Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Fantje sej se ni treba zarad gum skregat.

Edin kr mene zanima je če D208 zdrži več kot D207. Use tole mi je skos bl čudn. Kolega ma na CBR900 D208 pa ma po 3000km najmanj 3krat boljšo, pa ga po mojem bl podi kokr jest.

Kaj mislte da je to - boljša guma, bolš skladiščena......

Sam to bi rad zvedu, k je zame 30k Sit za gumo kr velik pa nočm še enkrat zaj...

Hvala za info.

Objavljeno

poglej datum proizvodnje gume - ce je pred xx00 potem jo vrzi stran.

Objavljeno
poglej datum proizvodnje gume - ce je pred xx00 potem jo vrzi stran.

Sm že preveru - 2403

Objavljeno

potem pa najbrz samo se skladiscenje pride v postev.

Objavljeno

V nedeljo opravil 300 km z novo gumo D 220 ST:

- vlažna cesta – ok, guma nevtralna, brez težav, tudi pri pospeševanju

- suha cesta – ok

- mokra cesta, naliv – ok.

Guma se hitro segreje (že po nekaj kilometrih), ves čas vožnje je izredno nevtralna, kljub temu, da sem občasno namerno dokaj grobo pospeševal (tudi po mokrem).

Sedaj sledi še preizkus po zelo zaprti cesti, da vidimo, kaj bo potem. Žal to ni bilo mogoče že storiti v nedeljo.

Po mokrem definitivno bolj zanesljiva od D 207, ki mi je na B 12 zdržala dobrih 6 kkm.

Objavljeno
Fantje sej se ni treba zarad gum skregat.

Edin kr mene zanima je če D208 zdrži več kot D207. Use tole mi je skos bl čudn. Kolega ma na CBR900 D208 pa ma po 3000km najmanj 3krat boljšo, pa ga po mojem bl podi kokr jest.

Kaj mislte da je to - boljša guma, bolš skladiščena......

Sam to bi rad zvedu, k je zame 30k Sit za gumo kr velik pa nočm še enkrat zaj...

Hvala za info.

kupi 208, če ne drugega je med 208 in 207 kar nekaj let razvoja ... slabša že ne more bit ... a ne ? B)

Objavljeno

:rolleyes: moje iskušnje so take, lansko leto sem vozil D207(odlične), letos pa nataknil na motor D208 pravozil 2000km, ostala mi je polovica profila.Takole glede na to da se temperatura zraka giblje okoli 15 stopin celzija in je večinoma oblačno, bojda dokaj hladno za motor se D208 pelje odlično in se zato tudi radira odlično(glede vožnje b.p.). Ne vem pa koliko bo zržala pri temperaturi zraka 25 stopin celzija poleti, lutim da 2000km in gotovo. Tako da bom za toplejši čas namontiral kar D207.

Objavljeno

No tole je pa od moje gume (D207) ostal po 4000km. :BUA: :BUA:

post-22-1083325108.jpg

Objavljeno

V Dobovi pri vulkanizersvtu Furlan pride zadnja guma 180/55-17:

- D 207 29.000,

- D 207RR 29.870,

- D 208 27.041 !!!!!!!!!!!

Fifi.

Objavljeno (popravljeno)

Pod slikico gume z novo dodano belo črto (od Pecota, glej zgoraj) bi se lahko od včeraj dalje podpisal tudi jaz.

Če je kdo kdaj uničeval škarje na starih motorističnih gumah D207, mi bo znal odgovoriti na naslednje vprašanje.

Zanima me, koliko materiala na tisti beli črti še loči zrak v gumi od krute okolice. Pač, dobro bi bilo vedeti ali je to samo še kak mm ali kaj več... da ima človek npr. na vožnji k vulkanizerju priliko premišljati o kakih ostrejših kamenčkih in podobnem in se spraševati o vzdržljivosti modernih materialov...

Sicer pa bi ob tej priliki prosil vse (se mi zdi, da je imel Bladzo neke take sposobnosti?), ki imajo informacijo o kaki res ugodni varianti za nakup in montažo novih gum (za Fazer 600) - v mislih sem imel D208, da mi jo posredujejo.

Če je tak marketing preveč pregrešen, lahko na PM.

LP, Marvin

Popravljeno . Popravil Marvin
Objavljeno

A se splača na FZS600 sploh dajat gume kot so D207, D208 in podobne, glede na to, da motor ekstremnih nagibov ne dopušča?

A bi bile mogoče bolj primerne D205 ali D220... :hmm:

Ma kdo kake izkušnje z D205 oz. D220 na FZS600?

Objavljeno
Če je kdo kdaj uničeval škarje na starih motorističnih gumah D207, mi bo znal odgovoriti na naslednje vprašanje.

Zanima me, koliko materiala na tisti beli črti še loči zrak v gumi od krute okolice. Pač, dobro bi bilo vedeti ali je to samo še kak mm ali kaj več... da ima človek npr. na vožnji k vulkanizerju priliko premišljati o kakih ostrejših kamenčkih in podobnem in se spraševati o vzdržljivosti modernih materialov...

Ta bela oz. svetlo rumena črta je brezkončna kevlarska žica, ki je navita pod tekalno površino gume. Natezna trdnost te žičke je 300+N. Ta sloj je okoli 1mm debel. Pod njim pa sta en ali dva sloja (odvisno od specifikacije) radialne karkase iz nylona ali poliestra (natezna trdnost ~135N), debeline tudi okoli 1mm. Pod njim pa je samo še en sloj manj kot 1mm debele gume, ki ne nosi nič, ampak ima samo nalogo zadrževanja zraka v gumi.

Torej ta 2.5 do 3.5 mm debeli sloj je zelo trden, vendar pa občutljiv na ostre delce, ki ga lahko presekajo. Jaz se z tako gumo veliko ne bi vozil.

Objavljeno

Kolega je dobil 208 ,120prednja-180zadnja za 49.000sit,a je to ugodno?

Objavljeno

Naredil prvih 200 km z dunlopkami 220 na Banditu 12. Moram reči, da je občutek pri vožnji svetlobna leta od originalnih Michelin macadam 100. Da pa si ne bo kdo umišljal, kak stil vožnje v glavnem prakticiram, naj navedem, da sem iz MM100 iztisnil natanko 17222 km. Imam pa občutek, da bo šlo z dunlopkami nekaj manj. Motor gre tako zlahka v zavoj, da mi je bilo na začetku kar nelagodno. Občutek med vožnjo je, kot da bi dobil servo krmilo. Me prav mika, da vidim razliko na mokrem cestišču. Če bo zdržljivost spodobna, mislim, da sem našel svojo gumo.

Objavljeno
I mounted a set of Dunlop 220s on my K12RS at the end of April,

replacing the 205s that I have used since the bike was new.  I

thought the 220 should be good as it was billed as a replacement for

the 205. The new tire seems a bit stickier than the old, although I

was satisfied with the performance of the 205. The wet road

performance of the 220 is every bit as good as the 205, which I have

found to be excellent.

Wear characteristics are the fly in the ointment. In 24k miles the

205s have lasted 8500 miles consistently. 1 was replaced early due to

a puncture. The 220 rear was completely worn out after 3600 miles.

The front has plenty of tread in the center, butt the sides are

toast, with the front edges of the tread blocks virtually gone. I

have maintained 40 psi front 41 psi rear on all tires I have used.

If I were willing to live with this kind of tire mileage I would use

207s or Pilot Sports. I do some longish rides, however, and am a bit

frugal(if you know what I mean). 3600 miles is just not acceptable

for a sport-touring tire, IMO.

Zanimivo... :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

peco: ob pogledu na tvojo sliko :kva2: :? :hmm: . takšno gumo sem jaz na 207 R imel po 8000 km pa ravno ne morem se štet za zelo nežnega voznika. ej nimam pojma ampak če nisi gume kuril potem mi ni jasno kako je to mogoče, namreč videl sem 207R na ninji 12 (okoli 190 KM na kolesu z akrapovičem) z okoli 3000 km pa je zgledala še dosti boljše.

Marvin: z gumo, ki je zgledala približno tako kot pecotova na sliki sem naredil še okoli 100 km pa je še šlo, sicer nebi nobenemu priporočal da to probava (lahko da sem mel srečo pa nisem nič ostrega zadel), ampak samo v info.

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

@Pervy: Gume nism nč žgal. Mi jo je pa na robovih pobral, tko da sm poj zadnih 200km bl trdo štartou - jo je pa kr v kosih dol metal. :BUA: :BUA: :BUA:

Tko da je to vsa štorja od moje gume - ni glih normalo, da se je to zgodl. :hmm: :hmm:

Objavljeno
@Pervy: Gume nism nč žgal. Mi jo je pa na robovih pobral, tko da sm poj zadnih 200km bl trdo štartou - jo je pa kr v kosih dol metal. :BUA: :BUA: :BUA:

Tko da je to vsa štorja od moje gume - ni glih normalo, da se je to zgodl. :hmm: :hmm:

Peco, še Rossi je vajenec zate, tako zalagaš, ali pa z fleksarco brusif gumo. :lol1:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

KATASTROFA!!!!!! :angry: Po 4700 km D 220 ST hin. Začela se je luščit in bele niti se vidijo. Lahko da sem malo pomagal z zaviranjem na AC, 230 pa na dobrih 110, je prvo vilco čisto posedlo, sem pa bremzal na obe bremzi je neka teta :devil: s Cliotom plužla po prehitevalni špuri.

LP Bajsi

Objavljeno

kaj pa pomeni tista oznaka ST?

Objavljeno

sport touring

LP Bajsi

Objavljeno

Kakšnop je pa vaše mnenje glede Michelina in Dunlopa...

Katero gumo naj dam spredaj na cbr 600? Zadaj mam Dunlop Sportmax D207.

Vulkanizer mi je glede na to da pride Michelinka isto kot Dunlopka priporočal Michelin. :?

Kaj pravite na to?

Hvala! :yea2:

Objavljeno
KATASTROFA!!!!!! :angry: Po 4700 km D 220 ST hin.

Prva ali zadnja ???

Jaz sem namreč 220 ST namontiral zadaj in za sedaj nimam pripomb, pa tudi po cca. 1500 km na gumi ni zaznati nobenih sprememb.

Za prvo pa ne vem ali bi jo dal gor ali bi dal kaj mehkejšega (207 ali 208) za vsak slučaj.

Objavljeno

Vulkanizer mi je glede na to da pride Michelinka isto kot Dunlopka priporočal Michelin. :?

Kaj pravite na to?

nevem kaj ti predlaga lahko ti samo svetujem da NE (niti pod razno) vzameš michelin maccadam (naj bi baje bila v rangu D207), šrot od gume kar sem ugotovil ne samo jaz ampak kar nekaj ljudi. o ostalih modelih ne morem sodit.

Objavljeno
Prva ali zadnja ???

Zadnja :( . Sem XJR forumu prebral nekaj postov na to temo - 10x, 1x 10.000km, 2x 8700km, 5x 5000km, 1x 4.000km, 1x 3.000km, tak da zgleda ni glih neka konstantna kvaliteta prisotna - povprečje vseh piscev znaša 5940km, kar v osnovi ni slabo, so pa zmerjali onega ko je napisal 10.000km češ da naj ne laže...... :hmm:

LP Bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!