Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred eno uro, ftp pravi:

Prednost dirkališča ni v podlagi ampak v nasprotnem prometu, prometnih znakih, drevesih, jaških,... ki jih NI

prednost je tudi v podlagi, ki ne preseneča za vsakim ovinkom in je primerno očiščena in vzrževana, da lahko izbereš optimalne gume

glede ostalega, ja tega ni, ampak ko te pri 250 sname, ni hudo drugače kot če te v šumo vrže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Borutt said:

Izsiljevanje. 

 

Pa pri parku vojaske zgodovine? Isto? V katero smer so sli motoristi?  Sta bila na tleh 2 motorja? Vceraj,  cca 17.00

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ftp pravi:

Prednost dirkališča ni v podlagi ampak v nasprotnem prometu, prometnih znakih, drevesih, jaških,... ki jih NI

prednost dirkališča ni , ker mene ne zanima vožnja po dirkališču ampak rad potujem in tu je zajeto od:

mojih napak, 

peska,

izsiljevalcev,

vlage,

turistov,

dreves,

klopc,

avtobusnih postaj,

znakov,

taljanov ki nabirajo rožce,

itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi taki “fruttipaldiji” se najdejo. Pozor pri 11s clipa na voznikov retrovizor in namigovanje.....! Se ga je pa potem se slisalo.....sipa tuning. Take sem najarje “jedel” z Busso V6 :smoke:

**videa ne predvaja** - skoda!

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, DAMI34 said:

prednost dirkališča ni , ker mene ne zanima vožnja po dirkališču ampak rad potujem in tu je zajeto od:

mojih napak, 

peska,

izsiljevalcev,

vlage,

turistov,

dreves,

klopc,

avtobusnih postaj,

znakov,

taljanov ki nabirajo rožce,

itd...

Pisal sem o prednostih dirkališča in ne motorizma - mototurizma ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ftp pravi:

Pisal sem o prednostih dirkališča in ne motorizma - mototurizma ;)

sej vem, tudi AC ima prednosti :D

realnost pa je posejana z ovirami, žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Tudi taki “fruttipaldiji” se najdejo. Pozor pri 11s clipa na voznikov retrovizor in namigovanje.....! Se ga je pa potem se slisalo.....sipa tuning. Take sem najarje “jedel” z Busso V6 :smoke:

Takih kekcev se itak ne jemlje resno. Pogledaš avto in ti je jasno, da je za volanom nek nedojebani rejser wannabe.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, ftp pravi:

Glede dirkališča, sami izgovori.

Tudi če bi vsakdo imel dirkališče pred hišo, se ne bi nič spremenilo. Na dirkališču te skoraj nihče ne vidi. Zakaj si potem kupil "raketo". Zato po ulici kolikor gre, da se pokažeš.

Brez težav lahko k Dinkotu na čevape, do Pule na kafe, a do Grobnika ali Marofa je pa pretežko in predaleč, a ne?

Mislim, da niso vsi taksni. Kaj pa je dandanes motor, ta izjava bi mogoce pred 20 leti kaj tehtala, ko se ni mogel vsak imeti motorja. Ce bi jaz imel dirkalisce pred bajto bi sugurno bila v garazi R1, ker je edino na progi uporabna. Sicer ni opravicilo za izzivljanje na cesti, da nimamo dirkalisca vendar verjami, logistika, da spravis vsaj dvakrat mesecno motor do bliznjega dirkalisca ni poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Pa pri parku vojaske zgodovine? Isto? V katero smer so sli motoristi?  Sta bila na tleh 2 motorja? Vceraj,  cca 17.00

 

 

Ne. Pijan in še bolj pijan motorist je v ovinku prehiteval kolono in trčil v avto, kateri je pripeljal kontra. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, IZTOK pravi:

i, da nimamo dirkalisca vendar verjami, logistika, da spravis vsaj dvakrat mesecno motor do bliznjega dirkalisca ni poceni.

Minimalna plača ni dost!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi mi gre na qurac tale fama o konjih, pa kaj si to kupil, diujak.

Sori...kdorkol to nabija...ampak enako (le manj varno) sem se preganjal z 78konjsko jamahco kot s 138konjskim ali 142 konjskim SXom kot z 173 konjskim GTjem, kot s 125 konjskim Z900...fak, ša najhuj je bilo na Jawi 350....ampak to je že daleč :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Počasi mi gre na qurac tale fama o konjih, pa kaj si to kupil, diujak.

Sori...kdorkol to nabija...ampak enako (le manj varno) sem se preganjal z 78konjsko jamahco kot s 138konjskim ali 142 konjskim SXom kot z 173 konjskim GTjem, kot s 125 konjskim Z900...fak, ša najhuj je bilo na Jawi 350....ampak to je že daleč :P

 

premočen motor ima veliko pomagal , da je sploh vozen in je tako tudi bolj varen

sicer se pa res vprašaš zakaj se nabavlja motor sa 200ps

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

premočen motor ima veliko pomagal , da je sploh vozen in je tako tudi bolj varen

sicer se pa res vprašaš zakaj se nabavlja motor sa 200ps

Moja ninja ima sicer res le 175 konjev,nima pa žnnj od elektronskih pomagal in je super vozna in varen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

premočen motor ima veliko pomagal , da je sploh vozen in je tako tudi bolj varen

sicer se pa res vprašaš zakaj se nabavlja motor sa 200ps

ma se ne bi strinjal s tabo. Namreč potrebno je gledati krivuljo konjev in navora. Eno 200 konsko ninđico lahko na 2 jurja pelješ z istimi konji in navorom (ali celo manj) kot Versysa 1000. Kter je močnejši? Kter je bolj nevaren?

Ampak Ninđica ima en kup varnostne elektronike, ki jo nekateri drugi motorji nimajo. Ima vrhunske komponente, ki jih drugi motorji nimajo...in na koncu ugotoviš, da je vse v šoferju.

Če primerjam samo moja 2 motorčka, tak od oka ju peljem približno enako, mogoče GTja za odtenek bolj ostro, ampak, če ga userjem v ovinku s preveč gas, bodo samo lučke posvetile, pri Z900 bodo pa posvetile maline.

Tok na kratko.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Borutt said:

Ne. Pijan in še bolj pijan motorist je v ovinku prehiteval kolono in trčil v avto, kateri je pripeljal kontra. 

Prosim, reci da se samo hecas. 

 

@DAMI34

 

v vedost in ravnanje s krivulijami, grafki in hrupom hitrorastoce trave. 

 

 

 

 

8D1996C6-35F7-4350-90D2-29A1C34C7A29.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

ma se ne bi strinjal s tabo. Namreč potrebno je gledati krivuljo konjev in navora.

V bistvu je treba le pogledati ali motor konji samo poganjajo ali pa ga konj tudi vozi. Vse ostalo je stvar osebnih preferenc.

V črni kroniki se odloči ali bodo informacije o nesrečah ali nabijanje. Praviloma in načeloma ne spadajo v besednjak pravil (nomotehniko, po domače), če pa že, se pa izjeme natančno opredelijo.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Kugelschreiber pravi:

Prosim, reci da se samo hecas. 

 

@DAMI34

 

v vedost in ravnanje s krivulijami, grafki in hrupom hitrorastoce trave. 

 

 

 

 

8D1996C6-35F7-4350-90D2-29A1C34C7A29.jpeg

ne se ne, dematiraj napisano , prosim za grafke in dokaz :ras:

pred 34 minutami, Fritz pravi:

V bistvu je treba le pogledati ali motor konji samo poganjajo ali pa ga konj tudi vozi. Vse ostalo je stvar osebnih preferenc.

V črni kroniki se odloči ali bodo informacije o nesrečah ali nabijanje. Praviloma in načeloma ne spadajo v besednjak pravil (nomotehniko, po domače), če pa že, se pa izjeme natančno opredelijo.

vozi vosu, si verjetno mislil napisat. Ampak še vedno trdim, konji niso problem, problem so (smo) osli :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, IZTOK said:

... logistika, da spravis vsaj dvakrat mesecno motor do bliznjega dirkalisca ni poceni.

Ali je dirkališče 10km ali 200 km stran je logistika praktično enaka.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, maus pravi:

sem moguće kje švignio mimu tebe :P 

giphy.gif

 

Pomoje, ker sem se sprehladu ;)

 

Popravljeno . Popravil Arzen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, ftp pravi:

Ali je dirkališče 10km ali 200 km stran je logistika praktično enaka.

Je odvisno, ali se gres par krat na leto turistično peljat po pisti z motorjem, ki je registriran in se tja enostavno pripelješ ali pa imaš motor prirejen za pisto in ti je to hobi. Glej, jaz sem že davno nazaj zaključil z R, RR, RRR ... variantami za po cesti. Moj prvi R me je sprva sicer silno navdušil, tako zelo, da bi bil navdušen še če bi se z njim po njivi vozil. Koga nebi, ko obratomer poskoči v par sekundah iz 2000 na 13000 obratov. Dokler se nisem spravil v težave in preživel s pomočjo sreče, ker pamet je bila takrat nekje daleč stran. Takrat sem ugotovil, da je ta igrača silna neuporabna za cesto in za nezrele osebe nevarna a hkrati zabavna. Na srečo me je kolega navdušil za pisto. Sprva sem se peljal do tja sam oddirkal nekaj krogov v Soboto in če je ostalo še kaj gume še v nedeljo in potem nazaj domov. Če me je dobil dež je bilo hudo, ker gume so bile nazaj brez profila. Silno nepraktično. Potem je kolega nabavil kombi in včasih je bil prostor še za moj motor in še komplet novih gum za drug dan povrhu. Še vedno cestno legalen razen opremljen z za pisto primernih slick gumami. Tak vikend me je že v tem stadiju stal krepek denar. In potem bi se še potenciralo, če ne bi srečal jodlarja na moji strani ceste ( ne boš verjel, tokrat nič dolžen in nič kriv ) in takrat sem z R izvedbami zaključil.

Tako da, ni čisto vseeno koliko stran je pista. Prišparaš dosti časa, goriva in stroškov za spanje po hotelih če je pista blizu. Se pa strinjam da potrebuješ vsaj prikolico ali pa kombi.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Če primerjam samo moja 2 motorčka, tak od oka ju peljem približno enako, mogoče GTja za odtenek bolj ostro, ampak, če ga userjem v ovinku s preveč gas, bodo samo lučke posvetile, pri Z900 bodo pa posvetile maline.

Tok na kratko.

 

Ce se ti lucke prizigajo, vozis zelo neprilagojeno trenutnim pogojem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, krucymucy pravi:

Ce se ti lucke prizigajo, vozis zelo neprilagojeno trenutnim pogojem.

ne, le izkoriščam sisteme, ki jih moped ima :ras: za prilagajanja skrbi elektronika, drugače bi se v kaki drugi temi pojavljal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grobnik je za veliko večino overkill, kvečjemu bi morali prakticirati steze tipa novi marof, da rekreativci tam drgnemo kolena namesto na cesti, ali pa bilokakšne namenske poligone. Sicer mamo srečo da smo na lokaciji kjer se za vsakega najde osamljena in razgibana cesta, ampak mali rossiji ga pač tok bolj nastradajo ko gredo stvari narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!