Jump to content

Aprilia SX 125


Maniac

Recommended Posts

sx-125-off-black_cropped_406x375.jpg

  • Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner.
  • Fuel: Unleaded petrol.
  • Bore x Stroke: 54mm 54,5mm
  • Total displacement: 124,8cc
  • Compression ratio: 12,5:1
  • Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW
  • Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW).
  • Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor.
  • Ignition: Electronic CDI ignition.
  • Starting: Kick start.
  • Generator: 12V-180W
  • Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump.
  • Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21
  • Clutch: Multi-plate wet clutch.
  • Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63.
  • Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW).
  • Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame.
  • Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm.
  • Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm.
  • Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston.
  • Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”.
  • Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”.
  • Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm.
  • Dry weight: 115Kg
  • Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve).
  • Cooling: Liquid cooled.
  • Intake: Reed valve.
  • Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW).
  • Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW).
  • Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kvasko

    14

  • budacki

    8

  • Roky

    5

  • Maniac

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

a to ma tako mašino k rs 125?? mislm tud un tanov cdi pa takle??

Rotax 122, bi rekel ja...vendar po mojem grajena po drugacnemu principu. Sicer pa ce se ne motim gre na Rotaxa gor RAVE, pa se ksn Giannelli...pol bi pa blo ena 23kW xD

Samo se vedno premalo...aprilije veljajo ponavadi za mocnejse motorje :headbang:

Link to post
Share on other sites
ne vem če se da na tegale RAVE dat, jest mam na etx tud rotax122 pa cilinder nima luknje za rave

Ahm...ahm...ahm...MX 125 ima Rotaxa 122 in gre Rave gor. Ocitno so na ETXu samo tisto luknjo zaflikali da se pac neda.

Maniac, itq d je Husqy boljsi. :evilgrin:

Link to post
Share on other sites
Ahm...ahm...ahm...MX 125 ima Rotaxa 122 in gre Rave gor. Ocitno so na ETXu samo tisto luknjo zaflikali da se pac neda.

Maniac, itq d je Husqy boljsi. :evilgrin:

Lohk da je bolši sam lepši pa sigurn ne od te aprilie :naughty:

Link to post
Share on other sites

Pomoje ni tok slab motorj, js sm en čas gledu MX 125 (lepša od te, še zmer pa ne preveč lepa)...

Drgač pa je daleč proč od lepega motorja, men je Tomos najlepši, pa ne zato k ga mam, nasploh, takoj za njim je Husqvarna, pol Yamaha DT, Aprillia in MZ pa mi sploh nista lepa....osebno menenje pač... :whistle:

Link to post
Share on other sites
Pomoje ni tok slab motorj, js sm en čas gledu MX 125 (lepša od te, še zmer pa ne preveč lepa)...

Drgač pa je daleč proč od lepega motorja, men je Tomos najlepši, pa ne zato k ga mam, nasploh, takoj za njim je Husqvarna, pol Yamaha DT, Aprillia in MZ pa mi sploh nista lepa....osebno menenje pač... :whistle:

spredna maska pr tomosu ti je lepa ?

Link to post
Share on other sites

No ce jes gledam sam obliko, sta tomos pa husqvarna na 1. mestu, aprilia mi pa ni vsec, tud zato k uzad nima nobene plastike cez avspuh in pol tist avspuh tm dol visi... grdo! Pa se une palcke tm cez masko pa spredn blatnik, mislm cist mem!

Edited by Maniac
Link to post
Share on other sites
spredna maska pr tomosu ti je lepa ?

Spredna maska ni med najlepšimi,ampak tudi nevem kok grda ni :whistle: , to ma res Aprillia lepšo, sam glede na celoto mi ta motor ni všeč... :whistle:

Link to post
Share on other sites
No ce jes gledam sam obliko, sta tomos pa husqvarna na 1. mestu, aprilia mi pa ni vsec, tud zato k uzad nima nobene plastike cez avspuh in pol tist avspuh tm dol visi... grdo! Pa se une palcke tm cez masko pa spredn blatnik, mislm cist mem!

To niso pozerski motorčki, katerim bi proizvajalci namenili celoten oddelek inženirjev samo za obliko ampak so namenjeni predvsem bolj konkretni uporabi - tudi na off-roadu in zato taka robatost v dizajnu. Nasploh mi je bla Aprilia MX125 eden lepših supermotov nasploh, pa še zelo zelo dobre zavore je imela, tale tanova ima pa zelo zanimiv okvir. Upam, da jo spomladi dobimo pri Motosvetu na test, da vam poročam kako se obnese :OK:

Link to post
Share on other sites
To niso pozerski motorčki, katerim bi proizvajalci namenili celoten oddelek inženirjev samo za obliko ampak so namenjeni predvsem bolj konkretni uporabi - tudi na off-roadu in zato taka robatost v dizajnu. Nasploh mi je bla Aprilia MX125 eden lepših supermotov nasploh, pa še zelo zelo dobre zavore je imela, tale tanova ima pa zelo zanimiv okvir. Upam, da jo spomladi dobimo pri Motosvetu na test, da vam poročam kako se obnese :OK:

MX 125 ima 320 brembo 4 batne?

Sicer pa...na MXu so svoj komponente. Tist na offroadu vnicis. Husqvarna bi se ze kar velik boljse obnesla na kaksni MX progi z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja.

Pac...ce ni predelav se najboljse vidi kateri je boljsi.

Glede okvirja na SX 125...lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober? Bo res treba en obsezen test naredit. :evilgrin: :evilgrin:

Edited by budacki
Link to post
Share on other sites
MX 125 ima 320 brembo 4 batne?

Sicer pa...na MXu so svoj komponente. Tist na offroadu vnicis. Husqvarna bi se ze kar velik boljse obnesla na kaksni MX progi z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja.

Pac...ce ni predelav se najboljse vidi kateri je boljsi.

Glede okvirja na SX 125...lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober? Bo res treba en obsezen test naredit. :evilgrin: :evilgrin:

Sam ti pa si bumbar, a sem rekel, da je lep? Nauči se brati :headbang: A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? Ne bluzi no, če napišem off-road ne mislim takoj na Erzberške klance, ampak obstajajo tudi kakšni makedami, utrjene poti čez gmajne, itd.?

Link to post
Share on other sites
Eh, to je pa pol za Supermoto, to ni noben offroad :krneki:

No vam bo v nadaljevanju vsevedni NejcZ povedal, da je itak najboljš kupt Tomosa pa še malo nas bo razvetlil o supermotu, enduru....mogoče tudi cestnem motociklizmu?

Drugač pa ena zlo lepa in zanimiva zadevca za prihodnje leto je tole: http://www.motosvet.com/predstavitev-yamah...25x-r-2009.html

Resda je štiritakten, ampak obljubljajo ugodno ceno...

Link to post
Share on other sites

Ah, slabe komponente :lol1: :lol1:

No, USD vilce bi mu lahko privoščili vsaj zaradi izgleda :) Luškan drgač hehe. Ma ja.. še kako leto pa bo tak dobr ko je Tomos :lol1:

BTW, kolko naj bi bla cena za tole novo Aprilio?

Edited by NejcZ
Link to post
Share on other sites
Sam ti pa si bumbar, a sem rekel, da je lep? Nauči se brati :headbang: A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? Ne bluzi no, če napišem off-road ne mislim takoj na Erzberške klance, ampak obstajajo tudi kakšni makedami, utrjene poti čez gmajne, itd.?

Mislim, da bi kot poznavatelj moral lociti offroad in onroad. In ti nisi niti omenil makadam in gmajne in nevem kaj se.(bom se moral naucit misli brat-na dalec) Makadam je pa ITQ nekaj umesnega.

z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Original vzmetenje blablabla ;D

lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober ???? zanimiv vprasaj, ki pomeni da je ta stavek VPRASANJE in ne TRDITEV. Naj razlagam se naprej?

A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? = vozne lastnosti se spremenijo, vzdrzljivost samega motorja in grusta pa ne. abebebe

Vas se Kaj zanima, da vasemu velicanstvu razlozim?

Edited by budacki
Link to post
Share on other sites
Mislim, da bi kot poznavatelj moral lociti offroad in onroad. In ti nisi niti omenil makadam in gmajne in nevem kaj se.(bom se moral naucit misli brat-na dalec) Makadam je pa ITQ nekaj umesnega.

z enduro feltnami in nix predelavami glede vzmetenja. Original vzmetenje blablabla ;D

lep je ker je pobarvan...pa zato pomeni da je dober ???? zanimiv vprasaj, ki pomeni da je ta stavek VPRASANJE in ne TRDITEV. Naj razlagam se naprej?

A ko natakneš nanj enduro feltne je še vedno originalen? = vozne lastnosti se spremenijo, vzdrzljivost samega motorja in grusta pa ne. abebebe

Vas se Kaj zanima, da vasemu velicanstvu razlozim?

Ni potrebe, ker si prvo kot prvo nepismen in ne razumem ne prvega ne tega posta. Drugo kot drugo se pa vidi, kakšen poznavalec si ti, ja. Pa nebom pisal tukaj, ker če že vedno pizdim, da ste off-topic, nebom še sam, tako, da...Tema nazaj o SX125, ostalo lahko na PM.

Link to post
Share on other sites

Men je pa motor prou lep ker ni nobenga kompromisa med hard in potovalni SM... to mi gre prou na zivce napisejo SM pa je kr ena krava (npr xtx 660)...to more bit hard core, lepo kot hard enduro pa gor sam druge feltne (ja pa mal sapremenjene nastavitve) ampak vazn da se ohran surovo moč in izgled...

Lep pozdrav, JK

PS: pa men se zdi leps kt tomos :winkiss:

Link to post
Share on other sites
Ni potrebe, ker si prvo kot prvo nepismen in ne razumem ne prvega ne tega posta. Drugo kot drugo se pa vidi, kakšen poznavalec si ti, ja. Pa nebom pisal tukaj, ker če že vedno pizdim, da ste off-topic, nebom še sam, tako, da...Tema nazaj o SX125, ostalo lahko na PM.

Mas ze PM :closedeyes:

Sicer pa je mogoce ze kaksen lastnik SX 125 08?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!