Maniac Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
womlan Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 (popravljeno) a to ma tako mašino k rs 125?? mislm tud un tanov cdi pa takle?? Popravljeno Oktober 28, 2008. Popravil womlan
budacki Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 a to ma tako mašino k rs 125?? mislm tud un tanov cdi pa takle?? Rotax 122, bi rekel ja...vendar po mojem grajena po drugacnemu principu. Sicer pa ce se ne motim gre na Rotaxa gor RAVE, pa se ksn Giannelli...pol bi pa blo ena 23kW xD Samo se vedno premalo...aprilije veljajo ponavadi za mocnejse motorje :headbang:
_LuX_ Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 ne vem če se da na tegale RAVE dat, jest mam na etx tud rotax122 pa cilinder nima luknje za rave
Maniac Objavljeno Oktober 28, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Verjetno je se vedno boljsi nakup Husqvarna sm 125 :D
budacki Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 ne vem če se da na tegale RAVE dat, jest mam na etx tud rotax122 pa cilinder nima luknje za rave Ahm...ahm...ahm...MX 125 ima Rotaxa 122 in gre Rave gor. Ocitno so na ETXu samo tisto luknjo zaflikali da se pac neda. Maniac, itq d je Husqy boljsi. :evilgrin:
Kvasko Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Ahm...ahm...ahm...MX 125 ima Rotaxa 122 in gre Rave gor. Ocitno so na ETXu samo tisto luknjo zaflikali da se pac neda. Maniac, itq d je Husqy boljsi. :evilgrin: Lohk da je bolši sam lepši pa sigurn ne od te aprilie :naughty:
impulz Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 kak komu. men osebno je najlepši tomos 2. najlepša pa husa. aprilie pa ne maram, ktmove maske tudi ne.
lulik Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Pomoje ni tok slab motorj, js sm en čas gledu MX 125 (lepša od te, še zmer pa ne preveč lepa)... Drgač pa je daleč proč od lepega motorja, men je Tomos najlepši, pa ne zato k ga mam, nasploh, takoj za njim je Husqvarna, pol Yamaha DT, Aprillia in MZ pa mi sploh nista lepa....osebno menenje pač... :whistle:
shaggyxd Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Pomoje ni tok slab motorj, js sm en čas gledu MX 125 (lepša od te, še zmer pa ne preveč lepa)...Drgač pa je daleč proč od lepega motorja, men je Tomos najlepši, pa ne zato k ga mam, nasploh, takoj za njim je Husqvarna, pol Yamaha DT, Aprillia in MZ pa mi sploh nista lepa....osebno menenje pač... :whistle: spredna maska pr tomosu ti je lepa ?
Maniac Objavljeno Oktober 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 (popravljeno) No ce jes gledam sam obliko, sta tomos pa husqvarna na 1. mestu, aprilia mi pa ni vsec, tud zato k uzad nima nobene plastike cez avspuh in pol tist avspuh tm dol visi... grdo! Pa se une palcke tm cez masko pa spredn blatnik, mislm cist mem! Popravljeno Oktober 30, 2008. Popravil Maniac
lulik Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 spredna maska pr tomosu ti je lepa ? Spredna maska ni med najlepšimi,ampak tudi nevem kok grda ni :whistle: , to ma res Aprillia lepšo, sam glede na celoto mi ta motor ni všeč... :whistle:
Roky Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 No ce jes gledam sam obliko, sta tomos pa husqvarna na 1. mestu, aprilia mi pa ni vsec, tud zato k uzad nima nobene plastike cez avspuh in pol tist avspuh tm dol visi... grdo! Pa se une palcke tm cez masko pa spredn blatnik, mislm cist mem! To niso pozerski motorčki, katerim bi proizvajalci namenili celoten oddelek inženirjev samo za obliko ampak so namenjeni predvsem bolj konkretni uporabi - tudi na off-roadu in zato taka robatost v dizajnu. Nasploh mi je bla Aprilia MX125 eden lepših supermotov nasploh, pa še zelo zelo dobre zavore je imela, tale tanova ima pa zelo zanimiv okvir. Upam, da jo spomladi dobimo pri Motosvetu na test, da vam poročam kako se obnese :OK:
budacki Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 (popravljeno) To niso pozerski motorčki, katerim bi proizvajalci namenili celoten oddelek inženirjev samo za obliko ampak so namenjeni predvsem bolj konkretni uporabi - tudi na off-roadu in zato taka robatost v dizajnu. Nasploh mi je bla Aprilia MX125 eden lepših supermotov nasploh, pa še zelo zelo dobre zavore je imela, tale tanova ima pa zelo zanimiv okvir. Upam, da jo spomladi dobimo pri Motosvetu na test, da vam poročam kako se obnese :OK: MX 125 ima 320 brembo 4 batne? Sicer pa...na MXu so svoj komponente. Tist na offroadu vnicis. Husqvarna bi se ze kar velik boljse obnesla na kaksni MX progi z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Pac...ce ni predelav se najboljse vidi kateri je boljsi. Glede okvirja na SX 125...lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober? Bo res treba en obsezen test naredit. :evilgrin: :evilgrin: Popravljeno Oktober 31, 2008. Popravil budacki
Roky Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 MX 125 ima 320 brembo 4 batne? Sicer pa...na MXu so svoj komponente. Tist na offroadu vnicis. Husqvarna bi se ze kar velik boljse obnesla na kaksni MX progi z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Pac...ce ni predelav se najboljse vidi kateri je boljsi. Glede okvirja na SX 125...lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober? Bo res treba en obsezen test naredit. :evilgrin: :evilgrin: Sam ti pa si bumbar, a sem rekel, da je lep? Nauči se brati :headbang: A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? Ne bluzi no, če napišem off-road ne mislim takoj na Erzberške klance, ampak obstajajo tudi kakšni makedami, utrjene poti čez gmajne, itd.?
NejcZ Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Eh, to je pa pol za Supermoto, to ni noben offroad :krneki:
Roky Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Eh, to je pa pol za Supermoto, to ni noben offroad :krneki: No vam bo v nadaljevanju vsevedni NejcZ povedal, da je itak najboljš kupt Tomosa pa še malo nas bo razvetlil o supermotu, enduru....mogoče tudi cestnem motociklizmu? Drugač pa ena zlo lepa in zanimiva zadevca za prihodnje leto je tole: http://www.motosvet.com/predstavitev-yamah...25x-r-2009.html Resda je štiritakten, ampak obljubljajo ugodno ceno...
NejcZ Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 (popravljeno) Ah, slabe komponente :lol1: :lol1: No, USD vilce bi mu lahko privoščili vsaj zaradi izgleda :) Luškan drgač hehe. Ma ja.. še kako leto pa bo tak dobr ko je Tomos :lol1: BTW, kolko naj bi bla cena za tole novo Aprilio? Popravljeno Oktober 31, 2008. Popravil NejcZ
budacki Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 (popravljeno) Sam ti pa si bumbar, a sem rekel, da je lep? Nauči se brati :headbang: A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? Ne bluzi no, če napišem off-road ne mislim takoj na Erzberške klance, ampak obstajajo tudi kakšni makedami, utrjene poti čez gmajne, itd.? Mislim, da bi kot poznavatelj moral lociti offroad in onroad. In ti nisi niti omenil makadam in gmajne in nevem kaj se.(bom se moral naucit misli brat-na dalec) Makadam je pa ITQ nekaj umesnega. z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Original vzmetenje blablabla ;D lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober ???? zanimiv vprasaj, ki pomeni da je ta stavek VPRASANJE in ne TRDITEV. Naj razlagam se naprej? A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? = vozne lastnosti se spremenijo, vzdrzljivost samega motorja in grusta pa ne. abebebe Vas se Kaj zanima, da vasemu velicanstvu razlozim? Popravljeno Oktober 31, 2008. Popravil budacki
Roky Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 http://www.motosvet.com/aprilia-sx125-rx125-ze-pri-nas.html tukaj smo pisali o cenah 2008 letnika, za 2009 pa še čakamo informacije.
Roky Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Mislim, da bi kot poznavatelj moral lociti offroad in onroad. In ti nisi niti omenil makadam in gmajne in nevem kaj se.(bom se moral naucit misli brat-na dalec) Makadam je pa ITQ nekaj umesnega. z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Original vzmetenje blablabla ;D lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober ???? zanimiv vprasaj, ki pomeni da je ta stavek VPRASANJE in ne TRDITEV. Naj razlagam se naprej? A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? = vozne lastnosti se spremenijo, vzdrzljivost samega motorja in grusta pa ne. abebebe Vas se Kaj zanima, da vasemu velicanstvu razlozim? Ni potrebe, ker si prvo kot prvo nepismen in ne razumem ne prvega ne tega posta. Drugo kot drugo se pa vidi, kakšen poznavalec si ti, ja. Pa nebom pisal tukaj, ker če že vedno pizdim, da ste off-topic, nebom še sam, tako, da...Tema nazaj o SX125, ostalo lahko na PM.
MXRideR Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Men je pa motor prou lep ker ni nobenga kompromisa med hard in potovalni SM... to mi gre prou na zivce napisejo SM pa je kr ena krava (npr xtx 660)...to more bit hard core, lepo kot hard enduro pa gor sam druge feltne (ja pa mal sapremenjene nastavitve) ampak vazn da se ohran surovo moč in izgled... Lep pozdrav, JK PS: pa men se zdi leps kt tomos :winkiss:
budacki Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Ni potrebe, ker si prvo kot prvo nepismen in ne razumem ne prvega ne tega posta. Drugo kot drugo se pa vidi, kakšen poznavalec si ti, ja. Pa nebom pisal tukaj, ker če že vedno pizdim, da ste off-topic, nebom še sam, tako, da...Tema nazaj o SX125, ostalo lahko na PM. Mas ze PM :closedeyes: Sicer pa je mogoce ze kaksen lastnik SX 125 08?
robivitez Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 izpušn lonc bi lahka mal bol gor stlačl ne da je tak viden
Maniac Objavljeno Oktober 31, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 izpušn lonc bi lahka mal bol gor stlačl ne da je tak viden Evo tocn to sm jz reku, k zdej res grdo zgleda!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se