MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 no,končno....Se zahvaljujem uredniku, da je pustil temo na forumu (čeprav pod malo čudno rubriko) pa vendar.....Hvala!
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 jaz osebno kupujem prednje gume DUNLOP GP211 od hrvata Aldo-ta Simonović-a (max 6-8krogov grobnika, vse novejsi letniki ) ! Pri meni se pojavlja problem razpokanih stranic in popokane tekalne povrsine (poči tako, da se vidi platno ), kar privede posledicno do izpraznjenja pnevmatike (je imel tudi kolega tak primer na kawasaki-ju zzr 1200 ) !!! Letos pred nesreco sem kupil tudi novo zadnjo gumo-1x marof+voznja po cesti dot 2010 (190/55/17) , katera je zacela pokati po desnem robu stranice (sposodil si bom sliko od danci1973 za boljse razumevanje http://foto.slovenij...ed/IMG_5098.jpg ) ! JAZ OSEBNO SEM ZELO ZADOVOLJEN Z TO GUMO , nisem imel drugih problemov kot so ti (na srečo) :grim to se mi dogaja samo na GP 211, dočim na GP RACER teh tezav nisem imel (3x grobnik, 1x marof )
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 saj smo mi po tem dogodku zopet montirali enako pnevmatiko, pa ni nobenih problemov....ne, vem po moje je pač s to ali serijo ali pač s to dotično pnevmatiko bilo nekaj narobe...
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 G. Svenšek, brez zamere, sočustvujem z tabo da ne bo pomote, privoščim ti da ti uspe dobiti vsaj nekaj stroškov nazaj, ampak mi Slovenci smo premajhni, da bi se sli v neke tozbe z multinacionalko kot je DUNLOP ! Če bi se to zgodilo v Ameriki, bi takoj padle večmilijonske tozbe, ker pa smo v Sloveniji, pa verjetno iz tega ne bo nič (nazalost) :grim :yes: :notworthy: :surrender: :surrender: jaz osebno bi se obrnil na vulkanizerja, kateri mi je zmontiral in prodal tako pnevmatiko, bi verjetno bolj uspel
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 http://www.aussiefinder.com.au/travis-richards/ se 1 slika od d211 leta 2008 sem kupil gumo CONTINENTAL RACEATTACK pri znanem prodajalcu pnevmatik (imena ne bom omenjal ) , ampak že po enem dnevu voznje, mi jo je zacelo trgati na spoju (razpoka v dolzini 2cm x globina 2mm na desnem robu pnevmatike) !! grem nazaj, pa mi reče "nič hudega, to ni nič narobe, kar vozi se naprej " !!! :grim :yes: :notworthy:
bmw Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 Kaj pa če so gume kitajskega izvora? kopije.......pa se Dunlopu dela krivica....
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 http://www.aussiefin...ravis-richards/ se 1 slika od d211 leta 2008 sem kupil gumo CONTINENTAL RACEATTACK pri znanem prodajalcu pnevmatik (imena ne bom omenjal ) , ampak že po enem dnevu voznje, mi jo je zacelo trgati na spoju (razpoka v dolzini 2cm x globina 2mm na desnem robu pnevmatike) !! grem nazaj, pa mi reče "nič hudega, to ni nič narobe, kar vozi se naprej " !!! :grim :yes: :notworthy: pardon : TRGANJE D 211 : http://i73.photobucket.com/albums/i208/SpeedyTide/DSC00059.jpg
thumper Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 kar se tiče poškodbe se dobro vidi na sredinski sliki kako je popustila po dijagonali in od tam povlekla po celi gumi....to je tipična poškodba karkase kot sem prej omenil imam jaz eno ki ima razpoko po tisti dijagonali in sem jih kar nekaj videl...razlog pravijo da ni v letniku ampak kot sem rekel neprimerno manipuliranje ob zelo nizkih temperaturah.....pokliči Pintarja v Prebačevo in ti bo razložil zakaj med zimo ne nabavlja gp gum in koliko se jih je pojavilo z tisto poškodbo a potem tudi sladoleda ne bi več prodajali poleti , ker se na vročini stopi .. po moje je še zmeraj krivda na strani dunlop-a ... v obeh primerih - če je guma defektna in je zato plašč odstopil od karkase .... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je gume prodajal neizšolanim posrednikom - vulkanizerjem , ki so z gumo pri nižjih temperaturah ravnali nepravilno ... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je šele po poškodbah pomislil , da lahko pride do tako drastičnih posledic samo zaradi nekega dvometrskega meta v kot ... lahko so pa tudi gume za en klinc narejene ... wanesska, LooLekSLO, malakai in 3 others 6
thumper Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 zdaj pa nehite EGOte sproščat, pa naj kdo, ki se spozna na pravo, kaj konkretnega v pomoč motospiritu napiše. vse ostalo je smetenje. (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) ne se več odzivat na provokacije, pa boš mel mir.(no nisem prepričan, vedno se najde kak pametnjakovič :-) gumo spravite na skrivno mesto ... te velike multinacionalke ( pa tudi manjše firme ) so pripravljene za svoje ime investirati 100 kratnik škode , ki jo želi stranka povrnjeno , samo zato , da stvar pospravijo pod preprogo...
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 jaz osebno kupujem prednje gume DUNLOP GP211 od hrvata Aldo-ta Simonović-a (max 6-8krogov grobnika, vse novejsi letniki ) ! Pri meni se pojavlja problem razpokanih stranic in popokane tekalne povrsine (poči tako, da se vidi platno ), kar privede posledicno do izpraznjenja pnevmatike (je imel tudi kolega tak primer na kawasaki-ju zzr 1200 ) !!! Letos pred nesreco sem kupil tudi novo zadnjo gumo-1x marof+voznja po cesti dot 2010 (190/55/17) , katera je zacela pokati po desnem robu stranice (sposodil si bom sliko od danci1973 za boljse razumevanje http://foto.slovenij...ed/IMG_5098.jpg ) ! JAZ OSEBNO SEM ZELO ZADOVOLJEN Z TO GUMO , nisem imel drugih problemov kot so ti (na srečo) :grim to se mi dogaja samo na GP 211, dočim na GP RACER teh tezav nisem imel (3x grobnik, 1x marof ) Meni pri Pirelliju na zadnji gumi vedno nastanejo take marjetice in poke kot na sliki, po obisku dveh vulkanizerjev na Pannoniji in Kasi racing servisa so mi vsi trije rekli, da je to za Pirelli (vožen po pisti) čisto običajno. Guma ne pušča, povozila sem jih pa tudi do konca. Se naredijo pri novi gumi in ostanejo v istem stanju do konca. Se pa tudi vidi na sliki, da se guma zadaj deformira tako, da bok gume pomečka. Imho bi to znal bit razlog za te vzorčke po robovih.
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 Meni pri Pirelliju na zadnji gumi vedno nastanejo take marjetice in poke kot na sliki, po obisku dveh vulkanizerjev na Pannoniji in Kasi racing servisa so mi vsi trije rekli, da je to za Pirelli (vožen po pisti) čisto običajno. Guma ne pušča, povozila sem jih pa tudi do konca. Se naredijo pri novi gumi in ostanejo v istem stanju do konca. Se pa tudi vidi na sliki, da se guma zadaj deformira tako, da bok gume pomečka. Imho bi to znal bit razlog za te vzorčke po robovih. jaja, to je ze res kar pravis, ampak zakaj pa tako poči da se vidi platno in zacne guma puščati ??? mislim da se to ne bi smelo dogajati !!
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 a potem tudi sladoleda ne bi več prodajali poleti , ker se na vročini stopi .. po moje je še zmeraj krivda na strani dunlop-a ... v obeh primerih - če je guma defektna in je zato plašč odstopil od karkase .... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je gume prodajal neizšolanim posrednikom - vulkanizerjem , ki so z gumo pri nižjih temperaturah ravnali nepravilno ... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je šele po poškodbah pomislil , da lahko pride do tako drastičnih posledic samo zaradi nekega dvometrskega meta v kot ... lahko so pa tudi gume za en klinc narejene ... bi morali gor napisati " only for 5+degress celzius , or else leave tyre alone-dont touch " :grim :yes: :notworthy:
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 jaja, to je ze res kar pravis, ampak zakaj pa tako poči da se vidi platno in zacne guma puščati ??? mislim da se to ne bi smelo dogajati !! Jurko, moj komentar zgolj je bil za napokane stranice in sliko od dančija, ki si jo prilepil. Tistega s tekalno površino nisem komentirala, in se strinjam, da se to ne bi smelo to narest. jure11 1
Fritz Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 a potem tudi sladoleda ne bi več prodajali poleti , ker se na vročini stopi .. po moje je še zmeraj krivda na strani dunlop-a ... v obeh primerih - če je guma defektna in je zato plašč odstopil od karkase .... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je gume prodajal neizšolanim posrednikom - vulkanizerjem , ki so z gumo pri nižjih temperaturah ravnali nepravilno ... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je šele po poškodbah pomislil , da lahko pride do tako drastičnih posledic samo zaradi nekega dvometrskega meta v kot ... lahko so pa tudi gume za en klinc narejene ... Dunlop je 'kriv', ker je homologiral in dal, čeprav omejeno, v prodajo zelo zahteven izdelek, ki zahteva primerno ravnanje in uporabo na ravni profesionalnih ekip in tekmovalcev ter na ustrezni podlagi, ne pa na ravni običajnega vulkanizerja in udeleženca v cestnem prometu. Zato je popolnoma prav, da odgovarja za poškodbe, ki so nastale kot posledica uporabe pnevmatike na način kot se uporablja vsaka druga pnevmatika za splošno uporabo v javnem prometu razen, če omejitev te pnevmatike ni izrecno navedel in zahteval, da se vsi prodajalci in uporabniki strinjajo s tem. Vsaka podobnost z debato o uporabi 'nehomologiranih' slick pnevmatik na javnih cestah je več kot namerna. jure11 1
jure11 Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 Dunlop je 'kriv', ker je homologiral in dal, čeprav omejeno, v prodajo zelo zahteven izdelek, ki zahteva primerno ravnanje in uporabo na ravni profesionalnih ekip in tekmovalcev ter na ustrezni podlagi, ne pa na ravni običajnega vulkanizerja in udeleženca v cestnem prometu. Zato je popolnoma prav, da odgovarja za poškodbe, ki so nastale kot posledica uporabe pnevmatike na način kot se uporablja vsaka druga pnevmatika za splošno uporabo v javnem prometu razen, če omejitev te pnevmatike ni izrecno navedel in zahteval, da se vsi prodajalci in uporabniki strinjajo s tem. Vsaka podobnost z debato o uporabi 'nehomologiranih' slick pnevmatik na javnih cestah je več kot namerna. :grim :yes: :notworthy: ne moreš pozabit, a ?? DAMI34 1
Fritz Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 (popravljeno) :grim :yes: :notworthy: ne moreš pozabit, a ?? Odgovor ni off-topic. In ne gre za pozabljanje temveč za dejstva, ki splošno veljajo, ne samo za nekega Jurkota ali Fritza. off-topic je tole: Ta primer lepo kaže, kako se zadeva lahko hitro obrne. Tako kot so bolj športni kolegi nekje na začetku sezone sveto zatrjevali, da športna vožnja in kolenčkanje na javnih cestah skoraj pa nikakor ne ogrožata drugih nakar se je hitro zgodilo, da sta dva 'športnika' ob padcu pobrala še nasproti vozečega motorista. on-topic pa še vedno pritrjujem Thumperju. Če je Dunlop prodajal to pnevmatiko kot vsako drugo za rabo na javnih cestah in se je ob običajnem ravnanju, skladiščenju in rabi, tako razletela, potem mora za to odgovarjati. Popravljeno Oktober 16, 2011. Popravil Fritz jure11 1
Dadi Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 (popravljeno) Sem takoj pregledal gume in na mojih ni nič kaj takega, hvala za opozorilo ! Se mi zdi, da opozorilo ni bilo mišljeno kot diskreditacija uvoznika ali Dunlopa, ampak samo zato, da se še nam ne bi enako zgodilo ! To cenim, hvala še enkrat in uspešno želim pri tožbi ! ps. veš pri kupcih teh gum se pogosto najde kakšen račun :grim ( žal ga jaz nimam, bom pa povprašal ) Popravljeno Oktober 16, 2011. Popravil Dadi malakai, gsx750f, jure11 in 1 other 4
predragkp Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 a potem tudi sladoleda ne bi več prodajali poleti , ker se na vročini stopi .. po moje je še zmeraj krivda na strani dunlop-a ... v obeh primerih - če je guma defektna in je zato plašč odstopil od karkase .... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je gume prodajal neizšolanim posrednikom - vulkanizerjem , ki so z gumo pri nižjih temperaturah ravnali nepravilno ... prav tako je krivda na strani dunlop-a , če je šele po poškodbah pomislil , da lahko pride do tako drastičnih posledic samo zaradi nekega dvometrskega meta v kot ... lahko so pa tudi gume za en klinc narejene ... sem istega mnenja....sam tukaj mislim da je govora o bol praktično pravnem mnenju....če Dunlop kot so že naredili, problem ugotovi kot zunanji ( manipuliranje pri nizkih temperaturah) se z tem avtomatično distancira od odgovornosti in to cel čas skušam dopovedat....pol pa se ti ukvarjaj z dokazovanjem kdo je to narobe ravnal z gumo v celi verigi do tvoje feltne da bi njega okrivil ....samo razmislite koliko nevarnih stvari je in krajev kjer se z preprostim "vporaba na lastno odgovornost" reši vsak problem odgovornosti
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 lp Mi je pravkar Jure na FB en link poslal, tako da izgleda, da ni to edini primer....ne razumem, zakaj se ni že prej nekdo oglasil.Problem pri vsem tem je, da so pri Sava Tires res zahtevali to pnevmatiko (našo) ki smo jo mi pustili na platišču, ker je še vedno zrak v njej in ni spustila, niti je ni razneslo (bi lahko zopet kaj napisal zraven, samo bi me banali, pa najverjetneje vse skupaj zbrisali-zato se bom zadržal),vendar odvetnik ni hotel prevzet (niti jaz) odgovornosti, če bi se pnevmatika izgubila, saj v primeru sojenja zahteva tožena stranka dodatno mnenje, ki pa ga ne more bit, če ni pnevmatike.Predlagali smo skrbnika, vendar brez uspeha.....kot je že prej nekdo napisal bi morali vključiti alarme in prižgati rdečo luč, vendar se ni do zdaj še nič zgodilo. Na lastno inciativo in na dejstvo da SAVA TIRES ni storila nič glede tega, sem se pač odločil, da poskušam opozorit morebitne uporabnike te pnevmatike, jaz in kot vidim in kot izgleda ni osamljen primer. exclan, Dadi, jure11 in 5 others 8
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 No v prejšnjem postu mi ni uspelo prilepit sličice, toda tu se lepo vidi poškodba, ali.... gandi in jure11 2
Jure Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 @jurko najbrž, jaz nisem jure11 1
gandi Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 No v prejšnjem postu mi ni uspelo prilepit sličice, toda tu se lepo vidi poškodba, ali.... Zgleda kot bi se odprl spoj krone. She 1
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 ja,nekje se prav gotovo odpre in potem za sabo potegne cel pas, ki te začne pri hitrosti 130 km/h (kolko se pač lahko po avtocesti pelješ) po hrtu tolčt,pa cel zadnji del zlomi.Na naši gumi je potem na spodnji strani (tam ko je poševno) odrezana, so na avtocesti cestarji odrezali, da je motor se sploh dal tiščat, ker se je v vilico nabila. In zdaj tu na sliki gledam enako gumo z poškodbo....pa če to ni dovolj, da se nekdo zgane, pol pa res ne vem kaj je!!!
MOTOSPIRIT Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 pa saj je tega kar nekaj in ne razumem zakaj se ni to objavljalo že prej GoBobi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se