Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

P Diablo Corsa 120/65/17 180/55/17.

Pred nekaj dnevi naredil prvih cca 50 km, hm nekih posebnih občutkov ni bilo, v ničemer ni izstopala, tudi vozil sem se po zelo nezanimivih cestah .)

Včeraj naredil nekaj bolj konkretnih in razgibanih km.

Kar nekaj prvih km (dlje kot sem navajen) je bila nekoliko nemirna, vzrok neogreta, torej za pozimi glih ni!

Kasneje se je pokazala v pravi luči.

V ovinke pri vseh hitrostih zelo konstantna z ničemer ne preseneti, na trenutke kar pusta, šele ko sem poškilil na števec sem ugotovil, da sem nadpovprečno hiter skozi ovinke, nekoliko manj stresa motor v totalno razrukanih ovinkih, skratka:

- lepo,

- tekoče,

- mirno in

- prehitro .)

Kar vozil, vozil, . . . , dokler te lučka za rezervo ne zdrami, da je sezona še dolga.

Primerjava je z Dunlop 208F

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lansko sezono z Dunlop 208RR, zelo zadovoljen. To sezono z Metzeler M3 že 2500 km, še vedno kot nova, več kot zadovoljen :OK:

Objavljeno

P Diablo Corsa 120/65/17 180/55/17.

Pred nekaj dnevi naredil prvih cca 50 km,

....

Včeraj naredil nekaj bolj konkretnih in razgibanih km.

Kar nekaj prvih km (dlje kot sem navajen) je bila nekoliko nemirna, vzrok neogreta, torej za pozimi glih ni!

Je možno, da je še nisi dobro 'spucal'?...

Objavljeno

Kolk pa delate kaj km z pirellijevimi gumami(Super corsa), pa katero trdoto gume uporabljate spredaj /zadaj , slišim dosti dobrih mnenj o teh gumah samo da pa baje na ss klasi ne zdržijo preko 3/4k km.

Držijo pa baje noro na cesti.

Objavljeno

Je možno, da je še nisi dobro 'spucal'?...

Tudi po cca 800 km to opazim, je pa res da so dnevi in s tem asfalt precej hladnejši kot prejšnja leta, zato teh prvih cca 20stC pri katerih se že lepo pelje dobi nekoliko kasneje . . ., je pa kasneje tolk večji užitek :D

Objavljeno

Kolk pa delate kaj km z pirellijevimi gumami(Super corsa), pa katero trdoto gume uporabljate spredaj /zadaj , slišim dosti dobrih mnenj o teh gumah samo da pa baje na ss klasi ne zdržijo preko 3/4k km.

Držijo pa baje noro na cesti.

odvisno, koliko si močen na roki. :)

Prvi komplet na cvajcilinderju šel adijo po 4,5K, zdajšnji pa ob malo bolj pazljivem obračanju desnega zapestja brez panike 6K. aja pa gor mam Corsa, ne Super Corsa.

Objavljeno

No to me zanima predvsem zaradi lažje odločitve pri izbiri novega kompleta, ker moje bridgestonke bt014 imajo 3500km in še kakšnega jurja bodo zdražale pol pa adijo.

Objavljeno

Corsa je čist neki druzga kot SuperCosra, jih sploh ne moreš primerjati, glede na namen uporabe.

V primerjavi z Dunlopom naj bi blo nekako takole:

Corsa = 208

Diablo Corsa = 208RR

SuperCorsa = 209GP in po nasvetu nekaterih ki so poizkusili nista za na cesto, ker jo več ali manj voziš neogreto = nevarno!!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pirelli Diablo Strada 120/70/17 180/55/17

Po nekaj več kot 2000 prevoženih km, bi rad pohvalil tele gume. V dežju dajejo zelo siguren in stabilen občutek, vožnja čez luknje in zalivke tudi sredi ovinka zelo suvereno, super stabilnost pri visokih hitrostih v ovinku in naravnost, najbolj mi je pa všeč ker so mislim da edine sport touring gume s koničastim profilom.

Pri mojem težkem in okornem motorju se to zelo pozna, ker motor bolj pade v ovinek in zahteva manj napora.

Spodnji slikici kažeta trenutno stanje, normalne mešane vožnje, pričakujem pa še kakih 8000km od zadnje gume, kljub moji težki roki v 1. in 2. prestavi.

post-532-1154365506_thumb.jpg

post-532-1154365552_thumb.jpg

Objavljeno

Na Metzeler Roadtec Z6 (prva vgradnja), po cca. 5500km touring vožnje, s še kar nekaj profila, so se pojavile dokaj velike razpoke na bokih:

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Oznaka datuma proizvodnje je 1806 - torej je guma razmeroma nova.

A je že kdo videl kaj temu podobnega?

lp, D.

Objavljeno

voziš FJR 1300? Kakšen težinski faktor je Z6 (podatki v oklepaju za oznako dimenzije in hitrostnega faktorja (npr 72W)? razpoke niso nedolžne - razmislek o menjavi bi bil zelo < umesten. drugače pa take zadeve (razpoke na boku) nastanejo:

a) pri preobtežitvi motocikla in/hrati dolgotrajnem prenizkem tlaku

B) pri dolgotrajni vožnji na vroči podlagi in hkrati prenizkem tlaku (pregrevanje boka)

c) ob morebitnem politju pnevmatik z agresivnimi organskimi topili

vir podatkov:

delovno gradivo seminarja pri Metzelerju.

Objavljeno

danci, si siguren da so prva vgradnja?

ker mi delujejo kot da jih je nekdo že premontiral (beri: na slikah se vidijo odtisi montirke, ki jih pusti ko se gume daje dol s feltne)

Objavljeno

@danci - čudno zgledajo tele gumice;jaz mam zdaj že tretji komplet gor in pri nobenih še ni bilo takšnega pojava;en komplet (prevoženih cca. 6500 km) hranim še doma za kakšen Marof, pa ne kažejo takih razpok.

Mogoče ma pa teža FJR kaj pri tem?

lp vuk

Objavljeno

danci, si siguren da so prva vgradnja?

ker mi delujejo kot da jih je nekdo že premontiral (beri: na slikah se vidijo odtisi montirke, ki jih pusti ko se gume daje dol s feltne)

to morš nujno menjat! js bi probal z garancijo pri prodajalcu! če boš sitn znaš kaj dosečt!

lp6

Objavljeno

voziš FJR 1300? Kakšen težinski faktor je Z6 (podatki v oklepaju za oznako dimenzije in hitrostnega faktorja (npr 72W)? razpoke niso nedolžne - razmislek o menjavi bi bil zelo < umesten. drugače pa take zadeve (razpoke na boku) nastanejo:

a) pri preobtežitvi motocikla in/hrati dolgotrajnem prenizkem tlaku

B) pri dolgotrajni vožnji na vroči podlagi in hkrati prenizkem tlaku (pregrevanje boka)

c) ob morebitnem politju pnevmatik z agresivnimi organskimi topili

vir podatkov:

delovno gradivo seminarja pri Metzelerju.

Motor je bratov, indeks nosilnosti na gumi je 58 (236kg). Motor zanesljivo še ni bil preobremenjen (solo vožnja), tlak pa kontroliramo dokaj redno (pri hladnih gumah). Tudi možnost politja z agresivnimi topili lahko izključim (razen, če se je to zgodilo že pri uvozniku).

danci, si siguren da so prva vgradnja?

ker mi delujejo kot da jih je nekdo že premontiral (beri: na slikah se vidijo odtisi montirke, ki jih pusti ko se gume daje dol s feltne)

Siguren. Motor je nov...

Je pa seveda možno, da je uvoznik kaj copral... :angry2:

@danci - čudno zgledajo tele gumice;jaz mam zdaj že tretji komplet gor in pri nobenih še ni bilo takšnega pojava;en komplet (prevoženih cca. 6500 km) hranim še doma za kakšen Marof, pa ne kažejo takih razpok.

Mogoče ma pa teža FJR kaj pri tem?

lp vuk

Zna bit, ampak... guma ima nosilnost 236kg (58), kar ustreza tudi Yamahini specifikaciji v service manualu...

to morš nujno menjat! js bi probal z garancijo pri prodajalcu! če boš sitn znaš kaj dosečt!

lp6

Moped je že na servisu, vendar šefa danes ni bilo tam, da bi povedal, kaj si misli o tem. Bojim se, da bo stvar kar precej trajala, saj Delta Team verjetno ne bo preveč rade volje poklonil novih gum (še posebej, ker je s temi narejeno preko 5000km) - verjetno pa bomo kar precej sitni - za 3+ MSIT mora štimat vse!

D.

Objavljeno

glej, te gume so bile sigurno premenjane, sem gledal na svojih kompletih gum doma ki so bili že na motorju, sledi so podobne (odvisno od tega kako je oblikovano tisto železo na montirki).

Načeloma pri demontaži ne bi smelo priti do takšnih poškodb, kaj več o tem bi ti morda povedal kdo od serviserjev ki se s premontažo ukvarja.

Lahko zgolj ugibam da so bile te gume na prejšnji feltni bolj "zapečene" in je bila potrebna večja sila da so jih dobili dol - posledično fizične poškodbe, ki so s časom postale izrazitejše.

Vztrajaj pri novih gumah.

lp

Objavljeno

Čudno, letos sem prvič montiral Z6 in lahko samo rečem da boljše gume še nisem imel. Z njimi opravil furo po Portugalski, pravkar se vrnil iz fure po BiH. Za sabo imajo že 12000km pa še jih bo za kakšnih 2000 (vsaj). Med tem pa pridno skakal po Mariji Reki in brez problemov drsal tačke. Guma je enkratna. :worship:

Objavljeno

@danci - čudno zgledajo tele gumice;jaz mam zdaj že tretji komplet gor in pri nobenih še ni bilo takšnega pojava;en komplet (prevoženih cca. 6500 km) hranim še doma za kakšen Marof, pa ne kažejo takih razpok.

Mogoče ma pa teža FJR kaj pri tem?

lp vuk

Hmm, gume so bile gor namescene ko smo zadevco prevzeli, tako da smatram, da so "prva vgradnja".

Tudi sam sem imel ze Z6 na fazerju in bil kar zadovoljen. Tele razpoke pa so me precej vstrasile.

Po mojem se je moralo nekaj narediti v notranjem ustroju gume in so te razpoke zunanja vidna posledica, ker se mi je ze prejsnji teden dozdevalo, da se guma obnasa "cudno" (Sem 2x na tanksteli kontroliral kolko je napumpana, ker je bi obcutek pri voznji kot da ne bi bila napumpana dovolj; ampak je obarkat bil tlak OK).

Objavljeno

ocena "na uc": z gumami nekako ni bilo ravnano po pravilih, ali pri montazi ali pri voznji ne vem.

po prevozenih x kompletih Z6 in cez 40k km ni taksne napake bilo na nobeni gumi. nikoli.

najbrz res kaksen handling error.

Objavljeno

Danci prvic vidim take poškodbe. Imam celo malo težji motor od fjr-ja, pa bom dal že 4 komplet Z6 gor, vendar so boki zmeraj bili k novi, čeprav o profilu ni bilo več duha ne sluha. Zelo zadovoljen z Z6.

Objavljeno (popravljeno)

ocena "na uc": z gumami nekako ni bilo ravnano po pravilih, ali pri montazi ali pri voznji ne vem.

po prevozenih x kompletih Z6 in cez 40k km ni taksne napake bilo na nobeni gumi. nikoli.

najbrz res kaksen handling error.

Hmm, tale del o voznji bi pa res rad slisal.

Kako lahko nepravilno ravnas s pnevmatikami pri voznji ?

Pnevmatike so bile seveda vedno napumpane na predpisanih 2.7 bara !

Danci prvic vidim take poškodbe. Imam celo malo težji motor od fjr-ja, pa bom dal že 4 komplet Z6 gor, vendar so boki zmeraj bili k novi, čeprav o profilu ni bilo več duha ne sluha. Zelo zadovoljen z Z6.

Hmm, kot sem ze napisal, tudi sam sem ze imel Z6 na prejsnjem motorju in je bilo OK.

Sem pa na fjrforum.com zasledil, da so Ameri imeli silne probleme s to gumo.

Celo so prikazali fotografije razletele gume (med voznjo).

Edino kar je bilo prvic pri teh Gumah (poleg tega da so bile na FJRju) je bila voznja po vecji vrocini, ki je pac letos prisotna, ampak hej, ce Metzeler ne zdrzi teh 35C zraka (ugibam da verjetno kakih 50-60 asfalta) potem pac naj grejo delat gume za druge namene (kjer je na primer temperatura bolj ali manj konstantna pri 37 C :)

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno

škoda ker ne znam lepše slike narest (ponoči slikano), ampak upam da se vseeno vidi:

[attachmentid=77653]

torej, na slikanem delu gume se poznajo tri podobne sledi kot na godyjevi Z6, s tem da tukaj ni nobenih razpok.

še vedno trdim da je bila napaka pri premontaži, oz. do fizične poškodbe je prišlo pri premontaži, lahko pa da se ni pokazalo takoj ampak šele s časom.

PS: če sledi na sliki niso vidne jih lahko označim

post-1839-1154461187_thumb.jpg

Objavljeno

malo sem se poigral s tretjo sliko, označil kje je montirka prijela na gumo (rdeče), kot dokaz je tudi poškodovan tistiŠtrlečDelIzGumeKiNevemKakoSeImenuje (označen modro). Podobno je tudi na ostalih slikah ki jih je pripel danci1973 v prejšnjem postu.

[attachmentid=77658]

res ne vem čemu pišete diplomo glede temperatur, tlaka, nosilnosti in ne vem česa še :glare:

PS: sliko primerjajte z originalno, ne samo razpok gledat ampak robove kjer se barva gume zamenja

post-1839-1154462263_thumb.jpg

Objavljeno

Naj še malo pokomentirem kombinacijo gum na mojem bivšem motorjotu; spredaj pirelli mt 90 (110/80/18), zadaj metz. tourance (150/70/17). Po prevoženih 4000 kilometrih lahko rečem le najboljše. Odličen oprijem v mokrem, super v suhem, obraba ni bila omembe vredna (vmes so bili tudi Dolomiti in lovljenje supermotardov po prelazih);

zdaj imam komplet Tourance, še vedno včasih težko verjamem kako se s to gumo dobro peljem po makadamu, da po asfaltu ne govorim :OK: .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!