Stric Burek Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Na hitro: Metzeler Sportec M1 je ranga Dunlop- 208RR??? Drgač kolk kej zdrži, kako se obnese...???
Johenson Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Jaz imam Metzeler M1 na CBR 600. Z njo sem naredil z 4000 km, večino km z sopotnico. Guma je enakomerno obrabljena in dobro drži tudi na mokri cesti.
pirrulz Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Zaenkrat (po cca. 2,5K km) za M1 samo thumbs up. :OK: Oziroma head and arms down :worship:
siks Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Jaz imam Metzeler M1 na CBR 600. Z njo sem naredil z 4000 km, večino km z sopotnico. Guma je enakomerno obrabljena in dobro drži tudi na mokri cesti. če bi se jaz vozil samo(beri: večinoma) s sopotnikom, potem bi dal gor raje kaj v stilu ST(z6), ker itak ne polagaš do konca v dvoje! Dlje živi, pa dovolj drži!! lp6 Zaenkrat (po cca. 2,5K km) za M1 samo thumbs up. :OK: Oziroma head and arms down :worship: burek,če se pa voziš večinoma v stilu SS( na nož) pol je pa to prava izbira! :OK: lp6
sasch Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Bi lahko xr800 (ali pa kdo drug, ki razpolaga s to informacijo) napisal kje v Sloveniji se da dobiti Metzeler Roadtec Z6 dimenzij 180 55 ZR16 73W za ceno 37.000 slovenskih tolarjev Z MENJAVO! Bi mi prišparalo vse dinarčke, ki jih bi zahteval vulkanizer za montažo Z6, ponujeno na gume direkt za nekaj drobiža pod 37.000 SIT. Že vnaprej hvala. LP Sas Kakorkoli, tudi meni so lani Z6 zdržale 9000 km na Fazerju. Za moj stil vožnje in potrebe, dobim za svoj denar največ....Letos imam na Hornetki Pirelli Diablo, trenutno 2500 km, pa dvomim, da bom naredil kaj več kot 5000 km, jih sumljivo jemlje. Nato na Hornetko dam Z6..... :OK: Se jih da kje v SLO dobiti ceneje kot za 37.000 tolarjev z menjavo za zadnjo dim. 180 55 ZR17? :whistle:
xr800 Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Bi lahko xr800 (ali pa kdo drug, ki razpolaga s to informacijo) napisal kje v Sloveniji se da dobiti Metzeler Roadtec Z6 dimenzij 180 55 ZR16 73W za ceno 37.000 slovenskih tolarjev Z MENJAVO! Bi mi prišparalo vse dinarčke, ki jih bi zahteval vulkanizer za montažo Z6, ponujeno na gume direkt za nekaj drobiža pod 37.000 SIT. Že vnaprej hvala. LP Sas Z veseljem! Vulkanizerstvo Širnik Gvido s.p. v radljah ob Dravi, tel štev. 02/8872943. :yea1:
vuk76 Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Bli danes pri Širniku,ker je moral Gody nujno menjati gume,komplet Z6 (120/70/17 & 180/55/17) 51.000 SIT + montaža.
tdm900k Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Na Tdm-u imam Metzeler Z6 in prevoženih že 10.000 km po večini s sopotnico. Zadnje daljše potovanje sva imela v ČG in zaradi zadnjih 2.000 km je guma ratala mal neenakomerno obrabljena. Na poti sva srečala nemca z BMW r1200 s in je dejal da ima z gumo narejenih 14.000 km, pa da bo zdržala še vsaj 3-4.000km. Guma je meni osebno zelo dobra, ima majhno obrabo, na dežju pa je sploh v redu. Moti pa me, da ni toliko široka kot dunlop sportmax. Kolega ima ravno tako na Tdm-ju dunlopko in ima gumo iste dimenzije kot jaz širšo za 1.5 - 2cm (na uč). LP
gody01 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Na Tdm-u imam Metzeler Z6 in prevoženih že 10.000 km po večini s sopotnico. Zadnje daljše potovanje sva imela v ČG in zaradi zadnjih 2.000 km je guma ratala mal neenakomerno obrabljena. Na poti sva srečala nemca z BMW r1200 s in je dejal da ima z gumo narejenih 14.000 km, pa da bo zdržala še vsaj 3-4.000km. Guma je meni osebno zelo dobra, ima majhno obrabo, na dežju pa je sploh v redu. Moti pa me, da ni toliko široka kot dunlop sportmax. Kolega ima ravno tako na Tdm-ju dunlopko in ima gumo iste dimenzije kot jaz širšo za 1.5 - 2cm (na uč). LP Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite. Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :( No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem ....
hector Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite. Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :( No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem .... A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k....
MARJA Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k.... A ni Z6 skonstruirana prav za težje potovalne motorje?
xr800 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k.... S Fazerjem preverjeno 9000 km, več ni šlo. Bomo videli koliko jih bom naklepal na Hornetki :hmm:
gody01 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 (popravljeno) A si upošteval, da je FJR kr težak motor? Z kakim FZ6 in kolko-tolko zmerno vožnjo se da sigurno narediti 10k.... Ho, Ho, Ho ... Z FZ6 tudi pod razno nisem prišel do 7K s to gumo :( Sem s sport gumami (D208) delal več kot z Z6 :OK: . Težji motor pomeni manjšo obrabo zadnje gume, ker je manj pogonskega zdrsavanja :grim . Saj ko sem zdaj moral šparati gumo se je zelo obneslo: vožnja v leru navzdol, zelooo nežno pospeševanje, pospeševanje samo v ovinku ko je bil motor nagnjen in vožnja po ravnem z nagnjenim motorjem (auč, ni lahko). Tako sem izsilil še vsaj 500-600K iz gume, ki bi jo moral že menjati. Ampak pol se pa človek vpraša v čem je point, ker to ni bila več vožnja ampak mučenje :BUA: . Sem parkrat na ravni cesti skoraj zakinkal in padel z motorja :o Popravljeno Avgust 18, 2006. Popravil gody01
hector Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Ho, Ho, Ho ... Z FZ6 tudi pod razno nisem prišel do 7K s to gumo :( Sem s sport gumami (D208) delal več kot z Z6 :OK: . Težji motor pomeni manjšo obrabo zadnje gume, ker je manj pogonskega zdrsavanja :grim . Saj ko sem zdaj moral šparati gumo se je zelo obneslo: vožnja v leru navzdol, zelooo nežno pospeševanje, pospeševanje samo v ovinku ko je bil motor nagnjen in vožnja po ravnem z nagnjenim motorjem (auč, ni lahko). Tako sem izsilil še vsaj 500-600K iz gume, ki bi jo moral že menjati. Ampak pol se pa človek vpraša v čem je point, ker to ni bila več vožnja ampak mučenje :BUA: . Sem parkrat na ravni cesti skoraj zakinkal in padel z motorja :o Če se prav spomnim, sem lani na ceniku pri prodajalcu v Mb videl dve različni oznaki za zadnjo Z6 gumo... Ker me je zanimalo za kaj gre, sem prodajalca vprašal in ta mi je odvrnil, da je ena namenjena TEŽJIM touring motojem - na sredini ima tršo zmes al nekaj podobnega.... vprašaj - saj veš kam....
gody01 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Če se prav spomnim, sem lani na ceniku pri prodajalcu v Mb videl dve različni oznaki za zadnjo Z6 gumo... Ker me je zanimalo za kaj gre, sem prodajalca vprašal in ta mi je odvrnil, da je ena namenjena TEŽJIM touring motojem - na sredini ima tršo zmes al nekaj podobnega.... vprašaj - saj veš kam.... Ja gume ki imajo na koncu - C oznako so gume z ojačano karkaso (mislim da se temu tak oreče) za težje motorje. To pa zato, ker so se znale neojačane razleteti oziroma razklati na dvoje :eek:
snetaskira Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Ko smo pri oznakah... Na www.moto-gume.si, recimo dimenzija 180/55 W 17 imaš pri istem tipu gume veliko različnih oznak, zna kdo razložit te oznake? recimo Bridgestone BT020 potem pa imamo možnosti RAA, RBB, RG, RGG, RL, RNN, RN, RU, RW...itd podoben sistem je za Dunlop sportmak 208 K, RR, U... Skratka kje bi se dalo vsaj najt razlago za vse te oznake? Hvala, lp
Guest Brumer Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Ko smo pri oznakah... Na www.moto-gume.si, recimo dimenzija 180/55 W 17 imaš pri istem tipu gume veliko različnih oznak, zna kdo razložit te oznake? recimo Bridgestone BT020 potem pa imamo možnosti RAA, RBB, RG, RGG, RL, RNN, RN, RU, RW...itd podoben sistem je za Dunlop sportmak 208 K, RR, U... Skratka kje bi se dalo vsaj najt razlago za vse te oznake? Hvala, lp Lahko ti samo delno odgovorim namreč veliko teh oznak pomeni npr:trdoto gume ,oprijemljivost na mokri cesti,ali je radialna ali dijagonalna,ali je v njej platno ali jeklena mrežica itd. Vedno najbolje da kupiš enako oznako sploh pa moraš paziti na naslednje oznake!!!!!!!! (tubeles-brez zračnice,Tube-type-z zračnico) :OK: Črke kot so: T- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 190 Km/h H- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 210 Km/h V- pomeni najvišja dovoljena hitrost do 240 Km/h Z,Y,W ta oznaka dovoljuje hitrosti nad 240Km/h
PERO58 Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :?
gody01 Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :? C je baje ojačana karkasa (?); namenjena je težjim motociklom od vključno FJR 1300 navzgor.
Brihta Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Pa kak vi vozite, da lahko tolko km z Z6 naredite. Sem se na osnovi KeC_ove trditve o preko 10k/km in ker sem motor zamenjal iz FZ6 na FJR nasral in šel v Dolomite, ko je imela zadnja cca 7k/km in potem sem se vračal iz Cortine z gumo, kjer so žice ven pogledale. Komaj se priplazil do Radelj, kjer mi je danci1973 prinesel nove gume :( No ja, ce ne greš preko 80-90km/h potem mogoče, pa še to če ne pospešuješ ama ništa, drugače pa bi res rad vedel, kako naj to izvedem .... Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :)
vuk76 Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :) Pri 7000 km se moja guma že začne poslavljati.....
gody01 Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 (popravljeno) Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :) Eh, to sem jaz pri 7K tudi rekel :) Pa ni bla polovica, se je rapidno poslabšalo njeno stanje do 7.5k. Pol sem pa izsilil še do 8150 km, ko je bla pa čisto hin ... Popravljeno Avgust 23, 2006. Popravil gody01
snoopy Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Moja zadnja jih ima 7.000 km, pa je šele na polovici :naughty: Pa si me že videl voziti nad 100 :) In kera gume je to??
Brihta Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 In kera gume je to?? Tista o kateri se pogovarjamo. Z6 .)
MARJA Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Ali gdo mogoče ve kaj pomenijo črke C,E,K, na Metzeler Z6 :hmm: Primer: Z 6 Road tec C : :? Z6 z oznako C imam jaz na svojmu k je malo težji od FJR-ja. V soboto sem dal novo zadaj. Zdržala mi je 16500 km. Bi mi več, pa sem jo šel zgont v Dolomite ( 1 dan - 7 prelazov ). Je pa to že četrta Z6 na mojmu motorju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se