easyrider Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 ... če svečka daje iskro, potem je vzrok verjetno v razplinjačih (fergazerjih), kjer so se verjetno zataknili "šibri" ... naj zadevo pregleda nekdo, ki se spozna na fergazerje (verjetno bo potrebno razdreti in očistiti) ...
gregas Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 150km/h z mito... mal mal, kolega jo je imel in stisnila 190km/h.
RAN Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 gregs: vem da je mal, ni bil še bat menjan, mogoče zato. Dns jo bo kmen prpelal pa bom pogledal če svečka sploh da iskro. Je bla na servisu ampak niso nč zrihtal. Serviser se je šel zapelat pa mu ni crknla, pol ko jo je bratranc domov odpelu se je mal vozu pol pa spet crknla, pa spet vžgala... Včasih kabli prebijajo in ni dovolj napetosti, posebno ob vlažnem vremenu. 8)
easyrider Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 Včasih kabli prebijajo in ni dovolj napetosti, posebno ob vlažnem vremenu. 8) ... ajajajajaj ... takoj v trgovino z gasilsko opremo in pri priči kupi gasilni aparat ... :shock: :? ... verjemi mi, da vem, kaj govorim ... :roll:
gidl Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 Zdravo! Bratranc je kupil pred kratkim cagivo mito 125 L 95. Ma pa problem in sicer včasih kar crkne in noče vžgati. Se pelje cel dan pa gre vredu(tam 150km/h vleče-se mi zdi da je to bol malo) pol pa kr naenkrat sploh noče vžgat, mal počaka pa spet vžge... To se večkrat zgodi. A bi kdo vedu kaj bi blo...men se zdi da je neki na elektriki. Ali ima blokado? Kater uplinjač ima? (Dellorto al Mikuni) Kaj pa ko daš kontakt, al se sliši servomotor ispušnega ventila kako se prestavi v odprto in spet zaprto?
gidl Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 Je reku bratranc da se nč ne sliš...sej misliš tist ventil k daš kontakt pa neki zaropota en motorček? A je pol najbrš tist ventil kriv pol Kar se tiče vžiganja sigurno ne, razno če niso vsi konektorji pravilno spojeni, oz če je kak ispuljen. Kar se pa tiče hitrosti in moči pa ime ventil veliko vlogo.
Davk Objavljeno Oktober 30, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2002 sliš še sm ko daš kontakt! Pizda 50 jurjou me je servis koštou, pol pa crkne nasledn dan :evil: :evil: ! Dokler laufa potegne k prasica, sm mu pol prot konc zmanka moči :?: blokade so še notr, vse je še original-motor je dost cajta stal in ima samo 13.000 prevoženih! Lahko je tudi eletkronka v stiku??????- včasih ne delajo smerniki:) :!:
Davk Objavljeno Oktober 31, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2002 Danes sm mojo lubico pelou nazaj na servis-so prazniki in spet bo šeu skor tedn mim :cry: :cry: Upam, da bo zdj laufala!!!!
Leteči Objavljeno November 1, 2002 Opozori Objavljeno November 1, 2002 Lahko je še nekaj. Nekateri motorji, sploh malokubaturniki imajo varovalo da se motor ne pregreje (predvsem zračno hlajeni).In ko pride do kritične temperature ti vzame elektriko (kao neki bimetal) in se jebi. Sploh se to pokaže če ga goniš v obrate. Meni se je to zgodilo na DR-ju ko sem spredaj menjal zobnik zaradi večje moči vendar se je motor tudi raje zavrtel v obrate in se segreval. Sem enkrat ob cesti skor mlade dobil ko sem gruntal kaj je.Pol se je pa ohladu in je v momentu normalno kresnu. LP Leteči
Tratnjak Damijan Objavljeno November 1, 2002 Opozori Objavljeno November 1, 2002 Lahko je to kar je napisal leteči ali pa če je kaka cinspula zanič, tak problem sem imel pri guzziju ali pa če je elektronika zanič, tak problem sem imel pri kawi gpz 600 r. Oba motorja sta imela isto foro, en čas sta delala ful dobr pol pa kar naenkrat obstala. Guzzi sicer ni ampak je začel delat na en cilinder.
Davk Objavljeno November 1, 2002 Opozori Objavljeno November 1, 2002 Ni se pregrel! Ker sem se gonu čez gorjance, pa ni blo nč, potem sem se zapeljav pa do nm(14km) je pa crknu :cry: En k se mau bul spozna, je reku, da je najbrž šla cinspula :?: :?:
Tratnjak Damijan Objavljeno November 1, 2002 Opozori Objavljeno November 1, 2002 Sosed ima za ta motor en kup delov. Pokliči ga in se zmeni, če ne bo predrag. Tel: 041 737 508 Primož
Davk Objavljeno November 1, 2002 Opozori Objavljeno November 1, 2002 o, hvala! -Potrebujem še merilec temperature vode!
Davk Objavljeno November 2, 2002 Opozori Objavljeno November 2, 2002 Ko bo motor crknil (al ti zdej sploh ne vžge več?), poskusi malo udariti po cinšpuli (ročaj izvijača ipd.) in poskusi, če bo potem vžgal. Meni je crknila cinšpula na avtomobilu, pa sem se s takim tolčenjem privlekel še ene 20 km (do mehanika, za tolkalo pa sem uporabil kar kamen, ker druzga pač nisem imel; avto pa je crknil vsake 2-3 km, pol pa mal bum bum bum, pa je spet šlo). Sem že poskusil(no sem premaknil kabel od svečk) in potem je vžgal-zato je skoraj 100% šla cinšpula
mslapn11 Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 150km/h z mito... mal mal, kolega jo je imel in stisnila 190km/h. gregas, sej pol se zavedaš, da je potem tako teoretično, kot praktično mašina spravna le cca 500km, pol je pa potrebna generalna. (gneralna pa stane uuuuuuu - če vgrajuješ kvalitetne dele, ne kakšne Xmodel- ki jih doiš tko skonto, no saj se lahko tudi dobraroba dobi dokaj poceni, le redko) -pa tole , da ne bo zamere gregas, jaz tebi nič pamet ne solim, samo drugim povem v vedočnost, da mal premislijo, kako s frizuro motorja ....... P.S. franci bratrancu pa povej, da če ima rad hitrost, naj rajše začne varčevati denar, pa si naj kupi npr. R1 pol bo pa videl kaj gate trga.... :P 8)
mimixtz Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 Pa nis nč uniču Ja veš da so se poznale sledi nabijanja na cinšpuli, ampak sem jo potem itaq zamenjal. Delala je pa še vedno, če si jo natepu vsake 2-3 kilometre.
manjak Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 Z mitoti je tko. Več gre, več košta (deli)
Ice Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Davk Novinec Član od: ponedeljek, 19.08.2002 21:15 Objav: 35 Kraj: Novo mesto Objavljeno: 14 nov 2002 12:58 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- To z tresenjem, men to dela v prvi in zabije pr ene 8-9k obratov in jih drži nekaj časa, potem pa samo cukne do konca(11.000obtatov)! Aja motor je 125-mito! Še nekaj, gre samo 160, šla pa naj bi okoli 190-195, kaj bi lahko bilo?? _________________ I hate myself and i wanna die! It's better to burn than to fade away! Kurt Cobain
kocka Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Poglej če maš iste kose kot EV
Davk Objavljeno December 21, 2002 Opozori Objavljeno December 21, 2002 Še eno vprašanje: zdi se mi da bo treba naštelat izpušni ventil, ker včasih sa samo odpre, včasih se potem še zapre in potem neki brni, včasih pa dela dobro!!! Koliko pa stane nov??
melandri Objavljeno December 21, 2002 Opozori Objavljeno December 21, 2002 Kupi rave ventil cen aje okoli 80k! kako pa gre ta cagiva sedaj?
Grilzz Objavljeno December 22, 2002 Opozori Objavljeno December 22, 2002 Kakna je razlika med RAVE ventilom pa tem ki nardi zzzzzkk, ko daš kontakt?
david125 Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 Men je tudi mito od 125 najlepši, vendar sem slišal, da je treba zelo pogosto bate menjavat zaradi navite mašine, pa sem se potem odloču za vzržljivost in kupo NSR-ko. :D
Davk Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 na 15.000km! glas je pa 100x bolši
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se