Zoki5 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 .....jst mam tut metzeler z8...sedaj narejeno 7500 km,skoraj vsi kilometri narejeni z sopotnico (je pa res da sva oba bolj drobčkena.....).Guma bo glede na profil zdržala še enkrat toliko (upam)....Do seedaj sem imel vse gume na motorjih sport-turing.....zaenkrat je glede obrabe,voznih lastnosti,vzdržnih lastnosti z8 numero uno!...je pa res da sem prej vozil dvocilindraša,sedaj pa štiri....pri dvocilindrašu je guma zdržala man kilometrov....ker so vozne lastnosti zelo drugačne....gumo med pospeševanji veliko bolj pobira,ker tudi vleće veliko bolj.....Za razlago....(prej vozil suzuki sv-650, sedaj kawasaki z750).....mal z suzo sem lahko prehiteval brez šaltanja v nižjo....to je kr vlekl, kot traktor (mal je bil sfriziran).....če bi lahko združil lepoto z-ja in moč prejšnega motocikla bi zadel v polno.....Kar se tiče gume METZELER Z8...jo priporočam vsem, ki bi radi z enim setom gum naredili veliko km in bili sigurni, da jih guma nebo pustila na cedilo..... lp! Danes sem dal gor Metzeler Z8; občutki dobri. Sem pa opazil nekaj drugega in sicer, da ima guma dve rdeči piki. Kolikor se spomnem, so za avto gme pravli da je zelena pika OK, rumena mal slabš, rdeča se patežko centrira (take so prodajali v Metroju). Ali to drži glede barv in sta dve rdeči piki
MARJA Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 (popravljeno) Danes sem dal gor Metzeler Z8; občutki dobri. Sem pa opazil nekaj drugega in sicer, da ima guma dve rdeči piki. Kolikor se spomnem, so za avto gme pravli da je zelena pika OK, rumena mal slabš, rdeča se patežko centrira (take so prodajali v Metroju). Ali to drži glede barv in sta dve rdeči piki A niso to pike ki označujejo da naj bo guma tako gor dana da je tam ventil? Popravljeno Maj 24, 2011. Popravil MARJA
MihaJ Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Ja, tiste pike so za pozicijo kjer naj pride ventil. sesir 1
Zoki5 Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Ja, tiste pike so za pozicijo kjer naj pride ventil. Bom preveril, kje so tiste pike - če so jih montirali pri ventilčku. Drugače pa naj bi bila tam najlažja guma. Ampak me zanima, če so na gumah za motorje tudi različne barve pik. Vsaj na avtomobilskih gumah so.
bikez Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Bom preveril, kje so tiste pike - če so jih montirali pri ventilčku. Drugače pa naj bi bila tam najlažja guma. Ampak me zanima, če so na gumah za motorje tudi različne barve pik. Vsaj na avtomobilskih gumah so. Ponavadi ne.
Ice Objavljeno Maj 26, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 M5 nova kombinacija mojega zaupanja.
Dry Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Do sedaj sem imel svojo FJR obuto v Metzeler Z6 (Interact), letos pa me je mojster Širnik prepričal, da je njena naslednica Z8 Interact prava izbira. Da je bila do sedaj vsaka naslednica boljša, da naj probam, da ... Z Z6 sem bil silno zadovoljen, v vseh pogledih in vseh okoliščinah (dež, nizke temperature, ... ), zato nekako nisem bil preveč zagret za menjavo. Ampak, ok, naj bo. Zamenjal in po prvih 600 km - mi je skoraj žal. Pozitivno: nad 150 km/h se mi zdi, da je Z8 nekoliko bolj čvrsta in odzivna kot je bila Z6; zelo dobro prenaša zaviranje v nagibu oz. ovinku. Sicer pa: manj udobja pri potovalnih hitrostih, dlje traja, da se ogreje in tudi na dežju mi je Z6 vlivala več zaupanja. Vse seveda moji subjektivni občutki. Upam, da se ji privadim. malakai in She 2
colin Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Do sedaj sem imel svojo FJR obuto v Metzeler Z6 (Interact), letos pa me je mojster Širnik prepričal, da je njena naslednica Z8 Interact prava izbira. Da je bila do sedaj vsaka naslednica boljša, da naj probam, da ... Z Z6 sem bil silno zadovoljen, v vseh pogledih in vseh okoliščinah (dež, nizke temperature, ... ), zato nekako nisem bil preveč zagret za menjavo. Ampak, ok, naj bo. Zamenjal in po prvih 600 km - mi je skoraj žal. Pozitivno: nad 150 km/h se mi zdi, da je Z8 nekoliko bolj čvrsta in odzivna kot je bila Z6; zelo dobro prenaša zaviranje v nagibu oz. ovinku. Sicer pa: manj udobja pri potovalnih hitrostih, dlje traja, da se ogreje in tudi na dežju mi je Z6 vlivala več zaupanja. Vse seveda moji subjektivni občutki. Upam, da se ji privadim. brez zamere....ampak z8 je občutno boljša kot z6....sem vozil obe.Zagreje se po zelo kratkem časa......če seveda sedaj govoriva o polaganju ovinkov na pune bombe.....jst tu s to gumo sploh nimam problema....Npr. kolega ima michelin Pilot Road 3.....in je po nekaj ovinkih še kr tarnal, da mu sprednjo spodaša...jst nisem imel več tega občutka......Z gumo Z8 lahko občutno bolj odpreš plin v izhodu iz ovinka,ker je tudi bolj mehka kot Z6, medtem ko mi z6 tega ni dovolila toliko....Sedaj imam prevoženi 10.000 km z to gumo in bo držala še 2000 km sigurno (govorim v vožnji v dvoje in paljenja po ovinkih).....Po toliko kilometrih je zadnja pnevmatika še vedno vredna zaupanja v bolj hard vožnji, medtem ko je sprednja malo izgubila stabilnost, ampak to zaradi obrabe.....ker guma vidno nima več lepega radiusa...in je med prehodi, kjer se koti na gumi lomijo, malo bolj nesigurna.....to se občuti bolj v kakšnih krožnih krožiščih in bolj mestne vožnje, ko guma nima zadostne temperature in zaradi tega, ker je vozna površina že bolj gladka kot pa kje na kakšnem hrapavem asfaltu......in sorry tudi tista izjava "zelo dobro prenaša zaviranje v nagibu oz. ovinku".....ni ravno na mestu.....ker po vsej logiki zaviraš pred ovinkom...ker če zaviraš o ovinku si ga že prej fejst posrat......razen če si to naredil namenoma, da si vidu kako se pnevmatika odzove.....sicer pa noben od naju ne ve, kako se pnevmatika odzove oz. bi se morala.....vem pa kako se odzove motocikel ....nič kej prijetno!!!!!!!! ....to je pa koje mnenje LP,Matjaž Cofko Cof 1
Dry Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 brez zamere....ampak z8 je občutno boljša kot z6....sem vozil obe. Nisem seveda vozil vseh, ampak bi skoraj upal rečt, da so vse (premium) gume dobre. Le da so drugačne. Oz. da imajo različno izražene, poudarjene ene ali druge lastnosti. Včasih ene na račun drugih. Kompromis, pač. Nisem napisal da je Z8 slabša, slaba, je pa drugačna od tega, česar sem bil navajen. In da upam, da se je navadim. Prej je bilo tako, da ko sem stare Z6 zamenjal z novimi, je šlo samo za razliko nova-stara guma, zdaj pa ne morem prezreti, da je na motorju druga guma in da so občutki mestoma drugačni. Glede zaviranja in ostalih ugotovitev pa je posledično res, da so bile bolj kot ne izsiljene. Ne, ni pametno zavirati v ovinku, se pa lahko zgodi. In takrat je dobro vedeti, kaj imaš pod sabo.
colin Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Nisem seveda vozil vseh, ampak bi skoraj upal rečt, da so vse (premium) gume dobre. Le da so drugačne. Oz. da imajo različno izražene, poudarjene ene ali druge lastnosti. Včasih ene na račun drugih. Kompromis, pač. Nisem napisal da je Z8 slabša, slaba, je pa drugačna od tega, česar sem bil navajen. In da upam, da se je navadim. Prej je bilo tako, da ko sem stare Z6 zamenjal z novimi, je šlo samo za razliko nova-stara guma, zdaj pa ne morem prezreti, da je na motorju druga guma in da so občutki mestoma drugačni. Glede zaviranja in ostalih ugotovitev pa je posledično res, da so bile bolj kot ne izsiljene. Ne, ni pametno zavirati v ovinku, se pa lahko zgodi. In takrat je dobro vedeti, kaj imaš pod sabo. ....evo, ko se jih boš navadil boš videl, da si dobro izbral.....Veliko varnih km!!!! lp,Matjaž
MilanAndonovski Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 A ma kdo izkušnje s Pirelli Angel ST? Sedaj imam Pirelli Diablo Rosso, ampak tanove Diablo Rosso več nimajo v dimenziji za Thundercatko. Res da so gume še za dobrih 3k km ampak nikoli ni prehitro se z novimi gumami spogledovat
hector Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Včeraj sem obul K3 in zaenkrat je feeling odličen. V četrtek pičimo na Pannonijo - je že kdo vozil tam na tej gumi? Pritisk?
sax46 Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Včeraj sem obul K3 in zaenkrat je feeling odličen. V četrtek pičimo na Pannonijo - je že kdo vozil tam na tej gumi? Pritisk? Sem jo mel gor na Pannoniji in je za neke normalne čase več kot odlična. Kolko sem pa mel napumpano sem pa pozabil, mislim da sprednjo 2,1 , zadnjo pa 2.0 . Tu nekje, sam me ne za besedo držat, je že en čas nazaj.
gsx750f Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Na Slovakii so mi Pirellija (Slick) napumpal lokalni tehniki na: 1,8 spredaj in 1,65 zadaj - hladnega
Pips Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 Metzeler garantira,da nov model tourance exp-M zdrži 30% več kot prejšnji exp.Ali lahko to trditev kdo od uporabnikov potrdi?Hvala za odgovor in srečno vožnjo.
Demon Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 No, pa bom vprašal še tukaj, saj je to Metzeler in Pirelli tema.. No, kot veste, sem do zdaj vozil Metzeler K3, s katerimi sem res zadovoljen. Zdaj pa se je zadeva malce spremenila, na moji Fireblade, se v veliki večini voziva dva. Odkar imam sopotnico s seboj, je K3 seveda premehka guma in mi zadnjo po obodu preveč pobira. No, ker pa je počasi tako daleč, da bo gume potrebno zamenjat, pa sem v rahli dilemi, kaj naj dam gor. Ker sem do zdaj bil najbolj zadovoljen z Metzeler ali s Pirelli gumami, sem nekako razmišljal o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ali pa o Metzeler M5. Hmmm, dejstvo je, da se tudi v dvoje rad peljem dokaj dinamično, zato mi je zelo pomembno, da ima guma odličen grip, pa da bo morda zdržala kak kilometer več kot K3. Kaj pa bi priporočali vi? Seveda so zaželjene izkušnje. http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_rosso_corsa.html http://www.metzelermoto.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/supersport/none&vehicleType=MOTO&product_id=880951&uri=/metzeler/en_IT/browser/xml/catalog/moto/Sportec_M5_Interact.xml&menu_item=/products/catalog/supersport
bikez Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 No, pa bom vprašal še tukaj, saj je to Metzeler in Pirelli tema.. No, kot veste, sem do zdaj vozil Metzeler K3, s katerimi sem res zadovoljen. Zdaj pa se je zadeva malce spremenila, na moji Fireblade, se v veliki večini voziva dva. Odkar imam sopotnico s seboj, je K3 seveda premehka guma in mi zadnjo po obodu preveč pobira. No, ker pa je počasi tako daleč, da bo gume potrebno zamenjat, pa sem v rahli dilemi, kaj naj dam gor. Ker sem do zdaj bil najbolj zadovoljen z Metzeler ali s Pirelli gumami, sem nekako razmišljal o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ali pa o Metzeler M5. Hmmm, dejstvo je, da se tudi v dvoje rad peljem dokaj dinamično, zato mi je zelo pomembno, da ima guma odličen grip, pa da bo morda zdržala kak kilometer več kot K3. Kaj pa bi priporočali vi? Seveda so zaželjene izkušnje. http://www.pirelli.c...osso_corsa.html http://www.metzelerm...alog/supersport Jaz vozim Michelin Pilot Power 2CT in sem zadovoljen z gripom, po mokrem sploh, pa tudi dva se peljeva večino časa. Kilometraža bo okoli 6kkm, s tem, da ne šparam pri štartih. Ni pa to guma ranga K3, sem pa vsekakor bolj zadovoljen koz sem bil z M3, je pa res tudi to, da sem menjal motor. Zdej, če ne boš ultra hitro vozil bo ta guma več kot OK.
Demon Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Jaz vozim Michelin Pilot Power 2CT in sem zadovoljen z gripom, po mokrem sploh, pa tudi dva se peljeva večino časa. Kilometraža bo okoli 6kkm, s tem, da ne šparam pri štartih. Ni pa to guma ranga K3, sem pa vsekakor bolj zadovoljen koz sem bil z M3, je pa res tudi to, da sem menjal motor. Zdej, če ne boš ultra hitro vozil bo ta guma več kot OK. Ja, sem vozil Pilot Power, pa sem bil delno zadovoljen ja. Za grip po mokrem mi ni tako pomembno, saj se dežja zelo izogibam, čeprav vem da me lahko kje ujame, potem pač vozim počasi. Nekak mi Diablo Rosso Corsa diši, samo bi rad iz prve roke slišal kako in kaj je z njo, če jo kdo slučajno vozi.
Ice Objavljeno Julij 11, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 matr, M5 je srot od gume. 14 dni motor stoji, se hocem odpelat guma pa prazna. öamtc pomaga do prve pumpe, napihnem in do sirnika. spicko ven, injekcijo noter, zdaj drzi. zrak. in mene z motorjem na cesti. tako da....... prvenstvena izjava, da je M5 srot je tocna. dokler nima zraka s korektnim pritiskom v sebi. potem..............
stuhec Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 kar naekrat obe: pirelli in metzeler stojita v garaži in tudi na m.
hajoktejn Objavljeno Julij 12, 2011 Opozori Objavljeno Julij 12, 2011 A metz Z6 kdo voz na enduro motorju? dimenzije 150/70R19 pa 110/80R17?
MARJA Objavljeno Julij 12, 2011 Opozori Objavljeno Julij 12, 2011 A metz Z6 kdo voz na enduro motorju? dimenzije 150/70R19 pa 110/80R17? V teh dimenzijah ni Z6.
hajoktejn Objavljeno Julij 12, 2011 Opozori Objavljeno Julij 12, 2011 V teh dimenzijah ni Z6. eh, maš prow buksl sm zamenu; torej 150/70R17 in 110/80R19
miklavc Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Ali kdo slučajo ve kakšen je predpisan pritisk v Metzeler Tourance gumah? Google ne da kakšnega uporabnega podatka , gre pa za dimenzije 90/90-21 in 130/80-17.
hector Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 Ali kdo slučajo ve kakšen je predpisan pritisk v Metzeler Tourance gumah? Google ne da kakšnega uporabnega podatka , gre pa za dimenzije 90/90-21 in 130/80-17. na metzelerjevi strani boš našel podatek: spredaj 2.0, zadaj 2,25......
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se