k0ci Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 upam da znas angleško '??? Slick tyres provide far more traction than grooved tyres on dry roads, due to their greater contact area ..... to velja predvsem za gume z ravno površino, torej avtomobile, tovornjake, avtobuse, tudi nekatere choperje....za motorje pa: “Motorcycles benefit from narrow tires, which are less vulnerable to hydroplaning because vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch. Tires with a round, canoe-shaped contact patch are similarly effective at pushing water to the sides.˝
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 Če pogledam mojo Pirelli Diabolo Supercorso nisem prepričan da odvaja ravno dosti vode, pa ima kao profil..... me pa zanima , če ta teorija drži : Gume namenjene za uporabo na stezi imajo delovno temparaturo višjo kot tiste za cesto - torej , če mi je na cesti v prometu ne uspe zagreti, vozim z trdo gumo ,ki ima slabši oprijem in bolj oddrsava. In če logično sklepam, se slabše vozim, poleg tega pa mi jo še bolj pobira, ker trda guma se šmirgla , zagretga pa lepi. Imam prav?? moj primer : sportsmart zelo vroča drzi manj kot pa zelo mrzla DUNLOP GP (preizkuseno ), drugace pa ja, supercorsa extra u redu guma ) ima profila samo za vzorec, tako kot bridgestone razreda BT 002, 003, itd... sesir, exclan in BIZIXXX 2 1
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 to velja predvsem za gume z ravno površino, torej avtomobile, tovornjake, avtobuse, tudi nekatere choperje....za motorje pa: “Motorcycles benefit from narrow tires, which are less vulnerable to hydroplaning because vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch. Tires with a round, canoe-shaped contact patch are similarly effective at pushing water to the sides.˝ ja, vem, sem mu hotel samo orisati ! BIZIXXX in exclan 1 1
Fritz Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 upam da znas angleško '??? Ja, tudi nemško, italijansko, špansko, srbsko/hrvaško in osnovno ruščino tako, da imaš na razpolago dobršen del interneta za dokazovanje tega, kakšna krivica se dela slick gumam in podpornikom njihove uporabe v prometu na javnih cestah s tem, da so le te nelegalne za takšno rabo. jure11 in exclan 1 1
maus Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 (popravljeno) Še vedno mi neki ni jasno ... ali je zakonsko dovoljeno voziti pnevmatike brez profila .. če ni .. pol je vsa debata odveč jaz lahko policaju dopovedujem, da sem bolj varen z glasnim auspohom, pa dvomim da mu bom to dopovedal :lol: Popravljeno September 23, 2011. Popravil maus halls, umetnica51 in thumper 3
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 In kaj mi mojstra hočeta dokazati? Da slick guma bolje drži v idealnih pogojih čistega in ravnega asfalta? To smo že vedeli. Ali mi lahko dokažeta, da se bolje odnese na spolzkih podlagah od gumah s profilom oz. da gume s profilom na takšnih podlagah niso nič boljše? @ Jure...ravno zato sem napisal, da obstaja točka kjer na spolzki podlagi odletiš ne glede na to kakšno pnevmatiko uporabljaš. Vprašanje je ali to točko dosežeš prej z gladko pnevmatiko ali s takšno, katere profil je namenjen povečanju oprijema in varnosti pri vožnji na spolzki podlagi. idealnih pogojev ni, saj je odvisno od strukture asfalta, prasnosti asfalta, voznikove desne roke, vzmetenja, tlaka, itd... ! lej kregamo se zaradi mojih slajk, ker motor ni bil varen na suhi, cisti, pregledni cesti !! Jure, Fritz, BIZIXXX in 1 other 2 2
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 Ja, tudi nemško, italijansko, špansko, srbsko/hrvaško in osnovno ruščino tako, da imaš na razpolago dobršen del interneta za dokazovanje tega, kakšna krivica se dela slick gumam in podpornikom njihove uporabe v prometu na javnih cestah s tem, da so le te nelegalne za takšno rabo. se popolnoma strinjam z tabo !! slick gume so nelegalne !!! ampak v suhem vremenu pri voznji po asfaltu so pa bistveno boljse (govorim o slick gumah brez nanosov gume iz dirkalisca- slick gume z nanosom gume iz dirkalisca pa bolj drsijo na suhi cesti, v tem ti dam pa prav ) exclan in BIZIXXX 1 1
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 Še vedno mi neki ni jasno ... ali je zakonsko dovoljeno voziti pnevmatike brez profila .. če ni .. pol je vsa debata odveč jaz lahko policaju dopovedujem, da sem bolj varen z glasnim auspohom, pa dvomim da mu bom to dopovedal :lol: mausi, ti policaju ne mores nič dopovedovati o glasnem izpuhu, KER GA NIMAS ! :naughty: :naughty: :yea1: hehhe, joke exclan in BIZIXXX 1 1
maus Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 mausi, ti policaju ne mores nič dopovedovati o glasnem izpuhu, KER GA NIMAS ! :naughty: :naughty: :yea1: hehhe, joke js sm legalen .. itak ... to pravim samo, če bi za koga morau lagat :lol: jure11 1
jure11 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 js sm legalen .. itak ... to pravim samo, če bi za koga morau lagat :lol: oz. , ti si tako legalen da si ze nelegalen :naughty: :naughty: :kva2: maus, umetnica51 in exclan 3
Robertjur Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Tole bi maral preimenovat v Jurkov kotiček!! ImenitnaPriložnost, roko, umetnica51 in 1 other 3 1
jure11 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Tole bi maral preimenovat v Jurkov kotiček!! hehee, i like it :kva1: kaj hočem, če pa sem na tapeti, se treba braniti :yes: :yes: trebor, TBoxer, P182 in 1 other 3 1
Fritz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 idealnih pogojev ni, saj je odvisno od strukture asfalta, prasnosti asfalta, voznikove desne roke, vzmetenja, tlaka, itd... ! lej kregamo se zaradi mojih slajk, ker motor ni bil varen na suhi, cisti, pregledni cesti !! Hmm, se mi zdi, da se kregamo okrog tega, ali je prav voziti z nelegalnimi gumami po javnih cestah, ki so potencialno nevarnejše od homologiranih pnevmatik v ne-idealnih pogojih. Popolnoma pravilno ugotavljaš, da je na cesti cel kup dejavnikov, ki vplivajo na vožnjo in varnost, kakor tudi, da pogoji niso nikoli idealni. Bistvo pa je, da na cesti nimaš izletnih con in je tam prisoten tudi preostali promet. V tvojem primeru ti lahko verjamem na besedo, da si pač šel po cigarete, počasi, po absolutno suhem, čistem in preglednem odseku in te je snel pijanec za volanom, ki je 100% odgovoren za samo nesrečo. Ali je prav, da si za to vožnjo izbral motor s slick gumami? Ni prav, ker takšne gume niso namenjene za uporabo na cestah. Ko bodo, bodo tudi homologirane s strani države, EU... bajkr88, jure11, Matori Hanzo in 5 others 4 4
sesir Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Očitno ne veš, če primerjaš zaprto cesto, pripravljeno za dirko, s cesto, po kateri teče promet, kjer vozila z bankin navlečejo na cesto pesek, če se že prej kje ne vsuje s kakšnega tovornjaka, kjer na cesti lahko najdeš vse od kravjeka, zemlje in blata, vode in luž pa do olja itn. Lej, saj ti nihče ne brani tvojih iluzij, itaq sam plačuješ visoko ceno zanje a ne jih prodajati kot pametne, ker to enostavno niso. Daj se raje drzi politicnih tem. cesta je zaprta le med dirko.prej in kasneje pa se vozijo domacini in turisti po njej.Zdaj pa sta dve opciji.Ali so vsi ti tako popolni,da nic ne nanosijo gor Ali pa imajo 50 pometalnih strojev,da pred dirko scistijo vse,za tem pa otok hermeticno zaprejo,da nic ne piha in ni moznosti,da je kaj na cestiscu. roko, dotem, ImenitnaPriložnost in 4 others 3 4
Fritz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Daj se raje drzi politicnih tem. cesta je zaprta le med dirko.prej in kasneje pa se vozijo domacini in turisti po njej.Zdaj pa sta dve opciji.Ali so vsi ti tako popolni,da nic ne nanosijo gor Ali pa imajo 50 pometalnih strojev,da pred dirko scistijo vse,za tem pa otok hermeticno zaprejo,da nic ne piha in ni moznosti,da je kaj na cestiscu. A se ti zdi, da tole ni v ničemer politična tema Tisti, ki gre na dirko počne to na svojo odgovornost in s tem ne ogroža drugega prometa in ljudi (razen, če se sami ne postavijo na nevarno mesto), če pač zapelje na vodo, pesek, karkoli in ga odnese, si je sam kriv. Lahko mi pa enostavno odgovoriš, ali lahko, na otoku Man, voziš s slick gumami izven dirke? Ko bodo oblasti sprejele argumente motoristov in proizvajalcev pnevmatik, da so slick pnevmatike zaradi danes razvitih zmesi dovolj varne za vsakodnevno uporabo na cesti, potem bodo tisti, ki bodo želeli takšne pnevmatike, te tudi vozili.
jure11 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 A se ti zdi, da tole ni v ničemer politična tema Tisti, ki gre na dirko počne to na svojo odgovornost in s tem ne ogroža drugega prometa in ljudi (razen, če se sami ne postavijo na nevarno mesto), če pač zapelje na vodo, pesek, karkoli in ga odnese, si je sam kriv. Lahko mi pa enostavno odgovoriš, ali lahko, na otoku Man, voziš s slick gumami izven dirke? Ko bodo oblasti sprejele argumente motoristov in proizvajalcev pnevmatik, da so slick pnevmatike zaradi danes razvitih zmesi dovolj varne za vsakodnevno uporabo na cesti, potem bodo tisti, ki bodo želeli takšne pnevmatike, te tudi vozili. ti pa res ne razumeš enih par stvari !! :headbang: kolikor vem si ti zacel to, da slick gume na navadni cesti ne drzijo sesir 1
Fritz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 ti pa res ne razumeš enih par stvari !! :headbang: kolikor vem si ti zacel to, da slick gume na navadni cesti ne drzijo Jaz sem trdil tole in to še vedno trdim. Za boljši oprijem na mokri in drseči podlagi. A je treba posebej navajati, da javne ceste povečini nimajo enakih površin kot dirkalne steze, da so te površine pogosto neravne in da se na javnih cestah nahaja še marsikaj drugega kot pa samo in izključno čist in lep asfalt? Kar si ti potem itaq posredno potrdil..le da kadar jih ti voziš po cesti, potem so tam idealne razmere, ki jih v realnosti ni. Saj sem ti že omenil iluzijo pa kar naprej vztrajaš. idealnih pogojev ni, saj je odvisno od strukture asfalta, prasnosti asfalta, voznikove desne roke, vzmetenja, tlaka, itd... ! lej kregamo se zaradi mojih slajk, ker motor ni bil varen na suhi, cisti, pregledni cesti !!
exclan Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 A se ti zdi, da tole ni v ničemer politična tema Tisti, ki gre na dirko počne to na svojo odgovornost in s tem ne ogroža drugega prometa in ljudi (razen, če se sami ne postavijo na nevarno mesto), če pač zapelje na vodo, pesek, karkoli in ga odnese, si je sam kriv. Lahko mi pa enostavno odgovoriš, ali lahko, na otoku Man, voziš s slick gumami izven dirke? Ko bodo oblasti sprejele argumente motoristov in proizvajalcev pnevmatik, da so slick pnevmatike zaradi danes razvitih zmesi dovolj varne za vsakodnevno uporabo na cesti, potem bodo tisti, ki bodo želeli takšne pnevmatike, te tudi vozili. Ne smeš vozit! Če nebi nikoli deževalo verjetno bi tudi slick gume bile homologirane za cesto.(ne vse)Ob suhem vremenu slick niso nič slabše od kakih gum z profilom sam v tem je cela debata okoli teh gum res pa niso legalne in samo izključno sam zato niso za na cesto.( v suhem podnebju) V primeru Jureta zaradi gum ni prišlo do trčenja ampak zaradi vinjenosti osebe ki ni imela kaj počet za volanom ,če pa nebi bilo pijanca ampak trezna oseba za volanom bi lahko pripisali Jurkotu delno krivico ker ni imel svetlobnih teles na motorju saj smo motoristi z vsemi dodatki na sebi že tako malo vidni da še pomankanje svetlobnega vira vidni še manj. V katerem koli primeru gume niso zmanjšale možnosti za preprečit trk. Fritz in sesir 1 1
Ice Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 in kako ti guma s profilom pomaga na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju napram tisti, brez profila? ja, tiste pol tisocinke se kasneje "ulezes". BTW............ ste ze dognali kdo ima daljsega? al bolj debelo sosedo?
Fritz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 BTW............ ste ze dognali kdo ima daljsega? Nope, še zmeraj jih na mizo mečemo No, jaz vsaj vem, zakaj nisem na mopedu. Pa Jurko tudi. Za ostale pa ne vem jure11 1
sesir Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 (popravljeno) Očitno ne veš, če primerjaš zaprto cesto, pripravljeno za dirko, s cesto, po kateri teče promet, kjer vozila z bankin navlečejo na cesto pesek, če se že prej kje ne vsuje s kakšnega tovornjaka, kjer na cesti lahko najdeš vse od kravjeka, zemlje in blata, vode in luž pa do olja itn. Lej, saj ti nihče ne brani tvojih iluzij, itaq sam plačuješ visoko ceno zanje a ne jih prodajati kot pametne, ker to enostavno niso. Kaj zdaj so sami krivi,če ali so pogoji popolni :surrender: Popravljeno September 24, 2011. Popravil sesir roko in jure11 1 1
Fritz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 (popravljeno) Kaj zdaj so sami krivi,če ali so pogoji popolni :surrender: A ne razumeš razlike med cesto zaprto in pripravljeno za track (domnevam, da jo tudi posebej počistijo a tega na spletu nisem našel) in vsakdan naših cest, kjer je lahko malo pred tabo iz tovornjaka odneslo pesek itn. Odgovornost pa sprejmejo sami, saj gre za tekmovanje čigar pogoje tekmovalci sprejmejo. Popravljeno September 24, 2011. Popravil Fritz
sesir Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 A ne razumeš razlike med cesto zaprto in pripravljeno za track (domnevam, da jo tudi posebej počistijo a tega na spletu nisem našel) in vsakdan naših cest, kjer je lahko malo pred tabo iz tovornjaka odneslo pesek itn. Odgovornost pa sprejmejo sami, saj gre za tekmovanje čigar pogoje tekmovalci sprejmejo. Razlika je že! Vendar ne v tem kako guma prime (vse se gre okoli tega,vsi vemo,da jih po zakonu ne smeš imet).Seveda pa na odprti cesti nate "preži" več nevarnosti.Če pa jih ni pa očitno glede na do zdaj prebrano drži ko pribito,da slick prime,drži bolj kot cestna guma!Sicer sem to samo enkrat preizkusil in bil takrat recimo razočaran.Je pa res,da je bilo to v prejšnjem stoletju.Zdaj pa popolnoma odkrito to nimam sploh želje poizkusit! Se pravi smatraš,da Jurko ni sprejel odgovornosti?Po mojem mnenju še večjo Recimo jz ne bi rizkiral izpita,motorja,kazni,če popolnoma pustima ostale tragične reči.... roko in jure11 1 1
jure11 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Jaz sem trdil tole in to še vedno trdim. Kar si ti potem itaq posredno potrdil..le da kadar jih ti voziš po cesti, potem so tam idealne razmere, ki jih v realnosti ni. Saj sem ti že omenil iluzijo pa kar naprej vztrajaš. a si ze videl kdaj mokro nedrsečo podlago ????:surrender: jaz osebno ne, zato mi prosim povej, kje je moker asfalt nedrseč , ker me zanima da grem probat !! :kva2: gsx750f in ImenitnaPriložnost 2
jure11 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 A ne razumeš razlike med cesto zaprto in pripravljeno za track (domnevam, da jo tudi posebej počistijo a tega na spletu nisem našel) in vsakdan naših cest, kjer je lahko malo pred tabo iz tovornjaka odneslo pesek itn. Odgovornost pa sprejmejo sami, saj gre za tekmovanje čigar pogoje tekmovalci sprejmejo. jaz sem tudi pogoje sprejel (in posledično strah pred kaznijo) , pa sem sel na cesto ?? ti verjetno tudi voziš motor, zato tudi vsakič sprejmes tveganje da te bo kdo izsilil, da boš zapeljal na pesek, olje sredi ovinka, itd... !!! verjetno ce teh pogojev nebi sprejel se nebi vozil !! a se motim ??:naughty: :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se