Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še kdo uporablja Pirelli Diablo Rosso II?

Dobil sem jih z rabljenim motorjem (Versys 650), pa se mi zdi, da jih kar (pre)hitro pobira, čeprav naj bi bile dualcompound. So pa enakomerno obrabljene prednja in zadnja in bo treba še pred koncem sezone obe menjat.

Je to guma nekako v rangu Dunlop Roadsmart 2 ali kako?

Objavljeno

Bom si sam odgovoril (če še koga zanima):

Diablo Rosso II ima malo bolj športni karakter in je bila postavljena v skupino z Dunlop Sportsmart in podobnimi, verjetno zato malo večja obraba, kot sem jo vajen od touring gum:

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/motorrad-reifentest-sport-und-tourenreifen-endwertung/368916?seite=12

Se je pa na njihovem testu dobro obnesla, sam je nimam še s čim primerjati, ker mi je to prva guma na tem motorju. Večjih pripomb nanjo nimam, razen na obrabo (vroča jadranka.. .).

Objavljeno

:)

Nagradno pitanjce: kaj naj dam gor, da bo dobro in poceni (pa da zdrži še pa še... .) :) ??

Saj vem, kompromisi, kompromisi...

Boljk konkretno vprašanje: Je nuja vzet W hitrostni razred (tak piše v manualu), ko pa versače ne gre niti 200 po moje niti ga ne tiščim do konca nikoli? H razred je precej cenejši?

Vzamem raje H gumo, ki je najboljša na testu sporttouring ali W povprečno?

Objavljeno

V klasi Roadsmart-a je Pirelli Angel GT. Reklamirajo jih kot z vrhunsko kilometrino, najboljšo v razredu. Mene so tako razočarale, da sem poslal na Pirelli e-mail (česar jaz NIKOLI ne počnem, ker je brezveze :)) in jim lepo razložil, da je njihova reklama malo da ne zavajujoča, ker se gume obnašajo proti indikatorju bistveno slabše, kot so se v začetku in da so indikator dosegle bistveno prej, kot bi pričakoval od touring gum. Po 6200km je vprašanje, če bom z njimi prestal tehnični pregled avgusta. Kupi Continental, slišiš ogromno pohval, tako enduraši tukaj jih pohvalijo, kot mi tourerji smo pretežno zadovoljni z njimi, pa peljejo se res fantastično.

Objavljeno

:)

Nagradno pitanjce: kaj naj dam gor, da bo dobro in poceni (pa da zdrži še pa še... .) :) ??

Saj vem, kompromisi, kompromisi...

Boljk konkretno vprašanje: Je nuja vzet W hitrostni razred (tak piše v manualu), ko pa versače ne gre niti 200 po moje niti ga ne tiščim do konca nikoli? H razred je precej cenejši?

Vzamem raje H gumo, ki je najboljša na testu sporttouring ali W povprečno?

 

Če še dobiš, vzemi roadsmar1, sicer roadsmart2.

Objavljeno (popravljeno)

js imam pirelli diablo rosso ll.. sicer sem jih dobil rabljene na motorju (hornet 600 2005) sprednja cisto preparela, zadnja pa po sredini kr obrabljena.. cca 3000 km.. (podatek od lastnika.. ) drzijo dobro, segrejejo se hitro.. vendar potrbna menjava..

Popravljeno . Popravil arrow88
Objavljeno

Sam sem jih dal na priporočilo znanca enkrat-panikoveč gor( bil sem  razočaran)....naredu nasilo 5t km, pa še držale so taktak...ni ji za zaupat!! trak je sej blo na mojem Z1000...

Objavljeno

Za M5 komentiram,da ne bo nesporazum-- :klicaj: 

Objavljeno

katere pa trenutno voziš

si že probal m7rr

Objavljeno (popravljeno)

Zanime me če vozi kdo Pirelli Supercorso VII, ne gre se za kilometre... Do zdej sem bil najbolj zadovoljen s Mitchelin Power Pure race trenutno imam Dunlop Sporsmart 2 vendar sem veliko rajše imel Michelinko, mika pa me tale Supercorsa. Če ima kdo kakšne izkušnje bom vesel če jih deli :D

Popravljeno . Popravil Lunapark
Objavljeno (popravljeno)

Vozim Supercorso že nekaj let. Vozil sem SP, SC1 + SC2, za VII pa še nisem slišal.

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

...jaz vozim to V2, trejti komplet. Je serijska vgradnja na mojem mopedu in sem zadovoljen tako z oprijemom, kot kilometrino.

Kolegu jo je pobralo pri 2k, meni pa drži do 5k, pa se voziva skupaj...vse je odvisno od desne roke...... :eek:

Objavljeno

http://www.revzilla.com/motorcycle/pirelli-diablo-supercorsa-sp-v2-rear-tire najdu sem jo pri Širniku... In kako si zadovoljen s supercorso?

 

Če ti kilometrina ni najpomembnejši faktor, ampak sta ti oprijem in vodljivost motorja bolj pomembna, potem je odlična izbira! Kilometrina pa je odvisna od desnega zapestja tako kot ti je hector napisal. Jaz z kompletom SC1 spredaj SC2 zadaj delam cca 3600 km in je zadnja fuč, menjam pa obe, ker sprednja mi 2 zadnji ne zdrži.
Objavljeno

Hvala lepa za koristne informacije. Kilometrina mi ni faktor ker se vozim tako večinoma med vikendi samo in mi je vodljivost predvsem pa oprijem važen. Mogoče še neumno vprašanje glede na to, da jih vozita kaka se vama zdi primerjava proti kakšni Dunlop D211... 

Objavljeno

No, jaz sem vozil Metzeler K3 Interact, Pirelli Diablo Supercorsa SC1 SC2, Pirelli Diablo Supercorsa SP in Dunlop D 211GP Racer spredaj soft zadaj medium. Najbolj zadovoljen sem bil tudi v tem vrstem redu kot sem ga napisal. V bistvu pa vse gume nudijo FANTASTIČEN oprijem na cesti, NIKOLI ga ne zmanjka, segrejejo se vse hitro, pa tudi hladne imajo fantastičen grip. Kilometrina je pri vseh bila zelo podobna. Je pa najbolj mirna in najbolj natančno vodljiva bila Metzeler. Dunlop pa vsaj pri meni najbolj nemiren, najbolj okoren, pa prednja mi je rahlo tresla, pa sem šel 3 krat centrirat, na koncu pa mi je bilo rečeno da pač Dunlop spredaj včasih malo trese. Dejstvo pa je, da z nobeno od naštetih neboš nič falil, na suhem asvaltu delajo vse ODLIČNO!

Objavljeno

Sam sem jih dal na priporočilo znanca enkrat-panikoveč gor( bil sem  razočaran)....naredu nasilo 5t km, pa še držale so taktak...ni ji za zaupat!! trak je sej blo na mojem Z1000...

...popolnoma enaka zgodba pri meni.

Dal pa sem jih gor 3x. Prvič... zadnjič in nikoli več...  :D

Objavljeno

No, jaz sem vozil Metzeler K3 Interact, Pirelli Diablo Supercorsa SC1 SC2, Pirelli Diablo Supercorsa SP in Dunlop D 211GP Racer spredaj soft zadaj medium. Najbolj zadovoljen sem bil tudi v tem vrstem redu kot sem ga napisal. V bistvu pa vse gume nudijo FANTASTIČEN oprijem na cesti, NIKOLI ga ne zmanjka, segrejejo se vse hitro, pa tudi hladne imajo fantastičen grip. Kilometrina je pri vseh bila zelo podobna. Je pa najbolj mirna in najbolj natančno vodljiva bila Metzeler. Dunlop pa vsaj pri meni najbolj nemiren, najbolj okoren, pa prednja mi je rahlo tresla, pa sem šel 3 krat centrirat, na koncu pa mi je bilo rečeno da pač Dunlop spredaj včasih malo trese. Dejstvo pa je, da z nobeno od naštetih neboš nič falil, na suhem asvaltu delajo vse ODLIČNO!

Vidim, da lahko še dobiš odgovor, ki si ga iskal. Tako da se morem sedaj samo odločiti še med Metzelerje in pa Pirelli. Imel sem že dva kompleta Dunlop (Sportsmart1, 2) pa sem vedno imel občutek da so gume bolj okorne proti Michellinu, ki sem ga prej vedn vozil. Dunlop je bil vedno gor ko sem menjal motorje, zato sem tudi to vozi. Ko sem imel Michellin Pure race gor je motor kr padel v ovinek pri Dunlopu pa imaš več dela, predvsem pri skrajnih nagibih nimam tako doberga občutka in guma rata nemirna. Mogoče je pa vse v glavi vseeno, samo vem da z Dunlopom nisem nikoli imel polnega zaupanja v gumo.. :D

Objavljeno

Vidim, da lahko še dobiš odgovor, ki si ga iskal. Tako da se morem sedaj samo odločiti še med Metzelerje in pa Pirelli. Imel sem že dva kompleta Dunlop (Sportsmart1, 2) pa sem vedno imel občutek da so gume bolj okorne proti Michellinu, ki sem ga prej vedn vozil. Dunlop je bil vedno gor ko sem menjal motorje, zato sem tudi to vozi. Ko sem imel Michellin Pure race gor je motor kr padel v ovinek pri Dunlopu pa imaš več dela, predvsem pri skrajnih nagibih nimam tako doberga občutka in guma rata nemirna. Mogoče je pa vse v glavi vseeno, samo vem da z Dunlopom nisem nikoli imel polnega zaupanja v gumo.. :D

Meni se je dogajalo isto, več "dela" ali truda je bilo potrebno za premetavanje motorja z Dunlop kot z Pirelli ali Metzeler. Najbolj zadovoljen pa sem bil z Metzeler K3. Kolikor sem seznanjen ima Metzeler K3 enako sestavino gume kot Pirelli Diablo Supercorsa SP, tako so mi pač pri vulkanizerjih rekli. 

Objavljeno

Vidim, da lahko še dobiš odgovor, ki si ga iskal. Tako da se morem sedaj samo odločiti še med Metzelerje in pa Pirelli. Imel sem že dva kompleta Dunlop (Sportsmart1, 2) pa sem vedno imel občutek da so gume bolj okorne proti Michellinu, ki sem ga prej vedn vozil. Dunlop je bil vedno gor ko sem menjal motorje, zato sem tudi to vozi. Ko sem imel Michellin Pure race gor je motor kr padel v ovinek pri Dunlopu pa imaš več dela, predvsem pri skrajnih nagibih nimam tako doberga občutka in guma rata nemirna. Mogoče je pa vse v glavi vseeno, samo vem da z Dunlopom nisem nikoli imel polnega zaupanja v gumo.. :D

... dej gor Savo (Mitas), pa se boš počutu kot v lunaparku..... :P

Objavljeno

... dej gor Savo (Mitas), pa se boš počutu kot v lunaparku..... :P

...ti in tvoja Mitas :P

Sej z njo se res na cesti vozš ko na vlakcu smrti :ninja:

Objavljeno

Sem vesev da se podpira slovensko industrija. Sam zaenkrat nebi niti na avto dal savo tako da jo tudi na motorju nebo. Je pa krasno da imate tako pozitivna mnenja o nje glede na ceno. Sem pa v 8 letih spoznal da guma ki drzi in se pelje tudi ko mas dan "valentino rossi" z njo ne nardis veliko kilometrov so pa tisti boljsi (aja pa ne mislim da sem profi samo rad se peljem z gumo v katero si siguren)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!