rosse20 Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 takole pa izgledajo crash padi od pouig-a za letnik 2008-2009.
WhiteWolf Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Ker sem pred kratkim videl padec kolega z Z750, si tudi sam ogledujem zaščito motorja.Motorju praktično bi bilo nič, edino ročico za prestavljati je moral "privariti". Kaj je bolje za FZ6 FAZER. Cevna zaščita ali roller protektorji? Vizuelno so mi nekako bolj všeč roller protektorji, vendar nisem prepričan, da so tako učinkovii kot cevna zaščita. Roler protektorji (original) so dvotočkovni, kar je menda OK ob primeru večjega padca, da se ne zlomi okvir. Cena je pa približno enaka...
rosse20 Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Ker sem pred kratkim videl padec kolega z Z750, si tudi sam ogledujem zaščito motorja.Motorju praktično bi bilo nič, edino ročico za prestavljati je moral "privariti". Kaj je bolje za FZ6 FAZER. Cevna zaščita ali roller protektorji? Vizuelno so mi nekako bolj všeč roller protektorji, vendar nisem prepričan, da so tako učinkovii kot cevna zaščita. Roler protektorji (original) so dvotočkovni, kar je menda OK ob primeru večjega padca, da se ne zlomi okvir. Cena je pa približno enaka... če ti je kaj lažje... takole zgleda oboje na fz6n: exe`FZS, WhiteWolf in Ervin93 3
WhiteWolf Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Hvala za nazorno fotografijo. Zaščito sem hotel le originalno (Yamaha) in zaradi akcijske cene ter samega izgleda sem nabavil roler protectorje. Roller protektorje sem nabavil v črni barvi, ker so imeli akcijo pri ServisŠternu za 105€ (iz 150€ na 105€) in jih danes tudi namontiral. Pri meni cevna zaščita in roller protector skupaj žal odpadeta, saj kot kaže, roller protector in cevna zaščita med seboj nista kompatibilna (vsaj originaln ne). če ti je kaj lažje... takole zgleda oboje na fz6n:
Spider™ Objavljeno Julij 18, 2011 Opozori Objavljeno Julij 18, 2011 Ima morda kdo že izkušnje s crash padi (mushrooms), ki se jih privijači kar v oklep na mesto, kjer je ponavadi z vijaki pritrjen? V primerjavi s "pravimi" padi, stanejo precej malo - ~27EUR. Kolikšna je možnost, da ob morebitnem padcu kar celo stran oklepa odtrga? Takšne bunke pol hitro odtrga? Sem že nekje videl, da so jih šraufali na nihajko. Na tem videu sem jih opazil (pr 1:11). Ma kdo tko montirano?
GKeko Objavljeno Julij 18, 2011 Opozori Objavljeno Julij 18, 2011 kolk vas ma montirane bunke na vfr 800, letnik 2006 oz. kaj priporočate ?
DAN Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 To je že v domači temi obdelano,vprašanje je samo če hočeš vrtat oklepa ali ne in koliko € je na razpolago..
GKeko Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 To je že v domači temi obdelano,vprašanje je samo če hočeš vrtat oklepa ali ne in koliko € je na razpolago.. Ja sem vido tud v domači temi, ampak oni link ko je tam več ne dela Ja priporočaj (brez da se vrta oklep)
muki Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Zdravo! Imam eno težavo. Rabim zaščito za stranski deklc. Nekje sem videl (ne me vprašat kdaj in kje)košaro, ki se privijači preko njega. Imel sem padec motorja na mestu in podrgnil sem deklc. Sedaj me motijo praske, dal bi popraviti pa se mi zdi brez smisla, če mi slučajno spet pade motor sem na istem kot prej. Originalne bunke mi delujejo previsoko, da bi preprečile praske, zato vas prosim za informacije o omenjeni zaščiti. Aja imam FJR 2004. LP in srečno na poti
cikadina Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Mene pa neki zanima, kolko tej crash padi zmanjšajo škodo pri padcu na mestu? In ali jo res povečajo če padeš med vožnjo? Nekaj gledam za te lsl crash pade, ampak bolj ko gledam bolj se sprašujem a ma smisel? Ker se mi zdi da bo še vedno tako škoda na plastiki, žmigovci grejo, pa še tista bunka. Mogoče si pa jst to narobe predstavljam. Na slikcah pa lsl pravi da to zgleda tako cikadina 1
KeC Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Lahko zelo zmanjšajo škodo. Je pa dobro malo pogledat naokoli in se ne takoj zapičiti v prve, ki se jih najde. Tukaj kar dobro velja več denarja več muzike. Lahko se zgodi, da boš imela pri padcu tudi z bunkami nekaj praskic na plastikah ampak verjemi, barvanje celih plastik je veliko ceneje kot pa nabava novih originalnih (ali pa kakšnih poceni nadomestkov) potem, ko ti jih padec čisto scefra. Dokler ne drajsaš po tleh so tele bunke stran vržen denar, ko pa imaš enkrat smolo pa se vložek nekajkrat povrne. cikadina, maus in DAMI34 3
cikadina Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 bom pogledala še od puiga, mi skori boljše zgleda. Kar se tiče pritrjevanja tiče pa tudi se mi zdi da so "bolj vn" ti padi.
maus Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Sam pazi, da ne bodo tolk vn, da se zatakneš med avtomobili :lol: cikadina 1
HyperJack Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 (popravljeno) Mene pa neki zanima, kolko tej crash padi zmanjšajo škodo pri padcu na mestu? In ali jo res povečajo če padeš med vožnjo? Nekaj gledam za te lsl crash pade, ampak bolj ko gledam bolj se sprašujem a ma smisel? Ker se mi zdi da bo še vedno tako škoda na plastiki, žmigovci grejo, pa še tista bunka. Mogoče si pa jst to narobe predstavljam. Na slikcah pa lsl pravi da to zgleda tako Čist odvisno kako padeš, Če ga le položiš na mesto, bi morali opravljati nalogo skoraj 100%, če pa padeš pri 50km/h, je pa že veliko več dejavnikov, + potrebno je računat, če se le ta zatakne ob kakšno oviro ga bo 100% vtrgalo ali vsaj čisto do neprepoznavnosti zvilo. itd. Najbolje je, da padi niso pritrjeni direktno na okvir motorja, ampak da so pritrjeni na dodatne nosilce, ti pa na okvir. Tako sem si jih jaz zamislil na svojem Z.ju Popravljeno December 14, 2011. Popravil HyperJack maus, cikadina in trebor 3
cikadina Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 mausi jst se ne rinem za pole position kot nekateri. Jst lepo v koloni čakam! maus 1
Zivnorc Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 ..cika.. če pade na mestu, je o.k.... če padeš med vožnjo, pa motor drsa po asfaltu al pa po kaki drugi gladki in ravni površini... o.k... ...če padeš, pa ta kreš pad zapne za kak pločnik, luknjo, pa če ga samo zvije ... tudi o.k., se je pa že zgodilo, da je ta kreš pad odtrgal ali drugače poškodoval tudi kak drugi del motorja , ko se sicer najbrž ne bi, če tega štrclja ne bi bilo.... Vsak padec je drugačen..in upamo, da ga ne bo. Moje mnenje je, da ta štrcelj pride prav pri manjših zdrsih, pa prišpara kako plastiko , blok motorja..ipd... pri kreših al pa grših padcih pa si samo lahko fejst srečen, če se pobereš, pa greš domov..... trebor 1
Zivnorc Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 ...ups.. ste me lihkar prehitel... no pa vendar.... cikadina 1
maus Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Tko kot so predhodniki povedali .. kreš padi ti pr 200 km/h v steno ne pomagajo kaj dosti. Ponavadi smo/sm štorast na mestu in kaj hitro kje spodrsne in ga na mstu položiš, ali se ti pa prevrne med premikanjem. In za to so kresh padi koristni, čeprav ti vseeno lahko odleti ročka ali kakšen smerokaz, ter popraskaš avspuh ... DAMI34 in cikadina 2
svobodnaptica01 Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 (popravljeno) Čist odvisno kako padeš, Če ga le položiš na mesto, bi morali opravljati nalogo skoraj 100%, če pa padeš pri 50km/h, je pa že veliko več dejavnikov, + potrebno je računat, če se le ta zatakne ob kakšno oviro ga bo 100% vtrgalo ali vsaj čisto do neprepoznavnosti zvilo. itd. Najbolje je, da padi niso pritrjeni direktno na okvir motorja, ampak da so pritrjeni na dodatne nosilce, ti pa na okvir. Tako sem si jih jaz zamislil na svojem Z.ju Ravno to je slabše. Pri enem modelu za CBR 600 RR od Lightecha, ki ni narejen tako, da se pritrdi direktno v okvir namesto vijaka (da ni treba rezati plastik), smo videli kako je zaradi (pre)tankega nosilca narejenega v L, crashpad skupaj z nosilcem zabilo v blok motorja, ki je začel puščati. Na sliki je ena podobna zadeva, ob padcu obkrožen del zabije v motor. Popravljeno December 14, 2011. Popravil svobodnaptica01 Zivnorc in cikadina 2
HyperJack Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Ravno to je slabše. Pri enem modelu za CBR 600 RR od Lightecha, ki ni narejen tako, da se pritrdi direktno v okvir namesto vijaka (da ni treba rezati plastik), smo videli kako je zaradi (pre)tankega nosilca narejenega v L, crashpad skupaj z nosilcem zabilo v blok motorja, ki je začel puščati. Na sliki je ena podobna zadeva, ob padcu obkrožen del zabije v motor. To pa to, k šparajo na materialu, pa ti prodajo tenek plehek. cikadina in skoda 2
skoda Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Nabavš custom crashpade pa ni problemu s pretankim materialom HyperJack 1
HyperJack Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Nabavš custom crashpade pa ni problemu s pretankim materialom Sej vemo, da maš najlepše Ker če pa ta aluminij kdaj poči, pa buh ne daj da bi, ne delam več nikol Craspadov
Spider™ Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 In zakaj tale L sistem? Nebi rajš direkt? Al pa dej kr dve, eno dol, eno navrh
HyperJack Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 In zakaj tale L sistem? Nebi rajš direkt? Al pa dej kr dve, eno dol, eno navrh Al pa kr najboljš koleščke od rolerjev montirat Več ali manj je to nadgrajena kopija LSL.ja. Nižje so pa postavljeni zato, da zaščitijo "deklce" ker le ti kar dobro štrlijo ven, ob morebitnem polaganju se "uleže" na izpuh in blok, s temi padi pa vse to zaščitiš. cikadina 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se