Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Priporočene objave

Objavljeno

Neki časa sem preživu na 600-tki,velikokrat tud v dvoje,ampak je blo mal premalo...greš prehitevat,brzine dol,prletiš v ovinek,moraš držat na obratih...tralala...res da ni bil SS in jaz ne dirkačampak sem se odločil zamenjati.Zaenkrat zelo zadovoljen z odločitvijo,pa čeprav le tistih 30 konjičkov in 200 kubikov več,ampak čisto nekaj drugega,nov svet...tako za touring vožnjo kot tudi malo hitrejšo...

Objavljeno

kurc pol bom pa ninjo 6ko prodou pa 10 ko kupu... ma da bo zadost :grim

Objavljeno

Meni se ravno to najbolj dopade pri 600-takih, da je treba malo več šaltat(pretavljat),ter da ga skozi ovinke držiš malo bolj na obratih.Zdi se mi, da to malo popestri samo vožnjo.Noja to je odvisno od vsakega posameznika, kakšen stil vožnje komu leži.Ampak zaenkrat moje 600-tke ne zamenjam za nobeno 1000-ko.

Objavljeno (popravljeno)
Če neznaš sam najti tehnične podatke,ti jih lahko kot želiš tudi jaz dam. Teža suhega motorja in brez dodatne opreme je 212 kg z dodatno opremo(ABS-delno itegriran,WGS,ESA,varnostna naprava),hladilna tekočina,olje in poln tank pa ima 236 Kg.

Ps: pa nepozabi ,da je to tudi motor za potovanje z kardanskim prenosom,kar precej pripomore k težini motorja !!! :hmm:

Brumči takle je: citiram ti lahko NEMŠKI test (Nemcem najbrž bl verjameš kot nam neumnim slovenčkom a ne :nono: )

K 1200 r

- 120kW in to je 163PS - očitno ti matematika kar gre :OK:

- 127Nm

- masa s polnim tankom - zanimivih 247kg (pišeš da precej manj)

- namerjenih ima natančno 152PS - in da bi Akrapo dal 15PS je pa res :P

no sedaj veš malo natančneje - ker sigurno so te na servisu nasrali ko so ti knjižico sprintali (sej veš slovenski IQ - ker mehaniki to pa so ohoho) - pa a ni zanimivo, da tvoj najdražji motorček zmaga samo na Nemških testih in nikjer drugje - še vedno ga je SuperDUkec al pa Speedtriple nesu kot zajčeka.

pa brez zamere ostalim poštenjakom O:-)

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

in se vedno se superduke ter speedtriple bol nagibata k motorju ne pa k vw hrošču :>

Objavljeno
aja da nem :topic: kaj opcije 1800 kubikov ni?

ker jaz sem za to varjanto :naughty:

Očitno, da nikogar ne zanima, ker sem jaz tudi že predlagal 1800, pa ni bilo odziva. :zzz:

Objavljeno

verjetno se 1000 smatra kot 1000 in vec kot to :> zakaj bi pol mogu bit lih 600 ? sej obstajajo tut 500 motorji k so primerljivi s 600 :>

Objavljeno
a vam pa se še kar da... :worship: kot tisti otroci v peskovniku ste, ki se prerekajo čigav ati je pa večji frajer :yawn:
Objavljeno
a vam pa se še kar da... :worship: kot tisti otroci v peskovniku ste, ki se prerekajo čigav ati je pa večji frajer :yawn:

tu se itak ve cigav ati zmaga.... :whistle: just one word: vapotek ;)

Objavljeno
tu se itak ve cigav ati zmaga.... :whistle: just one word: vapotek ;)

valda... vapotovemu fotru je še Tito poročila pisal pa kavice kuhal... :worship: :worship: :worship: :worship:

Ata Vapo mi ti se kunemo!!!! :whistle:

Objavljeno

600, zakaj ? Ker še to ne izkoristim. Pa noben tukaj ne.

Zakaj še ? Zato ker se vrti in mi je všeč navijat :)

Ko bom rabu več, ko bo liter pel na 18ki bomo kupili tisoč. Prej pa ne ! Dvomim da kdaj.

Objavljeno
600, zakaj ? Ker še to ne izkoristim. Pa noben tukaj ne.

Zakaj še ? Zato ker se vrti in mi je všeč navijat :)

Ko bom rabu več, ko bo liter pel na 18ki bomo kupili tisoč. Prej pa ne ! Dvomim da kdaj.

Veš, ni vse v obratih in konjih... za divjat že, za se kdaj pa kdaj tudi kam umirjeno zapeljat pa ne... zato pa zagovarjam 1000 in kot pravijo: LITER JE LITER!!!

Objavljeno
Veš, ni vse v obratih in konjih... za divjat že, za se kdaj pa kdaj tudi kam umirjeno zapeljat pa ne... zato pa zagovarjam 1000 in kot pravijo: LITER JE LITER!!!

Tocno tako.

Gsx600, predstavljaj si sebe (ce si ornk desc = 90kg), svojo boljso polovico (60kg), 3 polne kufre (40kg+) in polno tank torbo (10kg), kako se vozite po kakih Uber pocasnih serpentinah. Pred teboj je se bolj pocasen ovink, po moznosti strmo navzgor pri hitrost pesca. Kaj bi izbral? Jst vem.....

Varianta 1: si na enem 600 kubicnem motorju

Varianta 2: si na enem 1000 kubicnem motorju

Varianta 3: si na eni 1800 kubicni Goldwingi

Get the point? Iz 1000 obratov najlazje potegne hudo velika masina.

Objavljeno
Tocno tako.

Gsx600, predstavljaj si sebe (ce si ornk desc = 90kg), svojo boljso polovico (60kg), 3 polne kufre (40kg+) in polno tank torbo (10kg), kako se vozite po kakih Uber pocasnih serpentinah. Pred teboj je se bolj pocasen ovink, po moznosti strmo navzgor pri hitrost pesca. Kaj bi izbral? Jst vem.....

Varianta 1: si na enem 600 kubicnem motorju

Varianta 2: si na enem 1000 kubicnem motorju

Varianta 3: si na eni 1800 kubicni Goldwingi

Get the point? Iz 1000 obratov najlazje potegne hudo velika masina.

Ah. Zobnike menjat pa je. Ne rabiš litra.

Objavljeno
Tocno tako.

Gsx600, predstavljaj si sebe (ce si ornk desc = 90kg), svojo boljso polovico (60kg), 3 polne kufre (40kg+) in polno tank torbo (10kg), kako se vozite po kakih Uber pocasnih serpentinah. Pred teboj je se bolj pocasen ovink, po moznosti strmo navzgor pri hitrost pesca. Kaj bi izbral? Jst vem.....

Varianta 1: si na enem 600 kubicnem motorju

Varianta 2: si na enem 1000 kubicnem motorju

Varianta 3: si na eni 1800 kubicni Goldwingi

Get the point? Iz 1000 obratov najlazje potegne hudo velika masina.

ne vem no..

jaz imam 90 kil, moja jih ima 50, prtljage pa sva/je :krneki: vedno navesila toliko da je glava bolela... (kovček, stranske torbe, šotor na kovčku, tank torba) nikoli nisem imel občutka, da pa motor ne potegne... sva kar konkretno letela čez serpentine proti Kninu... kvečjemu sem imel s sopotnico občutek, da je motor bolj stabilen..

aja, bil pa je Thundercat 600 :wub: (100+neki drobiž konjev)

je pa res, da večja pljuča lažje dihajo... sem nazadnje vozil iz Srbije samo v 5 in 6 (130-140 pod štandgasom)

Objavljeno
Tocno tako.

Gsx600, predstavljaj si sebe (ce si ornk desc = 90kg), svojo boljso polovico (60kg), 3 polne kufre (40kg+) in polno tank torbo (10kg), kako se vozite po kakih Uber pocasnih serpentinah. Pred teboj je se bolj pocasen ovink, po moznosti strmo navzgor pri hitrost pesca. Kaj bi izbral? Jst vem.....

Varianta 1: si na enem 600 kubicnem motorju

Varianta 2: si na enem 1000 kubicnem motorju

Varianta 3: si na eni 1800 kubicni Goldwingi

Get the point? Iz 1000 obratov najlazje potegne hudo velika masina.

Varianta 4: si na APN 6

Varianta 5: si na 5700 kubičnem motorju Boss Hoss

Varianta 6: si na maksi skuterju

Varianta 7: si na 50 kubičnem skuterju

.

.

.

.

Varianta x: si na y kubičnem motorju domače izdelave :?

Lahko pa se opredelimo npr. takole:

- raje na 600 ccm z enim cilindrom, kot 1000 ccm SS s štirimi cilindri

- raje na 1000 ccm z dvema cilindroma, kot 600 ccm SS s štirimi cilindri

- raje enduro kot SS

.

.

.

.

V takih primerih ni pomembna kubikaža. :P

Objavljeno

za potovanje 1300 :> za na sladoled 600 :P

Objavljeno

signore lambertini (zasnoval masino za moto morini corsaro, scrambler, 9 1/2 itd.) meni, da je vse cez 1200 neracionalno, pod 1200 pa neizkorisceno.

cel clanek v majski stevilki der reitwagen, ce koga zanima.

Objavljeno

:slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap:

TALE B-KING pa je turbobasa, lih za ghost riderja :headbang: :headbang: :headbang:

Turbinski kit, ki so ga namontirali na Suzukijev 1340 kubičen agregat, je na Dynojet merilcu prikazal 450 konjskih moči. Pri 235 kilogramih teže današnjega B-kinga, je to skoraj 2 konja na kilogram teže. Približno tako razmerje imajo ameriški dragsterji...

KLIK:

http://www.motosvet.com/suzuki-bking-z450-...-zlehtnobe.html

Objavljeno
signore lambertini (zasnoval masino za moto morini corsaro, scrambler, 9 1/2 itd.) meni, da je vse cez 1200 neracionalno, pod 1200 pa neizkorisceno.

cel clanek v majski stevilki der reitwagen, ce koga zanima.

se pravi da se sam ni vedu kaj bi :>

Objavljeno
Varianta 4: si na APN 6

Varianta 5: si na 5700 kubičnem motorju Boss Hoss

Varianta 6: si na maksi skuterju

Varianta 7: si na 50 kubičnem skuterju

.

Varianta x: si na y kubičnem motorju domače izdelave :?

Lahko pa se opredelimo npr. takole:

- raje na 600 ccm z enim cilindrom, kot 1000 ccm SS s štirimi cilindri

- raje na 1000 ccm z dvema cilindroma, kot 600 ccm SS s štirimi cilindri

- raje enduro kot SS

.

V takih primerih ni pomembna kubikaža. :P

APN 6 nebi potegnil niti pol tok teze, Boss Hoss ne gre v ovinke, Maksi skuter je za po mestu s kravato, ne za potovanja, 50ccm skuter je za 14 letne mulce,

ostala opredelitev je pa popoln nesmisel. Ce se omejis na 600 ali 1000 ccm, potem je za normalnega CESTNEGA voznika 1000 boljsa izbira. Kakor koli obrnes.

Objavljeno

600 ali 1000? Zelo relativno....

namreč, veliko voznikov superšportnikov ali kakšnih drugih 1000 ne zna to moč prenesti na cesto, tako da mi lastniki 600 celo prednjačimo ali ne čutimo razlike, saj v večini je tako. Drugače pa poglejmo iz nekega objektivnega zornega kota. Kaj hudiča ti bo 180KS na cestišču in za "življensko uporabo"? Sem siguren, da nekateri še 100Ks nikoli ne bodo obvladali pa sedijo na 1000ah z teh 180KS ali več.

Lp

Objavljeno (popravljeno)
APN 6 nebi potegnil niti pol tok teze, Boss Hoss ne gre v ovinke, Maksi skuter je za po mestu s kravato, ne za potovanja, 50ccm skuter je za 14 letne mulce,

ostala opredelitev je pa popoln nesmisel. Ce se omejis na 600 ali 1000 ccm, potem je za normalnega CESTNEGA voznika 1000 boljsa izbira. Kakor koli obrnes.

Zakaj je boljše ? Daj mi povej...........

Glede menjavanja je nekaterim všeč da veliko menjavajo. Četudi se zdim vsam to ne vem kako težko - neprijetno - MENI JE VŠEČ.

A ti je všeč moč 1000 ki pri 600 je ni ? Probaj mi spizdit pa boš vidu.......

Popravljeno . Popravil Gsx600
Objavljeno
Kaj hudiča ti bo 180KS na cestišču in za "življensko uporabo"?

Prestiž, stari, PRESTIŽ :lol1:

Le zakaj delajo avte s 1000 konji :hmm: Verjetno ne za krompir prevažat,ane :lol: Mal pravokacije, of course .)

Objavljeno
Prestiž, stari, PRESTIŽ :lol1:

Le zakaj delajo avte s 1000 konji :hmm: Verjetno ne za krompir prevažat,ane :lol: Mal pravokacije, of course .)

Ja sam ta prestiž se konec tedna pojavlja v črni kroniki :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!