Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Vse drugo, samo Michelina NE. Sem jaz letos imel Michelin Pilot Sport........NIKOLI VEČ! Drugo leto Pirelli Diablo ali pa Metzeler M1 oz. Z6.

Mogoce lahko razlozis zakaj ne? Ker kakor sem bral teste (ponovno iz net-a :devil: ) naj bi bile cist ok, edina slabost naj bi bil daljsi ogrevalni cas (na delovno temperaturo).

Kaj pa diablo corsa??? A te ti niso vsec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, iskanje Dunlop D220 ne da nobenega uporabnega rezultata. Zato tu vprašanje:

Guma Dunlop D220 menja staro D205. Dunlop pravi da je boljša za v dež, dlje zdrži itd.

Hec je tudi ta, da jo imam napisano kot menjavo v servisni knjižici poleg originalne Bridgestone BT20.

Torej bi bila opcija za menjavo, ki jo moram v kratkem opraviti.

Ali je kdo že vozil te gume in ali se sploh že dobijo pri nas?

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na CBR600 sem vozil v dveh sezonah na PILOT SPORT in na D207RR, pa so mi bile PILOT-ke bolj všeč. Manj so nervozne (na RR se je shimmy pojavil pri 125 km/h in ni ponehal do 50 km/h; PILOT-ke, ki jih imam zdaj gor nimajo shimmyja), bolj komfortne. Edina stvar, kjer so slabše od RR je ta, da so zelo občutljive na barvne oznake na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce lahko razlozis zakaj ne? Ker kakor sem bral teste

Sem tudi jaz bral teste. Zato sem se odločil poizkusiti. Z razočaranjem. Guma se dolgo ogreva, hitro ohlaja, je zelo občutljiva na prenizek tlak (beri vsaj 2,5 oz. 2,9 bara), shimmy efekt je prisoten (na thundercatu - pri metzelerju ga ni bilo), ob bremzanju v ovinek motor sili navzven... in kar je najpomembneje: Michelinova guma in njeno zaznavanje ob vožnji mi nikoli ni nudila zaupanja v material, kot je to bilo z Metzelerjem.

Lahko da je vse skupaj sublektivno. Morda celo podzavestno........ Ampak jaz se z Michelinom v eni celi sezoni nisem mogel spoprijateljiti.

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... bodo pa Michelin Sport gor padle!  :devil:

Lansko leto montiral mojo fazerko pilot sport...prvič in zadnjič

-cenono dražja guma :BUA: (ni problem dati neki več keša za gumo sam pol morš zud neki več dobit..vsaj pričakuješ)

-neenakomirna obraba :BUA:

-zdrži isto km kot D207

-dalši čas ogrevanja

......

Zaenkrat bom jst ostal kar na D 207 :notworthy:....sicer pa važno je da gumi zaupaš(moje mnenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vidis sem rekel da pravijo ...

Hmm ThanX za lep odgovor, mater moram priznat, da si me prepriču. No ja probi v Elisi al pa pri Borutu na Brezovci.

Z.t.H.! B)

P.S.: Oseba, ki je vozila 208ko je rekla, da gre dejansko lepše skozi ovinke in, jap namenjena cestakom za vožnjo še bolj n nož.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo že vozil te gume in ali se sploh že dobijo pri nas?

LP HHV

Elisa, Borut Brezovica, za GSM veš kaj moraš narest! Just Shout My Friend! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa folk ... lepo vas prosim, ce dunlop potem 208ZR.  :yea2:

Hola!

Hja, dragi TNT, ni čisto tako. Npr v testu gum revije Motorrad (ne vem točno katera številka, kake tri, štiri mesece nazaj) so pri testu sicer pohvalili novo D208, zraven pa tudi zapisali, da je za tiste, ki si želijo res športne vožnje še vedno boljša izbira D207 RR.

(in, mimogrede, večina moto gum je razreda "ZR", kjer je "Z" oznaka za hitrost in "R" oznaka za radialno konstrukcijo gume in nima nobene veze z imenom modela gume nekega izdelovalca, npr D207 RR)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, dragi TNT, ni čisto tako. Npr v testu gum revije Motorrad (ne vem točno katera številka, kake tri, štiri mesece nazaj) so pri testu sicer pohvalili novo D208, ...

Suzuki, bi ti lahko na kratko napisal izsledke tega testa? Za naslednjo sezono se odločam za nove gume, pa me zanima tudi motorradovo mnenje. V igri so Dunlop, Metzeler, Michelin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ni blema, bom poiskal doma tisti test in ti skeniral tabelo, kako so bile posamezne gume ocenjene. OK?

(al pa če prideta s sopreprogo na pivo, pa pogledamo "on-line" :o )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, dragi TNT, ni čisto tako. Npr  v testu gum revije Motorrad (ne vem točno katera številka, kake tri, štiri mesece nazaj) so pri testu sicer pohvalili novo D208, zraven pa tudi zapisali, da je za tiste, ki si želijo res športne vožnje še vedno boljša izbira D207 RR.

(in, mimogrede, večina moto gum je razreda "ZR", kjer je "Z" oznaka za hitrost in "R" oznaka za radialno konstrukcijo gume in nima nobene veze z imenom modela gume nekega izdelovalca, npr D207 RR)

Hmm .... se opravicujem ker sem bil premalo natancen sem mislu da je potrebno ob mislih na Race Replica vedno dodati RR in ob mislih na "navadno" ZR se pise brez. Glede Z in R mi je pa tudi jasno kaj pomeni. Se enkrat se opravicujem.

Jaz sem vedno govoril o navadni torej ZR. Glede RR je pa takole ... kakor vem se dobi samo v treh dimenzijah. Eno za sprednje kolo in dve za zadnje.

V vsakem primeru ne pase na moj motor in verjetno se na marsikaterega drugega. Torej je v vsakem primeru bolje govoriti o bolj "splosnem modelu", ki podpira vec dimenzij gum.

Glede RR imas pa prav ... kakor vem je hibrid med 208 GP in 207 ZR. Torej Grobnik material, ker za navadno cesto jo je skoda! Vsaj po moji oceni.

Bi te pa tudi jaz prosil ... ce bi lahko poskeniral tisti motorrad (testni del) ali pa na kratko pokomentiral kako in kaj (predvsem popularni modeli ... Dunlop, Michelin, Pirelli, Metzeler). Hvala.

P.S.: Aja sem sedaj opazil zakaj te je ZR zmotil ... pac takrat sem ga pa glih notr vrgu. O:-) (mel se v mislih tudi GP-A)

Popravljeno . Popravil TNT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, iskanje Dunlop D220 ne da nobenega uporabnega rezultata. Zato tu vprašanje:

Guma Dunlop D220 menja staro D205. Dunlop pravi da je boljša za v dež, dlje zdrži itd.

Hec je tudi ta, da jo imam napisano kot menjavo v servisni knjižici poleg originalne Bridgestone BT20.

Torej bi bila opcija za menjavo, ki jo moram v kratkem opraviti.

Ali je kdo že vozil te gume in ali se sploh že dobijo pri nas?

LP HHV

Horjo,

če boš kupil D205 ne boš nič manj moderen, kot z D220 ;) . Za sport touring ti bo D205 gotovo dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, iskanje Dunlop D220 ne da nobenega uporabnega rezultata.

na dunlop.de imaš za ZR-7naslednjo izbiro:

vorn Sportmax D 220 F ST 120/70 ZR 17 M/C (58 W) TL 2,5bar

hinten Sportmax D 220 ST 160/60 ZR 17 M/C (69 W) TL 2,9bar

vorn Sportmax D 207 F 120/70 ZR 17 M/C (58 W) TL 2,5bar

hinten Sportmax D 207 160/60 ZR 17 M/C (69 W) TL 2,9bar

vorn Sportmax Touring D 205 F 120/70 ZR 17 M/C (58 W) TL 2,5bar

hinten Sportmax Touring D 205 160/60 ZR 17 M/C (69 W) TL 2,9bar

vorn Sportmax D 207 FJ 120/70 ZR 17 M/C (58 W) TL 2,5bar

hinten Sportmax D 207 J 160/60 ZR 17 M/C (69 W) TL 2,9bar

(Alternativ-Bereifung mit Werksfreigabe. Original-Herstellerfreigabe mitführen, keine Eintragung erforderlich.)

drugače pa imaš tukaj seznam možnih gum s starni kawasaki motors europe...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, vse to drži, BUT:

Menda 220ke še ni za dobit pri nas...(By Elisa) oz. mogoče bo ravno sedaj enkrat prišla pošiljka.

Torej pade 205ka ali 220ka, če bo že dobavljiva in ne bo bistvenih razlik v ceni. Nobena od teh izbir ne more biti slaba. :D :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

OK, Dunlopke D205 namontirane. Razlika napram originalnim Bridgestone BT020?

Se mi zdi, ta tele kar malo bolj same v ovinek tiščijo. :blink:

Saj vem, razlika stara nova guma, ampak vseeno se mi zdi, da D205 želi kar sama v ovinek zapeljati. IMHO.

Razliko v oprijemu bomo pa sprobali, ko se malo obrusijo. Pred vikendom nič!

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Hola!

Ni blema, bom poiskal doma tisti test in ti skeniral tabelo, kako so bile posamezne gume ocenjene. OK?

Suzuki, ker se pocasi, pocasi ... bliza sezona ... bi te spomnil na dano obljubo! :devil:

Sicer ce pa ma kdo drug kaksno revijo s testi gum (208, M-1, pilot sport in podobne), bi lepo prosil za kaksen scan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TNT - v Motoradovem katalogu za 2004 je test pnevmatik različnih proizvajalcev. Žal ti ne morem skenirat.

Zanima me, ali je že kdo vozil D 220 - iskušnje ?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ali je že kdo vozil D 220 - iskušnje ?!?

glede na Dunlopove specifikacije, enako kot D205 samo boljše po dežju in dalj trajajo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko hvala.

Podobno sem s svojo "super" nemščino tudi jaz razbral iz kataloga, vendar tam odsvetujejo na B12 namestiti D 205, kar po tej logiki pomeni podobno tudi za D 220 ????

Help, kdorkoli! Ice ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

kaj mi priporočate za super moto. Sedaj sem mel gor original pirelijeve dežne, nenormalno dobre v dežju pa na mastni cesti sam na zadnji je neslo robe v 2000 km po sredini je še za silo, prednja pa je še kar ok.

svetujte mi nekaj takega, da bom naredil čimveč km, za srednjo ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Presedlal sem iz Michelin Pilot Sport Cup na 207RR. Zaenkrat se ne morem kej vec povedat o gumi, ker vreme ne omogoca zaresnega testiranja. Vec o tem kasneje, ko bojo robovi spucani.

Sicer pa, v povezavi z debato zgoraj - sem tudi jaz na netu nasel trditev, da so 207RR v bistvu sestavljene iz 208GP (guma) in 207 (profil). Lastniki pravijo, da je povprecna zivljenjska doba naj bi bila okrog 2000-4000 milj.

Pilot Sport meni zdrzijo (tako, da jim se lahko zaupas) z mojim stilom voznje okrog 11.000 km. Razlika v ceni pa je okrog 20.000 SIT za par (v prid Dunlopa).

Sicer pa je to (po mnenjih uporabnikov) guma brez presezkov - ni niti zanic, niti zelo dobra. Obstajajo boljse in obenem drazje gume in obstajajo slabse gume. Recimo Michelinko kar hvalijo ampak marsikdo ji ocita enormno dolgo dobo segrevanja (to ji sicer ocitam tudi jaz - najvecji horror story - v zacetku septembra lani mi je po priblizno 60 km dokaj energicne voznje, se vedno zdrsnila na ovinku. Na cesti ni bilo peska ali kake druge umazanije). Torej, po eni strani guma, ki je nihce ne hvali ali kritizira za neko normalno ceno in na drugi strani guma, za katero se vecina lastnikov strinja, da ima ene lastnosti zelo dobre (npr. ne zdrsuje na crtah. Ko je topla se drzi ceste kot klop) in ene lastnosti porazne (cena, cas segrevanja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(to ji sicer ocitam tudi jaz - najvecji horror story - v zacetku septembra lani mi je po priblizno 60 km dokaj energicne voznje, se vedno zdrsnila na ovinku. Na cesti ni bilo peska ali kake druge umazanije).

sam 60 km je pa zelo velik da se guma segreje....težko verjamem da lahko to pripišeš zgolj nesegretosti gume...sej meni Briđstone tudi kdaj spodleti po kar dolgih furah sam gre za predvsem vplivov razmer na cesti ki niso tudi vedno vidne očem motorista....(droben prah)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam 60 km je pa zelo velik da se guma segreje....težko verjamem da lahko to pripišeš zgolj nesegretosti gume...sej meni Briđstone tudi kdaj spodleti po kar dolgih furah sam gre za predvsem vplivov razmer na cesti ki niso tudi vedno vidne očem motorista....(droben prah)

Dejstvo je, da guma zdrsuje. Opisani dogodek nikakor ni bil prvi te vrste. Saj se strinjam s tabo, da je to prevec in da je mozno, da je bilo narobe kej drugega, dejstvo da zdrsuje pa vseeno ostaja - tega nisem opazil samo jaz, ampak se marsikdo po tujih forumih in tudi Michelin sam (zato pa so naredili Pilot Power, kjer trdijo, da so odpravili predolg cas ogrevanja... ). Zdej pa nehejva tukaj o tem razpravljat, ker naj bi se v tej temi bolj pogovarjali o Dunlopkah in ne Michelinkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Presedlal sem iz Michelin Pilot Sport Cup na 207RR. Zaenkrat se ne morem kej vec povedat o gumi, ker vreme ne omogoca zaresnega testiranja. Vec o tem kasneje, ko bojo robovi spucani.

Po moje se ti bo zdela menjava gum sprememba na bolje, sploh zaradi bistveno krajšega časa segrevanja in tako tudi boljše uporabnosti v hladnih dneh (tudi marca in novembra), boljše vodljivosti in koneckoncev tudi boljše cene :) .

Pregrel je pa tudi z hudim divjanjem po grobniku ne boš kar tako, da bi začela zdrsavat (by Bladzo).

Jaz sem z 207RR nadzadovoljen, če bo še obraba v mejah normale potem ostanem pri tej sicer pa na zadnjem kolesu nazaj na D205 ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se ti bo zdela menjava gum sprememba na bolje, sploh zaradi bistveno krajšega časa segrevanja in tako tudi boljše uporabnosti v hladnih dneh (tudi marca in novembra), boljše vodljivosti in koneckoncev tudi boljše cene :) .

Pregrel je pa tudi z hudim divjanjem po grobniku ne boš kar tako, da bi začela zdrsavat (by Bladzo).

Jaz sem z 207RR nadzadovoljen, če bo še obraba v mejah normale potem ostanem pri tej sicer pa na zadnjem kolesu nazaj na D205 ... B)

Ja sej, gumo sem vozil takrat na tvojem monstru, pa se na Rocksterju je bila, ko sem ga vozil in moram rect, da se mi je zdel oprijem zelo dober, gume pa povsem nevtralne. Po teh izkusnjah sodec, zna bit kar v redu odlocitev... :) (ceprov mogoce je bil pa sam monster tisti, ki se je lepo drzal ceste .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!