Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na hitro:

Metzeler Sportec M1 je ranga Dunlop- 208RR???

Drgač kolk kej zdrži, kako se obnese...???

Objavljeno

Jaz imam Metzeler M1 na CBR 600. Z njo sem naredil z 4000 km, večino km z sopotnico. Guma je enakomerno obrabljena in dobro drži tudi na mokri cesti.

Objavljeno

Zaenkrat (po cca. 2,5K km) za M1 samo thumbs up. :OK: Oziroma head and arms down :worship:

Objavljeno

Jaz imam Metzeler M1 na CBR 600. Z njo sem naredil z 4000 km, večino km z sopotnico. Guma je enakomerno obrabljena in dobro drži tudi na mokri cesti.

če bi se jaz vozil samo(beri: večinoma) s sopotnikom, potem bi dal gor raje kaj v stilu ST(z6), ker itak ne polagaš do konca v dvoje! Dlje živi, pa dovolj drži!!

lp6

Zaenkrat (po cca. 2,5K km) za M1 samo thumbs up. :OK: Oziroma head and arms down :worship:

burek,če se pa voziš večinoma v stilu SS( na nož) pol je pa to prava izbira! :OK:

lp6

Objavljeno

Bi lahko xr800 (ali pa kdo drug, ki razpolaga s to informacijo) napisal kje v Sloveniji se da dobiti Metzeler Roadtec Z6 dimenzij 180 55 ZR16 73W za ceno 37.000 slovenskih tolarjev Z MENJAVO!

Bi mi prišparalo vse dinarčke, ki jih bi zahteval vulkanizer za montažo Z6, ponujeno na gume direkt za nekaj drobiža pod 37.000 SIT.

Že vnaprej hvala.

LP Sas

Kakorkoli, tudi meni so lani Z6 zdržale 9000 km na Fazerju. Za moj stil vožnje in potrebe, dobim za svoj denar največ....Letos imam na Hornetki Pirelli Diablo, trenutno 2500 km, pa dvomim, da bom naredil kaj več kot 5000 km, jih sumljivo jemlje. Nato na Hornetko dam Z6..... :OK: Se jih da kje v SLO dobiti ceneje kot za 37.000 tolarjev z menjavo za zadnjo dim. 180 55 ZR17? :whistle:

Objavljeno

Bi lahko xr800 (ali pa kdo drug, ki razpolaga s to informacijo) napisal kje v Sloveniji se da dobiti Metzeler Roadtec Z6 dimenzij 180 55 ZR16 73W za ceno 37.000 slovenskih tolarjev Z MENJAVO!

Bi mi prišparalo vse dinarčke, ki jih bi zahteval vulkanizer za montažo Z6, ponujeno na gume direkt za nekaj drobiža pod 37.000 SIT.

Že vnaprej hvala.

LP Sas

Z veseljem! Vulkanizerstvo Širnik Gvido s.p. v radljah ob Dravi, tel štev. 02/8872943. :yea1:

Objavljeno

Bli danes pri Širniku,ker je moral Gody nujno menjati gume,komplet Z6 (120/70/17 & 180/55/17) 51.000 SIT + montaža.

Objavljeno

Na Tdm-u imam Metzeler Z6 in prevoženih že 10.000 km po večini s sopotnico. Zadnje daljše potovanje sva imela v ČG in zaradi zadnjih 2.000 km je guma ratala mal neenakomerno obrabljena. Na poti sva srečala nemca z BMW r1200 s in je dejal da ima z gumo narejenih 14.000 km, pa da bo zdržala še vsaj 3-4.000km.

Guma je meni osebno zelo dobra, ima majhno obrabo, na dežju pa je sploh v redu. Moti pa me, da ni toliko široka kot dunlop sportmax. Kolega ima ravno tako na Tdm-ju dunlopko in ima gumo iste dimenzije kot jaz širšo za 1.5 - 2cm (na uč).

LP

Objavljeno

Na Tdm-u imam Metzeler Z6 in prevoženih že 10.000 km po večini s sopotnico. Zadnje daljše potovanje sva imela v ČG in zaradi zadnjih 2.000 km je guma ratala mal neenakomerno obrabljena. Na poti sva srečala nemca z BMW r1200 s in je dejal da ima z gumo narejenih 14.000 km, pa da bo zdržala še vsaj 3-4.000km.

Guma je meni osebno zelo dobra, ima majhno obrabo, na dežju pa je sploh v redu. Moti pa me, da ni toliko široka kot dunlop sportmax. Kolega ima ravno tako na Tdm-ju dunlopko in ima gumo iste dimenzije kot jaz širšo za 1.5 - 2cm (na uč).

LP

Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite.

Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :(

No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem ....

Objavljeno

Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite.

Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :(

No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem ....

A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k....

Objavljeno

A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k....

A ni Z6 skonstruirana prav za težje potovalne motorje?

Objavljeno

A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k....

S Fazerjem preverjeno 9000 km, več ni šlo. Bomo videli koliko jih bom naklepal na Hornetki :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k....

Ho, Ho, Ho ...

Z FZ6 tudi pod razno nisem prišel do 7K s to gumo :(

Sem s sport gumami (D208) delal več kot z Z6 :OK: .

Težji motor pomeni manjšo obrabo zadnje gume, ker je manj pogonskega zdrsavanja :grim .

Saj ko sem zdaj moral šparati gumo se je zelo obneslo: vožnja v leru navzdol, zelooo nežno pospeševanje, pospeševanje samo v ovinku ko je bil motor nagnjen in vožnja po ravnem z nagnjenim motorjem (auč, ni lahko).

Tako sem izsilil še vsaj 500-600K iz gume, ki bi jo moral že menjati.

Ampak pol se pa človek vpraša v čem je point, ker to ni bila več vožnja ampak mučenje :BUA: .

Sem parkrat na ravni cesti skoraj zakinkal in padel z motorja :o

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno

Ho, Ho, Ho ...

Z FZ6 tudi pod razno nisem prišel do 7K s to gumo :(

Sem s sport gumami (D208) delal več kot z Z6 :OK: .

Težji motor pomeni manjšo obrabo zadnje gume, ker je manj pogonskega zdrsavanja :grim .

Saj ko sem zdaj moral šparati gumo se je zelo obneslo: vožnja v leru navzdol, zelooo nežno pospeševanje, pospeševanje samo v ovinku ko je bil motor nagnjen in vožnja po ravnem z nagnjenim motorjem (auč, ni lahko).

Tako sem izsilil še vsaj 500-600K iz gume, ki bi jo moral že menjati.

Ampak pol se pa človek vpraša v čem je point, ker to ni bila več vožnja ampak mučenje :BUA: .

Sem parkrat na ravni cesti skoraj zakinkal in padel z motorja :o

Če se prav spomnim, sem lani na ceniku pri prodajalcu v Mb videl dve različni oznaki za zadnjo Z6 gumo... Ker me je zanimalo za kaj gre, sem prodajalca vprašal in ta mi je odvrnil, da je ena namenjena TEŽJIM touring motojem - na sredini ima tršo zmes al nekaj podobnega.... vprašaj - saj veš kam....

Objavljeno

Če se prav spomnim, sem lani na ceniku pri prodajalcu v Mb videl dve različni oznaki za zadnjo Z6 gumo... Ker me je zanimalo za kaj gre, sem prodajalca vprašal in ta mi je odvrnil, da je ena namenjena TEŽJIM touring motojem - na sredini ima tršo zmes al nekaj podobnega.... vprašaj - saj veš kam....

Ja gume ki imajo na koncu - C oznako so gume z ojačano karkaso (mislim da se temu tak oreče) za težje motorje. To pa zato, ker so se znale neojačane razleteti oziroma razklati na dvoje :eek:

Objavljeno

Ko smo pri oznakah... Na www.moto-gume.si, recimo dimenzija 180/55 W 17 imaš pri istem tipu gume veliko različnih oznak, zna kdo razložit te oznake?

recimo Bridgestone BT020 potem pa imamo možnosti RAA, RBB, RG, RGG, RL, RNN, RN, RU, RW...itd

podoben sistem je za Dunlop sportmak 208 K, RR, U...

Skratka kje bi se dalo vsaj najt razlago za vse te oznake?

Hvala, lp

Objavljeno

Ko smo pri oznakah... Na www.moto-gume.si, recimo dimenzija 180/55 W 17 imaš pri istem tipu gume veliko različnih oznak, zna kdo razložit te oznake?

recimo Bridgestone BT020 potem pa imamo možnosti RAA, RBB, RG, RGG, RL, RNN, RN, RU, RW...itd

podoben sistem je za Dunlop sportmak 208 K, RR, U...

Skratka kje bi se dalo vsaj najt razlago za vse te oznake?

Hvala, lp

Lahko ti samo delno odgovorim namreč veliko teh oznak pomeni npr:trdoto gume ,oprijemljivost na mokri cesti,ali je radialna ali dijagonalna,ali je v njej platno ali jeklena mrežica itd. Vedno najbolje da kupiš enako oznako sploh pa moraš paziti na naslednje oznake!!!!!!!! (tubeles-brez zračnice,Tube-type-z zračnico) :OK:

Črke kot so:

T- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 190 Km/h

H- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 210 Km/h

V- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 240 Km/h

Z,Y,W ta oznaka dovoljuje hitrosti nad 240Km/h

Objavljeno

Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :?

Objavljeno

Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :?

C je baje ojačana karkasa (?); namenjena je težjim motociklom od vključno FJR 1300 navzgor.

Objavljeno

Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite.

Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :(

No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem ....

Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :)

Objavljeno

Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :)

Pri 7000 km se moja guma že začne poslavljati.....

Objavljeno (popravljeno)

Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :)

Eh, to sem jaz pri 7K tudi rekel :)

Pa ni bla polovica, se je rapidno poslabšalo njeno stanje do 7.5k.

Pol sem pa izsilil še do 8150 km, ko je bla pa čisto hin ...

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno

Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :)

In kera gume je to??

Objavljeno

In kera gume je to??

Tista o kateri se pogovarjamo. Z6 .)

Objavljeno

Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :?

Z6 z oznako C imam jaz na svojmu k je malo težji od FJR-ja. V soboto sem dal novo zadaj. Zdržala mi je 16500 km. Bi mi več, pa sem jo šel zgont v Dolomite ( 1 dan - 7 prelazov ). Je pa to že četrta Z6 na mojmu motorju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!