Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz pa sem z Metzelerkami probal že 3-krat in zadnje dvakrat sem jih (Z6) predčasno dol vrgel.

Najboljše se imam s Pirellicami ...

Če ne bi videl kako se furaš bi ti še verjel. Tko pa ni problem v gumi, ampak v vozniku.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Metzeler 180/55-17 SPORTEC M3 SUPERSPORT

Metzeler 180/55-17 SPORTEC M5 73W INTERACT

Zanima me razlika med tema dvema gumama?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

nabavil bi rad pirelli diablo rosso corsa gume. se mogoče komu sanja kje se jih da dobit?? sem že v drugi temi gnjavil z tem, zaj morm še malo tukaj :D

Objavljeno

in ti tam niso povedali, da jih pred septembrom ni na voljo :headbang: ?

Objavljeno

imel oz imam pirelli dragon supercorsa. z njimi zelo zadovoljen!!! Ali jih še izdelujejo ali ne in ali je diablo supercorsa isti rang gume...kje se bi še dalo ugodno dobit dragon supercorsa. Imel michelin dunlop pa je pirelli najboljši saj za moj stil vožnje. Hvala za odgovore

Objavljeno

kateri modeli so konkurenca roadsmartu?

od metzlerk Z6 in zdaj po novem Z8

od Pirellija pa angel ST

Objavljeno (popravljeno)

Torej:

Z Z6 mi je uspelo naredit 11.000kmjev(od tega 2 marofa). Meni se je zdelo, da je imela še ful mesa, kar ni se hotla obrabit in sem jo potem menjala, ker sem bila neučakana in sem hotla Dunlop stestirat. :closedeyes:

Sem bila zelo zadovoljna, čeprav je proti koncu že začela dajat nesiguren občutek, lahko pa, da je bilo to samo v moji glavi. Pri tej gumi mi je bilo najbolj všeč, da je bila res easy za premetavat iz ovinka v ovinek in pa seveda kilometrina, s tem da sem jo zadnjih 3000kmjev preden sem jo menjala res hotla na vsak način obrabit, pa se ni dala in je zato dobila novega lastnika. :closedeyes:

Shimmya nič, kar za Dunlop ne morem rečt.

All in all super guma, če bo Dunlopka zdržala bistveno manj se znam še vrnit nazaj.

Popravljeno . Popravil lejcek
Objavljeno

Torej:

Z Z6 mi je uspelo naredit 11.000kmjev(od tega 2 marofa). Meni se je zdelo, da je imela še ful mesa, kar ni se hotla obrabit in sem jo potem menjala, ker sem bila neučakana in sem hotla Dunlop stestirat. :closedeyes:

Sem bila zelo zadovoljna, čeprav je proti koncu že začela dajat nesiguren občutek, lahko pa, da je bilo to samo v moji glavi. Pri tej gumi mi je bilo najbolj všeč, da je bila res easy za premetavat iz ovinka v ovinek in pa seveda kilometrina, s tem da sem jo zadnjih 3000kmjev preden sem jo menjala res hotla na vsak način obrabit, pa se ni dala in je zato dobila novega lastnika. :closedeyes:

Shimmya nič, kar za Dunlop ne morem rečt.

All in all super guma, če bo Dunlopka zdržala bistveno manj se znam še vrnit nazaj.

ja sej za Z6 pa še noben ni reko kaj slabega.

Objavljeno (popravljeno)

ima že kdo izkušnje z Metzeler-Roadtec-Z8-Interact

http://www.gumi-center.si/novica/2010/82/NOVOST-Metzeler-Roadtec-Z8-Interact.php

prvih 1000km prevoženi z to gumo je bilo odličnih ,prej sem vozil z6 in lahko rečem da je razlika med z6 in z8 kar precejšna z8 je veliko bolj vodljiva in lahkotna za vozit v nagibu je motor veliko lažje drži smer .glede tudi oprijem mi je boljši kot pri z6 .

tako da z8 je zakon :kva1:post-7302-024307700 1281608266_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

prvih 1000km prevoženi z to gumo je bilo odličnih ,prej sem vozil z6 in lahko rečem da je razlika med z6 in z8 kar precejšna z8 je veliko bolj vodljiva in lahkotna za vozit v nagibu je motor veliko lažje drži smer .glede tudi oprijem mi je boljši kot pri z6 .

tako da z8 je zakon :kva1:post-7302-024307700 1281608266_thumb.jpg

če hočeš dober oprijem v nagibih itd...nabavi kakšno ss gumo...ne sport touring :D

Objavljeno (popravljeno)

če hočeš dober oprijem v nagibih itd...nabavi kakšno ss gumo...ne sport touring :D

bodi brez skrbi da sem že vozil ss gume ,in ti lahko povem da razlike v oprijemu st in ss gume na cesti skorajda ni ,lahko pa se pomeriva po kakšnih ovinkih da ti dokažem da se st guma na cesti pelje popolnoma isto hitro kot pa ss guma .

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno (popravljeno)

bodi brez skrbi da sem že vozil ss gume ,in ti lahko povem da razlike v oprijemu st in ss gume na cesti skorajda ni ,lahko pa se pomeriva po kakšnih ovinkih da ti dokažem da se st guma na cesti pelje popolnoma isto hitro kot pa ss guma .

pa ja lahko se kamot zmenima za kako furo po kakih ovinkih...ampak dirkanje z namenom dokazovanja katera guma bolj drži, pri meni odpade, taki freak pa nisem :) raje se o tem pomemim ob kakem kafeju....:)

ampak gledano že z vidika samih zmesi gum mislim, da ni primerjave, kvečjemu lahko prej končas ob kakem robu ceste z sport touring definitivno, če se spuščaš v extreme seveda.

Popravljeno . Popravil dejansmb
Objavljeno

Mam viška eno gumo: PIRELLI DIABLO 110/70-17, sam dren mi dela za 20€ jo dam. Rabljena je pa 1000km, tolk da sem motor ulavfal, ker sem ga potem preobul v bolj športne pnevmatike.

LP Kevin

post-20290-063525400 1282244381_thumb.jpg

post-20290-061649100 1282244507_thumb.jpg

Objavljeno

A ma kdo kj izkušenj, kako se motor pelje, če sploh se spodobno lahko, če mam spredi dragon supercorso 120/55, zadi pa 190/50.....se prav različne višine, ker ni za dobit zadnje 55ke nikjer ?

Aja pa še neki, a mogoče kdo vozi Diablo Supercorso, mi je blo rečeno, da tud to lahko nataknem zadaj pa bo ok (ker menjam samo zadnjo) ker je menda primerljiva z dragon supercorso pro?

Objavljeno (popravljeno)

Z 190/50 gumo bo motor zadj nižji in ne bo lepo padal v ovinek. No, malo razlike bo, tolk da boš čutila, ti boš ziher.

Je pa oča ravno predvčerajšnim na svoj moped zadaj namontiral 190/55 Diablo Supercorso, spredaj pa ima še vedno 120/70 Dragon SC, in pravi da je čisto OK za peljat. Je pa Diablo še malo mehkejša od Dragon, tko da ti jo bo še hitreje pobral.

Popravljeno . Popravil MihaJ
Objavljeno

Spredaj pa zadaj so vedno različne višine!

Večino sportakov in velikih nakedov ima predpisano 120/70 spredaj in 180/55 ali 190/50 zadaj.

Če po pravici povem za prvo 120/55 še nikoli nisem slišal.. Si sigurna, da imaš takšno dimenizijo? Ker taka guma je zelo nizka in ima precej manj loka in stranske naležne površine. Druga pogosta dimenzija spredaj je drugače 120/60, ki je v primerjavi s 120/70 nekoliko manj stabilna pri višjih hitrostih, vendar ker je nižja bolj primerna za hitro prekladanje iz zavoja v zavoj.

Če boš dala 120/70 spredaj, zadaj pa 190/50 nimaš kej falit. Za Tuno je sicer tovarniško predpisana kombinacija 120/70 in 190/55.

Objavljeno

Tnx obema.....Ja zdle opazila, da sm zaj.... mal tele cifre :slap:, my bad, to je pa tko če ne misl človk zravn ......no sj če prov pomislm, sm 50ko že vozila ja (taprve gume)......sj glih to me matra mihaJ, da je diablo supercorsa mehkejša in mi jo bo pol požrl v max 2000 km, pa nekak mi ni letos še enkrat menjat gum......zdle čakam, če bo Širnik slučajn zbrsku iz kašnga kupa dragon supercorso 55ko zame :unsure:.

Objavljeno

Mogoče je pa smiselno, da natakneš gor kakšne malo manj hude gume, ranga Dunlop Sportsmart, Pirelli Corsa III, ali kaj podobnega. Sej se ne voziš po stezi s Tuono(ali pa sem kaj zamudil), tko no, predlog pač. Te Supercorse so preveč občutlive za po cesti, je treba pol tok merkat.

Objavljeno

V glavnem, ker ni nobene pametne izbire (Rosso zmankal, Dragon supercorsa sm še 180....), bo v pondelk grom na novo obut v diablo supercorso SC2 (cena tud ni švoh spljoh v primerjavi kolk eni hočjo za ta črn okrogu kos), pa da vidmo kok bo zdržala, če bo ene dobra 2 jurčke bo kr zadost za letos.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!