Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

...ma dej, dej... kot pravi KeC, nič narobe če maš spredaj "boljšo" gumo.

Zamenjaj zadnjo, kot si mislil z Z8, ko boš pa sprednjo strajbal, pa še sprednjo... pa še po tošlnu te ne bo tko hudo naenkrat usekalo.....

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

M3 z letosnjim DOTom naj bi bile korejske izdelave.....ve mogoce kdo kaj vec o tem

Objavljeno

eno vprašanje ...ali pirelli tudi tako otrdi po dveh letih kot metzeler m2 ali lasertec? ker to kar ima moja na novem guzziju je kot beton ....no saj naboniju ni bil metzeler nič boljši - trda kot kamen...

Objavljeno

A je že slučajno kdo probal Pirelli Angel GT? Glede na teste bi znala bit odlična guma za suho cesto :D Po mokrem pa po "pirellijevsko" malo manj ziher. Me pa zanimajo kake osebne izkušnje, če jih slučajno že kdo ima.

Objavljeno

Mene pa zanima, kakšna je razlika med Metzeler Z6 in Z6 INTERACT?

Z8 mi ni tako všeč, ker je podobna športni M5, za TDM bi bila mogoče tudi TOURANCE, bolj enduro.

Nagibam se k Z6....

Objavljeno

Po navedbah proizvajalca naj bi bila Z6 Interact malo bolj vzdržljiva (beri manjša obraba) proti Z6.

Osebno sem lani zvozil 3 komplete Z8 Interact - lahko samo priporočam.

TOURANCE pa ne poznam, je pa bolj za motorje tipa GS, Explorer, itd...vidim, pa da se da z njo kljub temu kar konkretno nagibati.

 

Lp.

Objavljeno

Mene pa zanima, kakšna je razlika med Metzeler Z6 in Z6 INTERACT?

Z8 mi ni tako všeč, ker je podobna športni M5, za TDM bi bila mogoče tudi TOURANCE, bolj enduro.

Nagibam se k Z6....

M5 in Z8 nimata nič skupnega. Z8 je samo nadaljevanje, evolucija Z6 Interact. Ima skoraj identično sestavo, dvokomponentna je, dobro odvaja vodo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kakšno kilometrino delate z Metzeler Tourance gumami in na kakšnem mopedu?

 

Ker meni zgleda obraba nenormalna.

Objavljeno (popravljeno)

Kakšno kilometrino delate z Metzeler Tourance gumami in na kakšnem mopedu?

 

Ker meni zgleda obraba nenormalna.

na varadero sm enkrat clo blizu 15 jurjev naredu do nelegalne ... sam ne vem al navadna al EXP

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Jst dvomim da bom prišel do 5.000km.

Objavljeno

sej počas se boš navadu da nimaš več hornet jurja ;) tud pr men je mal trajal privajanje ;)

Objavljeno

Jst dvomim da bom prišel do 5.000km.

     Ja z navadnimi sm naredu okol 14 kil EXP sm po 5 kil vrgu dol pa nikol več jih ne bom mel ,navadne so zakon

Objavljeno

Imam navadne in razen obrabe jim nimam česa očitati. Sam očitno je z mano neki narobe.

 

Naslednje bom probal "tourance next"

Objavljeno

Kakšno kilometrino delate z Metzeler Tourance gumami in na kakšnem mopedu?

 

Ker meni zgleda obraba nenormalna.

 

Metzeler Tourance - cca 15.000 km

Metzeler Tourance EXP - cca 11.000 km

Metzeler Tourance Next - Zgleda, da bo podobo kot EXP

 

Tole velja za BMW GS 1200.

 

Pri Suzukiju DL 650 V Strom, pa še kakšnih 10-20% gor.

 

lp

Objavljeno

Kakšno kilometrino delate z Metzeler Tourance gumami in na kakšnem mopedu?

 

Ker meni zgleda obraba nenormalna.

20k+

Objavljeno

Kakšno kilometrino delate z Metzeler Tourance gumami in na kakšnem mopedu?

 

Ker meni zgleda obraba nenormalna.

Okoli 12 jurjev

P.S. če jih preveč pobira moraš naredit OPTIKO :lol1:   :yea1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

METZELER TORANCE NEXT POBEDNIK TESTA

Nova guma nemačkog proizvođača ubedljivo je pobedila konkurenciju na komparativnom testu street enduro guma organizovanom od strane renomiranog Motorrad magazina. Metzeler Tourance Next našao se na najvišem postolju i ispred konkurenata Michelin Anakee 3, Bridgestone Battle Wing 501/502, Continental TrailAttack 2, Dunlop Trailmax TR91 and Pirelli Scorpion Trail. Sve testirane gume bile su u dimenzijama 110/80 R19 i 150/70 R17 i korišćene su na šest Triumph Tiger Explorer motocikala. Kako je u u izdanju 11/2013 Motorrad magazina objašnjeno test je izveden tako što su performanse guma merene u dva navrata, prvo kada su bile nove a onda i nakon pređenih 4.000Km kako bi izmerili potrošnju ali i konstantnos performanse testiranih guma. Test je takođe sadržao vožnju po putu i autoputu kao i test po mokrom koji je izveden na dugotrajno navodnjavanoj stazi. U zaključku koji su test vozači Mottorad magazina doneli Metzeler Tourance Next je proglašen najboljom street enduro gumom zahvaljujući svojim izuzetno izbalansiranim performansama po suvim i mokrim uslovima vožnje kao i kao i svoje dugotrajnosti.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Kupil sem si moj prvi motor Kle 500. Ogledane imam Metzeler tourance. Vožnja bo predvsem asfalt. Svetujete kere druge?  Registriral ga bom nekje maja meseca. Naj počakam z nakupom gum? Cena bo verjetno enaka?

Objavljeno

Conti trail attack 2 ali Tourance imata enako ceno. Komplet stane 140€. Kaj mi svetujete? Sem laik na tem področju.

Objavljeno

Conti trail attack 2 ali Tourance imata enako ceno. Komplet stane 140€. Kaj mi svetujete? Sem laik na tem področju.

Meni ne prodaš drugre kot "samo" Metzeler ! Sicer pa sam probaj eno leto eno in drugo leto drugo in boš 100% pristal na Metzelerkah !

To je ravno tako kot,če neveš katero olje bi dal v mašino, vedno kupi Motul pa nebo problema in ne mislit,da navijam za svojo znamko, sam vozim Castrol !

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima, če je kdo lansko sezono vozil Pirelli Angel GT. Prejšnji teden sem bil pri vulkanizerju v Radljah, ki ga mnogi poznate, pa je rekel, da je Michelin vrhunski v mokrem, po ovinkih slabši, manj športno talentiran, ContiRoadAttack 2 da je res super, samo se hitro obrabi (to sem tudi sam lani videl), potem so tu seveda še vedno popularne Metzeler Z8 Interact.. Testi so pač eno, jaz bi rad informacijo od nekoga, ki jih je sam vozil. Cena ne igra posebne vloge, ker so tako ali tako vse te gume v razponu +/- 25 EUR komplet. ContiRoadAttack 2 se je vozila super, samo ko sem jih kupil in se odpeljal domov v Maribor, doma že ni bilo v sredini zadnje gume več napisa ContiAttack, je bilo še samo Con_____ck :), po nekje 8000km pa so imele res izrazit rob po sredini in pobrane robove. (Mnogo vožnje v dvoje in 3 naloženih kovčkov).

Popravljeno . Popravil MarkoR
Objavljeno

Mene pa zanima, če je kdo lansko sezono vozil Pirelli Angel GT. Prejšnji teden sem bil pri vulkanizerju v Radljah, ki ga mnogi poznate, pa je rekel, da je Michelin vrhunski v mokrem, po ovinkih slabši, manj športno talentiran, ContiRoadAttack 2 da je res super, samo se hitro obrabi (to sem tudi sam lani videl), potem so tu seveda še vedno popularne Metzeler Z8 Interact.. Testi so pač eno, jaz bi rad informacijo od nekoga, ki jih je sam vozil. Cena ne igra posebne vloge, ker so tako ali tako vse te gume v razponu +/- 25 EUR komplet. ContiRoadAttack 2 se je vozila super, samo ko sem jih kupil in se odpeljal domov v Maribor, doma že ni bilo v sredini zadnje gume več napisa ContiAttack, je bilo še samo Con_____ck :), po nekje 8000km pa so imele res izrazit rob po sredini in pobrane robove. (Mnogo vožnje v dvoje in 3 naloženih kovčkov).

Vsaka guma,ki se hitro nuca je perfektna za vozit ravno to je tudi Pireli.V vseh teh gumah, ki jih navajaš ni bistvene razlike samo vse se dosti hitreje obrabijo kot Metzeler Npr.jaz naredim z Michelinko max.7K kil. Policija vozi samo Michelin in delajo povprečno po 6K kil. meni je to premalo kajti nepozabi še računat  delo za montažo in centriranje. Jaz delam z Metzelerko vedno od 10-12K kil.z zadnjo predna zdrži ca +3K kil.

Objavljeno

Vprašanje sem na youtube-u zastavil enemu, ki jih ima na Ninji, tole je njegov odgovor, če še koga zanima to. Par strani nazaj je eden spraševal o njih.. Se mi zdi, da se bom le odločil za Pirelli. Imam rad, da so gume športno talentirane. Bojda pa bo v roku par tednov Motorrad dal ven primerjalni test Michelin PR4, Angel GT, izboljšano verzijo Conti Road Attack 2 EVO (bojda so v mokrem boljše in naj bi trajale dlje, a cena bo dosti višja) in Bridgestone BT30.  Najbrž pa je to res vse skupaj približno enako za povprečnega motorista, samo kateri profil ti je bolj všeč. To pa tako ali tako Pirelli zmaga. :)

 

ich war letztes Jahr damit auf der Rennstrecke. Habe ein Video upgeloadet. Der Grip ist deutlich besser als Dunlop Sportsmart, Michelin 2CT & Bridgestone BT. Meine Dunlops waren nach 7500 hinten komplett platt. Die Angel GT's sind nach 6000km noch ganz. Jedoch an die 20k glaube ich nicht, aber deutlich mehr km als die anderen. Eine absolute EMPFEHLUNG.

Objavljeno

Mene pa zanima, če je kdo lansko sezono vozil Pirelli Angel GT. Prejšnji teden sem bil pri vulkanizerju v Radljah, ki ga mnogi poznate, pa je rekel, da je Michelin vrhunski v mokrem, po ovinkih slabši, manj športno talentiran, ContiRoadAttack 2 da je res super, samo se hitro obrabi (to sem tudi sam lani videl), potem so tu seveda še vedno popularne Metzeler Z8 Interact.. Testi so pač eno, jaz bi rad informacijo od nekoga, ki jih je sam vozil. Cena ne igra posebne vloge, ker so tako ali tako vse te gume v razponu +/- 25 EUR komplet. ContiRoadAttack 2 se je vozila super, samo ko sem jih kupil in se odpeljal domov v Maribor, doma že ni bilo v sredini zadnje gume več napisa ContiAttack, je bilo še samo Con_____ck :), po nekje 8000km pa so imele res izrazit rob po sredini in pobrane robove. (Mnogo vožnje v dvoje in 3 naloženih kovčkov).

Jaz bi v šopek vključil še RoadSmart2.

Do sedaj zvozil RoadSmart (prva: 10,5kkm, dobil z motorjem; druga 6,1kkm potem so mi jo ukradli),

RoadAttack2 (7,8kkm)

voženo na litrašu, 125KM, ST tipa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!