Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


Priporočene objave

Objavljeno
Aleš:

Bral sem,da vsaj pri modelih narejenih pred 94 letom vzemtenje naj nebi dolgo zdržalo. Potem pa da so to izboljšali. Pa da je ravno v slabem vzmetenju problem,da motor nebi bil primeren za 2 in prtljaga potovanja. Jaz sem to tako prebral, srčno upam da ni res, oz. da novejši modeli nimajo več probelmov s tem. In ravno to sranje z vzmetenjem naj bi bilo glavni razlog za čudno obnašanje motorja v ovinkih pri veliki hitrosti.

Aleš a imaš ti starejši model(pred 94 letnik) z 16 inčnim sprednjim kolesom? Baje naj bi vsaj tisti modeli ki so imeli 16 inčna kolesa ful spodrsvlai v ovnikih?

Jaz mam stari model letnik`93, z vzmetenjem je tko, za normalno voznjo je se kar dobro, za kaknsno ganjanje pr vecjih hitrosti pa pride hitro do svojih mej. V hitrih daljsih ovinkih 160+ je vzmetenje res mehko, ker zacne motor plavati. Saj ni bil ta motor narejen za dirkanje.

V dvoje z mojo punco tud nisem imel nobenih tezav, samo to je vse odvisno od teze potnika+sopotnika+prtljage. Jaz in moja punca mava majno tezo. Za potovanja bi ti verjetno kaj vec lahko povedal Gregs, on je vec potoval z GPZ-jem.

Glede koles pa starejsi modeli imajo sprednja in zadnja 16" kolesa, pa ti povem da ce mas dobre gume ti ne zdrsava v ovinkih. Meni do zdaj še nikoli ni zdrsavalo v ovinkih! Pa tudi na Grobniku sem ga teral pa mi ni zdrsnilo nikoli!!

Če pa maš slabe obrabljene gume,slab asfalt,pesek olje...pa ti lahko zdrnsne na katerem koli motorju, pa lahko ma 17" kolesa...

Objavljeno

OK, se Gregs pove svoje...

Osnovni podatki: letnik 1988, cca. 80.000 km, generalka pri 60.000 (ce je bilo to realnih, ne vem, ce ni bil kaj stevec prevtren. Me niti ne zanima sedaj).

Servisi: na zacetku ne vem, ker ga nisem imel od zacetka... :wink: zdaj delam redne servise med 6000 in 8000 km priblizno - to pomeni menjanje olja in filtra in podobna s**nja, medtem ko svecke menjam na 12.000. In vecji servis na 12.000 - kar se ostane....

Vzmetenje: blazilec je se vedno original 14 let star, pa drzi. No, mogoce je izgubil kaksen delcek elasticnosti, ampak se se vedno drzi. je pa res, da hitrejsi ovinki nad 130 delajo preglavice... pomeni, da jih vozis bolj "plavajoce"... Ni narejen za to.

Potovanje: naredil tri velika: dvakrat do Dubrovnika in enkrat po Korziki. Kilometraza: prvic cca. 2600 km, drugic cca. 2000, tretjic cca. 3000. Vsakic brez tezav. Prvic sem bil najbolj oblozen: dvojna tank torba, top case, stranski torbi in se za hrbtom sotor in spalka. Kar precej, nisem pa se potoval v dvoje, ampak mislim, da bi vseeno mofa zdrzala.... pac bi malo manj gonil... :wink:

Zdrsavanje: motor tudi s 16' kolesi ne zdrsava, ce si primerno obut... trenutno vozim Dunlop GT501 in sem zelo zadovoljen z gumo. Tudi brez profila drzi, medtem ko je macadamka bila se s profilom, pa je bila samo za v smeti. Seveda pa ne smes pretiravati... tako, kot z vsakim drugim motorjem ne.

Se kaj?

Objavljeno

Ales in Gregs, hvala za odgovore.

Zaenkrat je to dovolj :D

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ok, sicer sem tole vprašal že v "Kr'neki", samo se mi čedalje bolj zdi, da tole spada v tole temo. No, skratka,

na bledu se prodaja kawasaki gpz 500 za 650k sit. Ima menda 29.000 km, pa po besedah prodajalca je menda odlično ohranjen (seveda bi se bilo treba it prepričat na lastne oči), ima dva akrapovičeva auspuha, in je menda skratka o.k.

Je vreden tega denarja, letnik96 ? Gpz-jev se prodaja zelo malo, tako da kar nekako nimam občutka za cene pri njih.

btw. pozna kdo konkretno ta motor? menda je kovinsko rdeč , z dvemi akrapoviči in z bleda (ali okolice) ?

A je imel gpz 500s kakšne tipične napake, na kar je treba biti posebno pozoren?

Objavljeno

mislm da sem vidu tega gpz-ja na zboru Krokarjev če se ne motm...ima zavidljiv glas...kaj drugega pa nebi mogu povedat...lahko bi malo povedal ga šu pogledst in tako boš vse zvedu...o vrednosti je pa tako da trg postavlja vrednost motorja.....

Objavljeno

@thundercat

Torej zvok praviš da je v redu? (menda so gor akrapoviči - upam da ne samo kakšni levi auspuhi pa nalepke gor). Btw. kako videt, ali so res pravi akrapoviči gor? (v primeru, da tip ne bi imel računov iz servisa oz. trgovine)

Kaj pa vizuelno, si morda videl, kako motor izgleda? Da se ne bom zastonj tako daleč vozil, potem pa ugotovil, da je ves popraskan, prebarvan itd. Drugače sem pa s tem, ki ga prodaja, zmenjen za jutri, bom poročal :)

btw. kako izgleda dobra in kako izgleda slaba veriga? Zobniki so mi jasni, kakšni so slabi in dobri. Za vilice sem prebral pa v člankih in nasvetih, da ne sme pokat pri premikanju levo-desno in da se mora gladko pogreznit, ko se upreš nanjo. Je to vse kar se vilic tiče ali je še kaj. Zadnji amortizer, a se ga preveri tako kot pri avtu - zanihaš in se mora čimprej ustavit? Kako preveriti še ostale pomembne stvari? please help :)

Objavljeno
@thundercat

Torej zvok praviš da je v redu? (menda so gor akrapoviči - upam da ne samo kakšni levi auspuhi pa nalepke gor). Btw. kako videt, ali so res pravi akrapoviči gor? (v primeru, da tip ne bi imel računov iz servisa oz. trgovine)

Kaj pa vizuelno, si morda videl, kako motor izgleda? Da se ne bom zastonj tako daleč vozil, potem pa ugotovil, da je ves popraskan, prebarvan itd. Drugače sem pa s tem, ki ga prodaja, zmenjen za jutri, bom poročal :)

btw. kako izgleda dobra in kako izgleda slaba veriga? Zobniki so mi jasni, kakšni so slabi in dobri. Za vilice sem prebral pa v člankih in nasvetih, da ne sme pokat pri premikanju levo-desno in da se mora gladko pogreznit, ko se upreš nanjo. Je to vse kar se vilic tiče ali je še kaj. Zadnji amortizer, a se ga preveri tako kot pri avtu - zanihaš in se mora čimprej ustavit? Kako preveriti še ostale pomembne stvari? please help :)

joj preveč prašaš...zapomnu sem si motor ker je dokaj redko vidt gpz-ja z dvema akrapovičema....avspuhi so bili vizualno starejše izdelave ampak nič poškodovani...motor je zapeljal meter od mene in tla so se tresla ob mimohodu...res odličen glas...gpz ima lahko s pravimi avspuhi zelo lep glas...je imel kolega gpz-ja z doma(privatnik iz žiri) narejenimi avspuhi in je bil čudovit dvovaljni glas...mogoče že preveč močan...odvisno kaj ti je všeč....

sori k ti ne morm pomagat...pa tud garantirat ti ne morem da je to motor o katerem govoriš...žal nisem vidu registracije ker je bil zvok bolj interesanten :D

Srečo pri nakupu...mogoče ima možakar kako sliko ali pa imaš ti kakega kolega iz tam gor pa ti gre lahko motor malo pregledat....če imaš kakega sošolca iz bližnjih krajev je stvar lahko zanimiva!

Objavljeno

aha, sej jest sem tud bil presenečen, ko mi je rekel, da ima akrapoviča gor.

A pa ta , ki si ga videl je bil rdeč? Btw. kakšen pa je bil tip, ki ga je vozil, po glasu sodeč mi je deloval malce starejše (40-50 let). Pa menda ima okoli 90kg (omenil, ko sem ga vprašal glede opreme).

Objavljeno

bi reku da je pristni bajker..poraščen, v usnju, malo okrogel pa bolj majhen....

Objavljeno
aha, sej jest sem tud bil presenečen, ko mi je rekel, da ima akrapoviča gor.

Vprašaj ga ali je Sport Production Line ali Evolution Line... :P :D ;)

Objavljeno
Vprašaj ga ali je Sport Production Line ali Evolution Line... :P :D ;)

a? kaj to so morda modeli akrapovičev?

Objavljeno

nope, ni med njimi, torej je fake. Nekdo je v Kr'neki rekel, da ve za enega gpz-ja ki ima gor auspuhe od monsterja, pa na njih akrapovič nalepke. Morda je to to.

Objavljeno
a? kaj to so morda modeli akrapovičev?

Recimo. Pa pojdi pogledat za kakšne motorje delajo tam auspuhe, ne vem če bo KLE med njimi... :rolleyes: ;)

http://www.akrapovic.si/main/main.htm

govorimo o gpz-ju.... <_<

Objavljeno

saj sem za gpz-ja gledal :) ni ga vmes. niti kle-ja , niti er5, ki imajo vsi "enako" mašino.

Objavljeno

jst sem vidu akrapoviča na yamahi diversion...original je pa blo na hondi cbr...vse je možno...

je pa res da je veliko nalepk od akrapota na doma narejenih avspuhih

Objavljeno

ok zdaj bom pa vprašal nekaj, kar ni v zvezi s temi motorji, o katerih govorimo, ampak se mi je čisto tako porodilo vprašanje, ko smo govorili o "akrapovičih" in nalepkah. Kako je lahko na auspuhu nalepka? Nalepka se bi od vročine stopila ali kako drugače deformirala. torej?

Objavljeno
btw. kako izgleda dobra in kako izgleda slaba veriga? Zobniki so mi jasni, kakšni so slabi in dobri. Za vilice sem prebral pa v člankih in nasvetih, da ne sme pokat pri premikanju levo-desno in da se mora gladko pogreznit, ko se upreš nanjo. Je to vse kar se vilic tiče ali je še kaj. Zadnji amortizer, a se ga preveri tako kot pri avtu - zanihaš in se mora čimprej ustavit? Kako preveriti še ostale pomembne stvari? please help :)

nobenega vseveda nikjer? :(

Objavljeno

Če imata folija, na kateri je nalepka in kovina, ali druga zunanja stena, venpuha približno enaka koeficienta toplotnega raztezka in če je lepilo toplotno stabilno, potem nalepke držijo in se ne gubajo ali zvijajo.

Objavljeno
btw. kako izgleda dobra in kako izgleda slaba veriga? Zobniki so mi jasni, kakšni so slabi in dobri. Za vilice sem prebral pa v člankih in nasvetih, da ne sme pokat pri premikanju levo-desno in da se mora gladko pogreznit, ko se upreš nanjo. Je to vse kar se vilic tiče ali je še kaj. Zadnji amortizer, a se ga preveri tako kot pri avtu - zanihaš in se mora čimprej ustavit? Kako preveriti še ostale pomembne stvari? please help  :)

nobenega vseveda nikjer? :(

OK, sprednje vilice.... morajo imeti prost hod, ne smejo se kar takole "na roko" do konca pogreznit, medtem sprednje kolo ne sme imeti hoda levo-desno (če imaš pri miru balanco), sicer pa isto kot zadnje... ko jih pogrezneš naj bi skočile nazaj, pa spet malo dol, da ne poskakuje potem cel motor kot kak ameriški avto. Poglej da so ravne, kolikor se pač da videt, da semeringi dihtajo... ni mastnih obročkov...

Ketna... mora imeti 2-3 cm hoda gor-dol (preveri s šraufencigerjem da si ne umažeš roke), pa če ga ima tolk, poglej kolk se jo da še našponat.

Sicer je pa tega tolk da.... piše vse med članki.

LP

Objavljeno

med članki? med članki piše zelo malo o tem. Samo en članek je, ki govori nasplošno o nakupu rabljenega motorja. Nič pa ni konkretnega, kako preveriti to in ono. Hvala za odgovor.

Objavljeno
med članki? med članki piše zelo malo o tem. Samo en članek je, ki govori nasplošno o nakupu rabljenega motorja. Nič pa ni konkretnega, kako preveriti to in ono. Hvala za odgovor.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...&f=4&t=2955&hl=

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...&f=4&t=3154&hl=

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...T&f=4&t=658&hl=

tole zgoraj je samo delcek najdenih tem.

aleron,se ti ne da.ne znas,ali imas drugacne probleme? ISKALNIK,sunce ti zarko! :angry:

Objavljeno
aleron,se ti ne da.ne znas,ali imas drugacne probleme? ISKALNIK,sunce ti zarko! :angry:

peace ;)

Objavljeno

Včeraj sem šel pogledat tega Gpz-ja. Stvar je taka; motor je resnično lepo ohranjen, vilice so ok, zadnji amortizer je ok, zavorne ploščice ok, gume bojo še za kar nekaj časa, plastika zelo lepa, edino na zadnjem koncu je nekaj prask na plastiki, samo se komaj opazi, če nisi pozoren. Aja pa standardno - ročka sklopke je odrgnjena oz. popiljena pa par čisto mejhnih praskic je na levem smerniku (se mi zdi) pa ogledalu (kar nedvomno kaže na lažji padec). Pa gumice stopalk so na koncih pretrgane. Drugih pritožb pa nisem mel.

Drugače glede teh "akrapovičevih auspuhov"... to nedvomno niso akrapoviči. Kot prvo lastnik ni vedel nič o tem, kje so bili narejeni itd, gor jih je dal že prejšnji lastnik menda. Od nekoga sem pa zvedel, da so to auspuhi od monsterja, z nalepkami akrapovič. Moram pa reči, da kdor tega ne bi vedel, da izgledajo res pristni akrapovič. Ni mi pa bil preveč všeč zvok, mam rajši da je tišje (beri original).

btw. od nekoga, ki je gpzja kupoval par mesecev nazaj, sem zvedel, da se je ta motor prodajal že pol leta nazaj, prodal se je pa marca, torej je ta model ki ga sedaj prodaja lastnik le nekaj mesecev. Sam pravi, da je prestar za ta motor).

aja , pa sem šel na testno vožnjo. Razočaran. Motor se dere, gre pa ne bohved kaj. Iščemo dalje B)

Objavljeno

ja škoda...pa tudi bratranec se je neki zanimu za ta motor....glede pripombe da ne gre nevem kako ...gpz ima 499 kubikov in 60 konjev...je dvovaljnik...za tak motor je zelo navit...ker dvovaljnika s 500 ccm in 60 konji ne dobiš nikjer....vleče pa kubikom in konjem primerno...lepo da si se peljal z njim in zdaj veš pri čem si!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!