Skoči na vsebino

Vtisi iz dnevnih voženj v letu 2009


Priporočene objave

Objavljeno

Žalec - po AC do Jesenic-Kr.Gora - Rateče - Trbiž - Pontebba - Sella Nevea - Predel - Mangart - Bovec - Vršič - Kr.Gora - Jesenice - po AC nazaj domov. Čudovito vreme, srečal ogromno motoristov, tujih in domačih. B)

V Bovcu sem se oglasil na moto zboru, pa so ravno pobegnili na panoramsko :krneki:

Objavljeno

Včeraj okoli 300km iz Kranja do Ljubljane , Škofljice, Grosuplje, Krka, Žužemberk, Črnomelj, Griblje nato skok v Kolpo , kosilo, počitek potem pa povratek v smeri proti Metliki, Novo Mesto, Mirna peč, Trebnje, Šentlovrenc, Litija, Črnuče, Medvode in Kranj. Čudovit sončen dan smo izkoristili za užitke v vožnji in kopanju.

Objavljeno

V soboto je bil lep dan! In samo splet okoliščin je kriv, da sem se odločil, da zavijem v smeri Avstrije oz. povedano drugače - kolone turistov v smeri morja in moteče kolone LJ reg. tablic v in iz smeri Bleda so bile krive, da je jupiter osedlal motor v smeri hribov. Cilj? Najbolj vzhodni dolomitski prelaz, (no, vsaj na mojem zemljevidu je tako označen, nemeneč se za tiste, ki trdijo, da se dolomiti začnejo v Cortini) Passo di Pramollo.

Torej okoli ene 11.30 štartam od doma, se preko blejskih "turistov" prebijem mimo neskončnih kolon nizozemskih avtodomov in čeških drive by turistov v škodah in se preko Kranjske gore in Korenskega sedla napotim do Arnoldsteina, od tam pa do Hermagorja. Avstrijske ceste so lepe in dovolj urejene, da je vožnja skoraj vedno sproščujoča, tega dne pa so bile povsem prazne. Tudi s Sprintom sem zadovoljen, predvsem s tricilinderskim agregatom - zadeva lepo vleče in z navorom povsem zadovolji - na cesti do Hemargorja tako že v Arnoldsteinu preteknem v šesto in v tej prestavi brez kakšnih muk vozim brzine od 80 do 170 km/h.

Kmalu po Hermagorju zavijem z regionalke in nato v hrib. Cesta na Passo di Pramollo (alias Nassfeldpass po knedlsko) je na avstrijski strani sprejemljiva, le v srednjem delu je polna nekih preplastitev (to nam je itak znano, ne?), utorov in zalivk. Ampak OK, cesta je dovolj široka in na vsakem drugem ovinku lahko delam škodo na drsnikih. Kmalu sem na vrhu in s tem 1530 nad morjem, vreme pa je idealno za kapučino. Seveda kot nevedni turist izberem jodlarsko gostilno in ne za kapučino bolj primerno, makaronarsko. Ker sem prvič na vrhu me malce preseneti manjše jezero oz. kakšnemu lokalnemu bajerju podobna oblika zajezene vode. Malce pofotkamom in gasa naprej v Italijo. Cilj pa Pontebba.

post-6668-1249291005_thumb.jpg post-6668-1249291030_thumb.jpg

Med vrhom prelaza in Pontebbo je postavljena moteča omejitev, ki se ji reče cesta. Le ta je v vrhnjem delu prevrtana, razrezana, razkopana, razf... in samo s počasno vožnjo lahko ugotovim, da je cesta nekje daleč pod plastmi peska in malo večjega kamenja celo asfaltirana. Ali pa je to samo nekoč, pred prihodom gradbene mehanizacije, bila. No, kmalu cesta postane primernejša in po nekaj tradicionalno dolomitskih serpentinah prišibam do Pontebbe. Tu v križišču malo razmišljam, da bom prehitro doma, če že zdaj obrnem v smeri Trbiža. Tako je odliočitev že lahka. Smer Udine in nato čez Passo di Tanamea in bivši MP Učja (Uccea) v Bovec.

Cesta od Pontebbe do Tarcenta, kjer zavijem v smeri Slovenije je takšna tipa Bled - Bohinj iz dopušča velike hitrosti. Pozor samo na razne osivele italijanske kazanove v raznoraznih unotih, puntotih in pandah. Ok, cesta od Tarcenta do Slovenije je za motoriste zelo lepa (kar sem od zadnjega obiska pred tremi leti pozabil), k temu dodatno pripomore veliko novega asfalta na relaciji do prelaza. Zanimivo mi je tudi, da na relaciji srečam ali pa prehitem več italijanskih bajkerjev, Slovencev pa na tem območju sploh ne srečavam. Pismo, pa saj je bila ta zemlja nekoč naša, tudi ceste so zelo primerne za moto turizem??

post-6668-1249291051_thumb.jpg

Ok, žez Učjo sem kmalu v Bovcu in ker sem dan pred tem slišal, da ima tam novoustanovljeni MK tam svoj prvi zbor, se odločim, da na hitro pogledam kaj se dogaja. Z nekaj težavic prostor najdem. Lokacija mi je bila všeč, za kaj več pa niti ni bilo časa. Popijem dve coca-coli in štartam v smeri prelaza Predel. Kmalu sem spet v Italiji, kjer se ob vznožju ustavim ob rabeljskem jezeru, nato pa preko Rateč nazaj v Slovenijo in domov. Arrivve domov ob 17.15.

Če malo :lol: strnem - prevozil štiri prelaze (Korensko sedlo, Passo di Pramollo, Passo di Tanamea in Predel), najvišji 1530 m, na števcu pridelal približno 330 novih km in se imel zelo dobro, kar je verjetno najpomembneje. Lep dan je bil.

Objavljeno
Živjo!

Mene pa v zvezi z zadnjim pisanjem zanima kakšna je cesta ne tej relaciji

http://maps.google.com/maps?f=d&source...e=UTF8&z=12

Vse plane kar delam preko Googla v to smer mi naredi na tej relaciji,pa vidim da greste vsi višje ali pa nižje.Ne bi pa rad naletel na kilometre makadama.

LP Joe

Ni makadam je pa zelo ozka in v slabem stanju prevozil pre 14 dnevi .Ti jo odsvetujem!

Objavljeno
Živjo!

Mene pa v zvezi z zadnjim pisanjem zanima kakšna je cesta ne tej relaciji

http://maps.google.com/maps?f=d&source...e=UTF8&z=12

Vse plane kar delam preko Googla v to smer mi naredi na tej relaciji,pa vidim da greste vsi višje ali pa nižje.Ne bi pa rad naletel na kilometre makadama.

LP Joe

Asfalt je precej popeskan in zna na trenutke spominjati na makedam. Odsvetujem, resnično. :closedeyes:

Objavljeno
Živjo!

Mene pa v zvezi z zadnjim pisanjem zanima kakšna je cesta ne tej relaciji

http://maps.google.com/maps?f=d&source...e=UTF8&z=12

LP Joe

Od Uccee je 7 kilometrov ozke asfaltirane, ovinkaste ceste lepo popravljene ( pred leti je bila pa res slaba ).Ko prideš na planino pa se cesta razširi in imaš 5 km spusta do Lischiaz kjer se sprevrže v dobro široko cesto. S fazerko komot prevoziš. Osebno sem jo prevozil že najmanj 10x.

Lahko pa greš preko Tarcenta kar pa je precej dalj vendar lepa široka ovinkasta cesta :naughty:

Objavljeno

Prepeljal v sredo prejšnji teden.

Je v celoti asfaltirana vendar slab asfalt, je izredno ozka, že srečanje dveh motoristov je lahko problem, če nista res vsak na svoji polovici, kaj šele avto in motor, zelo zavito (predvsem prvi del od Ucceae navzgor).

Priporočam preko Ucceae in dolini Torre (če se ne motim). Brezkompromisen asfalt kar se oprijema tiče, pa lepoo kačasto zavito :D . Je daljša in ker sem jo v sredo zgrešil, sem jo prepeljal v petek in jo bom vsakič, kadar se bom znašel v Bovcu in bo le čas zanjo.

Bil pa mi je zelo všeč še en del nižje v Furlanski dolini med Nimis-Altimis (oznaka ceste SS356). Nov asfalt :worship: granulacija 11-16mm, povsem temen (ne zlizan) kačasto zelo zavito ne ravno 180st ampak blizu, a relativno zelo široka, v gozdičku v senci, nič peska :D . Zatem pa po dolini nekaj prekrasnih hiš haciend, ... , pa vinogradi za cesto, ... . Si bom vzel dan časa in jih šel v miru pogledat. Ker pa je blo 32+ stC sem moral sebe in motor hladit in sem se le prepeljal skozi. Nadaljeval sem preko bivšega mejnega prehoda Robič-a, ki pa je bil motoristično meni povsem nezanimiv.

Objavljeno

Odgovor je mišljen JoeFZ-u

Prepeljal v sredo prejšnji teden.

Je v celoti asfaltirana vendar slab asfalt, je izredno ozka, že srečanje dveh motoristov je lahko problem, če nista res vsak na svoji polovici, kaj šele avto in motor, zelo zavito (predvsem prvi del od Ucceae navzgor).

Priporočam preko Ucceae in dolini Torre (če se ne motim). Brezkompromisen asfalt kar se oprijema tiče, pa lepoo kačasto zavito :D . Je daljša in ker sem jo v sredo zgrešil, sem jo prepeljal v petek in jo bom vsakič, kadar se bom znašel v Bovcu in bo le čas zanjo.

Bil pa mi je zelo všeč še en del nižje v Furlanski dolini med Nimis-Altimis (oznaka ceste SS356). Nov asfalt :worship: granulacija 11-16mm, povsem temen (ne zlizan) kačasto zelo zavito ne ravno 180st ampak blizu, a relativno zelo široka, v gozdičku v senci, nič peska :D . Zatem pa po dolini nekaj prekrasnih hiš haciend, ... , pa vinogradi za cesto, ... . Si bom vzel dan časa in jih šel v miru pogledat. Ker pa je blo 32+ stC sem moral sebe in motor hladit in sem se le prepeljal skozi. Nadaljeval sem preko bivšega mejnega prehoda Robič-a, ki pa je bil motoristično meni povsem nezanimiv.

Objavljeno
Živjo!

Mene pa v zvezi z zadnjim pisanjem zanima kakšna je cesta ne tej relaciji

http://maps.google.com/maps?f=d&source...e=UTF8&z=12

Vse plane kar delam preko Googla v to smer mi naredi na tej relaciji,pa vidim da greste vsi višje ali pa nižje.Ne bi pa rad naletel na kilometre makadama.

LP Joe

Hola mojster,

nekaj kmjev je res bolj ozkih in slabih, ampak ti hitro minejo, pač greš malo bolj počasi in previdno pa je kul; prej in potem je pa čist fajn ovinkabilna cestica, tko da IMHO če nisi glih iz cukra ne boš mel težav :D

uživaj in pazi nase :OK:

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore.Tale Google Map včasih malo laže in sem hvaležen za informacije iz prve roke.Se je že zgodilo da so bile poti označene tako kot lepe ceste v moji okolici,ko sem prišel tja pa me je pričakal makadam.Lep primer je cesta Lig nad Kanalom-Kambreško-Livek,še slabša (so mi jo odsvetovali domačini) pa je menda v smeri iz Liga proti Goriškim brdom.Cela ta relacija pa je v Googlu označena tako kot so drugje solidno široke asfaltirane ceste.

Objavljeno
Lep dan je bil.

:grim :grim :grim , moji trije cilindri so vceraj ruzli po Gorickih prelazih .) . In da ne bo kdo rekel, da nisem bil v tujini, sem se podal celo do Gornjega Senika. :P Absolviral 220+ km.

Objavljeno

Od 27. 7. - 1. 8. 2009, takole nekako je šlo:

Ponedeljek zjutraj v Lj in od tam naprej kar po AC čez NM in Metliko v Podzemelj ženi in otrokom dat lupčka, potem pa čez Črnomelj in Vinico v okupirano ozemlje po stari cesti čez Delnice v Crikvenico. Jadransko magistralo poznate, ane?. V Šibeniku sem naredil odcep do slapov Krke, sicer sem se je ves čas držal, edino v Trogirju sem šel skozi mesto. Napaka. No, še v Kaštel Sućurac sem skočil k bratrancu od žene, potem pa v avtokamp v Dučeju, tik pred Omišem. Spanje v šotoru mi je častil lastnik kampa, smo pri njemu že pred leti kampirali.

Naslednji dan sem nadaljeval začeto pot, za jezeri sem zavil proti Metkovićem in BiH. Ogled Mostarja, lepo, potem sem zavil še do Međugorja, se zahvalil za lansko preživetje in se vrnil po dolini Neretve v lipo našo, potem pa še enkrat preko BiH do Dubrovnika. Nekako hitro sem se ga najedel in par km naprej kampiral za 9 evrov.

Sreda se mi je pozneje izkazala za dan štirih držav. Zjutraj Hrvaška, ob 8. sem bil že v Črni Gori. Takoj za Herceg Novim sem vzel trajekt za 1,50 evra preko morja in z druge strani obiskal Kotor. Nadaljevanje je sledilo skozi Budvo, Bar in Ulcinj proti izlivu Bojane, vendar sem se že po kakih 2 km obrnil, šel malo na plažo in tam povprašal za pot v Albanijo. Tam mi je nekaj bluzil, da moram nazaj v Bar, pozneje sem videl, da bi lahko šel preko Petrovca. Kakorkoli, v Baru na pumpi mi je še motor po tleh zgrmel, ker sem se oprl na nafto na tleh, potem pa sem šel skozi tunel proti Podgorici okoli Skadrskega jezera, pred Podgorico sem zavil skozi Tuzi v Božaj. Do meje sem peljal po zelo slabi cesti za enim šleparjem, ki je imel na ceradi reklame Jub. V Albaniji zelo slaba cesta do Skadra, potem pa dokaj dobra do Tirane. Tudi naprej preko hribov v Elbasan dobra cesta, samo že v dolini pred Elbasanom malo slabša. Od Elbasana naprej proti makedonski meji cesta super, pokrajina pa kot na Marsu. Rdeče skale, rdeča zemlja... Skoraj vsak klanec 3pasovna cesta, dva pasova za klanec. Desni pas je svinjski od nafte, olja. Zvečer sem bil na meji in se po birokratskih zadevah spustil mimo Struge v Ohrid in tam poiskal hotel, da sem prespal. Nekaj malega je padalo iz neba, ura je bila že 9 zvečer, zato nisem iskal kampa.

Po spanju za 35 evrov z zajtrkom sem pogledal Ohrid in potem preko Resena skočil v Bitolo, da vidim kasarno. April 84. Mi je en domačin z R1 pokazal, kje je. Potem pa gasa preko Prilepa, Velesa itd. v Srbijo, tam pa kar po AC do Paraćina in od tam v Bor. Sredi Bora sem poklical prijatelja (šok!) in pri njemu ostal do sobote zjutraj, saj me v petek ni pustil domov.

Sobota 8.40 sem potem šel preko Crnega vrha (ob 12. so cesto zaprli za rally), Žagubice in mimo Požarevca na AC, praktično do srbsko-hrvaške meje. Obroč okoli Beograda še ni dokončan. Vstopu na Hrvaško takoj sledi vstopna postaja AC, po uri na karti sem videl, da sem do izstopne postaje pri Zagrebu prišel v uri 59 minut. Zadnji cestninski postaji sem se ognil tako, da sem skrenil v Bregano in vstopil v Slovenijo v Slovenski vasi. Od tam naprej pa spet na AC do NM, skok do Podzemlja in potem domov. Ob po osmih sem bil doma, ta dan sem naredil 860 km. Skupaj sem naredil 3.062 km, pokuril (tankal) skoraj 210 l bencina, kar je zneslo okrog 230 evrov, ostali stroški so nanesli še dobrih 100 evrov, tako da se mi zdi, da bi prišel skozi za manj kot 350 evrov.

No, naslednjič bom mogoče šel kje drugje, videl in slikal kaj drugega, letos v glavnem bolj slabo kaže. Pa drugo leto, saj kraji ne bodo pobegnili nikamor.

post-16163-1249377661_thumb.jpg

post-16163-1249377779_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Od 27. 7. - 1. 8. 2009, takole nekako je šlo:

Ponedeljek zjutraj v Lj in od tam naprej kar po AC čez NM in Metliko v Podzemelj ženi in otrokom dat lupčka, potem pa čez Črnomelj in Vinico v okupirano ozemlje po stari cesti čez Delnice v Crikvenico. Jadransko magistralo poznate, ane?. V Šibeniku sem naredil odcep do slapov Krke, sicer sem se je ves čas držal, edino v Trogirju sem šel skozi mesto. Napaka. No, še v Kaštel Sućurac sem skočil k bratrancu od žene, potem pa v avtokamp v Dučeju, tik pred Omišem. Spanje v šotoru mi je častil lastnik kampa, smo pri njemu že pred leti kampirali.

Naslednji dan sem nadaljeval začeto pot, za jezeri sem zavil proti Metkovićem in BiH. Ogled Mostarja, lepo, potem sem zavil še do Međugorja, se zahvalil za lansko preživetje in se vrnil po dolini Neretve v lipo našo, potem pa še enkrat preko BiH do Dubrovnika. Nekako hitro sem se ga najedel in par km naprej kampiral za 9 evrov.

Sreda se mi je pozneje izkazala za dan štirih držav. Zjutraj Hrvaška, ob 8. sem bil že v Črni Gori. Takoj za Herceg Novim sem vzel trajekt za 1,50 evra preko morja in z druge strani obiskal Kotor. Nadaljevanje je sledilo skozi Budvo, Bar in Ulcinj proti izlivu Bojane, vendar sem se že po kakih 2 km obrnil, šel malo na plažo in tam povprašal za pot v Albanijo. Tam mi je nekaj bluzil, da moram nazaj v Bar, pozneje sem videl, da bi lahko šel preko Petrovca. Kakorkoli, v Baru na pumpi mi je še motor po tleh zgrmel, ker sem se oprl na nafto na tleh, potem pa sem šel skozi tunel proti Podgorici okoli Skadrskega jezera, pred Podgorico sem zavil skozi Tuzi v Božaj. Do meje sem peljal po zelo slabi cesti za enim šleparjem, ki je imel na ceradi reklame Jub. V Albaniji zelo slaba cesta do Skadra, potem pa dokaj dobra do Tirane. Tudi naprej preko hribov v Elbasan dobra cesta, samo že v dolini pred Elbasanom malo slabša. Od Elbasana naprej proti makedonski meji cesta super, pokrajina pa kot na Marsu. Rdeče skale, rdeča zemlja... Skoraj vsak klanec 3pasovna cesta, dva pasova za klanec. Desni pas je svinjski od nafte, olja. Zvečer sem bil na meji in se po birokratskih zadevah spustil mimo Struge v Ohrid in tam poiskal hotel, da sem prespal. Nekaj malega je padalo iz neba, ura je bila že 9 zvečer, zato nisem iskal kampa.

Po spanju za 35 evrov z zajtrkom sem pogledal Ohrid in potem preko Resena skočil v Bitolo, da vidim kasarno. April 84. Mi je en domačin z R1 pokazal, kje je. Potem pa gasa preko Prilepa, Velesa itd. v Srbijo, tam pa kar po AC do Paraćina in od tam v Bor. Sredi Bora sem poklical prijatelja (šok!) in pri njemu ostal do sobote zjutraj, saj me v petek ni pustil domov.

Sobota 8.40 sem potem šel preko Crnega vrha (ob 12. so cesto zaprli za rally), Žagubice in mimo Požarevca na AC, praktično do srbsko-hrvaške meje. Obroč okoli Beograda še ni dokončan. Vstopu na Hrvaško takoj sledi vstopna postaja AC, po uri na karti sem videl, da sem do izstopne postaje pri Zagrebu prišel v uri 59 minut. Zadnji cestninski postaji sem se ognil tako, da sem skrenil v Bregano in vstopil v Slovenijo v Slovenski vasi. Od tam naprej pa spet na AC do NM, skok do Podzemlja in potem domov. Ob po osmih sem bil doma, ta dan sem naredil 860 km. Skupaj sem naredil 3.062 km, pokuril (tankal) skoraj 210 l bencina, kar je zneslo okrog 230 evrov, ostali stroški so nanesli še dobrih 100 evrov, tako da se mi zdi, da bi prišel skozi za manj kot 350 evrov.

No, naslednjič bom mogoče šel kje drugje, videl in slikal kaj drugega, letos v glavnem bolj slabo kaže. Pa drugo leto, saj kraji ne bodo pobegnili nikamor.

Lepa fura.Maš še kaj slik :hmm::photo::OK::yea1:

Objavljeno (popravljeno)

No danes padla furca po dolgem času.

Ob 9 sva z Laro štartala proti Vrhniki (kar po AC da prišparava na času, kaj češ ko živiš v vukojebini :krneki: ), kjer nas je čakal današnji vodič herr Suzuki z zajtrkom. Stari kruh je carski !!!!

Ko smo se okrepčili, smo ga mahnili proti Idriji in naprej proti Tolminu in Kobaridu. V Kobaridu gasa v breg proti prelazu Predel. Nekje na pol poti iz Kobarida proti prelazu sem že razmišljal, da prehitim Suzukija in ga dobesedno ZBRCAM z motorja dol. Od Vrhnike se nismo ustavili in sem bil zelooooo potreben kofeta (če dobro pomislim, bi to bil prvi kofe ta dan) :rolleyes: . No....zgoraj se naju je usmilil in nama je privoščil opkrepčilo....hvala bumbar!

post-498-1249504868_thumb.jpgpost-498-1249504976_thumb.jpg

Po kofetu smo pičili dalje proti Sella Nevea in Suzukijevem posvojenem slapu (karkoli že to pomeni) :hmm:

Skratka, končno sem videl to smučišče in se definitvno odločil, da me pozimi ne vidijo. Sicer je kraj lep, ceste ovinkaste (sem kar iskal del da ima 100m ravnine) sam da bi se po tistih hribih drajsal mi ni :D

Pri slapu se parkirali kar na sred ceste (Suzuki.....to ti je nekam v navadi?! :hmm), kratki fotošuting in gasa naprej.

post-498-1249505033_thumb.jpgpost-498-1249505090_thumb.jpg

Čez cca 5 km sva se z Laro ločila (se nama je mudilo za LJ) ter zavila proti Trbižu. V Kr Gori kratki postanek za kofe in borovničevo pito...njami...potem gasa do Jesenic in na AC proti LJ (spet lovila minute kot zmeraj). V LJ še en postanek v Platoju za kofe...oz. sladoled in gasa proti Litiji, Zidanem mostu in KK.

Sicer kar uživaška turistična tura. Sem si vzel mal časa za opazovanje narave, zato je šlo bolj počasi. Mislim, da je nekdo gubil živce :evilgrin: :P

Skupaj se je naklepalo slabih 600km... sedaj pa parkirat do plače, bankomat pipco zapru u pm :rtfm:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno (popravljeno)

Hola,

ja sej v glavnem tko kot je že Frips poročal, z Laro! sta me shecala da sem si vzel frej dan da gremo skupaj na primorsko-alpsko kombinacijo, ampak malo drugače kot ponavadi :naughty:

najprej sta dobila zajtrk (ajdov kruhek z orehi je bil ful dobr, priznam :P ), pol je en del ekipe (tisti del ki ne hujša :whistle: ) dobil še panna cotto, nato pa smo se v rahlem LS drncu pognali proti mojemu slapu pod Sella Neveo (LS tokrat pomeni Lara Style :D ) moj slap je pa moj zato, ker je bil tam čist sam, noben ga ni obiskoval, ful mu je blo dolgčas in ko sem se pred leti prvič ustavil pri njem je bil zlo vesel družbe.. in sčasoma je postal moj slap :naughty: "sredi" ceste smo se pa ustavili ker je bila cesta zožana zaradi prenavljanja, da sta ga lahko slikala

no, jst ko se grem vozit se vozim, ustavim le ko je treba tankat, al pa orlu kri spustit, tale generacoja je pa ful razvajena, kar naprej kavice, počivat, pa tle me boli, to ne morem... jaooooj :P skratka, že do prelaza Predel smo porabili kar nekaj časa več kot sem msilil, tko da sta v Raccolani oba moja varovanca v pomanjkanju časa zavila na desno, proti Trbižu in po AC domov, jst pa sem vztrajal pri osnovnem planu, po katerem ližem sladoled na morčku :P hmm, kje zdej to it?? hitro sem se odločil - v tradicionalni soloriderski maniri - da se grem kvalitetno izgubit na levo, proti Cividaleju... kar mi je seveda odlično uspelo, saj nisem imel s seboj nobene karte :rolleyes: pa sem šel najprej čez Ucceo (ne, res ni noben bavbav tale cestica!!), potem pa skozi neke vasice s čudno in zlo ne-italijansko zvenečimi imeni kot npr Nimis, Faetis, Pradielis itd proti Udinam oz Cividaleju - tu me je presenetilo, da v okolici Čedada nihče ni znal slovensko :unsure: ampak vseeno ni blo težav ko sem spraševal kje sem in kako prit tja kamor bi rad :D

kmalu sem bil spet v Kuri in se pognal v smer proti morčku, ampak ura je bila pozna in ko sem prišel čez NG in Kras do Divače, je bla ura sedem preč.. tko da sem zavil kar proti PO in se pricijazil na domače dvorišče glih ko se je začela tema spuščat proti nižinam :D aja, ride so ble prazne, zapuščene, kot da bi bli vsi na morju :naughty:

vsega skup je zneslo 457 čudovitih kmjčkov, škoda le da je zmanjkalo časa za morčka - ampak nč hudga, bo pa jutri :) družbica :worship: ponovimo še kdaj :OK:

PS slikc je pa bolj malo, so mi prec po MnaS umrle baterije :( in glih danes sem videl toliko hudih scen za slikat... eh, ta Murphy...

post-163-1249517347_thumb.jpg

post-163-1249517439_thumb.jpg

post-163-1249517465_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
skratka, že do prelaza Predel smo porabili kar nekaj časa več kot sem msilil,

Seveda, ko si naju pa vozil po nekih čudnih cestah, kjer smo se vsakih 50 metrov morali ustavit na semaforu in čakat :krneki:

Aja, pa mal treba tudi naravo opazovat, ne pa samo drajsat kolena :P

Objavljeno
No danes padla furca po dolgem času.

Nekje na pol poti iz Kobarida proti prelazu sem že razmišljal, da prehitim Suzukija in ga dobesedno ZBRCAM z motorja dol.

Še dobro, da vaju ni peljal čez Ucceo- bi ga najbrž še pet minut brcal, ko bi ga zbrcal dol z motorja. :evilgrin:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
Seveda, ko si naju pa vozil po nekih čudnih cestah, kjer smo se vsakih 50 metrov morali ustavit na semaforu in čakat :krneki:

Aja, pa mal treba tudi naravo opazovat, ne pa samo drajsat kolena :P

@Frips, v svojem opisu dogodkov si pozabil povedat, da si se me mal prvošču prek SMS-jev in mi zaželel lep dan v službi :). Še enkrat iskreno hvala ;) . Seveda sem tudi jaz "oba trojim" prvošču furco, še posebej furco 600km+ v enem kosu :grim .

Kot da to ne bi bilo dovolj, sem SMS, namenjen vam, poslal napačni osebi in ta je gruntala kva za hudiča to pomen O:-) (jaz nič kriv :grrr ). Se oproščam še enkrat :yes: :xx: .

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
Še dobro, da vaju ni peljal čez Ucceo- bi ga najbrž še pet minut brcal, ko bi ga zbrcal dol z motorja. :evilgrin:

Neke pomisleke je imel hehehe

@Frips, v svojem opisu dogodkov si pozabil povedat, da si se me mal prvošču prek SMS-jev in mi zaželel lep dan v službi :) .

Viš kak dober kolega sem....mislim na tiste, ki niso mogli biti z nami :evilgrin:

Objavljeno
Viš kak dober kolega sem....mislim na tiste, ki niso mogli biti z nami :evilgrin:

Sedaj si si zaslužil eno rundo v Jazz-u :D .

Objavljeno

Suzuki hoj,

A si potem prepeljal tisti novi temni, malo bolj grob asfalt v gozdičku med Nimis in Attimis-om :D ?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
Seveda, ko si naju pa vozil po nekih čudnih cestah, kjer smo se vsakih 50 metrov morali ustavit na semaforu in čakat :krneki:

Aja, pa mal treba tudi naravo opazovat, ne pa samo drajsat kolena :P

sej sm reku, samo jamranje, pišuka... tole popravljanje cest se res vleče k kurja čreva, pa kaj nej zdej?? ostanem doma?? ja zihr :evilgrin: ampak, on the other hand, smo mel pa FULLLL postankov!! (in je blo še premalo :whistle: ) seveda smo opazovali naravo, sej sem vaju peljal na moj slap, zaboga :evilgrin: drajsal nismo pa nič, oz tist kar smo je blo čist po nesreči :blush: Fripsov, lahko si svojo vzameš za vzor, prav fajn se je peljala pa nč ni jamrala, ne pa tko kot ti :whistle:

Še dobro, da vaju ni peljal čez Ucceo- bi ga najbrž še pet minut brcal, ko bi ga zbrcal dol z motorja. :evilgrin:

evo, točno to sem imel v mislih, današnji podmladek je iz CUKRA: par kmjčkov mičkenmal slabše cestice, pa sam jamrjamr, pa kao neke hude potovalne motorje majo :naughty: malo morgen, Lubici niso niti do gležnjev :P sem šel včeraj spet čez Ucceo in extra pazljivo gledal na vse strani kje bo kaj hudega, pa nisem našel nič - še "najhujši" sta bili dve luknji polni vode; mirno sem zapeljal mimo in to je blo to (uuuu, kolk me je blo strah, uauuuu kaj sem faca k sem zapeljal mim dveh lukenj :evilgrin: )

@ bikez: tokrat si se izmuznil, ampak naslednjič ne sprejemamo več nobenih izgovorov, jasno?!?! :evilgrin: (smo rabili enga da bo dal za rundo vode :lol1: )

aja, tole furco bo treba kmalu ponovit, moram eni kelnarci povedat da mi je prav svetovala kje zavit (mimogrede: blont, minica, noge do tal, balkončki z dovolj prostora za Romea in Julijo s kompletnim sorodstvom (in včasih so mel res velike familije :whistle: ) sej bi dal slikco gor, ampak bo revca mela preveč dela s trumami motoristov k se bodo valile v tist kafić, pa nočem da se ubožica zgara do smrti :naughty: )

@ gsx750f: ne rečem da ne :P

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
@ bikez: tokrat si se izmuznil, ampak naslednjič ne sprejemamo več nobenih izgovorov, jasno?!?! :evilgrin: (smo rabili enga da bo dal za rundo vode :lol1: )

Prav! Tople vode mam dost, kolektorji delajo na polno, tudi naslednji dan je voda lepo topla in pitna, Cedevito pa raj s seboj prneste, k mi vso popijete :evilgrin: .

Objavljeno
on the other hand, smo mel pa FULLLL postankov!! (in je blo še premalo :whistle: )

BTW... Stanje na semaforju ne štejem kot postanek. Kot postanek se šteje bife z orng kelnerco in kofetom :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!