Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


Priporočene objave

Objavljeno

Tolw pa ni isti motor, ker sem tele mreže gor namontirou jst pa tut maska ni bla nič polomljena oziroma švasano ododznotrej .)

Drgač je pa GPZ res fletkan pa priročen motorček, ane? Škoda, ker so jih nehal delat :BUA: Če bi mu mal zaokrožil al' pa ošpičl ''ritko'' bi biu še zmerej v koraku s časom(saj z obliko), požrešen pa tut ni biu :OK:

Objavljeno

aha, pol ni isti, ne vem, vprašal sem ;)

no ja, za na pisto v vsakem primeru ni bil :D

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

a kdo mogoče ve katera dimenzija zadnje pnevmatike za kawasaki 500s letnik 94 bi še šla lahko gor, sedaj trenutno je gor dimenzija 130/70/17 ?

lp

Objavljeno

a kdo mogoče ve katera dimenzija zadnje pnevmatike za kawasaki 500s letnik 94 bi še šla lahko gor, sedaj trenutno je gor dimenzija 130/70/17 ?

lp

Objavljeno

a kdo mogoče ve katera dimenzija zadnje pnevmatike za kawasaki 500s letnik 94 bi še šla lahko gor, sedaj trenutno je gor dimenzija 130/70/17 ?

lp

ej ma si dosadan :angry2:

še koliko istih vprašanj boš postavil ????

lp

Objavljeno

Že vidim, da ste vse povedali. Ampak tale post bom vseeno sforsiral .)

GPZ 500S (v ZDA imenovan EX 500) je doživel oblikovno spremembo leta 94 (to je torej mejnik). Starejši letniki so imeli spredaj en disk, zadaj boben, prav tako so bile gume nekoliko ožje (ne vem ali le sprednja ali obe). Mlajši od 94 leta imajo spredaj dva diska, zadaj en disk, gume nekoliko širše (spredaj 110, zadaj 130), in bug spoiler (torej nekaj več plastike). Mašina, okvir, moč, navor, vse enako od začetka serije.

Aja...mimogrede, 94+ letnik ima tudi kanček drugačne analogne števce (za obrate večji kot za hitrost) :P

Objavljeno

a kdo mogoče ve katera dimenzija zadnje pnevmatike za kawasaki 500s letnik 94 bi še šla lahko gor, sedaj trenutno je gor dimenzija 130/70/17 ?

lp

140 bi še najbrž šla, ampak bo slabša ciklistika.

Objavljeno

Ne se zaj....at z dimenzijami pnevmatik...

Objavljeno

Ne se zaj....at z dimenzijami pnevmatik...

Kot kaže imajo nekateri radi širše...pnevmatike seveda :grim

Objavljeno

Jaz mam na mojem gpz-ju spredaj macadam 110/90/16 namesto 100, to mi je dal gor serviser ker bi drugače moral predolgo čakat na gumo. Poznalo se je zlasti na začetku, motor ni sel rad v ovinek sedaj ko je po straneh pobrana pa ni vec težav .). Pa do roba je ne boš spravil ker je zaradi širine prevec zavihana "nazaj", oprijem pa ni zato nič slapši :)

  • 2 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ojle!

LEPOOOOOOOOOOOOOOOOO PROSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RABIM REPAIR MANUAL ZA GPZ 500S 2003 LETNIK!

RAZBIJAM GLAVO ŽE CEL MESEC NA NETU, PA VSAK DAN OBUPAM KER JE TAM MALO MORJE JAJC :slap: , PA NČ KONKRETNGA!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

Ojle!

LEPOOOOOOOOOOOOOOOOO PROSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RABIM REPAIR MANUAL ZA GPZ 500S 2003 LETNIK!

RAZBIJAM GLAVO ŽE CEL MESEC NA NETU, PA VSAK DAN OBUPAM KER JE TAM MALO MORJE JAJC :slap: , PA NČ KONKRETNGA!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imaš temo o servisnih knjigah, pa tam poišči, par strani nazaj imaš miljone linkov do strani kjer imajo.

PA NE DERI SE PO FORUMU!

Objavljeno

Tole knjižico mam pa jest doma...

Objavljeno

Jaz tudi. :OK: Pa prav lepo nazorno vse piše, podkrepljeno s slikami. Je vredna vsakega centa, kolikor stane.

Ups, imam za ER-5...

Objavljeno

Heynesov priročnik je za GPZ in ER5 in je v angleščini.

Objavljeno

Moj je pa specifično za ER-5, '97 pa naprej... Je pa v nemščini. Dobil zraven pri nakupu rabljenega, s še par rezervnimi deli (dize in igle za uplinjač, pa bremz ploščice..). V glavnem, je za nabavit ta reč. Lahko se pa sname z neta.

Objavljeno

Me je firbec matral, pa sem šel v garažo gledat, kaj za ena knjiga je. ''Reparatur anleitung'' za ER-5 od Bucheli verlag.. Nemščina, kupljena pri Louisu.

Objavljeno

Me je firbec matral, pa sem šel v garažo gledat, kaj za ena knjiga je. ''Reparatur anleitung'' za ER-5 od Bucheli verlag.. Nemščina, kupljena pri Louisu.

sam sem tudi imel to knjigo za er-5. knjiga je res super, saj če si malo tehničen tip in imaš primerno orodje skoraj vse popraviš in zamenjaš sam, ker so navodila res dobro napisana, pa tudi če ne razumeš nemško se da dovolj dobro s slikami pomagat

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni imam en problem z mojim GPZ 500. Ko sem se pripeljal domov je motor ugasnil in od tedaj ni dal od sebe nobenih znakov življenja. Akumulator je totalno fuč, zato mislim da je kriv regler al kako se že imenuje tista stvar za polnjenje akumulatorja. Za foro sm probal drug akumulator in motor je normalno vžgal. A ve kdo okvirne cene zadeve in kje se ta svar nahaja.

PS: a je to mogoče to, kar sm obkrožil na sliki?!

Hbala za odgovore

post-10871-1179776670_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Daewoo
Objavljeno

Pozdravljeni imam en problem z mojim GPZ 500. Ko sem se pripeljal domov je motor ugasnil in od tedaj ni dal od sebe nobenih znakov življenja. Akumulator je totalno fuč, zato mislim da je kriv regler al kako se že imenuje tista stvar za polnjenje akumulatorja. Za foro sm probal drug akumulator in motor je normalno vžgal. A ve kdo okvirne cene zadeve in kje se ta svar nahaja.

PS: a je to mogoče to, kar sm obkrožil na sliki?!

Hbala za odgovore

ne, ni to regler, kar si obkrožil na sliki. pri er5 je regler pod sedežem, za gpz pa ne vem točno. mogoče je na istem mestu kot pri er5. prepoznaš pa ga po tem, da je na njem ponavadi hladilno rebro.

Objavljeno

Aha, regler sm najdu, je isto pod zicem kot pri er5, ga nesem jutr enmu avtoelektričarju premerit. Ka pa je možno, da je alternator fuč?

Objavljeno

Pozdravljeni imam en problem z mojim GPZ 500. Ko sem se pripeljal domov je motor ugasnil in od tedaj ni dal od sebe nobenih znakov življenja. Akumulator je totalno fuč, zato mislim da je kriv regler al kako se že imenuje tista stvar za polnjenje akumulatorja. Za foro sm probal drug akumulator in motor je normalno vžgal. A ve kdo okvirne cene zadeve in kje se ta svar nahaja.

PS: a je to mogoče to, kar sm obkrožil na sliki?!

Hbala za odgovore

To kar si obkrožil je zaganjač po nemško (štarter).Regler je nekje pod sedežem ali nad zadnjim blatnikom.Prepoznaš ga po hladilnih rebrih in na njega je priključeno ca 5 do 6 kablov.Ponavadi so trije beli en rudeč in eden črn.Trije kabli enake barve- to je izmenični tok iz statorja,ki ga ustvarja vrteči magnet obenem vztrajnik gl.gredi.motorja.rudeč je +tok (stalni tok),potem je še en za kontrolko ,eden je lahko še + 15(kontakt) in masa ki ponavadi ni nujna.Vse to kar sem napisal ni nujno,da je tako za sigurno poglej raje v električno šemo od dotičnega motorja.Predno greš kupovat regler,izmeri izmenični tok na vseh treh kablih enake barve.Vedno meriš med dvema kabloma in mora biti pri ca 2000.2500 o/min ca 70 V.Če je izmenična napetost vredu potem kupi nov regler in to najbolje original cena ca 130-150 EUR. :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!