne bi delal(strošek pač) in potem skos študirat kje je kaj...je drugega dela preveč na motorju. Za Biaggija sem pa vedel, da vozi klasiko. Bom zgleda rajš quickshifter zrihtal.

Bolš ja B)

Objavljeno

Ja sej to me mal mori, ker na motorju za po cesti pa tega ne bi delal(strošek pač) in potem skos študirat kje je kaj...je drugega dela preveč na motorju. Za Biaggija sem pa vedel, da vozi klasiko. Bom zgleda rajš quickshifter zrihtal.

kolkrat do sedaj si pa zaradi klasike zapel v asfalt s škornjem pri šoltanju gor? kolkr se spomnem naj bi bil to štos obrnjenega menjalnika, da ne bi prihajalo do zapenjanja v ovinkih pri šoltanju gor... a ni tko?

Objavljeno

kolkrat do sedaj si pa zaradi klasike zapel v asfalt s škornjem pri šoltanju gor? kolkr se spomnem naj bi bil to štos obrnjenega menjalnika, da ne bi prihajalo do zapenjanja v ovinkih pri šoltanju gor... a ni tko?

Ja predvsem to pride v poštev pri hitrih levih ovinkih, da pri velikem nagibu še lahko prešaltaš v višjo in itak pri velikem nagibu se šalta dostkrat v višjo in nikol skor v nižjo. Je pa to tut malenkost bolš od klasike pri zelo močnih in lahkih dirkalnikih ker med pospeševanje in prestavljanjem v višjo prestavo pri obrnjeni shemi vsakič motor z nogo potisneš k tlom pri klasiki pa na gor in motor potiskaš v smer, ki ga vzdiguje na zadnje kolo. Sej ta sila je skor zanemarljiva še posebaj sedaj, ko imajo vsi dirkalniki šaltavtomate in je prestavljanje lahkotno brez velikih moči.

Objavljeno

Koliko vas vozi obrnjeno shemo na menjalniku?

Jaz. V hitrem levem ovinku si sploh ne predsatvljam kako bi vrgel v višjo prestavo, ker preprosto ni prostora.

Pomoje, da bl mal. Jest sm vidu kako je fant na Bridgestone Day-u tragično končal v ciljni, ko so obrnil shemo in je namest v peto pri polnem gasu dal v tretjo... Če ne voziš tega že od malih nog je to brezveze eksperimentirat in se privajat na nekaj kar ti je postala že rutina, ker osebno mislim, da ti to lahko prinese dosti več škode kot koristi. Max Biaggi in še par fantov pelje klasiko in pa so kljub temu zelo hitri. Pa še kup problemov k boš pol kšn drug motor vozu pa skoz u glav meu a ta se prou zdej šalta al narobe .... pomoje, da nej vsak izpil tist kar je vajen in bo najbolš, in še najbolj varn.

Eno sezono sem vozil navadno, drugo sezono zamenjal in ni problemov. U glavi moraš obrnit in to je to.

Objavljeno

Jaz. V hitrem levem ovinku si sploh ne predsatvljam kako bi vrgel v višjo prestavo, ker preprosto ni prostora.

Kupiš boljši bajk, recimo Ducatija, pa je ...

Objavljeno (popravljeno)

Eno sezono sem vozil navadno, drugo sezono zamenjal in ni problemov. U glavi moraš obrnit in to je to.

Če bi pa 15 sezon vozil navadno bi pa verjetno meu kšn problem...

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno

Kupiš boljši bajk, recimo Ducatija, pa je ...

Kaj ima boljši bajk pri tem? Če je motor nagnjen skoraj do tačke nima veze al je ducati al BMW al karkoli drugega.

Objavljeno

Pomoje tudi nima nobenega smisla obračat, če se s tem ne ukvarjaš profesionalno in iščeš tiste zadnje stotinke.. Pa še to očitno ni neka ovira, glede na to, da WSBK prvak 2010 brez težav zmaguje s klasiko.

Pomoje niti ni tak problem "obrtnit v glavi" z nekaj pozornosti in se pač navadit vozit. Problem nastane ko prideš v neko kritično situacijo, kjer reagiraš podzavestno. In tolk in tolk kilometrov klasičnega menjalnika, čeprav na cesti bo takat naredilo svoje. Saj sčasoma potem pride v kri tudi obrnjeno verjetno, ampak najbrž to traja zelo dolgo pri nekom, ki je toliko let vajen klasičnega menjalika, preden dejansko pride v podzavest.

Lahko v tem času ni nobene tako krizne situacije in je ok.. Lahko pa pride trenutek kjer te to zjebe. In pomoje ti obrnjen menjalnik da premalo prednosti v primerjavi s tveganjem kateremu se izpostavljaš, če se s tem res ne ukvarjaš profesionalno..

Objavljeno

sem tudi sam razmišljel da bi si obrnil ročko menjalnika.. zgodilo se mi je že 2 ali 3x da mi je nogo fajn zapelo pod

stopalko in res ni prijeten občutek.. zgogilo pa se mi je na grobniku na izhodu iz luknje..

ampak bi raje naredil par sto kilometrov prvo po cesti pri zmernejši hitrosti..

..nevem, nisem še glih 100%.. bom še premislil

Objavljeno

Pomoje, da bl mal. Jest sm vidu kako je fant na Bridgestone Day-u tragično končal v ciljni, ko so obrnil shemo in je namest v peto pri polnem gasu dal v tretjo... Če ne voziš tega že od malih nog je to brezveze eksperimentirat in se privajat na nekaj kar ti je postala že rutina, ker osebno mislim, da ti to lahko prinese dosti več škode kot koristi. Max Biaggi in še par fantov pelje klasiko in pa so kljub temu zelo hitri. Pa še kup problemov k boš pol kšn drug motor vozu pa skoz u glav meu a ta se prou zdej šalta al narobe .... pomoje, da nej vsak izpil tist kar je vajen in bo najbolš, in še najbolj varn.

Se popolnoma strinjam z napisanim,se mi je dogajalo popolnoma enako,da sem pri 15.000 obrati prestavil dol namesto gor:headbang: ,zdaj sem menjal in imam normalno,ker se je dost teško navadit sploh če voziš dva motorja in ima en normalno drugi pa obrnjeno.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

R6 (06-07)

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6--2005-06/index.html?msg=2658670

vs.

R6 (08-09)

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6--2008-09/index.html?msg=2681305

vs.

CBR 600RR (07-08)

http://www.avto-net/_MOTO/ad.asp?ID=4113721 (zamenjaj avto-net s .net)

Ne morem se odločiti katerega izmed teh (ali takšnih) bi izbral. V to temo pišem, ker bom motocikel uporabljal izključno na dirkališču.

Ali se bolj splača vzeti starejšega (06) pa več vložiti v predelave, ali vzeti novejšega (09), vendar potem manj vložiti v predelave?

Tista CBR-a zgoraj na prvi pogled izgleda idealno za predelavo za na pisto, vendar ne vem koliko je sploh siselno vzeti CBR, saj kot gledam krivulje moči ima CBR s kompletnim akrapovičem manj moči kot R6 serijska. Kako se obnašata motorja na pisti? Kakor sem dosedaj vozil dirke je večina peljala R6, CBR-ke nisem nikjer zasledil. Čemu? Kakšne izkušnje imate vi?

Kakor sem bral je med 06-07 R6 in 08-09 R6 bistvena razlika samo YCCI. Kakšen efekt ima to? Na akrapovičevi strani imata oba modela 120hp na zadnjem kolesu (z racing line izpuhom).

Objavljeno

R6 (06-07)

http://www.moto.it/m...tml?msg=2658670

vs.

R6 (08-09)

http://www.moto.it/m...tml?msg=2681305

vs.

CBR 600RR (07-08)

http://www.avto-net/....asp?ID=4113721 (zamenjaj avto-net s .net)

Ne morem se odločiti katerega izmed teh (ali takšnih) bi izbral. V to temo pišem, ker bom motocikel uporabljal izključno na dirkališču.

Ali se bolj splača vzeti starejšega (06) pa več vložiti v predelave, ali vzeti novejšega (09), vendar potem manj vložiti v predelave?

Tista CBR-a zgoraj na prvi pogled izgleda idealno za predelavo za na pisto, vendar ne vem koliko je sploh siselno vzeti CBR, saj kot gledam krivulje moči ima CBR s kompletnim akrapovičem manj moči kot R6 serijska. Kako se obnašata motorja na pisti? Kakor sem dosedaj vozil dirke je večina peljala R6, CBR-ke nisem nikjer zasledil. Čemu? Kakšne izkušnje imate vi?

Kakor sem bral je med 06-07 R6 in 08-09 R6 bistvena razlika samo YCCI. Kakšen efekt ima to? Na akrapovičevi strani imata oba modela 120hp na zadnjem kolesu (z racing line izpuhom).

Če gledaš serijske mašine brez predelav potem cbr-a bolj zvezno vleče čez celotno območje območje vrtljajev, medtem ko r-6 (predvsem 06-07) do 8k obratov malenkost slabše vleče nad to mejo pa "ponori", tako da je bolj primerna za pisto ipd. Za 08 model pa naj bi to odpravili in vleče enakomerno čez celo območje obratov, proti 06 pa na žalost ne morem primerjat ker je še nisem peljal. Glede na to da bi bil motor izključno za na pisto bi se na tvojem mestu odločil za 08 r-6. YCCI (Yamaha Chip Controled Intake) ima prav to vlogo da motor bolj vleče že od srednjega območja vrtljajev napram 06- 07.

Objavljeno

tule so grafi za vse motorje:

1.) r6 07-08

2.) r6 08-09

3.) cbr 07-08

post-6801-014729800 1286354233_thumb.jpg

post-6801-056548500 1286354241_thumb.jpg

post-6801-074135800 1286354246_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!