Skoči na vsebino

Motoristi in dolge luči


Priporočene objave

Objavljeno

ja itak, men trokira bremza, tko da če slučajn čez kako rdečo skliznem, nč bat, vi se sam ustavte, pa počakte... :naughty:

sej to pa res nč tazga, mau čez rdečo pelat, bo že un k ma zeleno mirku :slap: pa se ustavu :eek:

budale, pa res serjete.... se opravičujem vsem...sam bi najrajš enga okol, ušes, take stresate..... :kva2:

Objavljeno
ja itak, men trokira bremza, tko da če slučajn čez kako rdečo skliznem, nč bat, vi se sam ustavte, pa počakte... :naughty:

sej to pa res nč tazga, mau čez rdečo pelat, bo že un k ma zeleno mirku :slap: pa se ustavu :eek:

budale, pa res serjete.... se opravičujem vsem...sam bi najrajš enga okol, ušes, take stresate..... :kva2:

no, to pa nebo čist isto. tud u cpp to dvoje precej različno obravnavajo.

Objavljeno
no, to pa nebo čist isto. tud u cpp to dvoje precej različno obravnavajo.

a zdej je pa pomembn kaka je kazen za kak prekršek :kva1:

Objavljeno
ja itak, men trokira bremza, tko da če slučajn čez kako rdečo skliznem, nč bat, vi se sam ustavte, pa počakte... :naughty:

sej to pa res nč tazga, mau čez rdečo pelat, bo že un k ma zeleno mirku :slap: pa se ustavu :eek:

budale, pa res serjete.... se opravičujem vsem...sam bi najrajš enga okol, ušes, take stresate..... :kva2:

:lol1:

Objavljeno
a zdej je pa pomembn kaka je kazen za kak prekršek :kva1:

ej, če se ti zdi da je zapelat mim človeka z dolgimi enako (nevarno) kot pelat skoz rdečo, ti jaz nemorm pomagat. oboje pa se človeku vsake tolk zgodi.

slabo prenašam radikalce, še posebej bolj papeževske od papeža, pa se bom od tuki raj pobral. . . .

Objavljeno
ej, če se ti zdi da je zapelat mim človeka z dolgimi enako (nevarno) kot pelat skoz rdečo, ti jaz nemorm pomagat. oboje pa se človeku vsake tolk zgodi.

slabo prenašam radikalce, še posebej bolj papeževske od papeža, pa se bom od tuki raj pobral. . . .

vse kar ni varno, je nevarno......

Objavljeno

Dolga luč nasproti vozečega ni zaslepljujoča, je pa moteča. In marsikdo pogleda stran, tudi podzavestno. Je torej varna, dolga luč? Mislim, da ne.

Vsekakor pa je zelo priporočljiva, da z njo opozoriš spredaj vozečega, da si zadaj in ga boš prehitel.

Objavljeno
Dolga luč nasproti vozečega ni zaslepljujoča, je pa moteča. In marsikdo pogleda stran, tudi podzavestno. Je torej varna, dolga luč? Mislim, da ne.

Vsekakor pa je zelo priporočljiva, da z njo opozoriš spredaj vozečega, da si zadaj in ga boš prehitel.

a so ti smerniki crknli :kva1:

Objavljeno

Ko opazim, da se voznik pred mano čudno obnaša in ni pri stvari, vedno potrobim in počakam da me opazi predno grem prehitevat. Potem ni panike.

lp

Objavljeno
ocitno tebi tudi se nekaj malenkosti pri vsej filozofiji manjka....

palicija in podobni nimajo samo dolge luci prizgane, temvec se kaksne utripajoce zraven, nekje. in to je prej opazno; ne luc sama, temvec utripanje le-te.

ali mislis, da so na cestnih gradbiscih tiste rumene blinkice za povoziti ?

"blendanje" je podoben efekt: on/off, on/off kar pritegne pogled, ne enakomeren snop luci (dolge ali kratke).

je bila prej narejena dobra primerjava:

ce te nekdo z macolo po glavi bos prej "opazil" kot ce te samo "poboza" s dlanjo ? :naughty:

kaj se deres ?

sem leta vozil z dolgo. in ?

Ledeni! Sedaj tipkam čisto na drobno. Ker imaš dobre izkušnje z vožnjo z dolgo lučjo. Ali bi vsem priporočil da se vozilijo z dolgimi lučmi?

Objavljeno
Ledeni! Sedaj tipkam čisto na drobno. Ker imaš dobre izkušnje z vožnjo z dolgo lučjo. Ali bi vsem priporočil da se vozilijo z dolgimi lučmi?

ne. iz enostavnega razloga: tisti udelezenec ali -ka prometa, ki spremlja kaj se dogaja okoli nje in na cesti te vidi/opazi tudi s kratko lucjo, tistemu, ki tega ne pocne tako nic ne pomaga. zato je tudi vsak zase odgovoren IN se vsaj za deset ostalih okoli njega na cesti.

in ker te tudi vodstvo dirke vidi/opazi prej/bolj, kot ce vozis s kratko. in te _lahko_ povabijo na klepet ob cesti. kazni nisem dobil.

in ker se, vsaj v AUT, zadeve na cesti spreminjajo, je zadnja leta opazati vec "resnih" voznikov in -ic; absolutno geldano je manj zemedenih, vendar tisti ki to se vedno so so to tudi konkretno. takim se lahko prilpelje policaj za rit s kompletno light&sound fersterkerijo vzgano pa ga se vedno ne opazi (videl na lastne oci in komaj verjel).

veliko se jih se vedno vozi, tako kot v sloveniji, nemciji, ali drugje po evropi, podnevi z dolgo lucjo. serijski zarometi, z raznimi redkimi izjemami, so se vedno low budget item na motociklih.

mogoce je "fora" tudi v tem, da vozim s HID-kompletom in ni potrebe po dolgi luci. :whistle:

Objavljeno
ne. iz enostavnega razloga: tisti udelezenec ali -ka prometa, ki spremlja kaj se dogaja okoli nje in na cesti te vidi/opazi tudi s kratko lucjo, tistemu, ki tega ne pocne tako nic ne pomaga. zato je tudi vsak zase odgovoren IN se vsaj za deset ostalih okoli njega na cesti.

in ker te tudi vodstvo dirke vidi/opazi prej/bolj, kot ce vozis s kratko. in te _lahko_ povabijo na klepet ob cesti. kazni nisem dobil.

in ker se, vsaj v AUT, zadeve na cesti spreminjajo, je zadnja leta opazati vec "resnih" voznikov in -ic; absolutno geldano je manj zemedenih, vendar tisti ki to se vedno so so to tudi konkretno. takim se lahko prilpelje policaj za rit s kompletno light&sound fersterkerijo vzgano pa ga se vedno ne opazi (videl na lastne oci in komaj verjel).

veliko se jih se vedno vozi, tako kot v sloveniji, nemciji, ali drugje po evropi, podnevi z dolgo lucjo. serijski zarometi, z raznimi redkimi izjemami, so se vedno low budget item na motociklih.

mogoce je "fora" tudi v tem, da vozim s HID-kompletom in ni potrebe po dolgi luci. :whistle:

HID bi bil odličen če bi bilo tako narejeno kot v avtomobilih. Poleg posebne žarnice bi rabil elektroniko ki nadzoruje snop svetlobe glede na višino vozila. Ali sploh obstajajo motorji z originalo nameščenimi HID žarometi??? Jaz ne poznam nobenega, mogoče jih ima jo pri BMWju???

Objavljeno
HID bi bil odličen če bi bilo tako narejeno kot v avtomobilih. Poleg posebne žarnice bi rabil elektroniko ki nadzoruje snop svetlobe glede na višino vozila. Ali sploh obstajajo motorji z originalo nameščenimi HID žarometi??? Jaz ne poznam nobenega, mogoče jih ima jo pri BMWju???

Ja, imajo Bajeriše ...

Objavljeno
Ko opazim, da se voznik pred mano čudno obnaša in ni pri stvari, vedno potrobim in počakam da me opazi predno grem prehitevat. Potem ni panike.

lp

Ali si prepričan? Jaz sem še piskal + blendal pa me je spregledal ali hotel zrinit s ceste, ko sem prehiteval...

Objavljeno (popravljeno)
HID bi bil odličen če bi bilo tako narejeno kot v avtomobilih. Poleg posebne žarnice bi rabil elektroniko ki nadzoruje snop svetlobe glede na višino vozila. Ali sploh obstajajo motorji z originalo nameščenimi HID žarometi??? Jaz ne poznam nobenega, mogoče jih ima jo pri BMWju???

Tudi starejši avti z xenonom nimajo elektronske nastavitve snopa imajo pa možnost nastavitve snopa mehanično in to se nastavi glede na obtežitev vozila.Pri motorju pa sploh ni potrebe po nastavljanju snopa saj če so luči pravilno nastavljene z originalno žarnico(H-4,H-7,H-1 itd.) je snop z ekvivalentno(identično) xenon žarnico popolnoma enak, po višini in obliki razlika je le v barvi, jakosti svetlobe in 1/2 manjši porabi elektrike.

Nikakor nerazumem kaj vam tu ni jasno in vedno enainisto ponavljanje.Kdor nima za xenon 60 € se naj vozi z dolgo do prvega serčanja z policistom.

Ps:Pa šetole posebno zate (mamkabožja) BMW-K1200-GT in novi K-1300 GT imata oba fabriško montiran xenon brez doplačila.Motorja sta tudi v SLO homologirana mimo predpisa, ki zahteva pranje reflektorja in nastavljanje reflektorja med vožnjo..... :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Pri motorju pa sploh ni potrebe po nastavljanju snopa saj če so luči pravilno nastavljene z originalno žarnico(H-4,H-7,H-1 itd.) je snop z ekvivalentno(identično) xenon žarnico popolnoma enak, po višini in obliki razlika je le v barvi, jakosti svetlobe in 1/2 manjši porabi elektrike.

kot dopolnilo:

snop je enak samo pri DE zarometih, kjer se zamenja H-x zarnica z HID zarnico.

pri parabolnih zarometih je lahko problem, ce fokus ni v tocno isti tocki kot pri originalni zarnici in posledicno ne deluje kot bi moral.

.....BMW-K1200-GT in novi K-1300 GT imata oba fabriško montiran xenon brez doplačila.Motorja sta tudi v SLO homologirana mimo predpisa, ki zahteva pranje reflektorja in nastavljanje reflektorja med vožnjo..... :whistle:

kot povsod v EU.

Objavljeno

Jaz sem po prometni vedno vozil z dolgo.. malce bolj dol sem jo usmeril to pa je vse.. :)

Objavljeno
Tudi starejši avti z xenonom nimajo elektronske nastavitve snopa imajo pa možnost nastavitve snopa mehanično in to se nastavi glede na obtežitev vozila.Pri motorju pa sploh ni potrebe po nastavljanju snopa saj če so luči pravilno nastavljene z originalno žarnico(H-4,H-7,H-1 itd.) je snop z ekvivalentno(identično) xenon žarnico popolnoma enak, po višini in obliki razlika je le v barvi, jakosti svetlobe in 1/2 manjši porabi elektrike.

Nikakor nerazumem kaj vam tu ni jasno in vedno enainisto ponavljanje.Kdor nima za xenon 60 € se naj vozi z dolgo do prvega serčanja z policistom.

Ps:Pa šetole posebno zate (mamkabožja) BMW-K1200-GT in novi K-1300 GT imata oba fabriško montiran xenon brez doplačila.Motorja sta tudi v SLO homologirana mimo predpisa, ki zahteva pranje reflektorja in nastavljanje reflektorja med vožnjo..... :whistle:

A si že probal HID na motorju??? V avtomobilu je HID proti H4 optično še enkrat močnejši (boljši). Kateri firmo predlagaš za naknadnjo vgradnjo žarometov pri motorju?

Objavljeno
A si že probal HID na motorju??? V avtomobilu je HID proti H4 optično še enkrat močnejši (boljši). Kateri firmo predlagaš za naknadnjo vgradnjo žarometov pri motorju?

Tudi jaz sem probal HID na motorju... in sem ga dal stran.

Kljub temu, da sem snop v primerjavi s H4 žarnico precej znižal (in s tem skrajšal!), je del svetlobe še vedno svetil nekam u božju mater (pa brez zamere ;) ), vsi so mi blendali in ko sem vozil za kom, sem mu konkretno osvetlil zatilje in vzvratno ogledalo...

Ker VEM, da so takšne stvari dejansko moteče za ostale voznike, sem se odločil, da jaz ne bom (več) med 'motilci' in sem HID komplet odmontiral.

D.

Objavljeno

Kar je povsem logično, saj čeprav parabola žarometa usmeri večino svetlobnega toka v določeno točko na cestišču pride do sipanja svetlobnega toka tudi v druge smeri. To pri klasičnih halogenskih žarnicah ni tolikšen problem saj je tega sipanja malo oz. je šibko, pri HID pa je zaradi veliko večjega svetlobnega toka tudi sipanja v okolico ustrezno več in pride do slepljenja nasproti vozečih. A tega nekateri s posebej trdimi bučami ne razumejo in jih je pomembno le to, da "dobro" vidijo. J*beš ostale!

Objavljeno
Tudi jaz sem probal HID na motorju... in sem ga dal stran.

Kljub temu, da sem snop v primerjavi s H4 žarnico precej znižal (in s tem skrajšal!), je del svetlobe še vedno svetil nekam u božju mater (pa brez zamere ;) ), vsi so mi blendali in ko sem vozil za kom, sem mu konkretno osvetlil zatilje in vzvratno ogledalo...

Ker VEM, da so takšne stvari dejansko moteče za ostale voznike, sem se odločil, da jaz ne bom (več) med 'motilci' in sem HID komplet odmontiral.

D.

1:0

proti HIDu. Ali ima kdo naknadno zmontiran HID in je z njim zadovoljen?

Objavljeno
1:0

proti HIDu. Ali ima kdo naknadno zmontiran HID in je z njim zadovoljen?

Ma, glej - a ti ne pove dovolj dejstvo, da se HID ne vgrajuje glih serijsko v večino najdražjih modelov? ...

Objavljeno
1:0

proti HIDu. Ali ima kdo naknadno zmontiran HID in je z njim zadovoljen?

da (dolga in kratka) in sem zelo zadovoljen. takisto vsi nasproti- in v isto smer vozeci.

razlog je enostaven: zarometi pri banditu so DE zasnove (lece), kar ocitno precej manj moti ostali promet. veckrat preverjeno pri ÖAMTC, ker vsako zimo nekaj packarim okoli luci in jih moram (dati) znova pravilno nastaviti.

Ma, glej - a ti ne pove dovolj dejstvo, da se HID ne vgrajuje glih serijsko v večino najdražjih modelov? ...

ne. tebi pove ?

mogoce samo ljudje niso propravljeni placati xxx EUR vec za HID in vse skupaj nima nic veliko veze s tehniko samo..... ampak kaj pa jaz vem.

Objavljeno
A si že probal HID na motorju??? V avtomobilu je HID proti H4 optično še enkrat močnejši (boljši). Kateri firmo predlagaš za naknadnjo vgradnjo žarometov pri motorju?

Kaj me vprašaš, če sem probal xenon imam na obeh motorjih že 3-tjo sezono in tudi parim kolegom sem že namontiral (cena brez montaže za reflektor z H-7 žarnico 60 €),montaža je zelo enostavna npr. BMW k-1200-R ca 15 min. materijal pa sploh ni potreben razen par pl. objemk.Lahko pa rečem, da zadje čase srečujem vse več nasproti vozečih motoristov z xenonom in popravici povedano mene ZASENČENA xenon ne moti,moti pa me ZELO, ko nek norc (cepec) :headbang: , nasproti pripelje z dolgo lučjo. :headbang: in misli da je bolj viden v stvari pa vozi na max. berz glavo, brez kakršnega koli predvidevanja vsa pamet mu je takrat v zapestju. :whistle:

Objavljeno

Js mam na motorju HID in sm zelo zadovoljen ker je vožnja ponoči dost varnejša - original skor nič ni svetlo zdej je pa super. Mam pa H7 žarnice, pa lečo za kratki snop tko da lepo svet in ne slepi drugih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!