Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

OK smo uredili, izkazalo se je, da je sam akumulator totalno fuč, niti filat se ni dal več, pa sam eno leto star :BUA: . Regler pa fila normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
A ima kdo slučajno kakšne fotke gpz-ja brez plastik?

Tole naprimer,če ti pride kaj prav :) Če rabiš še kakšno pa povej, bi se še kaj našlo mogoče.

post-6263-1202339139_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

... kolega išče oba denferja ali komplet auspuha za gpz 500, 93l...

...a pozna kdo koga, ki bi to prodal... nova ne prideta v poštev, tudi kopije niso dosti cenejše, vse je tam okol 300 E...

...lahko na PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo, ferek, saj teh mopedou ni več kaj veliko po cesti.

Ali jih je zob časa načel? Jaz sem ruknu enkrat s tkim motorjem in mi je lonec en šlosar potem iz rosfreja naredil. Vprašanje pa kaj se splača zdaj, saj se človek tako stvarjo kar dosti zamudi in hitro bi naneslo 200€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo, ferek, saj teh mopedou ni več kaj veliko po cesti.

Ali jih je zob časa načel? Jaz sem ruknu enkrat s tkim motorjem in mi je lonec en šlosar potem iz rosfreja naredil. Vprašanje pa kaj se splača zdaj, saj se človek tako stvarjo kar dosti zamudi in hitro bi naneslo 200€...

... to mi je pa popolnoma jasno... saj pravim gre za kolega... ima pa baje sila zanimivga GPZ ja... letnik 93, menda komaj par 1000 km prevoženih.. :naughty: . že nekaj let je njegova funkcija "obešalnik" za cunje v garaži..., če bi bil jaz na njegovem mestu, bi denferje kupil, ker tako ohranjenga, oziroma s tako malo kilometri - legendarnega GPZ ja se ne najde kar tako :rolleyes: .. in če bo še naslednjih nekaj let stal v glavnem stal v garaži bo postal res "legandarni starodobnik" - mislim, da bo taka njegova usoda, ker vozil se veliko sigurno nebo... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Par stvari me zanima Glede GPZja.

A kdo ve kje bi se dalo dobiti kakšen športen izpuh za GPZja500s za boljši zvok pa kakšnega konjčka več?

Po letniku 94 imajo 17" kolesa? A potem bi se dalo 17" kolesa s feltnami namontirati na starejši letnik?

Kako najlažje zveš, kdaj bi bilo potrebno zamenjati verigo pogona odmičnih gredi?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta motor je izpuhe včasih delal Marovič To vem ker sem jaz tudi imel take ideje. Kolikor vidim zdaj dela samo še za KTM. Sklepam, da zato, ker se njegovih rolov ni dalo homologirat za na cross pa ne rabiš homologacije-to je na mojem zelniku zraslo tako, da me ne za jajca, če ni res!! Jaz sem avspuh nazadnje dal samo oblečt v karbon in gor na konec avspuha sem našvasal postružen in pod kotom odrezan rolček, da je vse skupaj bolj fancy zgledalo... danes teh stvari nebi več počel, ker je to stran metanje časa in denarja.

Tole o kolesih ne vem natančno kako je in tudi ne vem zakaj bi ti to hotel naredit? Stari modeli imajo en disk spredaj novi pa dva. Stari imajo zadaj bomen novi pa disk... Oprosti ampak tole o kolesih mi je rahlo čudaško...

Ketnca:Ne moreš izvedet, ker ko izveš je že prepozno :whistle: Če si ga ravno kupil zamenjaj verigo pa drsnike potem pa vozi Miško! Prej ti bo začel ogromne količine olja žgat kot ti bo verigo strgalo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta motor je izpuhe včasih delal Marovič To vem ker sem jaz tudi imel take ideje. Kolikor vidim zdaj dela samo še za KTM. Sklepam, da zato, ker se njegovih rolov ni dalo homologirat za na cross pa ne rabiš homologacije-to je na mojem zelniku zraslo tako, da me ne za jajca, če ni res!! Jaz sem avspuh nazadnje dal samo oblečt v karbon in gor na konec avspuha sem našvasal postružen in pod kotom odrezan rolček, da je vse skupaj bolj fancy zgledalo... danes teh stvari nebi več počel, ker je to stran metanje časa in denarja.

Tole o kolesih ne vem natančno kako je in tudi ne vem zakaj bi ti to hotel naredit? Stari modeli imajo en disk spredaj novi pa dva. Stari imajo zadaj bomen novi pa disk... Oprosti ampak tole o kolesih mi je rahlo čudaško...

Ketnca:Ne moreš izvedet, ker ko izveš je že prepozno :whistle: Če si ga ravno kupil zamenjaj verigo pa drsnike potem pa vozi Miško! Prej ti bo začel ogromne količine olja žgat kot ti bo verigo strgalo!

Hvala za odgovore, Ja Marovič dela samo še za KTM, sem se pozanimal. Mogoče bi lahko dobil kje kakšno rabljeno zadevo(če kdo ve PM).

Glede koles sem malo zabluzu mogoče sam blo je rečeno, da so 17" boljša za ovinke kot 16" zato sem mislu če bi mogoče kje v ITA dobil kaj....

Se pravi če redno pšreverjam olje bi načeloma moral približno vedeti kdaj treba ketnico menjati(btw kakšna je cena menjave?).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, Ja Marovič dela samo še za KTM, sem se pozanimal. Mogoče bi lahko dobil kje kakšno rabljeno zadevo(če kdo ve PM).

Glede koles sem malo zabluzu mogoče sam blo je rečeno, da so 17" boljša za ovinke kot 16" zato sem mislu če bi mogoče kje v ITA dobil kaj....

Se pravi če redno pšreverjam olje bi načeloma moral približno vedeti kdaj treba ketnico menjati(btw kakšna je cena menjave?).

LP

Tudi 17 col ne boš dobil kašne solidne športne gume, če si to mislil. Glede na to da se ti gre za boljšo lego (ovinke), dober zvok, pa še ketnca te skrbi, bi jaz razmišljal o menjavi motorja. (menjava ketnce ni poceni, ker je potrebno razdreti pol motorja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi, da je blo nazadnje, ko sem to naredu pr GPZju okrog 50.000 bSIT pri popoldanskem mehaniku. Na servisu je to okrog 150.000 bSIT.

Guma je najbolša taka, kot je gor za ta motor. Če bi bla drugačna boljša bi to že v firmi pogruntali, kjer se s tem ukvarjajo(beri:živijo od tega)!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(menjava ketnce ni poceni, ker je potrebno razdreti pol motorja).

Praviloma je res treba bloke dat na pol, ampak se da tudi tako, da se staro verigo s posebnim orodjem razdre in se nova natakne in zakoviči nazaj.

Drugače se jo pa sliši, ima značilen zvok, podobno kot ventil s preveliko zračnostjo. tk tk tk tk...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi 17 col ne boš dobil kašne solidne športne gume

Koliko colske so solidne športne gume :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko colske so solidne športne gume :rolleyes:

Gre se za GPZ-ja, ki ima dimenzije gum (zadnja 130/17", sprednja 110/17"). Pa mi najdi dobre športne gume v teh dimenzijiah. Prvo že, zadnje pa mislim da ne boš našel. Izbira športnih gum se začne od širine 150 naprej, če govorimo o zadnji gumi, GPZ ima pa 130 /17 ".

Torej z zamenjavo 16 na 17 col ne narediš kaj dosti, če računaš da boš zaradi tega izbiral med boljšimi gumami.

Kdor se zanima za GPZ-ja bo že vedel za kaj se gre.

sicer pa, kar se tiče dimenzij

Guma je najbolša taka, kot je gor za ta motor. Če bi bla drugačna boljša bi to že v firmi pogruntali, kjer se s tem ukvarjajo(beri:živijo od tega)!
Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tistih 60 konjičev so v slo dostopne gume dimenzij 110/70 in 130/70 čisto dovolj dobre, tudi za športno vožnjo. Sicer pa v ZDA in UK kar dosti dirkajo s GPZ 500 v razredu 500 cc, tako da se tam najbrž dobi tudi kakšne slick gume, ampak jih bi najbrž bilo potrebno naročiti iz tujine. Se pa načeloma strinjam, da se začnejo dobre športne gume pri širini 120 mm spredaj in 150 mm zadaj (kakor je obut 600+ razred).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...

LP

Po dveh letih odkar imam motor sem se odločil zamenjat (pred zimo) hladilno tekočino. To sem naredil po navodilih in mislim da ratalo-nič ne teče ven :-). Nato se začeli problemi. Najprej sem opazil ,da ko se motor zagreje (čeprav nisem delal več jeseni kaj dosti km ) začne tekočina polnit ekspanzijsko posodo in celo teče ven pri oddušni cevi. Pri tem je v hladilniku vse manj hladilne tekočine.Tudi ko se ohladi se tekočina ne vrne iz ekspanziske posode v hladilnik. Ko sem menjaval tekočino sem pazil da sem spravil čim več zraka ven ter počasi dolival. Ali ima kdo kakšne izkušnje? Ali bi moral zadevo še kje dodatno odzračit? Čudi me ,ker so težave nastopile takoj po tistem ko zamenjal tekočino-prej je bilo vse ok.

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Forum sicer spremljam že nekaj časa, sedaj pa bi vas prosil za nasvet. Težava je v tem da se mi moj gpz500s greje, in sicer ne takoj šele ko se peljem recimo vsaj 50km, težava je v tem da mi porine vodo v ekspanzijsko posodo, in zato zmanjka vode za hlajenje. Sicer sem jeseni zamenjal termostat sicer je boljše vendar problem ostaja. Meni se zdi najverjetnejša razlaga, da je šlo tesnilo glave, ker sicer dokler ne porine vodo v posodo je temperatura normalna. Zanima me še koliko bi me stala eventuelna zamenjava tesnila pri pooblaščenem serviserju. sicer pa je motor L.93 in ima prevoženih 42kkm.

Za odgovore se vam zahvaljujem in vse na forumu lepo pozdravljam

LP

LP

Meni dela moj enako. je letnik 1995 ,45k prevoženih. Zanima me ali je res to zaradi tesnila na glavi ali je kaj druga (da ne investiram brezveze). Nisem zasledil, kako se je končala zgodba z zgornjim GPZ. Sem že poskusil drugi čep na hladilniku in kolega se je vozil z mojim, pa je bilo z drugim čepom pri meni enako.

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor meša olje in vodo je to videt Ali v olju, ko dela peno ali v vodi ki je mastna in sploh bogato usrana. če je olje čisto in voda tudi, tesnilo ni prebito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor meša olje in vodo je to videt Ali v olju, ko dela peno ali v vodi ki je mastna in sploh bogato usrana. če je olje čisto in voda tudi, tesnilo ni prebito.

LP

Olje je videt Ok in voda tudi, razen da se v raztezni posodi slišijo mehurčki po kakšnih 20-30km vožnje in nivo se zelo dvigne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Olje je videt Ok in voda tudi, razen da se v raztezni posodi slišijo mehurčki po kakšnih 20-30km vožnje in nivo se zelo dvigne.

pol nimaš prezračenga. hudič je, da če se hecaš z hladilnim sistemom hitro in kvalitetno uničiš motor. pel raje na servis. to ne stane 100€, in si miren, motor pa pravilno hlajen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!