LoloMen Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 zanima me če kdo proda yamaho wr 125? sem resen kupec mogoče ten.otva MASTERE 1
luka.podhostnik@hotmail.com Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove. Hvala vam za odgovore
budacki Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 (popravljeno) Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove. Hvala vam za odgovore Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo. Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross Popravljeno Februar 12, 2013. Popravil budacki
speedfighttuning Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 (popravljeno) Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo. Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju Popravljeno Februar 12, 2013. Popravil speedfighttuning
budacki Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju Maš kr prav, sam čudno, da je pri nizkih obratih delal, pri visokih ga je pa mučlo. Da je porinlo olje gor do svečke pa jo je pacalo? Zna bit... Midva k mava tok keša bova lih za zadnjo gumo zbrala Ej pa če ti pljuva olje v izpuh so pa zih obročki. Sam jebemu miša te mašine so kr dobre pa že sam tle na forumu je blo par generalk In potem stokajo čez 10 let stare RSke haha
kern Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 zanima me ča je že gdo odstraniv blokado na obratih in če je v motorju še kakšna druga blokada.
budacki Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 Te blokade se ne odstranit, potrebno je zamenjat elektroniko. Vsaj koliko sem jst seznanjen.
z9o Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju.
budacki Objavljeno Junij 1, 2013 Opozori Objavljeno Junij 1, 2013 Nemogoče, da je kriv akumulator. Problem bo potrebno poiskat nekje drugje, vendar je moje znanje glede elektrike zelo švoh...bo kdo drug rajši pripomnil, da ne bom širil krive vere.
speedfighttuning Objavljeno Junij 1, 2013 Opozori Objavljeno Junij 1, 2013 (popravljeno) Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju. Ni ravno 100%, ampak zelo verjetno je za to kriv zanič regler Popravljeno Junij 1, 2013. Popravil speedfighttuning
kern Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 ali kdo proda kakšen športni ispušni sistem?
Žan96 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 ja, lipnika. Modificiran da paše na letnik 2010+
46simon Objavljeno Junij 28, 2013 Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7448347 Če koga zanima
GregaMatko Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Dober večer! Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na avto.net, ki je imel akrapoviča. Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR. Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate? (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja) Lp.
mixxx Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 ni Akrapoviča za serijo WR, sem zasledu to WR-jko tudi jaz bela, orginal krivina in akrapovič lonec. Očitno je skombineru akrapoviča od enga motorja...
Pupi13 Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 Dober večer! Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), ki je imel akrapoviča. Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR. Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate? (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja) Lp. ja lonec je bil od enega cross motorja:D
GregaMatko Objavljeno Avgust 13, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 Dober dan! Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder? Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat? Lp.
mixxx Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Dober dan! Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder? Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat? Lp. enkrat okrog sveta? to lavfa dovg ni to 2-takt.
GregaMatko Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Zanima me če kupim yamaha wr125r in bi rad imel cestne gume na njej, a bi pasale od ymaha wr 125x gume s feltni. Ter če je kaka večja razlika v modelih 125x ter 125r razen gum LP..
tintin Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 (popravljeno) wr125X-ov agregat ima podobne delovne lastnosti kot agregat od 125R, pri wr125R-ju pa je uporabno območje premaknjeno na precej nižje obrate. glede menjave felten pa ti bo povedal gdo drug. Definitivno pa bi se dalo dobit kakšno cestno gumo za dimenzije X-ove feltne Popravljeno Avgust 27, 2013. Popravil tintin
tintin Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 .. R-jeve feltne mal sm se zmotu
mixxx Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Zanima me če kupim yamaha wr125r in bi rad imel cestne gume na njej, a bi pasale od ymaha wr 125x gume s feltni. Ter če je kaka večja razlika v modelih 125x ter 125r razen gum LP.. Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk
GregaMatko Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo? Lp
budacki Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo? Lp Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125). Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.)
GregaMatko Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125). Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.) Hvala. Odločil sam se za wr125r ter bom poskusil z orginalnimi gumi. Še enkrat hvala. Lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se