svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 12, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2011 a drati ki so v robu, naslonjeni na feltno, tako kot se je zgodilo na eni bemfi na grobniku? Veš za VEČ takih primerov Ja, tud na Juri sem vidla 2 taki gumi, obe je "zaklal" stric na premontirki, in so drati takoj pogledali ven. Je treba bit pazljiv pri menjavi, če je možno gumo pred menjavo pogret na soncu ali z grelcem.
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2011 hmmm...če so 211 gp in ne gp racer sava kolikor jaz vem ni uvoznik ker se gp made in UK uvažajo preko drugih kanalov direktno.....drugo nisem glih prepričan da je gp (ne racer) homologiran za cestno vporabo....pozanimaj se dobro če drži kar sem napisal da ne bo stroškov v nič Na slikah se vidi da je tisti poševni razcep posledica popustitve karkase.....kar se dogaja na žalost ne samo z tistim letnikom in problem je prevoz v mrzlih dnevih če se guma pri nizkih temperaturah meče naokoli (splošna praksa pri prekladanju pri špediterjih trgovinah itd) ...zaradi Ntec izjemoma trde karkase ta zna vtrpet poškodbe ......te gume je vedno treba dobro pregledat (zadnjo ) po vsaki vožnji če se je pojavila kaka razpoka ...imam eno doma kateri se je pojavila razpoka točno pod tistim kotom (45 kot so vlečene zajle) in sem jo dal dol takoj... ...Ps.sreča da se po vsem tem pogovarjamo samo o razbiti pločevini ) mogoče bo kaj na tem..takole pa o d211gp pravi Gašper Čarman: (o cestni homologaciji te pnevmatike pa nisem nič našel) Osebno GP Racer še nisem preizkusil, ker vozim največkrat s »slick« pnevmatikami, glavna razlika pa je, da je model »GP« (op.p. tekovalna pnevmatika s profilom) namenjen izključno dirkačem in je po zmesi praktično enaka »slick« pnevmatiki »KR«. Model »GP Racer« je sicer pnevmatika primarno namenjena za cestno uporabo saj ima zmožnost hitrejšega ogrevanje na delovno temperaturo. S tem razlogom, »GP Racer« pnevmatika lažje vzdržuje potrebno temperaturo in elastičnosti pri nekoliko počasnejših voznikih, kar zmanjšuje obrabo le-te.
predragkp Objavljeno Oktober 12, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2011 problem je tudi uvoznik...Sava je uvoznik za dunlop gp-racer dirkalni program made in Uk gp / kr pa se uvažajo direktno tako da tožit Savo nima smisla
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) @BIKER77 - Sava v Sloveniji reklamira celo "lahkotno dirkanje" s to gumo, je homologirana za cesto in ne vidim razloga zakaj se ne bi vozil po cesti z njo @predragkp - Sava je zastopnik in reklamant za gume DUNLOP v Sloveniji ( prav tako jih tudi prodaja ),smo se pozanimali in imamo prav @svobodnaptica01 - Na stroju za premontažo ni možno tako uničit pnevmatike kot je ta. Smo podjetje SS - moto/moto*spirit, ki se v Sloveniji ukvarja z reciklažo motornih koles, zato se mi z to pnevmatiko nismo vozili niti se to ni zgodilo nam.Je pa stranka kupila motorno kolo SUZUKI GSXR 750 K5 pri nas in na tem motorju je bila zmontirana ta pnevmatika. Ko se je mu je to zgodilo, se je seveda "besen" obrnil na nas, ki smo mu motorno kolo prodali.Vendar glede na dejstvo, da mi nismo proizvajalec pnevmatik, seveda nismo krivi za nastalo situacijo, smo pa za ohranitev dobrega imena podjetja seveda motorno kolo stranki popravili, dali ocenit škodo na motornem kolesu, dali izdelat mnenje strokovnjaka oz.izvedenca za prometne nesreče v Sloveniji, zamenjali vse poškodovane dele in novo pnevmatiko, kar je skupaj naneslo na cca.4800 EUROV, ki jih zdaj želimo nazaj, vendar smo bili prepričani, da to sploh ne bo sporno in da bo zastopnik TAKOJ vpoklical te pnevmatike, da se to ne bi ponovilo.Zato smo vso dokumentacijo poslali na podjetje SAVA - reklamantu, vendar si do danes še nihče ni prišel pogledat te pnevmatike, ampak so od nas zahtevali pnevmatiko na platišču in da naj jim jo pošljemo po pošti s čimer se seveda naš odvetnik ni strinjal, ampak jih je obvestil da si lahko pnevmatiko ogeldajo na našem naslovu, saj je pnevmatika edini dokazni material, da se je to res zgodilo. Zaradi popolne ignorance podjetja smo se odločili za tožbo,saj ni bilo drugega izhoda. Voznik se pri padcu ni poškodoval, vendar mu je prav gotovo ostal strah pred vožnjo z motorjem in vendar se bo verjetno tudi odločil za tožbo. Ne razumem, kako je lahko nekdo ( SAVA ) tako brezbrižen in ravnodušen v taki zadevi kot je ta. Dejstvo je, da je nekaj bilo narobe z zmesjo pnevmatike in da se je ( ko se je ogrela ) odlepila od paltišča - ne upam si niti zamislit kaj bi se zgodilo, če bi voznik imel sopotnika, saj je 2m trak gume ki se je odlepil popolnoma uničil zadnji del motornega kolesa. @predragkp - mogoče pa ni tako nesmiselno tožit SAVO - če bo potrebno bomo tožili tudi DUNLOP Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil MOTOSPIRIT trebor, GoBobi, hilton in 1 other 4
biker77 Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 gsxr 750 k5 v nobenem primeru ni vreden 4800 evrov. am..motor pripeljan iz italije in tukaj prodan? hmm..najbrž je potem res sava kriva ja. še enkrat, to da kot uradni prodajalec motociklov na forumu vpijete kako je cela serija pnevmatik zanič..hmm..ja..lepo.. Cartman 1
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @biker77 - če to, kar se je zgodilo ni vredno vpitja, pol se mi pa res smilite ...... mogoče k5 res ni vreden 4800 eur, kot vidim pa niti Vam ni znano kolko sploh stane izvedensko mnenje strokovnjaka, cenitev motornega kolesa,prevoz, deli, popravilo.....Motor je bil kupljen vSloveniji ( tudi, če bi bil iz Italije ostaja dejstvo, da je pnevmatika DUNLOP). Kaj ni tudi "neko italijansko sranje" iz Italije?? samo za primerjavo: nov okvir za suzuki gsr 600 letnik 2005 stane 4200 eurov - kompleten motor pa dobiš že za 3000 eurov .....po Vašem mnenju jo je najverjetneje nekdo na stružnico tako naredo?? halls, tilingerossi, GoBobi in 4 others 7
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @BIKER77 - Sava v Sloveniji reklamira celo "lahkotno dirkanje" s to gumo, je homologirana za cesto in ne vidim razloga zakaj se ne bi vozil po cesti z njo @predragkp - Sava je zastopnik in reklamant za gume DUNLOP v Sloveniji ( prav tako jih tudi prodaja ),smo se pozanimali in imamo prav @svobodnaptica01 - Na stroju za premontažo ni možno tako uničit pnevmatike kot je ta. Smo podjetje SS - moto/moto*spirit, ki se v Sloveniji ukvarja z reciklažo motornih koles, zato se mi z to pnevmatiko nismo vozili niti se to ni zgodilo nam.Je pa stranka kupila motorno kolo SUZUKI GSXR 750 K5 pri nas in na tem motorju je bila zmontirana ta pnevmatika. Ko se je mu je to zgodilo, se je seveda "besen" obrnil na nas, ki smo mu motorno kolo prodali.Vendar glede na dejstvo, da mi nismo proizvajalec pnevmatik, seveda nismo krivi za nastalo situacijo, smo pa za ohranitev dobrega imena podjetja seveda motorno kolo stranki popravili, dali ocenit škodo na motornem kolesu, dali izdelat mnenje strokovnjaka oz.izvedenca za prometne nesreče v Sloveniji, zamenjali vse poškodovane dele in novo pnevmatiko, kar je skupaj naneslo na cca.4800 EUROV, ki jih zdaj želimo nazaj, vendar smo bili prepričani, da to sploh ne bo sporno in da bo zastopnik TAKOJ vpoklical te pnevmatike, da se to ne bi ponovilo.Zato smo vso dokumentacijo poslali na podjetje SAVA - reklamantu, vendar si do danes še nihče ni prišel pogledat te pnevmatike, ampak so od nas zahtevali pnevmatiko na platišču in da naj jim jo pošljemo po pošti s čimer se seveda naš odvetnik ni strinjal, ampak jih je obvestil da si lahko pnevmatiko ogeldajo na našem naslovu, saj je pnevmatika edini dokazni material, da se je to res zgodilo. Zaradi popolne ignorance podjetja smo se odločili za tožbo,saj ni bilo drugega izhoda. Voznik se pri padcu ni poškodoval, vendar mu je prav gotovo ostal strah pred vožnjo z motorjem in vendar se bo verjetno tudi odločil za tožbo. Ne razumem, kako je lahko nekdo ( SAVA ) tako brezbrižen in ravnodušen v taki zadevi kot je ta. Dejstvo je, da je nekaj bilo narobe z zmesjo pnevmatike in da se je ( ko se je ogrela ) odlepila od paltišča - ne upam si niti zamislit kaj bi se zgodilo, če bi voznik imel sopotnika, saj je 2m trak gume ki se je odlepil popolnoma uničil zadnji del motornega kolesa. @predragkp - mogoče pa ni tako nesmiselno tožit SAVO - če bo potrebno bomo tožili tudi DUNLOP prvo kot prvo, dirkalne pnevmatike je potrebno pred vožnjo ogreti z grelci ( v vašem primeru tega ni bilo), drugo ko je se pa dirkalne gume prodajajo v različnih trdotah zaradi same uporabe glede na temperaturo in grobost asvalta, ....., zato že po sami logiki ta guma ni nikakor za na cesto!!!!! DXR16 1
hilton Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 basa eni so vsevedi tukaj na forumu tako da zgubljas svojo energijo....... kot si vrjetno opazil....
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) @ghost rider 46 - guma DUNLOP sportmax GP ni izključno dirkalna guma, kajti če bi bila bi na njej pisalo FOR RACE ONLY ( za tiste,ki ste se vedno spraševali kaj to pomeni) ali NOT FOR HIGHWAY USE ,tako da naj še enkrat povem, da je ta guma homologirana za cestno uporabo!!!! nisem pa še NIKOLI videl nekoga, ki bi na motorju pred Gostilno montiral grelce za čas, ko spije kavo in se odpeljal, ko bi se gume zagrele.....kaka trdota se pa uporablja za avtocesto? @Hilton - saj vem, samo zdaj je konec sezone, pa se moram z nečim ukvarjat...... Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil MOTOSPIRIT LooLekSLO, Gasperr, DAMI34 in 3 others 6
ELO Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @ghostrider 46 sem na hitro prelistal par prospektov od gume, prebral uradno internetno stran od gume ter nikjer nisem zasledil tega, da je potrebno gumo pred vožnjo ogreti z grelci ter da guma kot taka ni za vsakdanjo uporabo na obični cesti. celo nasprotno, preberemo lahko, citiram "Zmes Multi-Tread (MT) se hitro ogreje in jamči za veliko stabilnost motornega kolesa pri zaviranju in natančno odzivnost na dolgih turah v vseh pogojih". širiš neresnice, mite iz gostilniških debat. da se vrnem k splošni temi: po eni strani dam prav tudi savi, ki je želela pnevmatiko videti. verjamem da imajo kakšno napravo, mikroskop ali kaj podobnega, s čimer bi lahko bolje razvozljali ta opisan pojav. sigurno obstaja pot, da se zadeva lahko pošlje, fotografije / filmi kot dokazni material pa ostanejo. mogoče se obrnite na kakšnega sodnega izvedenca za prometne nesreče (prebil, kopač), pa da vam pove kako je z zavarovanjem dokazov ipd. tudi v nesrečah s smrtnim izvidom se v večini zadev odloči na podlagi mnenj sodnih izvedencev in fotografij, filmov,... l.p. LooLekSLO 1
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 Še nekaj slik za lažje dojemanje..... tilingerossi in Al3š 2
Petzl Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @BIKER77 - Sava v Sloveniji reklamira celo "lahkotno dirkanje" s to gumo, je homologirana za cesto in ne vidim razloga zakaj se ne bi vozil po cesti z njo @predragkp - Sava je zastopnik in reklamant za gume DUNLOP v Sloveniji ( prav tako jih tudi prodaja ),smo se pozanimali in imamo prav @svobodnaptica01 - Na stroju za premontažo ni možno tako uničit pnevmatike kot je ta. Smo podjetje SS - moto/moto*spirit, ki se v Sloveniji ukvarja z reciklažo motornih koles, zato se mi z to pnevmatiko nismo vozili niti se to ni zgodilo nam.Je pa stranka kupila motorno kolo SUZUKI GSXR 750 K5 pri nas in na tem motorju je bila zmontirana ta pnevmatika. Ko se je mu je to zgodilo, se je seveda "besen" obrnil na nas, ki smo mu motorno kolo prodali.Vendar glede na dejstvo, da mi nismo proizvajalec pnevmatik, seveda nismo krivi za nastalo situacijo, smo pa za ohranitev dobrega imena podjetja seveda motorno kolo stranki popravili, dali ocenit škodo na motornem kolesu, dali izdelat mnenje strokovnjaka oz.izvedenca za prometne nesreče v Sloveniji, zamenjali vse poškodovane dele in novo pnevmatiko, kar je skupaj naneslo na cca.4800 EUROV, ki jih zdaj želimo nazaj, vendar smo bili prepričani, da to sploh ne bo sporno in da bo zastopnik TAKOJ vpoklical te pnevmatike, da se to ne bi ponovilo.Zato smo vso dokumentacijo poslali na podjetje SAVA - reklamantu, vendar si do danes še nihče ni prišel pogledat te pnevmatike, ampak so od nas zahtevali pnevmatiko na platišču in da naj jim jo pošljemo po pošti s čimer se seveda naš odvetnik ni strinjal, ampak jih je obvestil da si lahko pnevmatiko ogeldajo na našem naslovu, saj je pnevmatika edini dokazni material, da se je to res zgodilo. Zaradi popolne ignorance podjetja smo se odločili za tožbo,saj ni bilo drugega izhoda. Voznik se pri padcu ni poškodoval, vendar mu je prav gotovo ostal strah pred vožnjo z motorjem in vendar se bo verjetno tudi odločil za tožbo. Ne razumem, kako je lahko nekdo ( SAVA ) tako brezbrižen in ravnodušen v taki zadevi kot je ta. Dejstvo je, da je nekaj bilo narobe z zmesjo pnevmatike in da se je ( ko se je ogrela ) odlepila od paltišča - ne upam si niti zamislit kaj bi se zgodilo, če bi voznik imel sopotnika, saj je 2m trak gume ki se je odlepil popolnoma uničil zadnji del motornega kolesa. @predragkp - mogoče pa ni tako nesmiselno tožit SAVO - če bo potrebno bomo tožili tudi DUNLOP Vedno omenjaš podjedje SAVA - vendar moraš ločiti 2 različni podjetji: 1. Sava TECH proizvaja pnevmatike za motorna kolesa, skuterje, motokros motorje idr. in nima nobene povezave s tvojim primerom 2. Sava TIRES uvaža pnevmatike dunlop (moto) + proizvaja avto pnevmatike (goodyear, dunlop, fulda, sava, debica idr.) Zato bodo natančen, ko govoriš o podjetju SAVA.
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @ ELO - saj smo dali izdelat izvedensko mnenje sodnega izvedenca prometne stroke 8 ki je zapisal, da je krivda IZKLJUČNO na strani izdelovalca pnevmatike), bili smo pripravljeni dat pnevmatiko v pregled, vendar pod pogojem da se določi skrbnik pnevmatike, ki bo za njo tudi odgovarjal, ne pa da jo pošljem po hitri pošti, saj se lahko to kar hitro izgubi in enostavno ni več dokaznega materiala...... jure11, Al3š in GoBobi 3
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @ ELO -V tovarni v Sloveniji nimajo kapacitet za forenzično analizo gume - ampak jo opravljajo v LUXEMBURGU @LANGUS - sorry, SAVA TIRES D.O.O Goodyear Dunlop Škofjeloška 6 4000 Kranj www.sava-tires.si Al3š 1
hilton Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 Vedno omenjaš podjedje SAVA - vendar moraš ločiti 2 različni podjetji: 1. Sava TECH proizvaja pnevmatike za motorna kolesa, skuterje, motokros motorje idr. in nima nobene povezave s tvojim primerom 2. Sava TIRES uvaža pnevmatike dunlop (moto) + proizvaja avto pnevmatike (goodyear, dunlop, fulda, sava, debica idr.) Zato bodo natančen, ko govoriš o podjetju SAVA. haha.. sava tech izdelje tudi transportne trakove, gumijaste izdelke za gradbenistvo it.....tesnilne profile ......... glede da se ukvarjajo z brizganjem gume ... iz z sava tires najvrjetneje mislis ---Goodyear Dunlop Sava Tires ce si ze tako natancen :grim
Jure Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) @BIKER77 - Sava v Sloveniji reklamira celo "lahkotno dirkanje" s to gumo, je homologirana za cesto in ne vidim razloga zakaj se ne bi vozil po cesti z njo Pa si ti siguren, da ločiš med 211 GP in 211 GP Racer? GP Racer se ponavadi reklamira za lahkotno dirkanje, oziroma pretežno za track daye in kakšno klubsko dirko + cca 10-20% za cestno vožnjo (sodeč po dunlopovih tabelcah) (prvi dve kategoriji sta pista, tretja - hypersport pa cesta) Medtem ko GP je pa čistokrvna tekmovalna guma in ne vem zakaj bi se zanjo reklamiralo lahkotno dirkanje, če se pa uporablja na številnih oreng prvenstvih, med drugim recimo pri serijah AMA in podobnih... Ampak kolikor so meni razložili, je fora modela GP, ki je po zmeseh isti kot tekmovalna slick KR v tem, da pravila v določenih serijah zahtevajo kao "serijske gume". Zato sploh obstajajo dirkalne gume s profilom, čene ne bi bile enostavno slick in je.. V raznih superstock prvenstvih so poleg omejenih predelav motocikla prepovedane tudi slick gume.. Zato so proizvajalci pripravili razne izvedbe ala GP 211, Supercorsa SC, ki imajo profil, so legalne tudi za po cesti (zaradi pravil), so pa pravzaprav to čistokrvne dirkalne gume. Zato tudi na njih ni nobene označbe "FOR RACING PURPOSES ONLY" ali "NOT FOR HIGHWAY USE", ki bi sicer morala biti, če guma ne bi bila street legal. Lahko se pa seveda tudi motim, ampak meni se je ta razlaga zdela dokej logična No, če se vrnem nazaj k GP RACER 211 in GP 211. Tudi jaz nisem ziher, če ima Sava kaj dosti povezave z GP. GP je namreč tekmovalna guma, ki se jo ne da kupit kar pri vsakemu prodajalcu Dunlopa kakor GP Racer in ostale modele. Pri nas se da te gume dobit pri Čarmanu, Pintarju in Širniku in nisem prepričan kako to oni uvažajo.. Ali gre prek Save ali pa direkt iz dirkaškega oddelka v UK. To so nenazadnje gume, ki v nekaterih evropskih državah (enkrat sem zasledil, da Nemčija), sploh niso v prosti prodaji in rabiš dirkaško licenco, da jih sploh lahko kupiš. Jaz bi se na tvojem mestu torej fajn pozanimal, če je Sava resnično uvoznik tapravih dirkalnih gum (GP 211 in KR slick), da ne bo potem kakšnega neprijetnega presenečenja. Lahko da je njihova nezainteresiranost in brezbrižnost tudi posledica tega, da si mislijo "jebeš to, itak nismo mi uvoznik dirkalnih gum".. Ne pravim, da je tako, samo da se je fajn prej res dobro pozanimat. Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil Jure bojc84 in ELO 2
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @ghost rider 46 - guma DUNLOP sportmax GP ni izključno dirkalna guma, kajti če bi bila bi na njej pisalo FOR RACE ONLY ( za tiste,ki ste se vedno spraševali kaj to pomeni) ali NOT FOR HIGHWAY USE ,tako da naj še enkrat povem, da je ta guma homologirana za cestno uporabo!!!! nisem pa še NIKOLI videl nekoga, ki bi na motorju pred Gostilno montiral grelce za čas, ko spije kavo in se odpeljal, ko bi se gume zagrele.....kaka trdota se pa uporablja za avtocesto? @Hilton - saj vem, samo zdaj je konec sezone, pa se moram z nečim ukvarjat...... sej nisi mogu nobenga, ker pametni te gume ne vozijo po cesti, pa še predraga je!!!!! tle si pa še mal poglej opis, kaj priporočajo http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_GP_Racer_D211.jsp Jure 1
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) Pa si ti siguren, da ločiš med 211 GP in 211 GP Racer? GP Racer se ponavadi reklamira za lahkotno dirkanje, oziroma pretežno za track daye in kakšno klubsko dirko + cca 10-20% za cestno vožnjo (sodeč po dunlopovih tabelcah) (prvi dve kategoriji sta pista, tretja - hypersport pa cesta) Medtem ko GP je pa čistokrvna tekmovalna guma in ne vem zakaj bi se zanjo reklamiralo lahkotno dirkanje, če se pa uporablja na številnih oreng prvenstvih, med drugim recimo pri serijah AMA in podobnih... Ampak kolikor so meni razložili, je fora modela GP, ki je po zmeseh isti kot tekmovalna slick KR v tem, da pravila v določenih serijah zahtevajo kao "serijske gume". Zato sploh obstajajo dirkalne gume s profilom, čene ne bi bile enostavno slick in je.. V raznih superstock prvenstvih so poleg omejenih predelav motocikla prepovedane tudi slick gume.. Zato so proizvajalci pripravili razne izvedbe ala GP 211, Supercorsa SC, ki imajo profil, so legalne tudi za po cesti (zaradi pravil), so pa pravzaprav to čistokrvne dirkalne gume. Zato tudi na njih ni nobene označbe "FOR RACING PURPOSES ONLY" ali "NOT FOR HIGHWAY USE", ki bi sicer morala biti, če guma ne bi bila street legal. Lahko se pa seveda tudi motim, ampak meni se je ta razlaga zdela dokej logična No, če se vrnem nazaj k GP RACER 211 in GP 211. Tudi jaz nisem ziher, če ima Sava kaj dosti povezave z GP. GP je namreč tekmovalna guma, ki se jo ne da kupit kar pri vsakemu prodajalcu Dunlopa kakor GP Racer in ostale modele. Pri nas se da te gume dobit pri Čarmanu, Pintarju in Širniku in nisem prepričan kako to oni uvažajo.. Ali gre prek Save ali pa direkt iz dirkaškega oddelka v UK. To so nenazadnje gume, ki v nekaterih evropskih državah (enkrat sem zasledil, da Nemčija), sploh niso v prosti prodaji in rabiš dirkaško licenco, da jih sploh lahko kupiš. Jaz bi se na tvojem mestu torej fajn pozanimal, če je Sava resnično uvoznik tapravih dirkalnih gum (GP 211 in KR slick), da ne bo potem kakšnega neprijetnega presenečenja. Lahko da je njihova nezainteresiranost in brezbrižnost tudi posledica tega, da si mislijo "jebeš to, itak nismo mi uvoznik dirkalnih gum".. Ne pravim, da je tako, samo da se je fajn prej res dobro pozanimat. Mislim da tvoja trditev kr drži, žal so pomojem pomešal oznake!!!! Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil GHOST RIDER 46 Jure 1
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 še enkrat - ker najverjetneje ne govorimo o isti gumi - nikjer nisem zapisal GP RACER - ampak DUNLOP SPORTMAX GP, D 211 GP 190/55 ZR 17 MC (75W) DOT DOMP 328M 1110 N TEC 7704, ki je vsekakor za vsakdanjo uporabo ne vem od kdaj bi bila guma, ki stane brez popusta okoli 200 eurov predraga za cesto?? Vsi ste se kar zagnali na neko dirkanje.......
Jure Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) Vsi ste se kar zagnali na neko dirkanje....... V neko dirkanje smo se zagnali zato, ker je D211 TEKMOVALNA guma, ki je slučajno (zaradi pravil prvenstev za katera je narjena) homologirana tudi za cestno uporabo. Ni pa za cesto narejena. Tisto na sliki je definitivno tekmovalna GP in ne GP Racer, kar je nenazadnje razvidno tudi iz oznake zmesi 7704, ki pomeni medium soft. Na Gp racerju Piše samo črka S(soft) M(medium), E(endurance). Izrazili smo samo zaskrbljenost, če ima Sava sploh kaj s temi gumami. Vsem nam je jasno, da uvažajo GP Racer, ki na prvi pogled delujejo identične modelu GP. Ampak ker se GP dobi samo na parih mestih v Slo in so nasprotno z ostalim Dunlopovim sortimentom delane izključno v dirkaškem oddelku v Veliki Britaniji in ne v Franciji, ZDA, itd, kjer delajo ostale Dunlopove modele, obstaja možnost, da razni Pintarji, Čarmani, itd te gume dobavljajo neposredno. Ne vem če je tako, samo pravim, da se dobro pozanimaj, ker ta varianta ne bi bila nič presenetljivega. Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil Jure GHOST RIDER 46 in logio 2
Popularna objava Dr_Jakob Objavljeno Oktober 13, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 Vsekakor se to nebi smelo zgoditi, guma je kriva za padec in če je homologirana za na cesto, JE HOMOLOGIRANA ZA NA CESTO in naj bi imela vsa potrebna dovoljenja. Namen, za katerega naj bi se pa uporabljala, pa je postranski. Preko tega, da se to sploh ne sme zgodit, ne morete it. Tožite jih za vse, kolikor boste lahko. To se preprosto NE SME ZGODIT. Ne na pisti, se manj pa na cesti. m@dness, Ninč, nejcgs in 8 others 11
exe`FZS Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) @Jure: A na dirkalni gumi se ti lahko naredi taka stvar, na tisti za cestno uporabo pa ne al kok? Tudi, če razni dobavitelji od drugod dobavljajo pnevatike, je zastopnik oz. kontakt v Sloveniji to SAVA, višje gor je nekdo prilepil link, sicer pa googlaj. Hint: Lastništvo Matično podjetje: Goodyear Dunlop Tires Europe B.V., Nizozemska (100 % lastniški delež) dodatek: Tole postaja podobno temi cestno črno sivo nabijanje, kjer je nekoga zbil pijan voznik, večina pa jih debatira o izpravnosti motocikla. Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil exe`FZS
Jure Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 @Jure: A na dirkalni gumi se ti lahko naredi taka stvar, na tisti za cestno uporabo pa ne al kok? Od kje si pa prišel do tega? V enem izmed prejšnjih postov sem jasno napisal: Je pa vsekakor nesprejemljivo s strani Dunlopa, oziroma odgovornih, da v takih situacijah ne ukrepajo! To niso heci, sploh ker je to dirkalna pnevmatika s katero se leti po dirkališčih z 250 km/h + Namen kasnejšega pisanja je bil zgolj to, ker iz izkušenj vem, da so dirkalne Dunlopke delane drugje kot ostale in da se jih ne da kar tako kupit pri zastopnikih Dunlopa, ampak je v sloveniji samo par prodajalcev, ki so ekskluzivono pooblaščeni za distribucijo dirkalnih pnevmatik. Iz tega razloga sem zgolj dobronamerno na to opozoril in predlagal motospiritu, da se prepriča, če je Sava za to pristojna, al grejo te dirkalne gume mimo njih. Nisem trdil ne enega ne drugega, samo da se je treba pozanimat, da ne bi bilo kakšnih nepotrebnih sodnih stroškov za brezveze. trebor 1
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 guma, ki ima oznako kot na sliki, mislim, da je homologirana za cesto....glede na slike se lepo vidi, da se zunanja površina pnevmatike ne oprijema platišča, zgornji del ki je odstopil kot na tej pnevmatiki sem videl samo še na tovornjakih, ki iamjo nalite gume. To se ne bi smelo zgodit v nobenem primeru , ponavljam v NOBENEM primeru, pa naj gre za dirkalno, cestno ali kakršnokoli gumo.....pa naj jo greješ ali ne, pa naj bo kakršnakoli zmes ( soft, medium... .) NE more se odlepit zgornja površina platišča, NE SME SE!!! Za to, da vidiš da je napaka v gumi pa po moje ne rabiš bit nek strokovnjak ali inženir, ne rabiš neke specialne opreme itd, ker je pnevmatika ostala polna, kar tudi izključuje kakršnokoli zunanjo poškodbo pnevmatike. Objavil sem to temo, ker mislim, da vas še kar nekaj uporablja te pnevmatike in bi mogoče bilo dobro pregledat tako pnevmatiko z tem DOT-om. Nisem in ne trdim zdaj da so vse dunlop gume slabe......TA je pa sigurno bila SMRTNO nevarna!! Al3š 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se