vicko Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 (popravljeno) Alo folk mogoce kdo pozna koga ki zrihta poceni gume pirelli dragon corsa dimenzije 190/50ZR17 (73W) lp :ninja: Popravljeno Junij 3, 2005. Popravil vicko
pirrulz Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Alo folh mogoce kdo pozna koga ki zrihta poceni gume pirelli draon corsa dimenzije 190/50ZR17 (73W) lp :ninja: ← Še enkrat: Bladzo. (+ njegov partner s plemenitim imenom, ampak mislim da naročila sprejema Bladzo).
Gregs Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Še enkrat: Bladzo. (+ njegov partner s plemenitim imenom, ampak mislim da naročila sprejema Bladzo). ← O hvala, prečastiti... :worship: Mimogrede: od nedelje 5. do nedelje 12. sprejemam kar jaz naročila, če kdo želi, ker Bladza ne bo. Pošlji PM, pa se zmeniva.
IBA Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Evo malo za intermezzo ..... 8.000 km na Z6 kah.... od tega cca 7.000 regionalna cesta (golica varianta), cca 1000 avtoban.... Predvidevam, da še bodo zdržale 1500-2000, pol bo pa cajt za menjavo... in to obeh... Niti enkrat nisem izgubil oprijema v ovinkih (brez razloga) , so izredno stabilne in nudijo dober oprijem .... prej sem vozil Z4 (katastrofa) še prej pa D207 .... in sem z Z6 najbolj zadovoljen...
jose Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Na Hrvaškem se dajo dobit metzeler sportec M1 120/70 ZR 17 + 180/55 ZR 17 se pravi komplet za 1483 kun, pa še davek odračunaš tako da je stvar zelo ugodna, majo neke promotivne cene.....videl v zadnjem Motopulsu
klema Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Ima kdo izkušmje z Pirelli Scorpion Sync
Mirko36 Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Metzeler Marathon 880 150/15, je guma ki drži kilometre še pa še. No na suhem še kr pridna, ampak ko se segreje. Ko pa dež pade, pa je najbolje počivat in vedrit. Tolk od mojih izkušenj. Srečno :yea1: :yea1: :yea1:
Robert Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 (popravljeno) Metzeler Marathon 880 150/15, je guma ki drži kilometre še pa še. No na suhem še kr pridna, ampak ko se segreje. Ko pa dež pade, pa je najbolje počivat in vedrit. Tolk od mojih izkušenj. Srečno :yea1: :yea1: :yea1: ← Jaz sem jo imel na Viragci 250. Čisto drugačne izkušnje od tebe .) Seveda druge dimenzije :D Pozdrav od Roberta Se bom začel spraševat kako vozim. Z6 spredaj ima že 16000 km, zadnjo sem pa po 14000 km dol dal, ker sem žebelj povozil. Pa je bil motor tud polno naložen. ← Marja, kakšen stil vožnje pa imaš? Jaz razmišljam, da bi pri naslednji menjavi zamenjal zdajšnje Bridgestone BT-20 za Metzeler Z6, pa čeprav so drage :hmm: Si edini, ki so mu te gume toliko zdržale :hmm:, kaj letiš po zraku? :D Pozdrav od Roberta Popravljeno September 7, 2005. Popravil Robert
Draksler Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 (popravljeno) Jaz sem jo imel na Viragci 250. Čisto drugačne izkušnje od tebe .) Seveda druge dimenzije :D Pozdrav od Roberta Marja, kakšen stil vožnje pa imaš? Jaz razmišljam, da bi pri naslednji menjavi zamenjal zdajšnje Bridgestone BT-20 za Metzeler Z6, pa čeprav so drage :hmm: Si edini, ki so mu te gume toliko zdržale :hmm:, kaj letiš po zraku? :D Pozdrav od Roberta ← Mislim da so Bridgestone gume dražje - meni Z6 že služijo 8000 km pa ni kakšnih večjih sledov obrabe! Pa vedeti je potrebno, da ni brezveznega pospeševanja in prepucavanja. Vozim se pa v okvirih normale (ST stil vožnje). Če bi žgal motor bi bila zgodba končana bistveno hitreje! Pa še ena zanimiva slika - ali je tip padel ali pa se vozi po kolenu! Jaz se nagibam k zadnji možnosti! Kaj pa vi mislite.... Motor je pa seveda FJR 1300! LP Marko Popravljeno September 10, 2005. Popravil DrM - FJR
MARJA Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 (popravljeno) Marja, kakšen stil vožnje pa imaš? Jaz razmišljam, da bi pri naslednji menjavi zamenjal zdajšnje Bridgestone BT-20 za Metzeler Z6, pa čeprav so drage :hmm: Si edini, ki so mu te gume toliko zdržale :hmm:, kaj letiš po zraku? :D Pozdrav od Roberta ← Sem kar trdno na zemlji. Je pa tko kot je napisu DrM-FJR. Ni prepucavanja, no ja včasih pa kar dobr potegnem s križišča, drugač pa ST. Gor mam že tretji komplet, ki je vidu vroče turške ceste, naredu pa s tem kompletom že 13000 km. Bojo še zdržale. Zelo zadovlen. Bo tudi četrti komplet gor prišel. Pa nikoli nisem imel problemov v dežju, čeprav je bilo spet veliko dežnih kilometrov. Popravljeno September 10, 2005. Popravil MARJA
MARJA Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 Pa še nekaj. Gume imam zmeraj napumpane za maksimalno obremenitev motorja. spredaj 2,5, zadaj pa 2,9.
misty Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 sploh ne morem verjeti da v tej temi še nisem pohvalil mojih Pirelli gum :rolleyes: tkole, po vrsti prišel iz Dunlop 208 RR na Pirelli diablo corso. Najprej kar sem opazil - motor je postal veliko mirnejši čez neravnine, luknje, tudi pri večjih nagibih. Če sem pri 208RR že začel počasi gledati za amortizerjem krmila, ga z Pirellijem nisem potreboval več. Shimmyji so redki in neizraziti, takoj se motor umiri. Motor tudi lepše pade v ovinek, dovoljuje večje nagibe. Feedback s ceste je odličen. Odlično se obnesejo na cesti, hitro segrejejo in na cesti ne pregrejejo. Rahlo so hendikepirane na pisti, kjer se (grobnik) po cca 5ih hitrih krogih pregrejejo. Pri pretiravanju gasa iz ovinkov zdrsnejo kontrolirano. O kilometraži ne morem govorit ker sem jih imel cca 1000 km na cesti, narejenih je bilo nekaj 10 krogov po mobikrogu (en dan) in pa relativno dosti (3 ali celo 4je obiski) na grobniku. Sedaj počivajo doma, zadnja ima na levi strani (tam ko jo najbolj pobira) še cca 1 mm profila, sprednja pa je (neverjetno) nekje na polovici življenske poti. Guma je v tem pogledu zdržala dosti več kot 208RR. Zamenjal pa sem tudi dva kompleta Supercorse, trdote SC1 (obstajajo 0, 1, 2, 3) spredaj in SC2 (obstajajo 1, 2, 3) zadaj. Takoj moram povedat da sem tehnično gledano najprej imel Supercorso PRO spredaj in Supercorso zadaj, v drugem kompletu pa sta bili obe gumi Supercorsi PRO (oboje pa SC1/SC2). Neke razlike med Supercorso in Supercorso PRO (ki je novejša - v bistvu naslednica) nisem opazil, enak profil, razen če so kaj delali na zmeseh, vendar kot rečeno...nisem opazil razlike med njima (v ceniku je PRO dražja). Sama guma mi na cesti ni ležala, nisem imel zaupanja v njo ker jo je dokaj težko segreti na delovno temperaturo, pa nisem med počasnejšimi na cesti. Če je lep sončen dan, potem še nekako gre. Zelo lepo drsi ko je hladna :P :D. Sicer pa guma tudi ni namenjena za na cesto. Vse njene prednosti se pokažejo na pisti. Po voznih lastnostih, mirnosti, feedbacku podobna diablo corsi, vendar guma drži in drži (seveda primerno ogreta). Na grobniku to pomeni 1 krog zmerno, potem pa lahko na polno (2.2 spredaj, 2.0 zadaj). Ker sem oba kompleta zamenjal direktno pri vulkanizerju ob pisti me je malo begalo koliko krogov bom rabil da bo guma vredu držala. Enega. ;) In to brez brusnega papirja :P. Asfalt na pisti naredi svoje, tako da u bistvu ko se je segrela je držala na polno. Kar se tiče kilometraže spet ne morem 0 rečt. Zadnja guma je imela po sredini še skoraj ves profil, po robovih je bila na platnu. Če bi fural po čopersko bi naredil še dosti km, tako pa z odokativno metodo ocenjujem da je komplet zdržal med 1500 in 2000 km. Definitivno najboljša guma kar sem jih vozil do sedaj (207, 207RR, 208RR, diablo corsa, supercorsa).
Red Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 Misty, zgleda da dobro izbiraš :D . Znanec hodi s Supercorso (z enim samim parom) že celoo sezono na Panonniaring - pravi, da je za njim ene 5 obiskov, od oka....verjetno vsaj 130 krogov.....ni glih počasen, kolikor smo lahko vidli, gume pa zgledajo 1A... Bom pita (vprašu), kira mešanca. :D :P
mljubi Objavljeno September 26, 2005 Opozori Objavljeno September 26, 2005 Misty, zgleda da dobro izbiraš :D . Znanec hodi s Supercorso (z enim samim parom) že celoo sezono na Panonniaring - pravi, da je za njim ene 5 obiskov, od oka....verjetno vsaj 130 krogov.....ni glih počasen, kolikor smo lahko vidli, gume pa zgledajo 1A... Bom pita (vprašu), kira mešanca. :D :P ← obraba gum je odvisna veliko od pravilno nastavljene amortizacije...
misty Objavljeno September 26, 2005 Opozori Objavljeno September 26, 2005 Misty, zgleda da dobro izbiraš :D . Znanec hodi s Supercorso (z enim samim parom) že celoo sezono na Panonniaring - pravi, da je za njim ene 5 obiskov, od oka....verjetno vsaj 130 krogov.....ni glih počasen, kolikor smo lahko vidli, gume pa zgledajo 1A... Bom pita (vprašu), kira mešanca. :D :P ← hmm, men na grobniku to sploh ne rata :D, po parih obiskih je guma fuč, je pa res da mi glede na vse še dolgo zdrži :) baje premal odpiram na izhodih... (tud to se pozna na vzdržljivosti) drgač pa ja, tale supercorsa je dobra izbira za na pisto, treba bo še kako bridgestonko (bt 002) probat v prihodnosti :D
Red Objavljeno September 26, 2005 Opozori Objavljeno September 26, 2005 drgač pa ja, tale supercorsa je dobra izbira za na pisto, treba bo še kako bridgestonko (bt 002) probat v prihodnosti :D ← Za slednjo drži, kot sva se menila....le dobrodelneža ni . :trance_33_sleep:
maXXXimum Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Se dobita diablo corsa in supercorsa tudi v dimenziji 130/70-16 (CBR900) :hmm:
Gregs Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Se dobita diablo corsa in supercorsa tudi v dimenziji 130/70-16 (CBR900) ← Ne. :(
maXXXimum Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Ne. :( ← Ok.. potem se čez zimo išče feltna od cbr 600 :glare:
Ice Objavljeno Oktober 27, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 danes preobul damo - prednja Z6 je bila ze R.E.S. "fqurcu". profil samo se bezno opazen, guma oglata, groza za voziti. potrebno nickoliko moci, da poderes motor v ovinek, potem pa :eek: ko paaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaa. in drsi. ali imam samo jaz tak obcutek. enivej..... prednja Z6 zdrzala ca. 11k km (sem nekje izgubil list s tocnim km-zapisom :slap: ). sedaj slisijo copatki na ime michelin. vec v primerni temi.
Robert Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 danes preobul damo - prednja Z6 je bila ze R.E.S. "fqurcu". profil samo se bezno opazen, guma oglata, groza za voziti. potrebno nickoliko moci, da poderes motor v ovinek, potem pa :eek: ko paaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaa. in drsi. ali imam samo jaz tak obcutek. enivej..... prednja Z6 zdrzala ca. 11k km (sem nekje izgubil list s tocnim km-zapisom :slap: ). sedaj slisijo copatki na ime michelin. vec v primerni temi. ← Jaz pa razmišljam ravno o Z6, mogoče se ti Pilot zdijo boljše, ker so še nove in zato taki občutki. Ja no, oglasi se spet, čez par tisoč km, da nam poveš ponovno vtise v primerjavi z Z6 :D Pozdrav od Roberta
Ice Objavljeno Oktober 27, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 da ne bo pomote - metzeler je zame se vedno naj guma. konec koncev vozim metzeler zadnjih 8 let z samo dvemi presledki (2x original na novih motorjih). moji zadnji vtisi se nanasajo na sprednjo Z6 z 0,2-0,0 mm profila in "oglatim" prerezom. sem pac predolgo odlasal in si sele vceraj ogledal profil oz. pomanjkanje le-tega. drugace o Z6 samo vse najboljse, razen vzdrzljivost zadnje pnevmatike, ki je po moje z max. 9000 km se vedno premala za touring gumo. sicer michelin pilot road nisem dokoncal do maksimuma (kaksnih 1,5k km bi se lahko iztisnil iz nje), a ker sem moral prednjo menjati sem se zadnjo.
siks Objavljeno November 3, 2005 Opozori Objavljeno November 3, 2005 a pozna kdo pirelli dragon mtr21/22?! menda so supersport gume z zmesjo podobno pirelli diablo, profil pa kot diablo corsa? :huh: :cry: sam sem vozil d204(7500KM),d207(6500),d208(5500)?? kako dolgo zdržijo? a držijo v ovinku? cena je kr ugodna! lp 6
Ice Objavljeno November 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2005 MTR je podobna Z6; naj bi bila pirellijeva sport-touring guma. izkusenj osebno nimam.
Šarc Objavljeno November 3, 2005 Opozori Objavljeno November 3, 2005 Letos sem na svojem KLEjčku končno dokončal en par Metzelerk Tourance. Sprednja zdržala 15k zadnja pa 17k. Priznam da sem se še učil in breveč bremzal na ovinku, zato je sprednja šla tolk hitreje. Za ta tip motorja se mi zdi skrajno ekonomična izbira kljub Višji začetni investiciji. Pohvale tako za suho cesto in dež, za makadam pa malo premalo. Res da imam stil vožnje po večini LT, ampak če se mi utrga gre pa brez problema do železja (železje prej kot rob gume), brez kakšnega strahu. Samo to še ne vem al zadnjo sedaj zamenjat, al na začetku sezone.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se