Skoči na vsebino

Motoristi in dolge luči


Priporočene objave

Objavljeno
Mene osebno dolge luči tako nasproti vozečih, kot tistih, ki se mi vozijo odzadaj zeloooo motijo in slepijo tudi podnevi.

Pa ne verjamem, daj jih kaj prej opazim, ker imajo dolge luči.

Za tiste, ki še niste ugotovili, imate na levih stikalih gumbek PASS, ki služi blendanju.

Če želite opozoriti na sebe, potem uporabljajte ta gumbek, ne pa imeti skozi prižganih dolgih luči.

a si ti prebral kar si napisal.........zeloooo te moti, hkrati pa tega sploh ne opaziš :worship:

Objavljeno
a si ti prebral kar si napisal.........zeloooo te moti, hkrati pa tega sploh ne opaziš :worship:

napisal je da ne verjame da ga kej PREJ opazi..kar pa ne pomeni da ga zato ne moti, ko pripelje nasproti.

Objavljeno
Tale debata je postala čist' brez veze, ker imamo vsi prav!!

Torej! - Vse vemo!

P.S.

Včasih, ko smo se brez luči še ponoč' vozil' je blo pa glih t'ko dober!!!

jest mam tut svoj prav :whistle:

Objavljeno

Vozim z dolgimi, ker mi kratke ne delajo :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
napisal je da ne verjame da ga kej PREJ opazi..kar pa ne pomeni da ga zato ne moti, ko pripelje nasproti.

No to dvoje res ne gre skupaj.. Kadar naša čutila nekaj moti pomeni, da je dražljaj bolj intenziven kakor smo sicer vajeni.. In če je dražljaj bolj intenziven ga tudi prej zaznamo. Tole dvoje je pač nerazdružljivo. Če nekdo zlije nase pol flaške kolonske, je bolj moteč kot tisti, ki je zlil malo kolonske, če sedita oba zraven tebe. Prav tako pa boš tistega prvega zavohal na 5m unega drugega pa na 3 :) Če ima en sosed TV na full, drugi pa na polovico bo prvi bolj moteč ko si doma v stanovanju. Prav tako pa ga boš slišal že pred vhodom v blok, medtem ko boš drugega šele v prvem štuku na poti do svojega stanovanja.. Ipd, ipd..

:)

Je pa res tisto, da če bi vsi vozili z dolgi lučmi, ne bi bil noben "bolj" viden, samo bolj moteče bi verjetno bilo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

jest ne vem kaj se greste sploh..

dolge luči so prepovedane..z razlogom..

tko da nimaš kej jih met prižgane..konc debate..

policaji bi po mojem mnenju mogl to sankcionirat brez pogajanj..

če komu kej ni všeč nej se gospe Kresalovi pritoži..

Objavljeno
No to dvoje res ne gre skupaj.. Kadar naša čutila nekaj moti pomeni, da je dražljaj bolj intenziven kakor smo sicer vajeni.. In če je dražljaj bolj intenziven ga tudi prej zaznamo. Tole dvoje je pač nerazdružljivo. Če nekdo zlije nase pol flaške kolonske, je bolj moteč kot tisti, ki je zlil malo kolonske, če sedita oba zraven tebe. Prav tako pa boš tistega prvega zavohal na 5m unega drugega pa na 3 :) Če ima en sosed TV na full, drugi pa na polovico bo prvi bolj moteč ko si doma v stanovanju. Prav tako pa ga boš slišal že pred vhodom v blok, medtem ko boš drugega šele v prvem štuku na poti do svojega stanovanja.. Ipd, ipd..

:)

Je pa res tisto, da če bi vsi vozili z dolgi lučmi, ne bi bil noben "bolj" viden, samo bolj moteče bi verjetno bilo :)

se strinjam. konec koncev sem samo ponovila kaj je napisal. jaz sicer menim, da se dolge luči opazi prej, se pa zato težje oceni razdaljo do motorista - to določamo na podlagi silhuete vozila in dolga luč malo silhuto motorista popolnoma zakrije. bolj podrobno pa tle.

Objavljeno
jest ne vem kaj se greste sploh..

dolge luči so prepovedane..z razlogom..

tko da nimaš kej jih met prižgane..konc debate..

policaji bi po mojem mnenju mogl to sankcionirat brez pogajanj..

če komu kej ni všeč nej se gospe Kresalovi pritoži..

Ah če tako gledaš bi mogli policaji brez pogajanj sankcionirati še marsikaj.. V zvcpju piše en kup stvari, pa jih vsi vsakodnevno kršimo. Npr. piše tudi to, da v avtu ne smeš volana spustit, niti za trenutek. Pa grem stavit, da smo ga vsi kdaj že, če ne drugega za pol sekunde. Ampak piše da ne, prekršek je in kazen je velika. Pa sem ziher, da bi se čisto vsak od nas pizdil čez policaje, češ kaj se gredo, če bi dobil kazen, ker je mel na avtocesti eno roko na šaltheblu, z drugo se je pa po nosu za sekundo popraskal.. Pa en kup takih primerov je..

Dejstvo je, da dolge luči ob sončnem vremenu (ker to so pogoji, pri katerih večina tistih, ki uporabljajo dolge luči, to zagovarja), le te niso ravno moteče, je kaj drugega veliko bolj.

In na slovenskih cestah je en kup drugih zadev kar se tiče vožnje in obnašanja voznikov, ki jih je treba prej poštimat in sankcionirat kot pa dolge luči podnevi in kazen ker si se popraskal po nosu in ob tem spustil volan, ipd, ipd :)

Objavljeno

Lahko smo samo veseli dokler to vse policija tolerira:vožnja z dolgimi podnevi (motoristi),z kratkimi-zasenčenimi Xenon (motoristi) med katerimi sem tudi jaz,vožnja z parkirnimi vsi vozniki novih Audijev dijodne parkirna,da se vidi RAZKOŠ vse to ni dovoljeno, pa še marsikaj kot npr. vožnja po naseljih kjer je dovoljeno SAMO za lokalni promet itd. itd.Naša policija je pač usmerjena SAMO, če voziš par Km/h prehitro in če imaš kakšen promilček alkohola preveč. :whistle:

Objavljeno
se strinjam. konec koncev sem samo ponovila kaj je napisal. jaz sicer menim, da se dolge luči opazi prej, se pa zato težje oceni razdaljo do motorista - to določamo na podlagi silhuete vozila in dolga luč malo silhuto motorista popolnoma zakrije. bolj podrobno pa tle.

No tu pa ne bom oporekal. Zato pa jaz osebno raje prakticiram kratke in opozorim nase z dolgimi v obliki blendanja, kadar je le to potrebno.

Ampak kljub temu me pa ne slepi, če ima kdo drug dolge podnevi.. Tako da mi je v bistvu vseeno.

Objavljeno (popravljeno)
No tu pa ne bom oporekal. Zato pa jaz osebno raje prakticiram kratke in opozorim nase z dolgimi v obliki blendanja, kadar je le to potrebno.

Ampak kljub temu me pa ne slepi, če ima kdo drug dolge podnevi.. Tako da mi je v bistvu vseeno.

blendanje je kul.

voznja v koloni z dolgimi ni kul.

in se dejstvo, da eni celo poletje okoli maširajo brez sončnih očal..eni jih imajo na nosu celo leto... enim meglenke v jasni noči ne parajo živcev, enim jih......

etc. v nedogled.

jest sem sicer prepričana da so pravila tu zato, da jih vsake toliko tud malo upognemo, a vedno po pameti - predpisi le niso postavljeni zato, ker bi nas nekdo hotel apriori jebat v glavo.

in sožalje tistim, ki verjamejo nasprotno.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno
No tu pa ne bom oporekal. Zato pa jaz osebno raje prakticiram kratke in opozorim nase z dolgimi v obliki blendanja, kadar je le to potrebno.

Ampak kljub temu me pa ne slepi, če ima kdo drug dolge podnevi.. Tako da mi je v bistvu vseeno.

ker imaš zatemnjen vizir ki ni dovoljen..

Objavljeno

Ni res.

Zakon konkretno ne prepoveduje uporabe zatemnjenih vizirjev, zato lahko vožnjo z zelo zatemnjenim vizirjem primerjaš z vožnjo s sončnimi očali. Ob močnem soncu je uporaba sončnih očal primerna, ponoči pa se z njimi vidljivost zmanjša do take mere, da niso več dovoljena. Zelo zatemnjeni in metalizirani vizirji so torej primerni za uporabo samo ob lepem in sončnem vremenu. Zelo zatemnjenih in metaliziranih vizirjev nikoli ne uporabljaj ponoči, v slabem, v deževnem, v meglenem … vremenu, ker je lahko uporaba takšnih vizirjev, zaradi zmanjšane vidljivosti, izjemno nevarna. In nasprotno - ob močnem soncu je uporaba takšnih vizirjev celo priporočljiva, saj preprečujejo sončno zaslepitev in omogočajo boljšo preglednost.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno (popravljeno)

Sploh se mi ne,da brati,kaj kdo piše :whistle:

To pa samo zato,ker se bom ne glede na vse podnevi vedno vozil z dolgimi lučmi!Pa me boli k...kaj kdo misli in pravi!Tudi sam,ko sem z avtom raje vidim motorista z dolgimi saj ga vsaj konkretno opazim in zmanjšam!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Ni res.

nazadnje ko sem jaz se zanimal glede tega je bil prepovedan..je zdej kej drugače?

no jest ga itak uporabljam..brez bi krepnu

Objavljeno
Po predpisih se na prehitevalnem pasu ne sme vozit s prižganim smerokazom. Moraš prižgat levega ko prehitevaš in greš na prehitevalni pas, potem ugasneš in moraš prižgat desnega, ko se vračaš. No, predvidevam da si s prehitevalnim pasom mislil tistega na avtocesti, ker drugje ga ni.

Pri navadnem prehitevanju pa mora bit skozi prižgan smernik.

No, ta predpis pa jaz že dolgo išcem.

Vse kar sem našel je bil opis, da se na avtocesti prehitevanje izvaja enako kot na navadni cesti z izjemama:

- da se uporablja prehitevalni pas in ne pas nasproti vozecih

- da se lahko prehiteva tudi kolono

Iz tega jasno sledi, da moraš imeti na prehitevalnem pasu skoz žmigovec (enako kot pri prehitevanju na navadni cesti). Nikjer ne piše, da se to pravilo na avtocesti ne upošteva.

Objavljeno
a si ti prebral kar si napisal.........zeloooo te moti, hkrati pa tega sploh ne opaziš :worship:

Preberi kar si odebelil :closedeyes: ...

Objavljeno
No to dvoje res ne gre skupaj.. Kadar naša čutila nekaj moti pomeni, da je dražljaj bolj intenziven kakor smo sicer vajeni.. In če je dražljaj bolj intenziven ga tudi prej zaznamo. Tole dvoje je pač nerazdružljivo. Če nekdo zlije nase pol flaške kolonske, je bolj moteč kot tisti, ki je zlil malo kolonske, če sedita oba zraven tebe. Prav tako pa boš tistega prvega zavohal na 5m unega drugega pa na 3 :) Če ima en sosed TV na full, drugi pa na polovico bo prvi bolj moteč ko si doma v stanovanju. Prav tako pa ga boš slišal že pred vhodom v blok, medtem ko boš drugega šele v prvem štuku na poti do svojega stanovanja.. Ipd, ipd.. 1

Ah, daj no, sedaj pa ga že serješ :)

Eno je da ga opaziš, drugo pa da ti blešci v oci potem ko ga opaziš.

Objavljeno
nazadnje ko sem jaz se zanimal glede tega je bil prepovedan..je zdej kej drugače?

no jest ga itak uporabljam..brez bi krepnu

Ne vem, meni se zdi da uporaba čez dan ni bila sporna..

Drugače je pa res fajn zadeva tole, ampak je pa nujno imet tudi navadnega.. Če je fejst oblačno ali pa če se lahko tura zavleče do večera, potem nimaš kej počet z unim. Ker zvečer ponoči si slep z njim. :)

Objavljeno
blendanje je kul.

....

:yea1::yea1:

PIAA running lights simulacija. Tud jest to rad delam.

Objavljeno
No, ta predpis pa jaz že dolgo išcem.

Vse kar sem našel je bil opis, da se na avtocesti prehitevanje izvaja enako kot na navadni cesti z izjemama:

- da se uporablja prehitevalni pas in ne pas nasproti vozecih

- da se lahko prehiteva tudi kolono

Iz tega jasno sledi, da moraš imeti na prehitevalnem pasu skoz žmigovec (enako kot pri prehitevanju na navadni cesti). Nikjer ne piše, da se to pravilo na avtocesti ne upošteva.

Tako učijo vse avtošole za katere vem.. Potem so očitno vsi v zmoti. Jaz se v to nisem poglabljal, ker mi je oboje ok, tisti ki prižigajo in tisti ki imajo prižgano :)

Ah, daj no, sedaj pa ga že serješ :)

Eno je da ga opaziš, drugo pa da ti blešci v oci potem ko ga opaziš.

Nič ga ne serjem :)

Če te dolge luči motijo te pač motijo, mene ne. Ti vrjamem.

Jaz sem samo potrdil da je kontradiktorno to, da nečesa, kar se tako sveti, da si zaslepljen, ne opaziš prej. To pač ni mogoče. Močnejši dražljaj je močnejši in ga prej zaznamo. Je pa lahko zato za ene moteč, zate npr. je in je verjetno potem vse skupaj slabše kakor če ne bi bil moteč in bi ga zaznal sekundo kasneje :)

Objavljeno

to, da smo opaženi je torej kul.

opaženi smo udeleženci prometa bolj, če imamo prižgane dolge luči.

tudi avtomobilisti, tovornjakarji in ostali so udeleženci.

imejmo vsi prižgano vse, od meglenk, specialk, nezasenčenih luči do podaljšanih luči.

bomo tako opaženi, da zagotovo ne bo več pokalo v nesrečah.

tudi v naseljih se bomo vsi lahko namesto 50 vozili kolikor da duša mopeda, saj bomo opaženi!!! zaradi luči.

klinc gleda kombinezone živih barv, reševalci in ostali so pozerji, pravi motorist je v mat črni ali asfaltnosivi opravi!!!! luč je važna, luč!!!!

zakonodajalci so itak bedaki!!! njim se ne gre za to, da bi jih čimveč prevozilo čimveč varnih kilometrov, njim se gre samo za polnjenje blagajne. zato so tudi opredelili uporabo dolgih nezasenčenih luči.

če bi vsi imeli 100w luči noter (mimogrede, so prepovedane) tudi čelad ne bi potrebovali.

p.s.: podnevi vedno vozim z zasenčenimi lučmi. trudim se voziti tako, da se ne bi znašel v situaciji, ko bi moral zaradi nevemčesa "blendati"...

Objavljeno
Jaz sem samo potrdil da je kontradiktorno to, da nečesa, kar se tako sveti, da si zaslepljen, ne opaziš prej. To pač ni mogoče. n bi ga zaznal sekundo kasneje :)

Eh pa saj cesta ni samo ravna in pregledna ...

In kar se vidnosti po dnevi tiče zasenčene luči opravljajo svojo nalogo optimalno.

Če ne bi, bi si že kak drug tip luči zmislili.

Lepo, da mi verjameš da me dolge motijo. Očitno to vejo tudi izdelovalci avtomobilov in pripravljalci zakonov in predpisov :)

Objavljeno
Lepo, da mi verjameš da me dolge motijo.

Ne razumem kako lahko voziš v sonce, pa nimaš nobenih problemov s svojimi občutljivimi senzibilnimi očmi, zdaj se pa kurčiš, ker si kdo prižge dolge ob močnem soncu, da je prej viden zarad varnosti. Če maš tako velike probleme, obstajajo rešitve, npr. sončna očala ...

Sploh pa se nimaš ti kaj oglašat s svojima konjičkoma, ki ju maš v profilu, ker do zdaj nisem še srečal nobenga motorista, ki ne bi v svojem stažu prekoračil omjitev hitrosti na vsaki vožnji, pa ni važno kje in kako. Si ti zmeraj vozil 50, 60, 70, 90km/h. Si ga kdaj gonil čez 130km/h ?!? A ne veš, daje to po ZVCP prepovedano. Ali zmeraj voziš 1m od desnega roba cestišča. Prehitevaš traktor čez polno?

Pa ne gre to le nate, dane bo zamer ...

Dvojna merila press

Objavljeno (popravljeno)

Jaz se bom pa začel voziti s prižgno lahtirno... tisto na svečo, ajzelponarsko. :O Podnevi in ponoči!! Pa še bolj romantično bo!! :O

Zdej ko pičke ne padajo več na mašine, jih bomo začeli pa podnev' z lahtirno pecat'... :010:kva2: :kva2: :lol1:

Popravljeno . Popravil moto rider

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!