Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

o ja..tole si pa pogruntal..

al pa da bi malo manj blo jokanja kako gp racer drsijo po cesti in da je treba met supercorso ali GP

spet sm se do ušes nasmeju! :notworthy: Dobre strelaš zadne čase :P

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za cesto so več al manj dovolj hitre vse gume. Ampak nekaterim niso dovolj niti druge najbol športne. Nekako zadost držijo edino totalno dirkaške zadeve. vse ostalo, je preslabo. Drsi. Ker vsi tolk obvladajo in tako letijo, se brez naj naj boljših in naj naj dražjih sploh pelat ne da.

yeah :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za cesto so več al manj dovolj hitre vse gume. Ampak nekaterim niso dovolj niti druge najbol športne. Nekako zadost držijo edino totalno dirkaške zadeve. vse ostalo, je preslabo. Drsi. Ker vsi tolk obvladajo in tako letijo, se brez naj naj boljših in naj naj dražjih sploh pelat ne da.

A ni logično? Če guma zdrsne, pomeni, da premalo drzi! trance_17_emot-angel.gif Zato so pa nekateri celo zivljenje v iskanju najboljse gume, da koncno pridejo do gume, ki ne bo nikoli zdrsnila...ampak...nekako tako, kot se je kamela lih naucila zivet brez vode, sam pa je takrat slucajno crknila :P Ampak jst sem le en pussyrider, s pussyrobom na gumi, zato moje mnenje ne steje trance_13_cry.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap... ko ti športna guma zdrsuje in ne drži dovolj na cesti... bi se moral vsak zamislit nad svojo vožnjo...:cry::hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap... ko ti športna guma zdrsuje in ne drži dovolj na cesti... bi se moral vsak zamislit nad svojo vožnjo...:cry::hmm:

da ne vozi prepočasi, ker niti segreje ne gume :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za cesto so več al manj dovolj hitre vse gume. Ampak nekaterim niso dovolj niti druge najbol športne. Nekako zadost držijo edino totalno dirkaške zadeve. vse ostalo, je preslabo. Drsi. Ker vsi tolk obvladajo in tako letijo, se brez naj naj boljših in naj naj dražjih sploh pelat ne da.

in potem ima na najhujših gumah širši safety štrajfn kot jaz ... sem že globoko razmišljal o tem , kako se moram malo umiriti ...ali pa road riderke več držijo iz leta v leto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, bolj se pa skoraj ne morem nagniti v rido, kot do fustrasterjev... Pa so tisti rogli že pustili kar nekaj mesa na asfaltu... Aja, mora biti sportak... Tam bi pa res imel skoraj čez cel profil pussy štrajfn, he-he. Malo heca, no. :whistle: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, bolj se pa skoraj ne morem nagniti v rido, kot do fustrasterjev... Pa so tisti rogli že pustili kar nekaj mesa na asfaltu... Aja, mora biti sportak... Tam bi pa res imel skoraj čez cel profil pussy štrajfn, he-he. Malo heca, no. :whistle: :naughty:

nisem spregledal, da si napisal, da se hecaš, pa tudi upam, da ne boš vzel mojega mnenja, kot podjebavanja ali iskanje nekoga za prepir, ampak zaradi takšnih izjav prenekaterih starih "izkušenih" motoristov (off topic: ki se zadnje čase na veliko razbijajo), imajo prenekateri mlajši začetniki mnenje, da pa more imeti gume zvožene do konca, če že ima kaj podobnega ss motorju.

Živimo v času, kjer si marsikaj kupiš, ker ti je všeč in ne, ker boš uporabljal/rabil. Tudi sam sem si kupil ss motor zaradi tega, ker mi je všeč in ne zato, ker bi ga rabil/izrabil In če nebi enkrat ali dvakrat letno obiskal marofa, bi imel še vedno po več kot centi roba neizkoriščenega.

Pa ne pišem tega kar v tri dni, ampak poznam primer iz znanega motokluba, kjer so "stari mački", začetniku vbili v glavo, da pa r6 ni dovolj zanj in si naj raje kupi jurja, ker da je pretežak za tak "mali" motor. Vsekakor se potem tudi pričakuje, da pa če imaš ss motor, da pa ne bo roba na gumah, ker zakaj drugega pa je ss motor, kot pa za vožnjo do limita gum/voznika.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

exeFZS, zakaj bi pa tako vzel tvoje pisanje...? Vsak si kupi motor zase in za svoj stil vožnje. In tisti ''stari mački'' v onem klubu, za katere je 600ccm premalo... ni vredno besed. Sicer pa vsakemu svoje. Sčasoma itak preživiš tisto samodokazovanje in hvalisanje kako malo pusištrajfna ima guma. Eni pač ne... :whistle: :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet nakladanja o višjih premijah.. Zavarovalnica ni "mamica" objestnim motoristom. Zavarovalna premija je tolikšna, da se zavarovalnici splača.. Motoristi začetniki, tudi če so bolj rizični, ne povzročajo zavarovalnicam take izgube, da bi morala bit njihova premija 2000€.

Če bi hotel omejevat število začetnikov na močnih motorjih v prometu so za to drugi načini. Če se že menimo o dražji registraciji kot sredstvu zmanjševanja objestnežev na močnih motorjih bi veliko prej prišla v poštev neka dodatna dajatev oziroma taksa državi pri zavarovanju kot pa višja premija zavarovalnic. Zakaj bi si (in na kakšni podlagi sploh? ) bi si polnile zavarovalnice žepe na ta račun?

Premija za neko skupino je tolikšna kolikor ta skupina zavarovalnico stane + določeni procenti za čisti profit zavarovalnice.

Sicer pa tele debate bolj sodijo v kakšno drugo temo, tako da brezveze da še naprej smetimo tu..

Tole sem spregledal.

Seveda nimaš prav, kar je zlahka dokazljivo s politiko zavarovalnic po večjih državah EU, ki so na podlagi spremljanja nesreč in statistične obdelave podatkov ugotovile, kateri vozniki in katera vozila spadajo v rizično kategorijo ter obratno, kateri spadajo v manj rizično kategorijo.

Ker pri nas tega ne počno je trenutno stanje takšno, da imamo vsi relativno poceni osnovno zavarovanje medtem, ko je karkoli v smeri kasko zavarovanja katastrofalno drago. Zato si npr. zavarovanja motorja proti kraji skoraj nihče ne privošči, ker je takšno zavarovanje takoj na ravni 20%+ vrednosti motorja. Vse skupaj je tako, da imajo zavarovalnice minimum dela, da resnih statistik ni, da so premije majhne in da motoristi, ki so krivi za nesreče popravljajo motorje iz naslova svojih poškodb, če so bili toliko pametni, da so doplačali za AO+...vse to pa zato, ker smo vsi na istem in se ločimo samo po prostornini in moči motorja. Sam pa menim, da tourer, maxi endura, čoper in SS nikakor ne pašejo v isto skupino in sem to pri delu v tujini tudi doživel, ko sem videl, da nekatere zavarovalnice SS motorjev sploh nočejo zavarovati medtem ko je cena osnovnega zavarovanja pri drugih zavarovalnicah, za točno določene modele motorjev (SS) bila zelo visoka medtem, ko se je dalo npr. veliko enduro brez bankrota zavarovati osnovno in kasko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem spregledal.

Seveda nimaš prav, kar je zlahka dokazljivo s politiko zavarovalnic po večjih državah EU, ki so na podlagi spremljanja nesreč in statistične obdelave podatkov ugotovile, kateri vozniki in katera vozila spadajo v rizično kategorijo ter obratno, kateri spadajo v manj rizično kategorijo.

Ker pri nas tega ne počno je trenutno stanje takšno, da imamo vsi relativno poceni osnovno zavarovanje medtem, ko je karkoli v smeri kasko zavarovanja katastrofalno drago. Zato si npr. zavarovanja motorja proti kraji skoraj nihče ne privošči, ker je takšno zavarovanje takoj na ravni 20%+ vrednosti motorja. Vse skupaj je tako, da imajo zavarovalnice minimum dela, da resnih statistik ni, da so premije majhne in da motoristi, ki so krivi za nesreče popravljajo motorje iz naslova svojih poškodb, če so bili toliko pametni, da so doplačali za AO+...vse to pa zato, ker smo vsi na istem in se ločimo samo po prostornini in moči motorja. Sam pa menim, da tourer, maxi endura, čoper in SS nikakor ne pašejo v isto skupino in sem to pri delu v tujini tudi doživel, ko sem videl, da nekatere zavarovalnice SS motorjev sploh nočejo zavarovati medtem ko je cena osnovnega zavarovanja pri drugih zavarovalnicah, za točno določene modele motorjev (SS) bila zelo visoka medtem, ko se je dalo npr. veliko enduro brez bankrota zavarovati osnovno in kasko.

To zagotovo ni slaba ideja. Sem pa 100% da bi se pr nas to zakompliciralo do nezavesti. Če bi za nove še ne prodane motorje lahko naredili neko klasifikacijo, kako bi to potekalo za vse starejše motorje, ki so že na cestah. Nočem vedet kam bi padli Blackbird Hayabusa in ZZR. Ali morda FJR GTR in podobni "plastični" in močni turerji. Bojim se, da bi se kmalu vsi ki nimajo/nimamo izrecno kruzerja ali endure vozili s "supersportivo"

Seveda bi se odprla nova siva luknja v maniri terencev/dostavnih vozil in neskončno polje možnosti za vse mogočer prekvalifikacije iz dirkalnika v poljedelski stroj. . . . .

Trenuten sistem u bistvu grdo ravna le z tistimi, ki kupujejo na lizing ali pa si prvoščijo nov hihg end motor.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zagotovo ni slaba ideja. Sem pa 100% da bi se pr nas to zakompliciralo do nezavesti. Če bi za nove še ne prodane motorje lahko naredili neko klasifikacijo, kako bi to potekalo za vse starejše motorje, ki so že na cestah. Nočem vedet kam bi padli Blackbird Hayabusa in ZZR. Ali morda FJR GTR in podobni "plastični" in močni turerji. Bojim se, da bi se kmalu vsi ki nimajo/nimamo izrecno kruzerja ali endure vozili s "supersportivo"

Seveda bi se odprla nova siva luknja v maniri terencev/dostavnih vozil in neskončno polje možnosti za vse mogočer prekvalifikacije iz dirkalnika v poljedelski stroj. . . . .

Trenuten sistem u bistvu grdo ravna le z tistimi, ki kupujejo na lizing ali pa si prvoščijo nov hihg end motor.

Ni tako. Zavarovalnice in policija imajo na razpolago vse podatke, na podlagi katerih lahko hitro ugotovijo kateri modeli motorjev so najbolj pogosto udeleženi v nesrečah s smrtnim izidom ali težkimi telesnimi poškodbami, glede na njihovo zastopanost v populaciji. Prav tako lahko dobijo neko korelacijo med nesrečami in starostjo/izkušenostjo voznika. Za rizične skupine lahko tako dvignejo ceno zavarovanja, ostalim pa znižajo, še posebej zavarovanja proti kraji ali lastno odgovornost (krajo bi tako ali tako morali ločiti od kaska). Potem pa ostane na posamezniku ali bo kot mlad začetnik plačal npr. 2000€ zavarovanja za R1 ali pa bo raje plačal 200€ za Aprilio Mano.

Tisti, ki kupujejo na lizing dobijo ponavadi izredno ugodna kasko zavarovanja na račun dogovora med zavarovalnico in prodajalcem, medtem, ko tistim, ki kupujejo high-end verjetno ne primanjkuje denarja...ni point v tem. Povej mi, koliko motoristov poznaš, ki imajo svoj motor zavarovan proti kraji in ni bil kupljen na leasing?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni tako. Zavarovalnice in policija imajo na razpolago vse podatke, na podlagi katerih lahko hitro ugotovijo kateri modeli motorjev so najbolj pogosto udeleženi v nesrečah s smrtnim izidom ali težkimi telesnimi poškodbami, glede na njihovo zastopanost v populaciji. Prav tako lahko dobijo neko korelacijo med nesrečami in starostjo/izkušenostjo voznika. Za rizične skupine lahko tako dvignejo ceno zavarovanja, ostalim pa znižajo, še posebej zavarovanja proti kraji ali lastno odgovornost (krajo bi tako ali tako morali ločiti od kaska). Potem pa ostane na posamezniku ali bo kot mlad začetnik plačal npr. 2000€ zavarovanja za R1 ali pa bo raje plačal 200€ za Aprilio Mano.

Tisti, ki kupujejo na lizing dobijo ponavadi izredno ugodna kasko zavarovanja na račun dogovora med zavarovalnico in prodajalcem, medtem, ko tistim, ki kupujejo high-end verjetno ne primanjkuje denarja...ni point v tem. Povej mi, koliko motoristov poznaš, ki imajo svoj motor zavarovan proti kraji in ni bil kupljen na leasing?

z zavarovanjem proti kraji poznam enega. Ampak to je, kot si že omenil, precej nepovezano s splošnim rizikom. Tu se zavarovalnice (IMHO upravičeno) bojijo zlorab. Če bi za kasko proti kraji veljali različni vatli za različne stroje, bi pač na jug izginjali potovalniki in endurci.

spolšnen riziko pa je nekaj, čemur naši birokrati ne bodo prišli nikoli do dna. Na tem področju bi se dalo trg nekoliko korigirati, in usmerjati ljudi, ampak spet, Če maš 20 let, ti foter dovoli imet cbr600rr, in ti celo nekaj (ali vse) primakne, ga bo seveda pisal nase, da se bo privarčevalo tistga jurja pri zavarovalnici. . . . .

zavarovalnice niso državni instrumenti. Vzgoja ni njihovo delo. Še zmer sm prepričan, da je smiselna in neškodljiva klasifikacija motorjev za naše birokrate prehuda naloga. vsem podatkom ki so jim na voljo navkljub.

res me zanima, koliko uradnikov je sposobno ločiti med cbr600f in cbr600rr, ali še bolje, cb1000rr in cbr1000r u bistvu, tega nočem vedet hehe

Če bi za izgovor za to početje uzeli stroške ki jih zdravstvena blagajna utrpi zarad sesutih Rosijev, me zanima, kako bi to uredili z kroslami in bicikli. Osebno poznam precej več polomljenih biciklistov kot motoristov.

in zavarovanje za avto? bi blo v tem primeru okrog 2 jurja za nižji srednji razred, recimo ibizo, ki je parkirala na teraso v Novem Mestu, saj se s tem razredom vozi največ prepotentnih sinkotov. . . .

po moje, bo treba enostavno mal počakat.Slovenci smo pri avtih že nekako dojeli, da BMW 5 ni nujno potreben. Da se s kio ceeeeeeeeee'd in civicom 1,4 tud normalno živi. čez generacijo ali dve, bo morda tudi pri motorjih slika mal drugačna in Keeping up with the Joneses, ne bo tako pomemben. ampak bomo motorje vozili zato ker jih mamo radi, in take kot jih potrebujemo. Ko bo folk dojel, da 2cm roba na gumi ni kriminal, in da je bolje, če ma ta rob na hornetu banditu ali monstru, kot na ninji600 ali 1000, bo boljše. prej ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem področju bi se dalo trg nekoliko korigirati, in usmerjati ljudi, ampak spet, Če maš 20 let, ti foter dovoli imet cbr600rr, in ti celo nekaj (ali vse) primakne, ga bo seveda pisal nase, da se bo privarčevalo tistga jurja pri zavarovalnici. . . . .

No, vidiš, pri italijanskih zavarovalnicah moraš navesti, kdo bo uporabljal vozilo. Če tega ni je polica bistveno, bistveno dražja. Če so pa navedeni vozniki, ki spadajo v rizično skupino je zavarovanje spet bistveno dražje. Če je pa naveden ata pa ni nobenih težav le, da potem, če se sinko razbije z rr-ko, zavarovanje ne velja.

po moje, bo treba enostavno mal počakat.Slovenci smo pri avtih že nekako dojeli, da BMW 5 ni nujno potreben. Da se s kio ceeeeeeeeee'd in civicom 1,4 tud normalno živi. čez generacijo ali dve, bo morda tudi pri motorjih slika mal drugačna in Keeping up with the Joneses, ne bo tako pomemben. ampak bomo motorje vozili zato ker jih mamo radi, in take kot jih potrebujemo. Ko bo folk dojel, da 2cm roba na gumi ni kriminal, in da je bolje, če ma ta rob na hornetu banditu ali monstru, kot na ninji600 ali 1000, bo boljše. prej ne bo.

Jah, stvar je, da nismo tako bogati kot npr. Nemci, kjer si lahko marsikdo privošči SS za na pisto in kaj bolj normalnega za na cesto. In potem s tisto SS mašino delajo po par tisoč km na leto, kolikor jo pač zapeljejo na pisto, vse ostalo pa z drugim motorjem, ki je bolj prilagojen vsakodnevni in splošni rabi. In kakor pravi Pervy, če si je nekdo vbil v glavo sportaka, ga bo pač imel - ne glede na izkušnje, znanje in vse ostalo. Zavarovalnice seveda niso vzgojna inštitucija, bi pa morale delati razliko med vrstami motorjev zaradi nas, uporabnikov. Saj jim bo mogoče kapnilo in potem bo prvo ena ponudila cenejša zavarovanja za manj rizične skupine, večina folka bo šla k njim in v letu ali dveh bodo vse delale tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeee po SLo statistiki nesreč jih imajo največ tisti z 40+ leti starosti in ponavadi to niso SS rakete. bi se strinjali da se zvišajo premije za rizični starosti razred 40+let???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeee po SLo statistiki nesreč jih imajo največ tisti z 40+ leti starosti in ponavadi to niso SS rakete. bi se strinjali da se zvišajo premije za rizični starosti razred 40+let???

Seveda bi se. Ne glede na to pa zelo dvomim, da bi se SS rakete pokazale kot manj rizična skupina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem spljoh, zakaj rizične skupine. Saj že imamo kategorijo rizičnih posameznikov. Prva registracija je povprečna (100% ali bonus z avta - ki je marketinška poteza) potem pa vsako leto popust oz. bonus za varno vožnjo in malus za nesreče. Dokler se zavarovalnicam to izide, ne vidim potrebe za spremembe. Malce mi tudi diši po diskriminaciji, ker te na osnovi tega, kar voziš ali let ali vozniškega staža avtomatsko uvrstijo v rizično skupino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Malce mi tudi diši po diskriminaciji, ker te na osnovi tega, kar voziš ali let ali vozniškega staža avtomatsko uvrstijo v rizično skupino.

Imaš čisto prav, ampak...

Bodi srečen, da nisi Arabec v USA, potem bi bil šele poštemplan.

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeee po SLo statistiki nesreč jih imajo največ tisti z 40+ leti starosti in ponavadi to niso SS rakete. bi se strinjali da se zvišajo premije za rizični starosti razred 40+let???

...seveda imajo največ nesreč... a ne zato ker b bili najbolj rizični... preprosto zato ker ta generacija danes v motociklizmu močno prevladuje... mal se ozri okol na kakem motozboru ali pri kakem klubu... 20 - 25 letnikov je komaj za vzorec, tja do 35 enih par, no pol pa začne številka mal rast... v našem klubu sta "pod 30" čist cela 2... od tega 1 z 250 dragstarjem in drugi z APN 6..:unsure:. pri cca 30 motorjih je to res zanimiv procent (sploh ker "vozimo" vse živo, od SS do goldvingov)...

Rizična skupina ostaja po mojem ista: do 30 let in SS motorji..:blush:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar jaz amatersko spremljam črno kroniko so skoraj vsi letošnji mrtvi stari 40+ z touring (fzr...), naked (fz6 itd.), cestni-enduro (tdm, v-strom,...). kot vzrok pa je odvzem prednosti (vedno zelo relativna stvar) in da nekdo ni zvozil ovinka.

če se mene vpraša (pa bom zdaj fasal tono minusov) so to vzroki ki se jih pogosto da rešit če znaš res dobro bremzat in se umikat oviri in če si upaš včasih motor podret do konca ko se zajebeš v ovinku oziroma hitrosti s katero priletiš v ovinek.

pa ne pozabite da je večina "začetnikov" ljudi 35-40+ ki so si šele sedaj lahko privoščili motorje. 18 ali 20 letnih začetnikov je dosti manj, vsaj kar jih jaz vidim v okolici. danes je pač moda da si pri 40+ kupiš motor in prevažaš še ženo zadaj ker so otroci dovolj stari da so lahko doma, včasih pa si potem še žena zaželi svoj motor. nič narobe, ampak včasih so potem to prave scene na cesti ker o nekem obvladanju in refleksih ravno ne moreš govorit.

aja pa MK lajbič na hrbet in kak pir v rit pa imaš smrtno kombinacijo za zavarovalnice!

sorry ampak to je moderna SLO moto scena!

+1 veliko izletov iz ceste je povezano s strahom in okamenitvijo. Tko kot pravijo na Twist the Wrist -> vedno glej v smer rešitve situacije, pa vedno ko se ustrašiš ovinka podri v ovinek in bo veliko situacij rešenih.

Veliko nesreč je med povratniki na motor, ki so 15-20 let nazaj imeli SS petarde, pri 40+ pa spet na motor in nekej časa traja da prideš nazaj. Že vsako pomlad se pozna, kaj šele po nekaj pomladih.

Moje skromno mnenje na prejšnje poste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+1 veliko izletov iz ceste je povezano s strahom in okamenitvijo. Tko kot pravijo na Twist the Wrist -> vedno glej v smer rešitve situacije, pa vedno ko se ustrašiš ovinka podri v ovinek in bo veliko situacij rešenih.

Veliko nesreč je med povratniki na motor, ki so 15-20 let nazaj imeli SS petarde, pri 40+ pa spet na motor in nekej časa traja da prideš nazaj. Že vsako pomlad se pozna, kaj šele po nekaj pomladih.

Moje skromno mnenje na prejšnje poste.

Se strinjam z zgornjim postom, že zdavnaj je mislim da Česenj enkrat napisal v Avto magazinu, da so največji problem na cesti kar se tiče hitrosti tisti, ki vozijo hitro, pa jih je hitrosti strah.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo pomote, jaz sem proti kakšnim "rizičnim" razredom ampak to temo ste načeli drugi in se ne strinjam da so "pod 30 z SS raketo" najbolj rizični ker jih ne vidim ravno dosti v črni kroniki. mogoče so potencialno najbolj rizični ampak razbijajo se pa predvsem drugi.

ja večina motoristov je pri nas takih, ki si motor privoščijo šele ko uredijo družine pa štalco in kravco, posledično 35-40+. se pa ne strinjam da je mlajših toliko manj, le manj se včlanjujejo v klube in hodijo po srečanjih. od vseh mojih kolegov ni skoraj noben pod 40 včlanjen v klub, pa tudi na SLO srečanjih jih ne vidiš kaj dosti, se jih pa sreča na pistah in zborih izven slo.

gre pač za različna dojemanja "motorizma".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ PervyMeni se tudi zdi, da je percepcija v zvezi s starejšimi motoristi in tipi motorjev napačna. Že res, da je večina ponesrečenih iz skupine, kot si jo omenil a je to tudi najbolj številčna skupina medtem, ko SS motorji izstopajo po številu nesreč glede na populacijo, lahko pa se tudi motim. Med neodgovornim mulcem (ali starim bikom) na SS mašini ali tistim, ki se ga na motozboru nažre in gre potem na motor pa itaq ni nobene bistvene razlike. Mislim pa, da vsi stari mački in tisti, ki SS mašine dobro poznajo vedo, da to ni zadeva za vsakogar čeprav si danes lahko vsak kupi karkoli si želi, če le ima dovolj denarja.

Post meseca pa je nedvomno tisti bikerja 77, ki nazorno pokaže kaj navzven govorijo debate o tem katera športna guma še drži na cesti in katera ne.

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!