Jump to content

Aprilia SX 125


Maniac

Recommended Posts

Zdravo!!

Praktično sem pred nakupom tega motorja pa me zanima par stvari če kdo od tukaj ve. Ali imata rs-ka in tale Sx iste mašine glede na to da je rotax 122? K sem že zasledu da odprta sx ne razvije več kot 16 kw :unsure: pa me to mal čudi k so rs-ke veliko močnejše. A kdo kej ve kako je s to močjo na tem motorju??

Lp, Miha

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kvasko

    14

  • budacki

    8

  • Roky

    5

  • Maniac

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

...ups se popravljam. Dve izvedbi obstajata. 11kw pa full power če se ne motm k ma 16kw. A je to res full power al so blokade še notr?? Sm si pa motor dons ogledu pa zgleda res bomba. Če razvije spodobno moč ga 100% uzamm če je pa 16kw največ kar premore pol bo pa kriza hehe

Link to post
Share on other sites

Ewo dons sm postou lastnik tega motorja. Pele se uredu, tišim ga dele še ne k je nov, pr 1000 km k je pa prvi servis pa letijo blokade vn. Motor se da odpret na 16kw al pa pounih 22 kw. Tko da povem kej več pol k bo to uzuni. Drgač pa enkratn motor:D

Še ena slaba slikca k je z mobitelom slikan, sej prlimam še kšno pol mal bol kvalitetno :D

090529181508.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

ta motor je men dost usec sam spredi mi je tko cudna una luc pa avspuh res ful dol visi bi ga lohk mal skril

drgac pa je ful lepsa men od prejsne k je mela pa tist velk kestl zravn :rolleyes:

sam se zmer mi je pa najlepsi supermoto honda hm cr 125 :worship:

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

aprilia-sx-125-0012.jpg

aprilia-sx-125-0022.jpg

aprilia-sx-125-0032.jpg

aprilia-sx-125-0042.jpg

Ewo ene par slikc od moje mašine. Sej nebom velik govoru itk slike povejo use. Kar se oblike tiče nebi primerju s husqvarno pač usak motor vid po svoje, kar se pa moči tiče pa tut newem ker še nisem vozu huse. Mam pa eno vprašanje: pred arrow izpuhom sem imel med 8000 rpm (tkt se rave užge) pa do 8400 neko luknjo, ki ni toliko motila, edino v 6. prestavi se je poznalo, ko si mogu 5. tok natišat da je 6. pršla nad 8400 nekak. Zdej ko je pa arrrow gor je pa ta luknja še bolj očitna in ga res čist unič tm umes, pol naprej itk uleče k konj sam a ma kdo kšno idejo zakaj od trenutka ko se rave pržge pr 8000 pa do 8500 motor nima moči?? Glavna diza je 160, serijska je bla pa 128.

Lp, Miha

Link to post
Share on other sites
Res je!

Drgač jo ma pa g. Kvasko.

Drgač mam aprilio hehe. Ei prevtzer lih dons sm mal spet vidu tvojo bivšo huso:D lastnik lepo pazi nanjo in je zlo luštn motorčk :P

Link to post
Share on other sites
Drgač mam aprilio hehe. Ei prevtzer lih dons sm mal spet vidu tvojo bivšo huso:D lastnik lepo pazi nanjo in je zlo luštn motorčk :P

Sej sm mislu da maš Aprilio.

Lepo od novga lastnika!

Pa reč mu, če slučajno rab 100+ členov od une verige k jo ma gor- Regina, k sm js 2 kupu.

Edited by Prevtzer
Link to post
Share on other sites
Sej sm mislu da maš Aprilio.

Lepo od novga lastnika!

Pa reč mu, če slučajno rab 100+ členov od une verige k jo ma gor- Regina, k sm js 2 kupu.

Ok mu bom povedu :D

Link to post
Share on other sites
kaj mislite o tem motociku, je velik stroškov za vzdrževanje,...

Lej kar se vzdrževanja tiče ni take sile. Jst sm do zdej meu prvi servis na 1000 pa dele bom meu druzga. Motor popije približno liter olja na 800-900 km. Žre pa men odprta verjanta 5l (zahvale grejo rave ventilu) zdj k mam pa arrow gor pa možn d bo kej več spiu zto k spodi ne uleče več tok dobr, zgori se mu pa odpelje čist :D

Link to post
Share on other sites
Lej kar se vzdrževanja tiče ni take sile. Jst sm do zdej meu prvi servis na 1000 pa dele bom meu druzga. Motor popije približno liter olja na 800-900 km. Žre pa men odprta verjanta 5l (zahvale grejo rave ventilu) zdj k mam pa arrow gor pa možn d bo kej več spiu zto k spodi ne uleče več tok dobr, zgori se mu pa odpelje čist :D

kolko pa je kaj končna hitrost?

Link to post
Share on other sites
aprilia-sx-125-0012.jpg

aprilia-sx-125-0022.jpg

aprilia-sx-125-0032.jpg

aprilia-sx-125-0042.jpg

Ewo ene par slikc od moje mašine. Sej nebom velik govoru itk slike povejo use. Kar se oblike tiče nebi primerju s husqvarno pač usak motor vid po svoje, kar se pa moči tiče pa tut newem ker še nisem vozu huse. Mam pa eno vprašanje: pred arrow izpuhom sem imel med 8000 rpm (tkt se rave užge) pa do 8400 neko luknjo, ki ni toliko motila, edino v 6. prestavi se je poznalo, ko si mogu 5. tok natišat da je 6. pršla nad 8400 nekak. Zdej ko je pa arrrow gor je pa ta luknja še bolj očitna in ga res čist unič tm umes, pol naprej itk uleče k konj sam a ma kdo kšno idejo zakaj od trenutka ko se rave pržge pr 8000 pa do 8500 motor nima moči?? Glavna diza je 160, serijska je bla pa 128.

Lp, Miha

kolko si te dal z arave ventil, pa za arrow izpuh?

Link to post
Share on other sites

tko za primerjavo : ))

husa se mi zdi bol švabska, aprilija pa je čisti japonc po izgledu. z lučjo nekak spominja na žuželke.

post-20499-1248348128_thumb.jpg

pa a nimajo aprilia sx pa husa sm iste gume? pirelli diablo? si ti kaj zamenjo slučajno?

Edited by impulz
Link to post
Share on other sites
tko za primerjavo : ))

husa se mi zdi bol švabska, aprilija pa je čisti japonc po izgledu. z lučjo nekak spominja na žuželke.

post-20499-1248348128_thumb.jpg

pa a nimajo aprilia sx pa husa sm iste gume? pirelli diablo? si ti kaj zamenjo slučajno?

Pirelli Diablo Supercorsa mislis? :D Nekar ga jebat? Najboljse gume na svetU! :D

Link to post
Share on other sites
kolko si te dal z arave ventil, pa za arrow izpuh?

To sm use prek ebaya kupu. Rave sm dubu v "potenziamento kit" => poglej na ebay.it drgač je blo pa notr komplet rave, diza, pa še par stvari za vplinjač za katere newem imena, pa odprt "snorkel" za airbox in je blo 340€, avspuh pa 290€. Povsod prištej še 30€ poštnine.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!